Dobry fryzjer w Warszawie - Strona 96 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Dobry fryzjer

Notka

Dobry fryzjer Szukasz dobrego fryzjera w swoim mieście? Tutaj podzielisz się adresami i nazwiskami sprawdzonych fryzjerów, których możesz polecić.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-02-05, 21:04   #2851
marta_z
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 3
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

hej!!!
mogę polecić wam super fryzjera, straciłam do niego kontakt bardzo dawno, ale czytając lutowe wydanie "Glamour" znalazłam jego nr tel... byłam wczoraj i jestem bardzo zadowolona!!!!!!! Pamiętacie "Drugą Twarz" z TVN? Fajnie, że Adama Skórskiego mogłam znaleźć, ma swój salon na Marszałkowskiej 3/5. Wreszcie znalazłam ten kolor i strzyżenie!!!! ))))))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))))) )))
marta_z jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-05, 21:43   #2852
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez marta_z Pokaż wiadomość
hej!!!
mogę polecić wam super fryzjera, straciłam do niego kontakt bardzo dawno, ale czytając lutowe wydanie "Glamour" znalazłam jego nr tel... byłam wczoraj i jestem bardzo zadowolona!!!!!!! Pamiętacie "Drugą Twarz" z TVN? Fajnie, że Adama Skórskiego mogłam znaleźć, ma swój salon na Marszałkowskiej 3/5. Wreszcie znalazłam ten kolor i strzyżenie!!!! ))))))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))))) )))
Jakie ceny? za podcięcie włosów?
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 12:41   #2853
Ol!
Raczkowanie
 
Avatar Ol!
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 245
GG do Ol!
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

hej!
Jest może któraś z Wizażanke z Włoch i kojarzy salon fryzjerski, kótry jeszcze ze 2 lata temu był na rogi Chrobrego i Popularnej, zaraz za przystankiem. Poszukuje jakiegoś kontaktu do Pani która tam strzygła. Będę wdzięczna za pomoc
Ol! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 17:36   #2854
marta_z
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 3
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
Jakie ceny? za podcięcie włosów?
Ja zapłaciłam 300 zł za farbę, strzyżenie i maskę miałam nakładaną na włosy... a samo strzyżenie to nie wiem ile... mogę Ci podać nr tel jak chcesz...
marta_z jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 18:07   #2855
milenkam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 6
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

hej,
ja mam maly dramacik ktory wyniknal z niedogadania sie w cece, ale skrzywdzona stwierdzilam, ze juz tam nie wroce. No i pozniej po przeczytaniu opini tutaj poszlam do freehair, ale nie do emilki tylko do tej 2- magdy zdaje sie, hmmm z taka asymetria na glowie... no i podobna asymetrie mi zrobila, choc taka krzywde zrobili mi juz w cece i odrastaly mi wlosy rok czasu. we freehair bylam we wrzesiu i od tamtej pory nie bylam u fryzjera, bo najzwyczajniej w swiecie sie boje... co moga mi zrobic po asymetrii? podciac znow asymetrie.... eh! kiedys chodzenie do fryzjera poprawialo mi nastroj... no nic teraz nie chce zadnej ekstrawagancji... chce by wlosy pieknie mi sie ukladaly! absolutnie nie obwiniam 2 powyzszych salonow, nalezy po prostu byc asertywnym, mi roztoczyli wizje cudna i sie na nia zgodzilam, a potem po prostu zalowalam!!!
teraz zamierzam isc chyba do tego perfect hair, do p. maryli. Musze koniecznie cos zrobic, bo maz juz mnie wypedza... :/ do tego wlosy mi wypadaja po porodzie, wiec jest ich niewiele... eh!

p.s. do cece chodzilam do Darii przez 2 lata. Troche mam uraz po ekstrawagancji dlatego szukam kogos innego.
podrawiam,
m.
milenkam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 18:22   #2856
lena_90
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 44
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Dziewczyny,

czy któraś z Was była może w Studio Design na Radzymińskiej?
w internecie prawie nie ma opinii o tym salonie a trzeba przyznac, że i storonę i ceny mają dośc interesujące....
lena_90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 18:25   #2857
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez milenkam Pokaż wiadomość
hej,
ja mam maly dramacik ktory wyniknal z niedogadania sie w cece, ale skrzywdzona stwierdzilam, ze juz tam nie wroce. No i pozniej po przeczytaniu opini tutaj poszlam do freehair, ale nie do emilki tylko do tej 2- magdy zdaje sie, hmmm z taka asymetria na glowie... no i podobna asymetrie mi zrobila, choc taka krzywde zrobili mi juz w cece i odrastaly mi wlosy rok czasu. we freehair bylam we wrzesiu i od tamtej pory nie bylam u fryzjera, bo najzwyczajniej w swiecie sie boje... co moga mi zrobic po asymetrii? podciac znow asymetrie.... eh! kiedys chodzenie do fryzjera poprawialo mi nastroj... no nic teraz nie chce zadnej ekstrawagancji... chce by wlosy pieknie mi sie ukladaly! absolutnie nie obwiniam 2 powyzszych salonow, nalezy po prostu byc asertywnym, mi roztoczyli wizje cudna i sie na nia zgodzilam, a potem po prostu zalowalam!!!
teraz zamierzam isc chyba do tego perfect hair, do p. maryli. Musze koniecznie cos zrobic, bo maz juz mnie wypedza... :/ do tego wlosy mi wypadaja po porodzie, wiec jest ich niewiele... eh!

p.s. do cece chodzilam do Darii przez 2 lata. Troche mam uraz po ekstrawagancji dlatego szukam kogos innego.
podrawiam,
m.
Maryla jest dobrą fryzjerką, ale ja jestem zdania że moja wizja fryzury jest najważniejsza, rok temu zaproponowała mi fryzurę asymetryczną która miała niby pasować do mojej twarzy tzw podłużnej, ale ja się na to nie zgodziłam ponieważ musiałbym ściąć połowę długich włosów a dobrze czuję się tylko w długich. Każdy ma prawo do swojego zdania.
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 20:27   #2858
milenkam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 6
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
Maryla (...) rok temu zaproponowała mi fryzurę asymetryczną która miała niby pasować do mojej twarzy tzw podłużnej, ale ja się na to nie zgodziłam ponieważ musiałbym ściąć połowę długich włosów a dobrze czuję się tylko w długich. Każdy ma prawo do swojego zdania.
- kurcze zmartwilas mnie tym troszke... nie chce zadnej ekstrawagancji (i nawet przekonywania do niej), chce klasyczne ciecie, no moze troche pocieniowane, ale przede wszystkim by dobrze sie ukladaly. Niestety po tej asymetrii boje sie, ze bede musiala sciac je na krotko (mialam fryzure troche jak kukulska, z jednej strony taki troche chlopak, z tylu warstwa wlosow krotka, a spod niej dlugie moje). Zaluje strasznie, fryzura po 2 tygodniach mi sie znudzila, stracilam dziewczecy urok a nawet kucyka nie upniesz.... eh! Teraz mija juz 5 miesiac, glowa wyglada plasko na maksa, trza cos z tym zrobic!

Dalam zapytanie na facebooku o fryzjera... pojawilo sie duzo propozycji. Kolezanka, co ma w zasadzie spoko fryzure polecila ten salon http://www.wilcza18.pl/salon/#/pl/Start slyszala cos moze ktoras o nich, jeszcze podpytalam o konkretnego fryzjera do ciecia (ja nie farbuje), zobacze co mi napisze. Slyszalyscie cos o nich? bede wdzieczna!

musze sie na cos zdecydowac, eh!

Edytowane przez milenkam
Czas edycji: 2011-02-06 o 20:30
milenkam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-06, 21:12   #2859
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez milenkam Pokaż wiadomość
- kurcze zmartwilas mnie tym troszke... nie chce zadnej ekstrawagancji (i nawet przekonywania do niej), chce klasyczne ciecie, no moze troche pocieniowane, ale przede wszystkim by dobrze sie ukladaly. Niestety po tej asymetrii boje sie, ze bede musiala sciac je na krotko (mialam fryzure troche jak kukulska, z jednej strony taki troche chlopak, z tylu warstwa wlosow krotka, a spod niej dlugie moje). Zaluje strasznie, fryzura po 2 tygodniach mi sie znudzila, stracilam dziewczecy urok a nawet kucyka nie upniesz.... eh! Teraz mija juz 5 miesiac, glowa wyglada plasko na maksa, trza cos z tym zrobic!

Dalam zapytanie na facebooku o fryzjera... pojawilo sie duzo propozycji. Kolezanka, co ma w zasadzie spoko fryzure polecila ten salon http://www.wilcza18.pl/salon/#/pl/Start slyszala cos moze ktoras o nich, jeszcze podpytalam o konkretnego fryzjera do ciecia (ja nie farbuje), zobacze co mi napisze. Slyszalyscie cos o nich? bede wdzieczna!

musze sie na cos zdecydowac, eh!
Jeśli chodzi o Maryle to ja ją zapytałam w czym by nie widziała, jeśli bym jej powiedziała że chcę podciąć tylko końce tak by właśnie zrobiła.To kompetentna osoba.Chodziło mi tylko o to żeby się nie sugerować opiniami innych.Jeśli chodzi ekstrawagancję to zazwyczaj dobrze się na tym nie wychodzi i poza tym trzeba bez przerwy latac do fryzjera żeby utrzymać fryzurę - a ja nie lubię takiego przywiązania. Moim skromnym zdaniem kobieta ładnie i seksownie wygląda w jak najprostrzej fryzurze - ale w długich włosach, wtedy też można wymyślać różne upięcia itp.
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska

Edytowane przez kathy579
Czas edycji: 2011-02-06 o 21:14 Powód: popraw.
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-07, 10:37   #2860
MagdalenaMonka
Raczkowanie
 
Avatar MagdalenaMonka
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Emokah
Wiadomości: 66
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez day Pokaż wiadomość
Nie chodzę do fryzjera po to żeby się "dogadywać".
Idę po to, żeby mieć ładnie i fachowo obcięte włosy.
To nie są żadne negocjacje.
Jest to usluga, za którą zapłaciłam niemałe pieniądze, a nie loteria na chybił trafił.
A pan Paweł po prostu nie słuchał.
Informowałam, że nie chcę cieniewania, a po umyciu głowy w domu okazało się że mam na glowie koszmarną mozaikę schodów, stopni, nie równych, bez sensu, na czubku głowy kosmyki 5 cm, a włosy pod spodem długości za łopatki.
Bez techniki, cięcia bez brania pod uwagę rodzaju włosa, efekt był naprawdę brzydki i bez żadnej logiki.
A farbowanie niedokładne...
Opisywalam już na Wizażu tą wizytę.
Długie miesiące chodziłam tylko w kucyku.
I po prostu uczciwie - po swoich doświadczeniach nie mogę polecić wizyty u tego pana.
to faktycznie dziwnie trafiłaś, bo ja znam ok. 10 osób, które do niego chodzą, łącznie ze mną co miesiąc, i nigdy nic takiego nie miało miejsca..

co do zarzutów odnośnie techniki to mało przekonująco to brzmi, bo on szkoli z technik szkolenia od kilku lat..

jasne, każdy może mieć inne wrażenia, więc nie ma się co upierać, ale ja po paroletnim maratonie po warszawskich fryzjerach i to naprawdę z cenami kilkukrotnie wyższymi niż w cece, uważam, że jest to fryzjer który najlepiej robi farbę. nigdy mi nic nie musiał poprawiać i to on był pierwszym, który naprawdę mnie wysłuchał

a swoją drogą mogłaś pójść na poprawkę jak uważałaś, że jest niedokładnie coś. chociaż rozumiem, że mogło ci się już nie chcieć..

----
ostatnio gadałyśmy z przyjaciółką o knajpach; i ona mówi, że bardzo poleca taką jedną, bardzo sympatycznie było, obsługa super itp., a ja, że nigdy w życiu bym jej nie poleciła, bo taka obsługa niemiła i okazało się, że ta sama kelnerka nas nawet obsługiwała.. więc różnie może być, ale uśmiałyśmy się
MagdalenaMonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-07, 10:46   #2861
milenkam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 6
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

dziewczyny,
dzwonilam do perfect hair, najblizszy termin 05.03., ale godzina ktora mnie interesowala to dopiero 10.03. do Maryli rzecz jasna, ma jakies szkolenia stad takie odlegle terminy :/
zadzwonilam na ta wilcza, do niejakiego kamila. Przyjma mnie dzis na 17! Biore zdjecia jak mialam sciete 4 lata temu i tak chce znowu. Trzymac kciuki!!
Troche sie cykam
milenkam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-07, 11:39   #2862
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Powiem ci że u Maryli taki termin to normalne
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-08, 11:12   #2863
iwonmaupa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 10
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cześć dziewczyny,
po licznych niepowodzeniach związanych z szukaniem dobrego fryzjera i wielu przepłakanych godzinach postanowiłam unikać fryzjera jak ognia, ale ile tak można... przekopałam ten temat niemal od początku 2010 roku i wywnioskowałam, że polecacie:

1. P. Beata z Cherry
2. P. Emilka z Freehair
3. P. Paweł z Milekdesign
4. P. Marylka z Perfect Hair
5. P. Paweł z Ce-ce

Poważnie zastanawiam się nad kimś z pierwszej trójki. Widziałam jednak w komentarzach, że zachwalacie kolor, pasemka... a mi chodzi o dobór fryzurki, zrobienie "czegoś fajnego" z tego co pozostało mi na głowie. Włosy mam długie więc jest z czym eksperymentować... i tego się boję
Ktoś z wyżej wymienionych charakteryzuje się dobrym cięciem i inwencją twórczą, czy po prostu muszę sprawdzić po kolei "na własnej głowie"?

EDIT: znajoma poleciła mi salon Domosławski Frisor. Ze strony wnioskuję, że to salon na luzie, odwiedzany przez większych i mniejszych "celebrytów". Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? Ciekawa jestem ich poziomu. Cennik wydaje się "ludzki"- strzyżenie 130-160zł.

Edytowane przez iwonmaupa
Czas edycji: 2011-02-08 o 11:42 Powód: zapominalstwo
iwonmaupa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-09, 21:10   #2864
warzywniak
Raczkowanie
 
Avatar warzywniak
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 358
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cześć, cześć. Nie byłam kilka lat u fryzjera. mam proste, długie, bezgrzywkowe, niewycieniowane włosy(zatem można z nimi wszystko absolutnie zrobić) i potrzebuję jakiś stanowczych zmian. Nie mam pojęcia czego chcę, ale chcę żeby było inaczej. Polecicie mi ekspertki jakiegoś fryzjera, który będzie miał cierpliwość mi doradzać, zrobi to dobrze i przyczyni się do jakiejś mojej metamorfozy?
warzywniak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-13, 19:40   #2865
storczyk90
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 1
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Dziewczyny, czy któraś mogłaby podac telefon do Pani Beaty z Cherry? - przekopałam internet i niestety nie znalałam;/

Powiedzcie, ja jest u niej z terminami? Trzeba długo czekac?
storczyk90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-14, 10:37   #2866
Nyuna
Raczkowanie
 
Avatar Nyuna
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 441
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez iwonmaupa Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny,
po licznych niepowodzeniach związanych z szukaniem dobrego fryzjera i wielu przepłakanych godzinach postanowiłam unikać fryzjera jak ognia, ale ile tak można... przekopałam ten temat niemal od początku 2010 roku i wywnioskowałam, że polecacie:

1. P. Beata z Cherry
2. P. Emilka z Freehair
3. P. Paweł z Milekdesign
4. P. Marylka z Perfect Hair
5. P. Paweł z Ce-ce

Poważnie zastanawiam się nad kimś z pierwszej trójki. Widziałam jednak w komentarzach, że zachwalacie kolor, pasemka... a mi chodzi o dobór fryzurki, zrobienie "czegoś fajnego" z tego co pozostało mi na głowie. Włosy mam długie więc jest z czym eksperymentować... i tego się boję
Ktoś z wyżej wymienionych charakteryzuje się dobrym cięciem i inwencją twórczą, czy po prostu muszę sprawdzić po kolei "na własnej głowie"?

EDIT: znajoma poleciła mi salon Domosławski Frisor. Ze strony wnioskuję, że to salon na luzie, odwiedzany przez większych i mniejszych "celebrytów". Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? Ciekawa jestem ich poziomu. Cennik wydaje się "ludzki"- strzyżenie 130-160zł.
Ja mam włoski do ramion i potrzebuje,żeby jakiej smiany- może troszkę je wycieniować itp.
Przeszukałam forum ale sama nie mogę się zdecydować, ale chyba obawiam się iść do p.Pawła :/ Czy jest ktoś naprawdę dobry, kto dobierze frurkę do twarzy, może zaproponuje zmianę - chodź to chyba powinien być stylista fryzur (jeśli się nie mylę). Dodam, że wcześniej chodziłam do salonu "HEST" w al. Jerozolimskich ale średnio mi się tam podoba
Nyuna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-14, 11:50   #2867
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez Nyuna Pokaż wiadomość
Ja mam włoski do ramion i potrzebuje,żeby jakiej smiany- może troszkę je wycieniować itp.
Przeszukałam forum ale sama nie mogę się zdecydować, ale chyba obawiam się iść do p.Pawła :/ Czy jest ktoś naprawdę dobry, kto dobierze frurkę do twarzy, może zaproponuje zmianę - chodź to chyba powinien być stylista fryzur (jeśli się nie mylę). Dodam, że wcześniej chodziłam do salonu "HEST" w al. Jerozolimskich ale średnio mi się tam podoba
szczerze odradzam Hest - 3 lata temu zamiast 1 cm podcięto mi 10 cm, fryzjerka się śmiała że to jest właśnie cm fryzjerski. Nie podoba mi się atmosfera lat 80 i totalny brak estetyki.
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-14, 13:15   #2868
Gucia123456
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 200
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Dziewczyny witajcie potrzebuję pomocy w znalezieniu dobrego fryzjera z okolic Woli w warszawie , który super mnie ostrzyże bo moje włosy nie chcą się wcale układać a i ja sama nie wiele potrafię coś z nimi zrobić. Błagam pomóżcie.
Gucia123456 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-14, 13:42   #2869
Nyuna
Raczkowanie
 
Avatar Nyuna
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 441
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
szczerze odradzam Hest - 3 lata temu zamiast 1 cm podcięto mi 10 cm, fryzjerka się śmiała że to jest właśnie cm fryzjerski. Nie podoba mi się atmosfera lat 80 i totalny brak estetyki.
Ja tam trafia na róże osoby i jakoś nie mogę trafić :/ ani kobieta ani facet mi się "nie podoba"
Nyuna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-14, 20:07   #2870
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez Nyuna Pokaż wiadomość
Ja tam trafia na róże osoby i jakoś nie mogę trafić :/ ani kobieta ani facet mi się "nie podoba"
ja też tak miałam, byłam chyba u 4i zawsze zawiedziona fryzurą lub kolorem lub nieumiejętnym cieniowaniem.
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 09:32   #2871
Nyuna
Raczkowanie
 
Avatar Nyuna
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 441
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
ja też tak miałam, byłam chyba u 4i zawsze zawiedziona fryzurą lub kolorem lub nieumiejętnym cieniowaniem.
no właśnie - dlatego szukam kogoś fajnego i kompetentnego
Nyuna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 11:34   #2872
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez Nyuna Pokaż wiadomość
no właśnie - dlatego szukam kogoś fajnego i kompetentnego
Myślę że tak jak w poście #2883

1. P. Beata z Cherry
2. P. Emilka z Freehair
3. P. Paweł z Milekdesign
4. P. Marylka z Perfect Hair
5. P. Paweł z Ce-ce
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 12:37   #2873
Nyuna
Raczkowanie
 
Avatar Nyuna
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 441
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
Myślę że tak jak w poście #2883

1. P. Beata z Cherry
2. P. Emilka z Freehair
3. P. Paweł z Milekdesign
4. P. Marylka z Perfect Hair
5. P. Paweł z Ce-ce
A kto jest nalepszy (prócz pana Pawła?)
Nyuna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-15, 12:50   #2874
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

[QUOTE=Nyuna;25101893]A kto jest nalepszy (prócz pana Pawła?)[/QUOT

Moim zdaniem Marylka - ponieważ ona też szkoli innych, o inny za bardzo nie mogę się wypowiedziec bo nie miałam styczności, w każdym razie idąc do fryzjera trzeba na samym początku powiedzieć swoje oczekiwania, nigdy nie sugerować się tym kto nas jak widzi - ponieważ najważniejsze jest nasze samopoczucie i w czym my czujemy się najlepiej - ja to juz taka wyćwiczona jestem że przed cięciem cała litania:proszę nie używac degażówek, tylko 1 cm, żeby cieniowanie nie odstawało tzn zlewało się z fryzurą, nie warstwowo -

ps. mam ochotę też zapisać się do Magdy z Freehair, podobno zna się na kręconych włosach
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska

Edytowane przez kathy579
Czas edycji: 2011-02-15 o 12:53
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-16, 23:07   #2875
day
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 21
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Czy może ktoś był ostatnio we Freehair ?
i jest chętny podzielić się świeżymi wrażeniami ?
day jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-17, 06:52   #2876
Mergy1974
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 19
Angry Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie/Freehair

Ja byłam wlasnie wczoraj na strzyzenie u Magdy.
A 2 tyg temu bylam na kolorze. BARDZO lubie do nich chodzic. A strzyge sie i koloryzuje od 2 lat. Dzieki Magdzie zapuscilam wlosy. Zmienila mi kolor z blondu, w ktorym nie wygladalam za dobrze na taki jasny czekoladowy. Mam grube i krecone wlosy trudne raczej. I potwierdzam kilka opinii wczesniej, ze Magda na takich wlosach się zna. Sama ma podobne w strukturze.
Polecilam ja juz 2 koleznakom z pracy i zadna sie nie skarzyla, malo tego chodza tam regularnie.
Chodzilam tez do Pawla z CeCE, ale jak dla mnie super kolorysta, gorzej ze strzyzeniem, takich wlosow jak moje.
Mergy1974 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-17, 14:05   #2877
kathy579
Zakorzenienie
 
Avatar kathy579
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 918
Wpisy w blogu: 23
GG do kathy579
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie/Freehair

Cytat:
Napisane przez Mergy1974 Pokaż wiadomość
Ja byłam wlasnie wczoraj na strzyzenie u Magdy.
A 2 tyg temu bylam na kolorze. BARDZO lubie do nich chodzic. A strzyge sie i koloryzuje od 2 lat. Dzieki Magdzie zapuscilam wlosy. Zmienila mi kolor z blondu, w ktorym nie wygladalam za dobrze na taki jasny czekoladowy. Mam grube i krecone wlosy trudne raczej. I potwierdzam kilka opinii wczesniej, ze Magda na takich wlosach się zna. Sama ma podobne w strukturze.
Polecilam ja juz 2 koleznakom z pracy i zadna sie nie skarzyla, malo tego chodza tam regularnie.
Chodzilam tez do Pawla z CeCE, ale jak dla mnie super kolorysta, gorzej ze strzyzeniem, takich wlosow jak moje.
...a jak tam jest teraz z higieną, dezynfekowanie nożyczek?jednorazowe ręczniki?
__________________
H A I R


...and I will wear him
In my heart's core, ay, in my heart of heart
As i do thee...





Rudy Blog...szybka pomoc fryzjerska
kathy579 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-17, 14:26   #2878
Mergy1974
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 19
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie/Freehair

Cytat:
Napisane przez kathy579 Pokaż wiadomość
...a jak tam jest teraz z higieną, dezynfekowanie nożyczek?jednorazowe ręczniki?
ALe gdzie ? w CeCe czy Freehair ? W Cece nie bylam już 3 lata i prędko nie wrócę, REczniki były zawsze jednorazowe, nawet w starej lokalizacji. Freehair od 2 lat i zawsze były jednorazowe. W zadnym z tych miejsc nie zauwazylam problemow z czystoscia, a bywam raz w miesiacu.
Mergy1974 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-17, 19:49   #2879
akretka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 2
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Hej dziewczyny,
Przeczytałam troche tych postów i sama już nie wiedziałam gdzie mam iść. Jednak zachęcił mnie Salon Le Desir z którejś wypowiedzi ponieważ jest blisko mnie zaraz przy metrze służew.
Zadzwoniłam zapisałam się do Pana Piotra od razu was ostrzegam że terminy są dość odległe minimum 1,5 tyg jeżeli chodzi o poppołudnia.
Salon całkiem przyjemny i co najważniejsze przestronny.
Pan Piotr był bardzo otwarty na moje pomysły troche je ulepszył i super!!! Strzyżenie pierwsza klasa. Włosy bardzo dobrze mi się układają. Pan Piotr polecił mi również do moich włosów produkt firmy Joico K-PAK ponieważ mam zniszczone włosy po dekoloryzacji i musze wam powiedzieć że rewelacja.
Całkowicie polecam!!!
Na 100% bede już chodziła do tego fryzjera. A i musze wam powiedzieć że cena również bardzo przystępna. Za strzyżenie włosów do ramion zapłaciłam 80zł.
Pozdrawiam i może któraś z was skorzysta jak mieszka gdzieś niedaleko.
akretka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-17, 22:29   #2880
day
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 21
Dot.: Dobry fryzjer w Warszawie

Ech, reklama, reklama.....


A w Heście kiedyś było nawet klimatycznie,
chodziłam tam jako dziewczynka i nastolatka z mamą,
ale teraz - Hest zatrzymał się w czasie...
day jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
atelier, bemowo, bob, darmowe, dlugie wlosy, dobry fryzjer warszawa, dojazd, dom, farbowanie, fryzjer, fryzjerki, fryzura, irokez, metamorfoza, męski fryzjer, mobilny, opinie, problem, rudy, salon, stażysci, stylista, syntetyczne, ślubna, warkoczyki, warszawa, z dojazdem, zielone włosy, zła koloryzacja

Nowe wątki na forum Dobry fryzjer


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-11-17 12:21:38


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:39.







Advertisement