CCB - Agnes b., Cosmence - doswiadczenia i opinie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-15, 21:10   #1
misiapisia
Wtajemniczenie
 
Avatar misiapisia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Germania
Wiadomości: 2 141

CCB - Agnes b., Cosmence - doswiadczenia i opinie


Ostatnio pokazala mi sie na Wizazu reklama Le Club Des Createurs De Beaute, kliknelam, jakzeby inaczej i zamowilam katalog.
Pozegnalam sie jakis czas temu z Yves Rocher, dochodzac do wniosku, ze za te kase moge miec lepsze rzeczy w drogerii, a prezenty wcale nie sa takie fajne, a CCB znow mnie kusi, i to nie prezentami
Niestety w KWC posucha na kolorowke Agnes b., a i o pielegnacji Cosmence recenzji jest tylko kilka.
Dlatego chcialabym zapytac was, czy macie jakies doswiadczenia z Agnes b. i CCB w ogole. Co warto kupic? Czego unikac? Czy w ogole warto sie nakrecac?
__________________

misiapisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-20, 23:08   #2
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 857
Dot.: CCB - Agnes b., Cosmence - doswiadczenia i opinie

Bodbijam wątek, bo pilnie szukam kremu Cosmence dla mojej mamuśki. Czy te kremy można gdzieś znaleźć w Polsce ?? A może zna ktoś sklep internetowy, w któym można kupić i jeśli to jest zagraniczny sklep to czy do Polski wysyła, bo ze strony firmowej niestety do Polski nie wysyłają

Widzę, że Autorka wątku jest z Niemiec. Gdzie w Niemczech można dostać te kosmetyki, a konkretnie kremy. W jakich sklepach ?
Szukam konkretnie kremu na noc (na dzień może też), ale póki co na noc Hydraphorie Nighttime Hydra-Protective Cocoon Cream. Miałam taki krem dzięki wizażowej wymianie i podarowałam mamie (69 lat) i wg jej opinii jest świetny. Czuła, że ładnie napina buzię. Niestety się skończył, a ja chciałabym jej podarować następne opakowanie

Jak ktoś wie, podpowiedzcie proszę Będę przeszczęśliwa jak uda mi się znaleźć ten kremik, a może jeszcze i na dzień bym dodała
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 09:12   #3
misiapisia
Wtajemniczenie
 
Avatar misiapisia
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Germania
Wiadomości: 2 141
Dot.: CCB - Agnes b., Cosmence - doswiadczenia i opinie

CCB podobnie jak Yves Rocher prowadzi sprzedaz wysylkowa, ale w przeciwienstwie do Yves Rocher nie ma salonow firmowych, wiec zakup jest mozliwy tylko z katalogu.
Czesto mozna spotkac ich produkty na Ebayu, wiec moze tam powinnas zapolowac na ten krem.
Tu jest cala seria: http://www.ccbparis.de/_de/_de/searc...horie&catcode=
Na Ebayu w tej chwili jest tylko ten:
http://cgi.ebay.de/Cosmence-Hydrapho...QQcmdZViewItem
__________________

misiapisia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 09:20   #4
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 857
Dot.: CCB - Agnes b., Cosmence - doswiadczenia i opinie

Cytat:
Napisane przez misiapisia Pokaż wiadomość
CCB podobnie jak Yves Rocher prowadzi sprzedaz wysylkowa, ale w przeciwienstwie do Yves Rocher nie ma salonow firmowych, wiec zakup jest mozliwy tylko z katalogu.
Czesto mozna spotkac ich produkty na Ebayu, wiec moze tam powinnas zapolowac na ten krem.
Tu jest cala seria: http://www.ccbparis.de/_de/_de/searc...horie&catcode=
Na Ebayu w tej chwili jest tylko ten:
http://cgi.ebay.de/Cosmence-Hydrapho...QQcmdZViewItem
Tak widziałam ten. Nic jeszcze nigdy nie kupowała przez ebay, nie bardzo w tym się poruszam, jakoś ebay mało przejrzysty dla mnie Ale skoro nigdzie nie można ich kupić to będę zmuszona tego kremiku tam szukać. Szkoda, bo myślałam, że można w jakimś sklepie kupić
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-24, 16:43   #5
mustelka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 5
Dot.: CCB - Agnes b., Cosmence - doswiadczenia i opinie

Ja mieszkam we Francji i tutaj ta firma jest tzn. katalogi, ale coz ceny nie sa najnizsze. Co prawda w tym momencie mam przed soba katalog z promocjami 50% ale nie widze tego kremu, weszlam na ich strone i tez nie widze tej nazwy ktora szukasz. Choc szczerze nie mam pomyslu jakby ci go przeslac, gdyz wysokie koszty sa przesylki jesli chodzi o poczte polska. I nie ma pewnosci w jakim stanie dojdzie. No i Twoj post jest dosc stary, pewnie juz sie w niego zaopatrzylas.
Pozdrawiam
mustelka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:59.