podkład matujący - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-22, 17:57   #1
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17

podkład matujący


Mam odwieczny prblem w dobraniem sobie odpowiedniego fluidu.. zazwyczaj krótko matują a po dłuzszym czasie juz ich prawie nie widać.. wiem,że wiele osób z tłustą cerą ma takie problemy. pro0sze pomóżcie mi
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 18:13   #2
I_hate_you
Zadomowienie
 
Avatar I_hate_you
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 149
Dot.: podkład matujący

dla mnie dobry jest ten mus z wibo a i proponuje uzyc wyszukiwarki bo wydaje mi sie ze byl juz taki temat...
__________________

I_hate_you jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 18:18   #3
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

szukałam ale troche tego jest i najwidoczniej nie zauważyłam... dzięki za rade
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 12:32   #4
klaustrofobia
Raczkowanie
 
Avatar klaustrofobia
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Nibylandia:)
Wiadomości: 412
GG do klaustrofobia
Dot.: podkład matujący

Polecam podkład i korektor z vichy.
__________________
Chudnę!

46~45~44~43~42~41~40! kg.
klaustrofobia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 12:33   #5
joshuam
Raczkowanie
 
Avatar joshuam
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 194
Dot.: podkład matujący

drim mat muss
joshuam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 12:51   #6
AsiaW**
Zakorzenienie
 
Avatar AsiaW**
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 011
Dot.: podkład matujący

A ja zawsze i wszędzie będe polecać PODKŁAD REVLON COLORSTAY, idelanie kryje wszelkie niedoskonałości, matuje (u mnie na kilka godzin), i przy umiejętnym nakładaniu nie tworzy maski, szukałam bardzo długo podkładu, który poradziłby sobie chociaż w części z moją bardzo tłustą cerą i REVLON jest ok, poza tym polecam też trochę lżejszy podkład do cery tłustej SALLY HANSEN CORNSILK
AsiaW** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 13:21   #7
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

słyszałam,że PODKŁAD REVLON COLORSTAY strasznie wysusza skorę przez co mam wrażenie ze jeszcze bardzie bym się świeciła, poniewaz im bardziej mam sucha skore tym bardziej mi sie pozniej przetłuszcza.. przynajmniej jest tak w moim przypadku, a ty nie masz z tym problemu?
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 13:22   #8
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez klaustrofobia Pokaż wiadomość
Polecam podkład i korektor z vichy.
a jak dokładnie nazywa sie ten pdkład?
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 13:58   #9
AsiaW**
Zakorzenienie
 
Avatar AsiaW**
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 011
Dot.: podkład matujący

Nie, nie mam z tym problemu, używam dobrego (dla mnie) kremu nawilżająceg i matującego i jest ok, poza tym jako wykończenie makijażu używam pudru ale tylko pyłkowego, i nie mam problemu ze świecącą cerą, a uwierz mi...miałam ogromne.
AsiaW** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 14:31   #10
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

a mam jeszcze pytanko odnośnie SALLY HANSEN CORNSILK bo jeszcze o nim nie slyszalam i bym chciała go wypróbowac ze względu, ze jest mniej kryjący, na lato teraz bedzie lepszy ale w jakich sklepach mozna go dostac? bo raczej nie jest dość znany..
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 16:02   #11
AsiaW**
Zakorzenienie
 
Avatar AsiaW**
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 011
Dot.: podkład matujący

ja zamawiam na allegro, to nie są polskie kosmetyki, nie wiem czy można dostać je w drogerii.
AsiaW** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 16:15   #12
Dearlie
Zakorzenienie
 
Avatar Dearlie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 3 206
Dot.: podkład matujący

Ja polecam podklad Gosha: X-ceptional Wear uzywam go juz od bardzo dawna i jestem bardzo z niego zadowolona
Dearlie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 16:52   #13
klaustrofobia
Raczkowanie
 
Avatar klaustrofobia
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Nibylandia:)
Wiadomości: 412
GG do klaustrofobia
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez paulis2222 Pokaż wiadomość
a jak dokładnie nazywa sie ten pdkład?

Dermablend. Załączam zdjęcie.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 326509209.jpg (43,5 KB, 28 załadowań)
__________________
Chudnę!

46~45~44~43~42~41~40! kg.
klaustrofobia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 17:20   #14
blue600
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 26
GG do blue600
Dot.: podkład matujący

Polecam ten podkład . Mam już piąte opakowanie , sprawdza się w 100%
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7d1bf12c66a57b679f3c2ac3f595084d.jpg (12,1 KB, 20 załadowań)
blue600 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 19:54   #15
mary_alice_young
Wtajemniczenie
 
Avatar mary_alice_young
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 2 972
Dot.: podkład matujący

polecam Ci podkład Manhattan powder mat make up. ja też mam tłustą cerę i wg mnie jets bardzo dobry. i nie za drogi
__________________
WYMIANA
mary_alice_young jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 21:24   #16
anCcik
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: łódź
Wiadomości: 3 731
Dot.: podkład matujący

Revlon Colorstay. mam cerę tłustą i sprawdza się w 100%
anCcik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-23, 21:43   #17
Lya.
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 059
Dot.: podkład matujący

dream matt muusse matuje na długo, bardzo wydajny, nie trzeba duzo nakładać
Lya. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 11:32   #18
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

a co sądzicie o podkładzie z meybellin superstay silky??
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 18:42   #19
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez Dearlie Pokaż wiadomość
Ja polecam podklad Gosha: X-ceptional Wear uzywam go juz od bardzo dawna i jestem bardzo z niego zadowolona

a ile kosztuje ten specyfik i gdzie go mozna dostac??
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 20:35   #20
gosia140
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 966
Dot.: podkład matujący

U mnie świetnie się sprawdza Maybelline Dream Matte Mouse Tu link do strony firmyhttp://www.maybelline.pl/produkty/twarz/l29l51l52l222l401.htm i poszukaj jeszcze recenzji na KWC
Pozdrawiam
gosia140 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 22:41   #21
paulaaa24
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 61
Dot.: podkład matujący

Ja właśnie używam meybellin superstay silky i uwazam ze jest doskonały, choc miałąm problem z doborem odcieni. Ale polecam
paulaaa24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 11:03   #22
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: podkład matujący

ja uzywam astor silk perfect i dla mnie jest swietny kryje matuje i nie tworzy maski na twarzy wogole to jakos najbardziej mi odpowiadaja podklady z astora reszta albo uczula albo podkresla rozszerzone pory
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 12:14   #23
mrrrLady
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: WLKP.
Wiadomości: 772
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez blue600 Pokaż wiadomość
Polecam ten podkład . Mam już piąte opakowanie , sprawdza się w 100%
Ja też go mam, faktycznie najlepszy jaki do tej pory spotkałam. Tylko trochę zbyt szybko się utlenia, ale tak jest w porządku. blue600 a jakiego odcienia używasz?
mrrrLady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 13:06   #24
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez mrrrLady Pokaż wiadomość
Ja też go mam, faktycznie najlepszy jaki do tej pory spotkałam. Tylko trochę zbyt szybko się utlenia, ale tak jest w porządku. blue600 a jakiego odcienia używasz?

a ty jakiego używasz odcienia?? bo słyszałam ze jest mały wybor.. a ja mam jasna karnacje i obawiam sie ze nawet najjasniejszy bedzie dla mnie za ciemny.. czy ten fluid dopasowywuje sie do skory??
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 13:08   #25
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

a.. i jeszcze mam takie pytanko czy on nie wysusza skory?? bo to jest dla mnie bardzo wazne..
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 15:42   #26
mrrrLady
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: WLKP.
Wiadomości: 772
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez paulis2222 Pokaż wiadomość
a ty jakiego używasz odcienia?? bo słyszałam ze jest mały wybor.. a ja mam jasna karnacje i obawiam sie ze nawet najjasniejszy bedzie dla mnie za ciemny.. czy ten fluid dopasowywuje sie do skory??
Ja mam akurat tiramisu, to jest najciemniejszy odcień. Faktycznie jeżeli chodzi o wybór koloru, to nie ich zbyt wiele, bo o ile się nie mylę to tylko 4. Bardo ładnie dopasowuję się do koloru skóry, nie tworzy na twarzy maski i naprawdę nieźle matuję. Myślę, że warto spróbować.
mrrrLady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 15:44   #27
mrrrLady
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: WLKP.
Wiadomości: 772
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez paulis2222 Pokaż wiadomość
a.. i jeszcze mam takie pytanko czy on nie wysusza skory?? bo to jest dla mnie bardzo wazne..
Nie ma z tym problemu, nie przejmuj się
mrrrLady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 16:17   #28
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

to dobrze w takim razie kupie sobie mam nadzieje, ze kolor dopasuje mi sie do skóry i nie bedzie za ciemny..
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 16:18   #29
paulis2222
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: podkład matujący

Cytat:
Napisane przez blue600 Pokaż wiadomość
Polecam ten podkład . Mam już piąte opakowanie , sprawdza się w 100%

a Ty jakiego odcienia uzywasz??
paulis2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:45.