Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-24, 00:09   #1
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Cool

Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D


swietna pora na foti haha ale po powroci od babci bylam tak znudzona ze musialam sie jakos odstresowac
Makijaz hmmm glownie zalezalo mi na cieniowaniu nei wiem dlaczego nawalilam rzesy ale spodobala mi sie zabawa ze sztucznymi tamte kepki przykleic to pesta w porownaniu z tym aaaaa na sobie porazka strasznie ciezko z jednej strony mi sie odkleialy musialam wiecej kleju walic boze!! tak jzu wspomniaam fotki beznadziejnie, ale jestem w miare zadowolona z ujednolicenia cery jak i cieniowaniu na oczach
znowu ten nochal kurde blacha!

Kosmetyki:
- Dermacol z musem Vipera
- kulki ros. Eddit Cosmetic
- puder brazujacy Golden Rose
- roz w kulkach Eddit Cosmetic
- cienie Inglot, Golden Rose, Bell i TCM
- tusz Astor
- rzesy Inglot
- blyszczyk Wibo
- kredka czarna Pierre Rene
- eyeliner Eveline

Edytowane przez gamegirl
Czas edycji: 2008-09-05 o 23:01
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 00:32   #2
Vampi_z_piekla_rodem
Zakorzenienie
 
Avatar Vampi_z_piekla_rodem
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 4 186
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Jedna z lepszych Twoich prac! Super efekt, boska powieka!
__________________

"Give me reason but don't give me choice.
'Cause I'll just make the same mistake again.."
Vampi_z_piekla_rodem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 01:45   #3
zzzielona
Wtajemniczenie
 
Avatar zzzielona
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 094
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Oj... Szkoda, że większość zdjęć jest nieostra i widać cienie pod rzęsami, do tego w kiepściutkim świetle (w sztucznym, prawda?). Ciekawa jestem jak wygląda to w dziennym, bo z tego co widzę, to makijaż mógłby być całkiem fajny. Taki niczym z teledysków RnB .
zzzielona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 07:10   #4
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Moim zdaniem też zdjęcia nie najlepszej jakości , ale i tak widać ślicznie podkreślone oczy bardzo ładnie zaznaczone oczy , cudowne rzęsy i cieniowanie
__________________
Adoptuj ślicznego Kota

Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 07:15   #5
201607150859
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 852
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Piękny! Jak widać rzęsy naprawdę czynią cuda. Cieniowanie również śliczne. Bardzo mi się podoba.
201607150859 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 09:57   #6
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Cytat:
Napisane przez ilonacb Pokaż wiadomość
Piękny! Jak widać rzęsy naprawdę czynią cuda. Cieniowanie również śliczne. Bardzo mi się podoba.

Cytat:
Napisane przez Del Pokaż wiadomość
Moim zdaniem też zdjęcia nie najlepszej jakości , ale i tak widać ślicznie podkreślone oczy bardzo ładnie zaznaczone oczy , cudowne rzęsy i cieniowanie
dziekuje
Cytat:
Napisane przez zzzielona Pokaż wiadomość
Oj... Szkoda, że większość zdjęć jest nieostra i widać cienie pod rzęsami, do tego w kiepściutkim świetle (w sztucznym, prawda?). Ciekawa jestem jak wygląda to w dziennym, bo z tego co widzę, to makijaż mógłby być całkiem fajny. Taki niczym z teledysków RnB .
tak tak sztuczne i z lampa nei lubei zdjec z lampa:/ ale o prawie o 12 w nocy nie mialo jak inaczej byc, do tego zmeczenie juz mnei wzielo dlatego zdjecia nie ostre
Cytat:
Napisane przez Vampi_z_piekla_rodem Pokaż wiadomość
Jedna z lepszych Twoich prac! Super efekt, boska powieka!
Dziekuje NINA
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 10:03   #7
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Game wyglądasz zjawiskowo..Twoje spojrzenie hipnotyzuję,aż żałuję,że tak mało jest zdjęć za otwartymi oczami, przeslicznie
phdwao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 10:32   #8
ciaszunia
Zakorzenienie
 
Avatar ciaszunia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 5 132
GG do ciaszunia
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

bosko!!! poprostu twoje spojrzenie mnie dzis powalilo brawo!
ciaszunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 10:38   #9
wiercia
Raczkowanie
 
Avatar wiercia
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 364
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

To jest zjawiskowo piękne !!

A zdjęcie gdzie masz otwarte oczy - nie mam pytań
__________________
Nawet jeśli niebo zmęczyło się błękitem, nie gaś nigdy światła nadziei...



wiercia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 10:51   #10
tyneczka
Wtajemniczenie
 
Avatar tyneczka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 038
GG do tyneczka
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D


Uwielbiam Twoje makijaże, a ten cudowny... delikatny i sexowny
__________________

tyneczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 10:58   #11
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Cytat:
Napisane przez phdwao Pokaż wiadomość
Game wyglądasz zjawiskowo..Twoje spojrzenie hipnotyzuję,aż żałuję,że tak mało jest zdjęć za otwartymi oczami, przeslicznie
Cytat:
Napisane przez ciaszunia Pokaż wiadomość
bosko!!! poprostu twoje spojrzenie mnie dzis powalilo brawo!
Cytat:
Napisane przez wiercia Pokaż wiadomość
To jest zjawiskowo piękne !!

A zdjęcie gdzie masz otwarte oczy - nie mam pytań
Cytat:
Napisane przez tyneczka Pokaż wiadomość

Uwielbiam Twoje makijaże, a ten cudowny... delikatny i sexowny
hihi myslalam ze bedzice narzekac ze rzesy nie sa dobrze przyklejone
Dziekuje Wam pieknie
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 10:58   #12
kate6o
Zadomowienie
 
Avatar kate6o
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 924
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Ależ oczęta
__________________
http://kateart.deviantart.com/

"Bóg rozkazał
swoim aniołom

żeby Cię strzegły
na wszystkich Twoich ścieżkach"
Ps 90,11
kate6o jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 11:05   #13
myszkakinia
Rozeznanie
 
Avatar myszkakinia
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 581
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Piękny zazdroszcze umiejętnosci
no a Marcina jest szcześciarzem, ze ma taka śliczne dziewczyne
__________________
Pozdrawiam!


myszkakinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 11:16   #14
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Cytat:
Napisane przez myszkakinia Pokaż wiadomość
Piękny zazdroszcze umiejętnosci
no a Marcina jest szcześciarzem, ze ma taka śliczne dziewczyne
hoho gdzie tam ladna
Cytat:
Napisane przez kate6o Pokaż wiadomość
Ależ oczęta
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 11:41   #15
joannamalgorzata
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: olsztyn
Wiadomości: 59
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

świetny makijaż! niesamowicie podkreślone oczy... podobają mi się takie rzęsy... super to wyszło.
ostrość zdjęć może i kiepska, ale sam makijaż i tak się rzuca w oczy
joannamalgorzata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 11:49   #16
Dearlie
Zakorzenienie
 
Avatar Dearlie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 3 206
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Rewelacja cudownie wygladaja te rzesy, a makijaz jeszcze piekniej ! bardzo, ale to bardzo mi sie podoba
Dearlie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 11:53   #17
animeq
Rozeznanie
 
Avatar animeq
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 582
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Bardzo efektowne Podobają mi się!
animeq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 12:07   #18
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Wow ! Piękny, teatralny efekt !!!
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 12:11   #19
żurawinka
Zakorzenienie
 
Avatar żurawinka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 7 670
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Powłóczyste spojrzenie.
żurawinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 12:16   #20
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Cytat:
Napisane przez Kicia_Wampirzyca Pokaż wiadomość
Wow ! Piękny, teatralny efekt !!!
Cytat:
Napisane przez joannamalgorzata Pokaż wiadomość
świetny makijaż! niesamowicie podkreślone oczy... podobają mi się takie rzęsy... super to wyszło.
ostrość zdjęć może i kiepska, ale sam makijaż i tak się rzuca w oczy
Cytat:
Napisane przez żurawinka Pokaż wiadomość
Powłóczyste spojrzenie.
Cytat:
Napisane przez animeq Pokaż wiadomość
Bardzo efektowne Podobają mi się!
Cytat:
Napisane przez Dearlie Pokaż wiadomość
Rewelacja cudownie wygladaja te rzesy, a makijaz jeszcze piekniej ! bardzo, ale to bardzo mi sie podoba
dziekuje
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 12:44   #21
agnieszka.m.j
Zadomowienie
 
Avatar agnieszka.m.j
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Malmö
Wiadomości: 1 567
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

To nie rzesy tylko firany Bardzo ladnie, szkoda ze zdjecia nieostre ale i tak widac ze sie postaralas
agnieszka.m.j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 12:52   #22
samarah
Wtajemniczenie
 
Avatar samarah
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: z magicznego zakątka...
Wiadomości: 2 539
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Kolory
Cieniowanie
Rzęsy
Całość
__________________
Moje portfolio:
Bo życie jest piękne...
samarah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 13:14   #23
Tajemnicza667
Zadomowienie
 
Avatar Tajemnicza667
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Okolice Głogowa (dolnośląskie) / Wrocław
Wiadomości: 1 985
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Wg mnie to najlepszy z Twoich makijaży. Dla mnie bomba
__________________

Tajemnicza667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 13:45   #24
czarnachinka
Zadomowienie
 
Avatar czarnachinka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1 331
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Wow! Jeden z najlepszych makijaży na MM wg. mnie
Gratuluję Na pewno włożyłaś tutaj wiele pracy i jak widać - praca popłaca
czarnachinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 14:33   #25
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Cytat:
Napisane przez czarnachinka Pokaż wiadomość
Wow! Jeden z najlepszych makijaży na MM wg. mnie
Gratuluję Na pewno włożyłaś tutaj wiele pracy i jak widać - praca popłaca

Cytat:
Napisane przez Tajemnicza667 Pokaż wiadomość
Wg mnie to najlepszy z Twoich makijaży. Dla mnie bomba

Cytat:
Napisane przez samarah Pokaż wiadomość
Kolory
Cieniowanie
Rzęsy
Całość

Cytat:
Napisane przez agnieszka.m.j Pokaż wiadomość
To nie rzesy tylko firany Bardzo ladnie, szkoda ze zdjecia nieostre ale i tak widac ze sie postaralas

dziekuje Wam!!!!
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 14:39   #26
madame paranoja
Zadomowienie
 
Avatar madame paranoja
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 880
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

zdjęcia, które wrzucasz są za bardzo przerabiane i to na niekorzyść Twoich dzieł. są bardzo płaskie i nie pokazują tego co w makijażu najważniejsze- gdzie twarz z płaskiej zmienia się w bryłę to taka aluzja odnośnie wszystkich makijaży.

rzęsy rzeczywiście bajeczne
__________________
byle do wiosny

madame paranoja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 14:45   #27
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Cytat:
Napisane przez madame paranoja Pokaż wiadomość
zdjęcia, które wrzucasz są za bardzo przerabiane i to na niekorzyść Twoich dzieł. są bardzo płaskie i nie pokazują tego co w makijażu najważniejsze- gdzie twarz z płaskiej zmienia się w bryłę to taka aluzja odnośnie wszystkich makijaży.

rzęsy rzeczywiście bajeczne
Te przerabiane nie byly ostatnio zdjeca przerabiane dodaje jako bonusy tu zas tylko zdjecie czarno biale pisalam godzina 12 w nocy byla jak zdjecia mogly wyjsc ladnie? a jesli chodzi o moja twarz mam taka urode ze plasko nie wychdzi pod innym katem ona wyglada grubo a mam dosc spore pucki
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 15:13   #28
YenneferD
Zakorzenienie
 
Avatar YenneferD
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 7 964
GG do YenneferD
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Nono, co za spojrzenie głębokie, co za teatralne rzęsy, nic tylko chłopaków uwodzić
__________________
Czarodziejka zawsze działa. Źle czy dobrze, okaże się później. Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się.

TELEPORT czyli niedzielne zapiski <- Bloguję
YenneferD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 19:55   #29
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

Cytat:
Napisane przez YenneferD Pokaż wiadomość
Nono, co za spojrzenie głębokie, co za teatralne rzęsy, nic tylko chłopaków uwodzić
gdyby moj TZ dowiedzial sie ze latam za innymi pewnie by mnie zabil haha
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 20:01   #30
Olathe
Raczkowanie
 
Avatar Olathe
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Maz
Wiadomości: 96
Dot.: Tym razem: Game bawi sie rzesami!:D

świetne....jakie rzęsiskaaa!!! super-az brak słów
__________________
Piękne jest to czego się nie spodziewamy
Olathe jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:41.