Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-28, 08:28   #1
Asienka185
Przyczajenie
 
Avatar Asienka185
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3
GG do Asienka185
Exclamation

Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-)


Witam serdecznie wszystkie Panie. Mam ogromną prośbę do Pani wzażystki i fryzjerki a także koleżanek z forum. W tym roku kończę 30 lat, 8 miesięcy temu zostałam mamą i chciałabym zmienić coś w swoim wyglądzie. Od paru lat robiłam sobie pasemka blond ale dodam ze nigdy nie bylam blondynką. Mój naturalny kolor to taki mysi. Zastanawiam sie nad jakimś ciemniejszym kolorembyle nie ciemny brąz (robiłam kiedyś paletą) i zle sie czułam. Poradzcie mi prosze co do koloru i fryzury. Może powinnam sciąc?? Będę wdzięczna za każdą pomoc. Pozdrawiam serdecznie.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Asia1.jpg (27,5 KB, 69 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Asia2.jpg (56,5 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Asia3.jpg (22,0 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Asia4.jpg (67,4 KB, 47 załadowań)
Asienka185 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 15:12   #2
Asienka185
Przyczajenie
 
Avatar Asienka185
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3
GG do Asienka185
Dot.: Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-)

Szkoda ze wszyscy TYLKO zaglądają:-(
Asienka185 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 16:40   #3
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 363
Dot.: Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-)

Hmm włosy do ramion powinny być najodpowiedniejsze, kolor ( na pewno nie blond i brąz - pomiędzy mini prędzej ). Bez grzywki wyglądasz mi jakoś nijako, w grzywce wyglądasz bardziej promiennie. Oprawki według mnie są ok. Brwi też. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz najładniej z tych wszystkich, które zamieściłaś.
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 16:51   #4
nailpolish
Rozeznanie
 
Avatar nailpolish
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 666
Dot.: Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-)

zgadzam się 1. zdjęcie jest najlepsze
myślę, że powinnaś zrobić trochę grubszą grzywkę tzn. z troszeczkę większej ilości włosów, nie dodawaj zbyt dużej ilości włosów bo może wyglądać ciężko, ale kilka nowych pasm do grzywki zaostrzy ją i podkreśli bardziej
długość jest dobra przynajmniej do ramion, na krótsze włosy nie pozwalam
co do koloru to może taki miodowy z delikatnymi refleksami?? w takim słonecznym miodzie bym Cię widziała
buziaki słodki dzieciaczek
__________________


nailpolish jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 17:37   #5
emigrantka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Pandora ;D
Wiadomości: 130
GG do emigrantka
Dot.: Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-)

Aaaamoim zdaniem bez grzywki zdecydowanie lepiej, jesli chodzi o kolor to widze cie w jasniejszym blondzie niz masz obecnie.
__________________
Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę.
emigrantka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 19:09   #6
Lilka0528
Raczkowanie
 
Avatar Lilka0528
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 51
Dot.: Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-)

hmm zgadzam sie z grubsza grzywka moze zrob ja po skosie.. przez oko zcieniowana na dol kolor miodzio moze byc;p chyba ze jestes odwazniejsza to na grzywke poloz 2-3 pasemka ciemniejsze.. zupelnie z innej beczki np... czerwien pozdrawiam
Lilka0528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 21:35   #7
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
A mi sie podobasz na zdjeciu z bobaskiem(sliczna dzidzia)Wydaje mi sie ze z grzywka prosta wydluza Tobie twarz.Lepiej na bokCo do fryzurki mozesz skrocic ala bob ale lekko wycieniowana i tylko w blondzie Cie widze

zalaczam propozycje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg (270)_600h.JPG (22,1 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 03.JPG (37,7 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 185b.JPG (29,5 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4763okt03_b.JPG (56,0 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg elisha027.JPG (23,6 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg martinamcbride01.JPG (21,4 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Richard2.JPG (37,8 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg short-layered-bob.JPG (15,2 KB, 4 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tamie_sheffield_1xlAK.JPG (39,8 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tom_carson_BAI_52.JPG (18,1 KB, 3 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-29, 15:25   #8
emigrantka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Pandora ;D
Wiadomości: 130
GG do emigrantka
Rewelacyjna fryzurka dla ciebie.

Cholerka fotka mi sie gdzies zapodziala
Mam na mysli foteczki powyzej, 5 jest idealana dla ciebie.
__________________
Ludzie są gotowi uwierzyć we wszystko, tylko nie w prawdę.

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2008-03-29 o 20:24 Powód: p/p
emigrantka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-30, 12:20   #9
Asienka185
Przyczajenie
 
Avatar Asienka185
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3
GG do Asienka185
Dot.: Jaka fryzurai kolor?? Pomózcie;-)

Dzięki dziewczyny za rady. Z pewnością z którychś skorzystam. Te fotki z fryzurkami sa fajne, o takiej fryzurce myślałam tylko z tym kolorem miałam najwiekszy problem.
Asienka185 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:57.