Mam problem prosze o pomoc!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-28, 17:06   #1
monnka22
Przyczajenie
 
Avatar monnka22
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kujawsko Pomorskie
Wiadomości: 2
Cool

Mam problem prosze o pomoc!!


cześć dziewczyny! mam problem dotyczący pazokietków żelowych. chodzi o to że wykonuje te pazurki i wszystko niby jest ok, mam dobrze przygotowana płytke paznokcia, odpowiednio dobrane tipsy, po pokryciu ich żelem jest wszystko ok. lecz po jakichs 2 dniach na żelu pojawiaja sie pecherzyki powietrza. problem tkwi w tym ze wydaje mi sie że wszystko robie tak jak należy: nie zalewam skórek itp. w czym w takim razie tkwi problem?
monnka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 19:58   #2
martawlkp
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 10
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

Cytat:
Napisane przez monnka22 Pokaż wiadomość
cześć dziewczyny! mam problem dotyczący pazokietków żelowych. chodzi o to że wykonuje te pazurki i wszystko niby jest ok, mam dobrze przygotowana płytke paznokcia, odpowiednio dobrane tipsy, po pokryciu ich żelem jest wszystko ok. lecz po jakichs 2 dniach na żelu pojawiaja sie pecherzyki powietrza. problem tkwi w tym ze wydaje mi sie że wszystko robie tak jak należy: nie zalewam skórek itp. w czym w takim razie tkwi problem?
Musisz zwrócić uwage na to czy uswasz pył po opiłowaniu pazurka przed nałożeniem żelu,a jeżli to robisz to pytanie czy jest to zrobione dokładnie,ja np proszę klientke żeby myła dłonie wtedy mam pewność że na paznokciu nie zostanie pył,i kolejna rzecz to musisz skupić się na dobrym odtłuszczeniu paznokcia przed nałożeniem żelu

Edytowane przez martawlkp
Czas edycji: 2008-03-28 o 19:59 Powód: błąd w tekście
martawlkp jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 21:05   #3
monnka22
Przyczajenie
 
Avatar monnka22
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kujawsko Pomorskie
Wiadomości: 2
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

jestem pewna ze za kazdym razem usowam pedzelkiem pylek po pilowaniu, wydaje mi sie tez ze jezeli przygotowujesz pazurek do nałozenia zelu i go opracowujesz to on jest juz odtluszczony i niczym wiecej nie trzeba?? wlasnie dziwie sie czemu mi sie tak dzieje poniewaz jestem po kursie a tam nic wiecej na ten temat nie mowili i jestem w kropce bo nie wiem od czego to zalezy..
monnka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 21:31   #4
Acik88
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 867
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

Cytat:
Napisane przez martawlkp Pokaż wiadomość
ja np proszę klientke żeby myła dłonie wtedy mam pewność że na paznokciu nie zostanie pył żelu

To tak mozna??? Mi sie wydawalo ze nie mozna moczyc dloni w trakcie
Acik88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 22:26   #5
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

ja również uważam, że nie powinno się moczyć dłoni w trakcie przedłużania. W końcu po to odwadniamy i odtłuszczamy płytkę, żeby wszystko lepiej się trzymało Ja po prostu po opiłowaniu szoruję/odpylam dokładnie szczoteczką paznokcie, żeby usunąć wszystkie pyłki z zakamarków a to co ewentualnie mogło zostać, usuwam odwadniaczem (np. z ibd)

Oczywiście, jak ktoś się uprze, to można umyć ręce, tylko po co? Dla mnie to niepotrzebne dokładanie sobie roboty.
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 22:46   #6
duduskaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 62
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

hmm ja w sumie na kursie ani u zadnej stylistki nie spotkalam sie z myciem rak... no chyba ze po skonczonej pracy tez bym raczej nie polecala mycia
duduskaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 22:47   #7
Hanka20
Zakorzenienie
 
Avatar Hanka20
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 8 972
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

oblabobla czyli używasz odwadniacza juz po naklejeniu tipsa? nie szkodzi to tipsowi?
__________________
"Są rzeczy na tym świecie zbyt piękne, aby podziwiać je samemu. Zbyt cudowne, aby się nimi nie dzielić z innymi"

Nasz Filipek jest z nami od 19.04
Hanka20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 22:52   #8
nysza
Wtajemniczenie
 
Avatar nysza
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Kraków/Niepołomice
Wiadomości: 2 260
GG do nysza
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

mycie rąk w trakcie??? o kurcze zdecydowanie nie !!! przecież płytka paznokciowa ma być dobrze odtłuszczona i nie należ jej jeszcze poić wodą

może po prostu nieświadomie nakładasz już żel z powietrzem ???
__________________
zapraszamhttp://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=245153&page=26

Międzynarodowy Instruktor Stylizacji Paznokci
nysza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-29, 08:05   #9
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

Mycie rak jest kompletnie zbede w trakcie zabiegu, a co więcej może zaszkodzic- jaka macie gwarancje, ze klientka w trakcie mycia nie pododtyka sobie paluszkami jeden do drugiego, ze nie przeczesze sobie włosów reke i "przy okazji" nie odbierze telefonu?
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-29, 22:06   #10
...:::oblabobla:::...
Zakorzenienie
 
Avatar ...:::oblabobla:::...
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 144
Dot.: Mam problem prosze o pomoc!!

Cytat:
Napisane przez Hanka20 Pokaż wiadomość
oblabobla czyli używasz odwadniacza juz po naklejeniu tipsa? nie szkodzi to tipsowi?
A czemu miałoby zaszkodzić? To tylko odwadniacz On nie działa tak jak np. primer, który potrafi wygryźć dziurę w plastiku.
Jak trzeba używam odwadniacza 2 razy. Na pewno przed przyklejeniem tipsa ZAWSZE, a jak mam dużo pyłku, którego ani szczoteczka, ani pędzelek nie ruszyły, to traktuję go odwadniaczem i po sprawie. I tak się go nakłada bardzo mało, więc jestem przekonana, że on nie ma żadnego wpływu szybsze podchodzenie powietrza, pękanie itp.
Tak samo warto go użyć przed malowaniem naturalnch pazurków, bo lakier lepiej się trzyma Ja używam kilku i nie widzę między nimi różnicy. Wszystkie są wydajne. (Step One z Nail Tek, Dehydrate IBD, EzBond Ez FLow)
__________________
...:::oblabobla:::... jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:22.