Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II - Strona 156 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-05-16, 22:37   #4651
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez Serenite_ Pokaż wiadomość
Ustalimy spotkanie Wizażanek- znak rozpoznawczy-przeterminowany Juicy Tubes z limitowanej kolekcji 2005
No cóż, muszę kupić więc JT, bo mnie nie rozpoznacie
Guarana jest offline  
Stary 2008-05-16, 22:43   #4652
dynia18
Zakorzenienie
 
Avatar dynia18
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 3 101
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Asienko kochana wielkie dzięki. Jutro wyśle ci te wszystkie fotki, bo teraz nie mam czasu szukac ich w komputerze. jeszcze dorobie kilka...ale super. Bo już mi glupio , że kradnę wasze pomysły a sama nie dziele się swoimi zakupami.
dynia18 jest offline  
Stary 2008-05-16, 22:52   #4653
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez dynia18 Pokaż wiadomość
Asienko kochana wielkie dzięki. Jutro wyśle ci te wszystkie fotki, bo teraz nie mam czasu szukac ich w komputerze. jeszcze dorobie kilka...ale super. Bo już mi glupio , że kradnę wasze pomysły a sama nie dziele się swoimi zakupami.
Dobrze Basieńko Poszukaj na spokojnie i prześlij mi kiedyś będziesz gotowa.

AsikS jest offline  
Stary 2008-05-16, 22:53   #4654
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez Etolie Pokaż wiadomość
hmm ja będę omijała marionaud szerokim łukiem, tam jest tak niemiła obsługa, że człowiek czuje się jak "na żebrach" nie jak na zakupach




Dziękuje za pomysł mam kilkanaście pojemniczków, więc myję i do torebki Pomyślałam sobie, że można zastosować perfidię wobec niemiłej pani w perfumerii - gdy nas oleje tekstem "nie mam pojemniczków" wyjmujemy swój - oczywiście z logo konkurencji



dobre dobre znak rozpoznawczy: JT 2005
tak, zdecydowanie to dobry pomysl z tymi pojemniczkami chyba tez tak zrobie, a co oni sobie mysla;P
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-05-16, 22:55   #4655
leana1
Zakorzenienie
 
Avatar leana1
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 5 827
Wyślij wiadomość przez ICQ do leana1 GG do leana1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

dziewczyny ja teraz tak się uśmiała!!! dzięki wam za poprawienie nastroju i do jutra dobranoc!
leana1 jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:02   #4656
chise
Wtajemniczenie
 
Avatar chise
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 2 965
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Odebrałam dziś zestaw Fatale data produkcji wrzesień 2006.
w parę minut załatwiłam wszystko z panem w oddziale pocztowo-celnym i już paczuszkę miałam w swych rękach
Jestem zszokowana jakie ten tusz robi firanki i ta czerń

Z tymi własnymi słoiczkami to świetny pomysł, choć dziś byłam w sephorze i pani uraczyła mnie kilkoma próbkami perfum, co rzadko się zdarza. Jeszcze ten tekst: "proszę się nie bać i mówić, co pani chce..." normalnie
chise jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:06   #4657
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Dobranoc Dziewczęta, Kamisio. Truskawkowych snów Wam życzę. Do juterka. Ahoj.
AsikS jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:09   #4658
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Dobranoc Dziewczęta, Kamisio. Truskawkowych snów Wam życzę. Do juterka. Ahoj.
DOBRANOCKI
Guarana jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:11   #4659
gosiala
Zadomowienie
 
Avatar gosiala
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 158
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Przyszedł do mnie wczoraj Cristobal. Na nieszczęście listonosz napatoczył się na mojego małżonka - minęli się w drzwiach . Mój małż pyta - co znowu sobie kupiłaś(bardzo spokojnie) - a ja - perfumki . On - COOO!!!? A dla mnie to nic?! Już mi tu szybciutko zamówić coś dla kochanego męża!I TO JUŻ!!!
Hehe.Dla niego jedna paczuszka , a dla mnie 3.W końcu sponsor płaci
__________________
szukam pomysłu na życie
gosiala jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:11   #4660
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

dobranoc
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:11   #4661
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
No cóż, muszę kupić więc JT, bo mnie nie rozpoznacie


to się zaczyna przeradzać w jakiś snobizm
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:16   #4662
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez jazmine Pokaż wiadomość


to się zaczyna przeradzać w jakiś snobizm
Kiedys zakupy starych ubrań to był wstyd absolutny, potem moda i objaw snobizmu. Teraz przyszedl czas na starawe kosmetyki, każda chce je mieć
Guarana jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:18   #4663
chise
Wtajemniczenie
 
Avatar chise
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 2 965
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Kiedys zakupy starych ubrań to był wstyd absolutny, potem moda i objaw snobizmu. Teraz przyszedl czas na starawe kosmetyki, każda chce je mieć
nie mogę
chise jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:20   #4664
kasiaoli2001
Rozeznanie
 
Avatar kasiaoli2001
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 513
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Jeju! byłam na naszym wątku dziś o 4 rano, teraz nadrobiłam całodzienne zaległości, jestem zrelaksowana, uśmiechnięta a to wszystko dzięki Wam.
Powiem szczerze, że ostatnio zaglądam już tylko tu... ale jutro może znajdę chwilę i odezwę się na mamowym wątku ukryciora
Przesyłam wszystkim

Hmmm... z tego co widzę jest faza Fatalno-Jtubkowo-Idealna. Fatalną mam, Jtubka w drodze, Idealnego muszę nabyć skoro tak chwalicie. Czy on się wogóle nadaje dla suchotnicy? Czy to to w takiej niebieskiej, kanciastej flaszce w pipetką? Na Tru nie ma??? pewnie wszystkie wykupiłyścieco???


Co do nastawienia SzP sprzedających w perfumeriach sieciowych to lipa straszna, mam koleżankę - pracuje w jednej z nich, więc tak naprawdę czuję się komfortowo kiedy jadę do niej, ona pokazuje mi nowości albo to co mnie interesuje a potem puszcza mnie samą więc macam, niucham do woli, nikt za mną nie łazi. Proszę o próbki - dostaję mega porcje. Jak kupuję daje mi rabat 20% bez zająknięcia ale sama przyznaje, że czasem są niemiłe żeby spławić pseudoklientów albo maruderów. Poza tym nie ukrywa, że zarabia b.dobrze i że dostaje gratisy od firm w postaci całych np linii pielęgnacji gdzie jeden krem kosztuje np 500zł...

Edit: wysłałam dziś papiery do UC w Wawie, hehe ale rono zadzwoniła do mnie Maggie i powiedziała, że jej Clarinsa też zajęli... uparli się czy jak? i obydwie w dodatku jesteśmy w potrzebie samoopalaczowej bo M wybywa nad morze a ja mam jutro bal 100lat firmy

Też życzę Wam DOBREJ NOCY i idę lulu!
kasiaoli2001 jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:30   #4665
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez kasiaoli2001 Pokaż wiadomość

Co do nastawienia SzP sprzedających w perfumeriach sieciowych to lipa straszna, mam koleżankę - pracuje w jednej z nich, więc tak naprawdę czuję się komfortowo kiedy jadę do niej, ona pokazuje mi nowości albo to co mnie interesuje a potem puszcza mnie samą więc macam, niucham do woli, nikt za mną nie łazi. Proszę o próbki - dostaję mega porcje. Jak kupuję daje mi rabat 20% bez zająknięcia ale sama przyznaje, że czasem są niemiłe żeby spławić pseudoklientów albo maruderów. Poza tym nie ukrywa, że zarabia b.dobrze i że dostaje gratisy od firm w postaci całych np linii pielęgnacji gdzie jeden krem kosztuje np 500zł...
Chyba się zatrudnię w perfumerii,jakby co dam Wam znać - wszystkie próbki dla Was
Do tej pory byłam kupującą klientką, nikt mnie nie rozpieszczał gratisami i próbkami, zawsze były obrażone minki. Teraz przejdę do drugiej grupy tzw pseudoklientów. Będę wąchać, maziać, oglądać a kupować będę na Tru. Taka moja cicha zemsta. Mam nadzieję, że paniusie sprzedające mają prowizję od sprzedaży....to nieznacznie ją obniże
Guarana jest offline  
Stary 2008-05-16, 23:40   #4666
marysiaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 28
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez chise Pokaż wiadomość
Odebrałam dziś zestaw Fatale data produkcji wrzesień 2006.
w parę minut załatwiłam wszystko z panem w oddziale pocztowo-celnym i już paczuszkę miałam w swych rękach
Jestem zszokowana jakie ten tusz robi firanki i ta czerń

Z tymi własnymi słoiczkami to świetny pomysł, choć dziś byłam w sephorze i pani uraczyła mnie kilkoma próbkami perfum, co rzadko się zdarza. Jeszcze ten tekst: "proszę się nie bać i mówić, co pani chce..." normalnie
Ja byłam dziś po 16 i nikogo nie było, powiedzieli, że już nie pracuja :/. Więc muszę czekać...

A JT już w drodze !
marysiaaa jest offline  
Stary 2008-05-17, 00:13   #4667
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 844
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Idealist cudny jest... hmm...
Wyprosiłam () próbkę i przepadłam. Chyba obejdę wszystkie perfumerie - w każdej jedna próbeczka (może, o cudzie trafię na miłe paniusie) i na trochę wystarczy.
Na Tru zostało 15 sztuk.
arrachnee jest offline  
Stary 2008-05-17, 07:48   #4668
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez ukrycior Pokaż wiadomość
Ależ byl jakiś czas temu bakałażanowy Fatale, tyle że nie w zestawie. Śliczny kolor. Póki co mam Givenchy i Stile, ale jak mi się czarny sprawdzi to bedzie kolejna pokusa. Ciekawe, czy on tam jeszcze wisi i za ile?

Kicia, pięknie poproszę o linka do tych cudnych rzęs, bo mnie jakoś ominęło, nie wiem, oślepłam, czy jak?
No ja przygotowuję zaliczenie na jutro. I coś czuję, że znajdą się tam zadania: proszę znaleźć na Truskawie tusz do rzęs centkowany HR i sprawdzić dostępną ilość sztuk.
Dziękuję Ukrycior, ciągle czytałam o czerni, jaką daje Fatale i nie wzięłam pod uwagę, że może być tez w innym kolorze. Sprawdziłam na Tru, jest kolor ametystowy, czy on daje efekt bakłażanowy, czy fioletowy. http://us.strawberrynet.com/productD...77024&goChar=L

A Givenchy to który posiadasz i w jakim kolorze, no i czy już coś możesz powiedzieć o efektach.
Ja mam rzęsy długie, ale sztywne, chyba nic ich nie podkręci - no może obniżka na Tru - wszystko po 2 $
__________________
moja fragrantica
dor6 jest offline  
Stary 2008-05-17, 08:16   #4669
chise
Wtajemniczenie
 
Avatar chise
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 2 965
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez marysiaaa Pokaż wiadomość
Ja byłam dziś po 16 i nikogo nie było, powiedzieli, że już nie pracuja :/. Więc muszę czekać...

A JT już w drodze !
Oni mają czynne do 15, a kasa do 14:30, więc warto być wcześniej.
Mój JT też już jest w drodze
Kupiłam sobie mały zestaw Biotherm http://www.douglas.pl/biotherm_aquatrio.php i jestem oczarowana kremem Aquasource non stop i chyba już wiem, jaki będzie następny truskawkowy zakup.

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
Idealist cudny jest... hmm...
Wyprosiłam () próbkę i przepadłam. Chyba obejdę wszystkie perfumerie - w każdej jedna próbeczka (może, o cudzie trafię na miłe paniusie) i na trochę wystarczy.
Na Tru zostało 15 sztuk.
Chyba się skuszę i oblecę perfumerie w poszukiwaniu idealista

Cytat:
Napisane przez kasiaoli2001 Pokaż wiadomość
Edit: wysłałam dziś papiery do UC w Wawie, hehe ale rono zadzwoniła do mnie Maggie i powiedziała, że jej Clarinsa też zajęli... uparli się czy jak? i obydwie w dodatku jesteśmy w potrzebie samoopalaczowej bo M wybywa nad morze a ja mam jutro bal 100lat firmy

Też życzę Wam DOBREJ NOCY i idę lulu!
Trzymam kciuki za szybkie rozwiązanie sprawy

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Chyba się zatrudnię w perfumerii,jakby co dam Wam znać - wszystkie próbki dla Was
Do tej pory byłam kupującą klientką, nikt mnie nie rozpieszczał gratisami i próbkami, zawsze były obrażone minki. Teraz przejdę do drugiej grupy tzw pseudoklientów. Będę wąchać, maziać, oglądać a kupować będę na Tru. Taka moja cicha zemsta. Mam nadzieję, że paniusie sprzedające mają prowizję od sprzedaży....to nieznacznie ją obniże
Zemsta jest słodka
chise jest offline  
Stary 2008-05-17, 08:24   #4670
aragosta
Rozeznanie
 
Avatar aragosta
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 864
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Od 4 dni moja płatność is still pending nie wiem co się dzieje - bombarduję trusk. mailami podającymi nr ID paypala i nic...
A czekam na 2 JT i róż Clarinsa
aragosta jest offline  
Stary 2008-05-17, 08:34   #4671
m-habibi
Zakorzenienie
 
Avatar m-habibi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 699
GG do m-habibi
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Wynik testu
Popsikalam sie flash bronzerem wczoraj na probe i... matko i corko jakiego ten spray ma powera! Sie zdziwilam mocno, bo myslalam, ze to jakas mgielka mi spadnie na cialo a to jak mi wjechalo, to az mnie wcielo No ale do rzeczy. Patrze dzis i no no no jestem juz slicznie opalona jak zapodam po raz drugi, to juz bedzie wystarczajaco zupelnie jezeli chodzi o kolorek! Super! Widze pewne niedociagniecia ale to tylko moja wina, bo sie wczoraj nie przylozylam a i od razu smignelam spac. A dodam jeszcze, ze dosc dlugo sie wchlania ale nawet to niewchloniete fajnie wyglada taka wilgotna skora
m-habibi jest offline  
Stary 2008-05-17, 08:36   #4672
Mijalea
Zakorzenienie
 
Avatar Mijalea
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 282
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Dziewczyny jestem w szoku,
w niedziele zamowilam cos z pielegnacji i wczoraj mama oznajmila mi, ze przyszla mala paczuszka zza swiatow
Zazwyczaj czekalam jakies 2 tygodnie a tu taki sprint
__________________


A shopaholic's confessions: http://lenasplanetblog.blogspot.de/
Mijalea jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:20   #4673
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez kasiaoli2001 Pokaż wiadomość

Co do nastawienia SzP sprzedających w perfumeriach sieciowych to lipa straszna, mam koleżankę - pracuje w jednej z nich, więc tak naprawdę czuję się komfortowo kiedy jadę do niej, ona pokazuje mi nowości albo to co mnie interesuje a potem puszcza mnie samą więc macam, niucham do woli, nikt za mną nie łazi. Proszę o próbki - dostaję mega porcje. Jak kupuję daje mi rabat 20% bez zająknięcia ale sama przyznaje, że czasem są niemiłe żeby spławić pseudoklientów albo maruderów. Poza tym nie ukrywa, że zarabia b.dobrze i że dostaje gratisy od firm w postaci całych np linii pielęgnacji gdzie jeden krem kosztuje np 500zł...
to chyba poszukam pracy w perfumierii ktos wie jak to zrobic? czy sklada sie cv przez net? mowie powaznie!!!hihih

Cytat:
Napisane przez arrachnee Pokaż wiadomość
Idealist cudny jest... hmm...
Wyprosiłam () próbkę i przepadłam. Chyba obejdę wszystkie perfumerie - w każdej jedna próbeczka (może, o cudzie trafię na miłe paniusie) i na trochę wystarczy.
Na Tru zostało 15 sztuk.
ja juz wyludzilam probke w niemilym marrionaud oraz odleweczke w sephorze, ale na razie tylko w jednej, a w wawie sephor jest kilka tez mam plan zdobyc wiecej probeczek bo Idealist cudowny a do czerwca mam szlaban na zakupy na BU to ide posmarowac sie ta moja licha probeczka

Cytat:
Napisane przez m-habibi Pokaż wiadomość
Wynik testu
Popsikalam sie flash bronzerem wczoraj na probe i... matko i corko jakiego ten spray ma powera! Sie zdziwilam mocno, bo myslalam, ze to jakas mgielka mi spadnie na cialo a to jak mi wjechalo, to az mnie wcielo No ale do rzeczy. Patrze dzis i no no no jestem juz slicznie opalona jak zapodam po raz drugi, to juz bedzie wystarczajaco zupelnie jezeli chodzi o kolorek! Super! Widze pewne niedociagniecia ale to tylko moja wina, bo sie wczoraj nie przylozylam a i od razu smignelam spac. A dodam jeszcze, ze dosc dlugo sie wchlania ale nawet to niewchloniete fajnie wyglada taka wilgotna skora
m-habibi, po Twoim opisie juz widze ze musze go miec!!! ale w czerwcu oczywiscie prosze o cynk jak pojawi sie znow na Tru
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:26   #4674
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Jestem zdziwiona, ze macie takie problemy ze zdobyciem próbek. Nigdy w żadnej z Sephor (a jest ich w mojej okolicy sporo) nie mam z nimi problemu. Jeśli chcę coś przetestować, to wchodzę i proszę o jej zrobienie, zazwyczaj panie dorzucają mi jeszcze coś do przetestowania - ostatnio prawie całą serię do pielęgnacji włosów Fekkai.
__________________
moja fragrantica
dor6 jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:30   #4675
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez chise Pokaż wiadomość
Oni mają czynne do 15, a kasa do 14:30, więc warto być wcześniej.
Mój JT też już jest w drodze
Kupiłam sobie mały zestaw Biotherm http://www.douglas.pl/biotherm_aquatrio.php i jestem oczarowana kremem Aquasource non stop i chyba już wiem, jaki będzie następny truskawkowy zakup.
chise, a ktory dokladnie zestawik mialas? jaka masz cere? bo ja mam mieszana i wlasnie szukam czegos fajnie nawilzajacego na dzien i na noc polecalabys ten kremik?
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:30   #4676
kasiaoli2001
Rozeznanie
 
Avatar kasiaoli2001
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 513
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

No będę dzis kolo Sephory więc wpadnę po porcję Idealista.

Czy ma któraś z Was kompakt Chanel Tient Innocence?? Jestem w potrzebie więc muszę zacząć się już rozglądać i będę wdzięczna za jakieś opinie
kasiaoli2001 jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:33   #4677
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez kasiaoli2001 Pokaż wiadomość
Co do nastawienia SzP sprzedających w perfumeriach sieciowych to lipa straszna, mam koleżankę - pracuje w jednej z nich, więc tak naprawdę czuję się komfortowo kiedy jadę do niej, ona pokazuje mi nowości albo to co mnie interesuje a potem puszcza mnie samą więc macam, niucham do woli, nikt za mną nie łazi. Proszę o próbki - dostaję mega porcje. Jak kupuję daje mi rabat 20% bez zająknięcia
Że też trzeba mieć znajomych w sklepach, żeby móc w miłej, profesjonalnej atmosferze WYDAWAĆ SWOJE PIENIĄDZE ! To już przesadza..Naprawdę żyjemy jeszcze na dzikim wschodzie....

Cytat:
Napisane przez kasiaoli2001 Pokaż wiadomość
sama przyznaje, że czasem są niemiłe żeby spławić pseudoklientów albo maruderów. Poza tym nie ukrywa, że zarabia b.dobrze i że dostaje gratisy od firm w postaci całych np linii pielęgnacji gdzie jeden krem kosztuje np 500zł...
Rozumiem, że koleżanka na własną rękę ocenia, kto jest "pseudoklientem". Ciekawe jakież to kryteria przyjmuje...Pewnie brak bijącej po oczach złotej biżuterii i futra z lisów dyskwalifikuje klientkę już przy wejściu.
Ja tam się nie szczypię z niemiłymi babami w perfumeriach. Daję jasno i dobitnie do zrozumienia, że nie podoba mi się zachowanie paniusi i żeby zmieniła nastawienie. Oczywiście nigdy nie robię awantur, nie będę się przecież zniżać do poziomu takiej delikwentki. Dlaczego pozwalacie na jakieś fochy i brak szacunku ze strony obsługi w sklepach ? Przez to tylko te jędze czują się bezkarne a ich chamstwo nabiera na sile.
Nie dość, że ceny mają zbójeckie w polskich perfumeriach, to jeszcze taki poziom obsługi...Żal.
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:47   #4678
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

po raz drugi uzyłam dzis idealista -jestem mile zaskoczona jego działaniem - rano w lustrze zobaczylam moją cerę taka jak była tuz po jego uzyciu, znikneły moje ogromniaste pory tuz po aplikacji to wiadome, ale kilkanaście godzin po zmyciu efekt wciaz sie utrzymywał...jestem przekonana co do zakupu , mam tylko nadzieję ze to nie jest efekt krótkotrwały i ze potem nie będę miała wzmożonego wydzielania
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:50   #4679
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez jazmine Pokaż wiadomość
po raz drugi uzyłam dzis idealista -jestem mile zaskoczona jego działaniem - rano w lustrze zobaczylam moją cerę taka jak była tuz po jego uzyciu, znikneły moje ogromniaste pory tuz po aplikacji to wiadome, ale kilkanaście godzin po zmyciu efekt wciaz sie utrzymywał...jestem przekonana co do zakupu , mam tylko nadzieję ze to nie jest efekt krótkotrwały i ze potem nie będę miała wzmożonego wydzielania
A czy to cudo nie jest przypadkiem z silikonem ? Bo ja go nie lubię...a Idealist kusi Tym bardziej, że cera mi ostatnio płata figle.
__________________
When life gives you lemons,
squeeze them in people`s eyes.
sine.ira jest offline  
Stary 2008-05-17, 09:58   #4680
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
A czy to cudo nie jest przypadkiem z silikonem ? Bo ja go nie lubię...a Idealist kusi Tym bardziej, że cera mi ostatnio płata figle.
nie znam sie na tym, ale chyba tak : na 4 pozycji w składzie jest polysilicone 11
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:33.