Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II - Strona 61 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-04-23, 22:54   #1801
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 077
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez joanaros Pokaż wiadomość
Chyba coś około 77zł
Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
ja płacilam ponad 80 zł
Cytat:
Napisane przez Maggie Pokaż wiadomość
JA 79,00 ale ostatnio to byl chyba nawet po 75zł...ale wszystko poszło w dół
Dzięki

Cytat:
Napisane przez noseknosek Pokaż wiadomość
za odpowiedź

Wpadłam w manię sprawdzania ile czego mają na Truskawie i na przykład pudru sypkiego La Prairie mają 821



Cytat:
Napisane przez Hawa Pokaż wiadomość
Ja "made in china" znalazlam tylko na akcesoriach tzn. pesecie i kosmetyczkach Lancome. Swoja droga uwazam, ze jesli produkt pochodzi z Chin to powinno byc to wyraznie napisane a nie ukrywane przed konsumentem.
Serenite, czyzbys byla juz w Polsce ? Pamietam, ze wczesniej kupowalas kosmetyki w Irlandii a teraz widze Cie na watku truskawkowym. Pewnie polskie ceny w drogeriach Cie przerazily;-(

Wciąż kupuję w Irlandii, choć jestem w Polsce (TZ jest w Dublinie jeszcze przez 2 miesiące)-jutro własnie -20% w Clerys Na Truskawie kupiłam 3 rzeczy tak, dla spawdzenia, a poza tym tam jeszcze taniej niz w Dublinie W Polskich perfumeriach ceny skandaliczne...


Cytat:
Napisane przez kasiaoli2001 Pokaż wiadomość
Strasznie mi przykro, że zrobiłaś taki nieudany zakup.
Sama jestem rozczarowana bo poważnie myślałam o kupieniu tego pudru i to właśnie w kolorze medium...



Madziu, oglądałam te cienie rano na allegro i tam zdjęcia nie były zbyt udane...a poza tym już ich teraz nie ma. Potem węszyłam w necie i gdzie się da zaglądałam, na stronie Sephory - tam są zdjęcia i nawet opisy poszczególnych odcieni i tam wyglądają zachęcająco. Sama nawet teraz się zastanawiam czy nie kupić, nawet jesli mi nie przypadną do gustu to je sprzedam... Może uda mi się wyskoczyć do sephory i je oglądnąć jeszcze dziś...tylko czy zdążę je wtedy kupić na tru skoro tam śladowe ilości zostały???
Wielkie dzięki za dzisiejsze zamówienie !!!
No, nie był to trafiony zakup...

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
daj spokój, ale lipa ale dobrze, że już masz ich z głowy

słuchajcie, jeżeli ktoś miałby ochotę na kompakt Diora Forever nr 020, to melduję, co następuje:
kupiłam do kompletu z fluidem, identyczny odcień, współgrają ze sobą używam tylko jako pudru do poprawek w ciągu dnia, zatem nie wiem, jak się sprawuje solo jako kompakt. Jako puder, na cerze mieszanej, z rozszerzonymi porami sprawuje się jak narazie średnio. Napewno nie można przejechać gąbką rozcierając puder po całej twarzy, bo włazi w pory i wygląda to paskudnie. Dobrze natomiast wygląda stosowany jako touch-up, czyli lekkie dotykanie punktowo gąbeczką.
ktoś napisał na kwc, że opakowanie jak trumna, rzeczywiście trochę tak jest, ale ogólnie w porzo. Także, gdyby ktoś się bardzo napalił na ten puder, to mówię, że są lepsze. Miałam kiedyś Shiseido z serii pureness w niebieskiej puderniczce i to było cudo - jedyny puder, który nie włazi w pory, ale je przykrywa, że stają się absolutnie niewidoczne, ale trudno go dostać, nie wiem, czy jeszcze produkują. To tyle z meldunku.

Serenite, pytałaś jaki kupiłam płyn do demakijażu, na Tru jest tylko jeden, mała niebieska butelka 125 ml, ja kupiłam salonowy, plastikowa butelka, nie zmywa
na pewno ja? Nie przypominam sobie...
__________________


"Cierpliwość - spokój, że przecież się stanie..."


/J. Twardowski/
Serenite_ jest offline  
Stary 2008-04-23, 22:58   #1802
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
szkoda Aguś że ci Nie podpasował. Ja też musze nieco go skrytykować. Strasznie odbija mi sie na dolnej powiece Czasem patrzę w lustro z przerażeniem Zaden tusz tak mi sie nie odbijał jak "cętkowany"
Oj dziewczyny, chyba cętkowany okazuje sie tuszem dla rzęsek takich jak moje i Joasi, a wy macie po prostu za długie - mi sie nic nie odbija
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:05   #1803
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

dostałam dzisiaj awizo na pędzelek Lancoma
numer nadania jest 3 cyfrowy, więc nie ten długi Truskawkowy jak zwykle bywało
czyżby naliczyli mi cło od 25 PLN??
jeśli tak będzie to nie mam żadnego dokumentu na zakup tego pędzla, maile z Tru do mnie nie przychodzą
co zrobić w takiej sytuacji??
potwierdzenie przelewu z banku wystarczy im??
izabellini jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:06   #1804
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez BrandNewName Pokaż wiadomość
A Idealist EL?
http://eu.strawberrynet.com/productD...73958&goChar=E

Wprawdzie go nie używałam ale na KWC ma parę dobrych recenzji.
hmmm wyglada kuszaco!!! tylko ta cena... to 2 razy tyle co Biotherm a opinie na KWC podobne... ale dziekuje
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:10   #1805
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 846
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Mariolko - ufff... odetchnęłam z ulgą że nie tylko ja jestem kolekcjonerką fioletowych.
Oj nie tylko, nie tylko Ja nawet córci tymi wstążeczkami koszyczek na wielkanoc przyozdobiłam

Cytat:
Napisane przez martaboy Pokaż wiadomość
A ja do was z prośbą - moja koleżanka ma bardzo wrażliwe oczy i szuka jakiegoś tuszu do rzęs (czarnego). A że macie takie bystre oczka i doświadczenie w szukaniu chodzi oczywiście o truskawkę ważne byłoby to, żeby nie był jakoś bardzo drogi ( i żeby nie dostał się w łapki celników ). Sama znalazłam tylko jakiegoś Clinique'a, ale nie wiem, czy jest dobry...
Najgorzej będzie doradzić tusz, który by spełniał tę cechę A tak poważnie to mam YSL Cils coś tam i jest bardzo dobry, chociaż dosyć szybko się kończy. Clinique HI mam, ale jeszcze nie otwierany. Chcę wykończyć najpierw YSL.

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
hmmm to juz sama nie wiem czy probowac... a moze ktos moze cos innego polecic na rozszerzone pory??
Polecam Estee lauder Idealist Pore Minimizer Weź próbkę, jest genialny

Cytat:
Napisane przez jazmine Pokaż wiadomość
Oj dziewczyny, chyba cętkowany okazuje sie tuszem dla rzęsek takich jak moje i Joasi, a wy macie po prostu za długie - mi sie nic nie odbija
Dzisiaj UC mnie dobił 3-ma laurkami w jednej kopercie, że dopiero teraz im przefaksowałam papierki i zajrzałam na wizaż.

Dla relaksu sprawdziłam ile jest centkowanej Helenki na tru i okazuje się, że mali Hobbici sporo jej ukręcili bo aż 1108 sztuk Możecie zatem spokojnie się zastanawiać nad jej kupnem
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:22   #1806
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

A ja juz sie tak cieszylam, ze wszystko fajnie sie zaczelo, dzis przyszla paczuszka i dzis aktywowalam sobie e-karte w mbanku. No i menda nie dziala i nie moge przejsc tego fragmentu z płaceniem, a wszytsko dobrze zrobilam i chyba faktycznie bede plakac, bo facet na infolinii powiedzial ze mbank nie obsluguje takiego sklepu jak tru. Czy ktoras z Was może używa takiej karty? może ten gość sie pomylił i moze na stronie po prostu cos sie zablokowalo? I po co ja ją wyrabiałam, 25 zl poszlo w krzaki......
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:31   #1807
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez noseknosek Pokaż wiadomość
za odpowiedź

Wpadłam w manię sprawdzania ile czego mają na Truskawie i na przykład pudru sypkiego La Prairie mają 821

To dobrze, może będą go jeszcze mieli, jak się na niego zdecyduję

Próbowałam Helenki na bazie Lancome no i klapa. Najpierw nie moglam nałożyć: zrobiły mi się posklejane pajęcze nóżki. Muszę potrenować nakładanie.
Na razie jestem niezadowolona z bazy. Ten tusz lepiej wygląda bez bazy niż na niej.
Z tuszem powoli się zaprzyjaźniam
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:32   #1808
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cos mu sie pomyliło chyba ja mam kartę w mbanku i moje zakupy na tru jakos mbank obsługuje
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:41   #1809
noseknosek
lipiec na maksa!!! :)
 
Avatar noseknosek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 563
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
A ja juz sie tak cieszylam, ze wszystko fajnie sie zaczelo, dzis przyszla paczuszka i dzis aktywowalam sobie e-karte w mbanku. No i menda nie dziala i nie moge przejsc tego fragmentu z płaceniem, a wszytsko dobrze zrobilam i chyba faktycznie bede plakac, bo facet na infolinii powiedzial ze mbank nie obsluguje takiego sklepu jak tru. Czy ktoras z Was może używa takiej karty? może ten gość sie pomylił i moze na stronie po prostu cos sie zablokowalo? I po co ja ją wyrabiałam, 25 zl poszlo w krzaki......
Ja mam tą kartę i działa. Truskawka jest w spisie obsługiwanych sklepów, możesz to temu Panu pokazać czarno na białym.

Wpisujesz nr karty ciągiem bez przerw?

A załadowałaś na kartę pieniądze?
noseknosek jest offline  
Stary 2008-04-23, 23:56   #1810
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Cytat:
Napisane przez noseknosek Pokaż wiadomość
Ja mam tą kartę i działa. Truskawka jest w spisie obsługiwanych sklepów, możesz to temu Panu pokazać czarno na białym.

Wpisujesz nr karty ciągiem bez przerw?

A załadowałaś na kartę pieniądze?
jest dobrze
taaaaa, zrobilam wszystko jak nalezy, oprocz jednej rzeczy, ale na to nie wpadlam wczesniej. Z reszta ten gupol na infolinii nawet tego nie zauwazyl. Bylo zapytanie do banku o pobranie kasy z karty na kwotę 104,23, a na tru wyszlo mi tylko 104 i tyle kaski tam przelalam, pozniej dobra pani mi powiedziala ze lepiej troche wiecej tam wrzucac. Ech, to wszystko z emocji

no wiec poszlo moje pierwsze samodzielne zamowienie, mam radoche jak male dziecko i kolejna stowke mniej na koncie....

Edytowane przez agabil1
Czas edycji: 2008-04-24 o 08:31 Powód: post pod postem, przypominam o edycji
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-04-24, 00:04   #1811
noseknosek
lipiec na maksa!!! :)
 
Avatar noseknosek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 563
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
no wiec poszlo moje pierwsze samodzielne zamowienie, mam radoche jak male dziecko i kolejna stowke mniej na koncie....
noseknosek jest offline  
Stary 2008-04-24, 00:07   #1812
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez noseknosek Pokaż wiadomość
tylko tak teraz na szybko analizuje, jezeli wystarczy tylko kliknac, a procedura jest banalnie prosta, maaaaaaaaatko... mozna pojsc z torbami... a tam jest tyle fajowych rzeczy... i tylko czekaja i mrugaja "wez nas i nas i nas tez"...
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-04-24, 00:20   #1813
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 799
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez jazmine Pokaż wiadomość
Oj dziewczyny, chyba cętkowany okazuje sie tuszem dla rzęsek takich jak moje i Joasi, a wy macie po prostu za długie - mi sie nic nie odbija
no właśnie ja też mam krótkie marne rzęsy, efekt mnie bardzo zadowala, ale nie wiem dlaczego kseruje mi się na dolnej powiece Bardzo często muszą zerkać w lusterko i usuwać te czarne plamki
Reese jest offline  
Stary 2008-04-24, 01:04   #1814
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
dostałam dzisiaj awizo na pędzelek Lancoma
numer nadania jest 3 cyfrowy, więc nie ten długi Truskawkowy jak zwykle bywało
czyżby naliczyli mi cło od 25 PLN??
jeśli tak będzie to nie mam żadnego dokumentu na zakup tego pędzla, maile z Tru do mnie nie przychodzą
co zrobić w takiej sytuacji??
potwierdzenie przelewu z banku wystarczy im??
Mnie do szamponu za 26zł vatu nie doliczyli, ale 5zł za procedurę celną musiałam zapłacić.
A UC spróbuj wysłać samo potwierdzenie zapłaty i wytłumacz im, dlaczego nie masz potwierdzenia zamówienia. Ale nie wiem czy to przejdzie
MagJa jest offline  
Stary 2008-04-24, 08:12   #1815
dorthea
Raczkowanie
 
Avatar dorthea
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 123
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
dostałam dzisiaj awizo na pędzelek Lancoma
numer nadania jest 3 cyfrowy, więc nie ten długi Truskawkowy jak zwykle bywało
czyżby naliczyli mi cło od 25 PLN??
jeśli tak będzie to nie mam żadnego dokumentu na zakup tego pędzla, maile z Tru do mnie nie przychodzą
co zrobić w takiej sytuacji??
potwierdzenie przelewu z banku wystarczy im??

Nie wiem czy dobrze podpowiem, ale do mnie mail z Tru doszedł, ale został zakwalifikowany jako spam. Dopiero jak dodałam adres Stawberry do książki to zaczęły normalnie dochodzić maile.

Niniejszym chciałam się przywitać i dołączyć do grona Trumaniaczek .
Przedwczoraj dokonałam pierwszego zakupu, czekam na paczkę, ale już wiem, że po kawie z mlekiem to będzie mój drugi nałóg
__________________
dorthea jest offline  
Stary 2008-04-24, 08:34   #1816
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
szkoda Aguś że ci Nie podpasował. Ja też musze nieco go skrytykować. Strasznie odbija mi sie na dolnej powiece Czasem patrzę w lustro z przerażeniem Zaden tusz tak mi sie nie odbijał jak "cętkowany"
Reese mam to samo. Po trzech, czterech godzinach tusz odbija się na dolnej powiece, wyglądam jak miś panda. A nie tuszuję rzęs dolnych, górne raczej normalnie bez nadmiaru (jedna, najwyzej dwie warstwy).
Rozczarował mnie bardzo Chyba kupię znowu Masterpiece Max

Cytat:
Napisane przez jazmine Pokaż wiadomość
Oj dziewczyny, chyba cętkowany okazuje sie tuszem dla rzęsek takich jak moje i Joasi, a wy macie po prostu za długie - mi sie nic nie odbija
Jaz ja mam krótkie i delikatne rzęsy, na pewno nie są długie

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
no właśnie ja też mam krótkie marne rzęsy, efekt mnie bardzo zadowala, ale nie wiem dlaczego kseruje mi się na dolnej powiece Bardzo często muszą zerkać w lusterko i usuwać te czarne plamki
no własnie mam to samo co Ania, tylko na dodatek efekt mnie w ogóle nie zadowala
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2008-04-24, 08:50   #1817
leana1
Zakorzenienie
 
Avatar leana1
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 5 827
Wyślij wiadomość przez ICQ do leana1 GG do leana1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
Reese mam to samo. Po trzech, czterech godzinach tusz odbija się na dolnej powiece, wyglądam jak miś panda. A nie tuszuję rzęs dolnych, górne raczej normalnie bez nadmiaru (jedna, najwyzej dwie warstwy).
Rozczarował mnie bardzo Chyba kupię znowu Masterpiece Max

Jaz ja mam krótkie i delikatne rzęsy, na pewno nie są długie

no własnie mam to samo co Ania, tylko na dodatek efekt mnie w ogóle nie zadowala
uf jak dobrze że go nie kupiłam mnie każdy tusz się odbija i wygladam jak panda poza diorshow a już zaczełam o cętkowanej marzyć, no może onyxa sprawdzę tyle pozytywnych opinii

otrzymałam szmineczkę shiseido i skarze się nie trzyma się na ustach umalawałam się rano a jak doszłam do pracy już jej nie byłojak ktoś ma kody shiseido i mógł by pomóc to BLE 8 tz ze to 2008 rok? jak myslicie?
leana1 jest offline  
Stary 2008-04-24, 09:12   #1818
jolla11
Rozeznanie
 
Avatar jolla11
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez jolla11 Pokaż wiadomość
Jakby co, kliknęłam następnego, zobaczymy jak pójdzie. Ale za pierwszym razem też nie dostałam powiadomienia o wysyłce.
No i znowu bambus out of stock Mogliby go w końcu zdjąć
jolla11 jest offline  
Stary 2008-04-24, 09:18   #1819
armaiti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 126
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

A ja jestem dziś szczęśliwa - Pan Listonosz przyniósł mi pędzelek Lancome. Ach, jaki piękny, mięciutki i ślicznie zapakowany...
... no i kolejna wstążeczka do kolekcji
armaiti jest offline  
Stary 2008-04-24, 10:09   #1820
martaboy
Zakorzenienie
 
Avatar martaboy
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 869
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Najgorzej będzie doradzić tusz, który by spełniał tę cechę A tak poważnie to mam YSL Cils coś tam i jest bardzo dobry, chociaż dosyć szybko się kończy. Clinique HI mam, ale jeszcze nie otwierany. Chcę wykończyć najpierw YSL.

Dzięki. Miałąm nadzieję, że któraś z Was odkryła sposób na celników... Chyba jedynym byłoby zatrudnienie po jednej z tru-maniaczek w każdym UC Ta po prostu przerzucałaby paczki z fioletowymi wstążeczkami na pocztę
A co do tuszu - zamówiłam w końcu Amplicils Lancoma, ma słabe opinie na KWC, ale przynajmniej dziewczyny pisały, że nie uczula.

I jeszcze jedno - dochodzę do wniosku, że to nie Truskawa uzależnia, tylko ten wątek Ach te emocje! Miłego dnia
__________________
Free to be
Blog

Strona z portfolio - makijażowo
martaboy jest offline  
Stary 2008-04-24, 10:10   #1821
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomości: 7 712
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Dziewczyny, dzięki za słowa otuchy na moje podkopanie wiary w Tru przez TŻ Już mi przeszło i cieszę się z moich zdobyczy Właśnie mam na oczach tusz Lancome Hypnose Onyx - efekt bardzo mi sie podoba, rzęsy długie i mocno czarne mmmm... i mają jakiś taki połysk

Pod oczami HR Magic Concealer nr 01 Light. Po roztarciu na ręku w ogóle go nie widać.. pod oczami i na twarzy nie widać, że go mam, ale muszę nałożyć cienką warstwę i delikatnie wklepać. Cienie są mniej widoczne.. w sumie to nie wiem, czy dobry odcień wzięłam.. ale jasnych placków pod oczami nie mam

Na deser gratisowo dostałam Stilę - cień Plum.. jak zrobię zdjęcia, wrzucę do wątku ze zdjęciami z Tru. I tak oto macie kolejną Truskawomaniaczkę
__________________

Moje Impresje jestem również Zakosmetykowana
naila jest offline  
Stary 2008-04-24, 10:34   #1822
mag11111111
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: s
Wiadomości: 141
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

no i świetnie, też anulowali mi bamboo, czy możecie polecić bronzer równie dobry, bardzo delikatny, mam jasny odcień skóry i moja twarz nie znosi koloru róż. Myślałam nawet o el illuminator platinum na twarz, wiem że go macie i opow. wrażenia jakie daje na twarzy.
mag11111111 jest offline  
Stary 2008-04-24, 10:34   #1823
compas
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 34
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

dziewczyny, czy te cienie czwórki chanel No. 92 Bleu Celestes na tru, to są te nowe granatowez kolekcji 2008?
compas jest offline  
Stary 2008-04-24, 10:53   #1824
BrandNewName
Zadomowienie
 
Avatar BrandNewName
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 374
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Muszę sobie pokrzyczeć - UC mi Aglowa złapał W dodatku UC poznań bo podałam adres gdzie częściej bywam bo chciałam go jak najszybciej dostać i przed chwilą listonosz mi walentynkę przyniósł. Dziewczyny pocieszcie mnie, że Poznań szybko odprawia paczki
BrandNewName jest offline  
Stary 2008-04-24, 10:57   #1825
kal1nka
Zadomowienie
 
Avatar kal1nka
 
Zarejestrowany: 2003-03
Lokalizacja: lubuskie :)
Wiadomości: 1 533
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez BrandNewName Pokaż wiadomość
Muszę sobie pokrzyczeć - UC mi Aglowa złapał W dodatku UC poznań bo podałam adres gdzie częściej bywam bo chciałam go jak najszybciej dostać i przed chwilą listonosz mi walentynkę przyniósł. Dziewczyny pocieszcie mnie, że Poznań szybko odprawia paczki
hm ja im faksowalam dokumenty wiec mieli je od razu, czekalam ok tygodnia na paczke

Niestety, ja przerzucilam sie na adres ze studiow chociaz nie mam pojecia pod ktory UC podchodzi Zielona Gora, wczesniej szlo do Miedzyrzecza i ostatnie 3 wyslane tam paczki przechwycil UC Poznan.

Odpukac, mam nadzieje ze dalej tak bedzie ale do Zielonej doszly juz 3 bez cla mimo moich danych osobowych - tylko adres inny.

Najlepiej przefaksuj im wszystko a nie wysylaj poczta- to dodatkowy czas oczekiwania

Za paczke wartosci ok 120zl clo wynosilo ok 30pare zl, przy ok 170 wynioslo jak dobrze pamietam 40 pare zl. Oczywiscie jak paczka jest malo warta moga Ci je puscic bez cla po doslaniu przez Ciebie dokumentow ale placisz wtedy chyba za opcje "listonosz" ok 4 zl.

mam nadzieje ze pomoglam
__________________
where words fail, music speaks - H. Ch. Andersen

21.02.10 zakochana
31.12.13 narzeczona
16.07.16 żona
kal1nka jest offline  
Stary 2008-04-24, 11:03   #1826
BrandNewName
Zadomowienie
 
Avatar BrandNewName
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 374
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez kal1nka Pokaż wiadomość
hm ja im faksowalam dokumenty wiec mieli je od razu, czekalam ok tygodnia na paczke

Niestety, ja przerzucilam sie na adres ze studiow chociaz nie mam pojecia pod ktory UC podchodzi Zielona Gora, wczesniej szlo do Miedzyrzecza i ostatnie 3 wyslane tam paczki przechwycil UC Poznan.

Odpukac, mam nadzieje ze dalej tak bedzie ale do Zielonej doszly juz 3 bez cla mimo moich danych osobowych - tylko adres inny.

Najlepiej przefaksuj im wszystko a nie wysylaj poczta- to dodatkowy czas oczekiwania
Haha.. ja właśnie podałam teraz Zieloną Górę bo aktualnie też tu studiuję Zawsze moje paczki na adres rodziców obsługuje UC Bytom i ich sobie chwalę za szybkość odprawy i możliwość wysłania dokumentów mailem. Właśnie drukuję potwierdzenie z Tru i lecę to przefaksować.

Dzięki za dobre wieści
BrandNewName jest offline  
Stary 2008-04-24, 11:04   #1827
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 799
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
Reese mam to samo. Po trzech, czterech godzinach tusz odbija się na dolnej powiece, wyglądam jak miś panda. A nie tuszuję rzęs dolnych, górne raczej normalnie bez nadmiaru (jedna, najwyzej dwie warstwy).
Rozczarował mnie bardzo Chyba kupię znowu Masterpiece Max

Jaz ja mam krótkie i delikatne rzęsy, na pewno nie są długie

no własnie mam to samo co Ania, tylko na dodatek efekt mnie w ogóle nie zadowala
I ja też chyba kupię Masterpiece Max, bo jeszcze żaden Max Factor mi sie nie odbijał, a skoro u ciebie Agus tak się dobrze sprawuje to i u mnie będzie, bo rzęsy mamy podobne
Reese jest offline  
Stary 2008-04-24, 11:06   #1828
kal1nka
Zadomowienie
 
Avatar kal1nka
 
Zarejestrowany: 2003-03
Lokalizacja: lubuskie :)
Wiadomości: 1 533
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

uu dobre wiesci dla Ciebie to zle dla mnie ;P tzn UC wzial sie za Zielona - a do mnie 3 paczki w drodze :/
__________________
where words fail, music speaks - H. Ch. Andersen

21.02.10 zakochana
31.12.13 narzeczona
16.07.16 żona
kal1nka jest offline  
Stary 2008-04-24, 11:15   #1829
BrandNewName
Zadomowienie
 
Avatar BrandNewName
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 1 374
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

Cytat:
Napisane przez kal1nka Pokaż wiadomość
uu dobre wiesci dla Ciebie to zle dla mnie ;P tzn UC wzial sie za Zielona - a do mnie 3 paczki w drodze :/


Będzie dobrze! Ja mam takie szczęście że jak coś chcę szybko dostać to albo Tru szaleje, albo walentynkę dostaję
BrandNewName jest offline  
Stary 2008-04-24, 11:28   #1830
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com-kolorówka część II

dzis dotarła kolejna szcześliwa paczka z pedzlami:
fotki do obejrzenia na zdobyczach:

http://www.wizaz.pl/forum/showpost.p...7&postcount=28

jeszcze nie testowałam więc nie wiem jak się sprawują, ale pierwsze uwagi mam takie:

najlepiej wykonany jest pędzel paula dorf, po pomacaniu natychmiast wlazłam na ich zakładkę na tru, żeby popatrzeć co by tu się jeszcze przydało..
no i niestety wolałabym aby miały dłuższe rączki....ale tak jak mówiłam jeszcze ich nie testowałam i czas to zrobić

zapomniałam, ze była jeszcze z nimi paletka chanel travel collection - ale nie zrobie fotki bo jest na prezent dla teściowej :P
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:09.