Specjalistki pomocy!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-04-07, 22:41   #1
madziorrrka91
Raczkowanie

Specjalistki pomocy!!

Zdaję sobie sprawę ze były już wątki na temat obgryzania ale ja nadal nie potrafię nic konkretnego tego wyczytać;(
obgryzam paznokcie bardzo długo, mój najkrótszy paznokieć ma jakieś 3mm;/ wiem; zgroza. niedługo zbliżają się moje urodziny i mama powiedziała ze zafunduje mi "nowe paznokcie"
Jaka jest najlepsza metoda przełuzania na paznocie w takims tanie jak moje?;> nie znam się a tym zbytnio więc proszę o wyjaśnienie co i jak z góry dziękuję;*
madziorrrka91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-07, 22:48   #2
prospera
Raczkowanie

GG do prospera
Dot.: Specjalistki pomocy!!

Po pierwsze - przestań obgryzać Niedawno kupiłam mojej siostrze lakier z Golden Rose, dla obgryzających paznokcie. Pomalowała nim pazurki i w pewnym momencie - odruchowo - podniosła palce do ust. Potem mi opowiadała, że myślała, że się pożyga (sorry za słowo), jak poczuła ten lakier Strasznie mi się śmiać chciało No i rzeczywiście - pazurki całkiem długie (jak na 12-latkę) udaje jej się utrzymać

A reszta - pewno szablon, ale specjalistki się wypowiedzą, ja się jeszcze nie znam
prospera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-07, 22:59   #3
EveMW
Rozeznanie

obojetne czy bedzie to zel czy akryl napewno bedzie robiony na formie
najpierw stylistka nalozy na skore w miejscu w ktorym powienien byc panokciec zel lub akryl, nastprnie gdy produkt uszytywni sie stylistka tak jakby odklei utwarrdzony zel/akryl od skory i pod taki szkilecik wlozy forme i na niej juz zrobi ci paznokcie, oczywiscie wszystko pokryte kamuflarzem zeby nie bylo widac gdzie konczy sie twoj paznokiec.