Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-08-18, 16:24   #361
tutti_frutti
Raczkowanie
 
Avatar tutti_frutti
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Chełm
Wiadomości: 77
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Ja umówiłam sie na próbne prostowanie metodą x-tense czy jakoś tak, fryzjerka zrobi mi pasmo włosów bo boi sie że moga mi odpaść bo kiedys tam mialam rozjaśniane, a jesli sie okaze że nie odpadna i efekt bedzie zadowalający to za dwa tyg czekać mnie bedzie prostowanie całej głowy za jedyne 100 zł zalety mieszkania w mniejszym mieśćie
tutti_frutti jest offline  
Stary 2006-08-18, 22:00   #362
aaricia8
Zakorzenienie
 
Avatar aaricia8
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: WAW
Wiadomości: 3 663
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Tutti Frutti, zdecydowanie nie polecam Ci X-Tenso. Przetestowałam na sobie. Wczesniej miałam włosy falowane, błyszczące. Po X-Tenso były proste około miesiąca (nawet nie 6 m-cy, jak obiecują), a potem tylko straszliwy puch na włosach i załamka co tu dalej zrobić. Teraz prostuję włosy Goldwellem i uważam, że jest rewelacyjny. Robię zabieg tylko na falowane odrosty a to co było prostowane rok temu nadal takie jest. Włosy nawet były lepszej jakości po tym zabiegu.
Racja, że nie wolno go używać do włosów rozjaśnianych ponoć, wiec może dla Ciebie nie jest odpowiedni. Ale X-Tenso mimo to Ci nie polecam.
aaricia8 jest offline  
Stary 2006-08-19, 20:34   #363
Kredunia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

witam... mam pytanie (pomimo tego że przeczytałam wszystko co tu pisze)... mianowicie chodzi mi o to że także chcę wyprostowac włosy na stałe, a mam włosy okropnie grube i puszyste i na dodatek krecą się jak nic z nimi nie robię (okropnie wygladam ) Chciałam się zapytać czy naprawdę trzeba używać tych wszystkich odżywek i takich tam? Na dodatek mam baardzo suche te włosy i wydaje mi się że nie za bardzo zdrowe bo cały czas je prostuję (inaczej nie wyjde z nimi nigdzie) Mam wielki problem w związku z tym jeżeli możecie to napiszcie mi równierz co mogę robić żeby uniknąć tego trwałego prostowania (bo szczerze mam dopiero 16 lat i za bardzo kasy nie mam ) ale żeby włosy były zdrowsze bo ja próbuję wszystkich odżywek różnego typu i nie widze zmian proszę bardzo niech ktoś mi doradzi!
Kredunia jest offline  
Stary 2006-08-21, 08:50   #364
Aneta1008
Przyczajenie
 
Avatar Aneta1008
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Hej.
Też nie mam prostych włosów,choć marze o tym.Zastanawiam sie nad prostowaniem chemicznym,ale boje sie tego że się zniszczą.Na razie używam prostownicy ceramicznej i jestem zadowolona,ale ona takze niszczy włosy.Skutecznie próbuje je wszystkim prostować,ale to na długo nie działa.Znalazłam coś na temat prostowania włosów....Może się Wam przyda. Pozdrawiam

Na początek dobry szampon
Myjąc odpowiednim szamponem, nawilżymy i wygładzimy każdy niemal rodzaj włosów. Po tym włosy staną się lekkie. By stały się naprawdę proste i osiągnęły prawdziwą gładkość, konieczna jest mocna odżywka z dużą zawartością wosku i silikonu. Do zupełnego wygładzenia włosów niezbędna będzie również pianka, która sklei je w pasma. Można do tego celu użyć także najzwyklejszego żelu, kremu nabłyszczającego lub wosku. Włosy suszymy używając grubego grzebienia - pamiętać należy żeby przebiegał on w pionie z włosem. W sklepach można już dostać suszarki z nakładkami do prostowania włosów.
Sklejamy końcówki
Problem rozdwajających się włosów na końcach dotyczy włosów zniszczonych i przesuszonych. Należy wówczas raz w tygodniu nałożyć na nie odżywkę silnie regenerującą. Po myciu stosować specjalne preparaty, które mają za zadanie sklejać rozdwojone końcówki włosa. Jeśli już nie pomagają odżywki i maseczki należy systematycznie podcinać włosy, najlepiej tzw. gorącymi nożyczkami, które zamykają koniec włosa.
Żelazko do włosów
Najbardziej nowoczesną metodą jest prostowanie za pomocą żelazka. Prostowanie żelazkiem polega na przeciąganiu suchych włosów pokrytych żelem wygładzającym lub pianką. Należy dokładnie prostować pasmo po paśmie, zaczynając od nasady włosa. Niestety, efekt prostowania utrzymuje się jedynie do następnego mycia włosów. Uwaga - nie powinno się prasować włosów częściej niż raz na dwa tygodnie. Zabieg ten przesusza i niszczy włosy.
A więc do dzieła! Bowiem tej jesieni i zimy na naszych głowach włosy mają lśnić, być piękne, wyprostowane i gładkie. No i przede wszystkim zdrowe.
Aneta1008 jest offline  
Stary 2006-08-21, 12:12   #365
Novika
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 12
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Ja np mam takie niesforne wlosy ze musze je prostowac codziennie, bo inaczej wygladaja brzydko , podkrecaja sie nawet na wietrze, wiec zeby je zregenerowac co 3 dni myje je ( nie czesciej bo to tez niszczy wlosy, jesli uzywa sie nieodpowiedniego szamponu!) szamponem Fructisa, ktory zowie sie "fala nawilzenia" do tego raz na 2 tyg. albo raz na 4 tyg. nakladam maseczke Nivea z takimi niebieskimi kapsulkami do wlosow suchych i zniszczonych. Włosy po tych zabiegach sa lsniace, gladkie i nawet lepiej sie kreca, wiec proponuje sprobowac
Novika jest offline  
Stary 2006-08-21, 12:28   #366
palema
Zadomowienie
 
Avatar palema
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: W-wa
Wiadomości: 1 217
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez Aneta1008
Hej.
Myjąc odpowiednim szamponem, nawilżymy i wygładzimy każdy niemal rodzaj włosów. Po tym włosy staną się lekkie. By stały się naprawdę proste i osiągnęły prawdziwą gładkość, konieczna jest mocna odżywka z dużą zawartością wosku i silikonu. Do zupełnego wygładzenia włosów niezbędna będzie również pianka, która sklei je w pasma.
a znacie dobre szampony do włosów kręconych? nie chodzi mi o efekt przyklepania i szybszego przetłuszczania, ale właśnie ładnego wygładzenia. ja jak na razie najbardziej jestem zadowolona z dove, ale nadal szukam czegoś lepszego
__________________

...you will learn how to not quit
when things get hard in your life...




l o o k i n g f o r a n i n s p i r a t i o n
palema jest offline  
Stary 2006-08-21, 13:18   #367
Aneta1008
Przyczajenie
 
Avatar Aneta1008
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Słyszalam o szamponie http://www.mojekosmetyki.pl/img.php?id=1316 PROFISILK szampon do włosów z proteinami jedwabiu 3 w 1.Podobno bardzo dobry,ale osobiście jeszcze nie stosowalam.

Tu jest info do poczytania.

Proteiny z naturalnego jedwabiu otrzymane na drodze wyrafinowanej biotechnologii zawarte w szamponie PROFISILK idealnie wbudowywują się w powierzchnię włosa.
Naprawa struktury włosa odbywa się w sposób logiczny , zgodnie z zasadą im włos bardziej zniszczony tym więcej jedwabnych protein bierze udział w naprawie.
Dzięki zastosowaniu specjalnych, łagodnych środków myjących i zwilżających, co uwidacznia się w drobnobąbelkowej strukturze piany, szampon dociera do mikroszczelin na powierzchni włosa, usuwając dokładnie brud.

Szampon PROFISILKzapewnia:
- dokładne umycie włosów,
- wygładzenie włosów, poprzez wbudowanie się protein jedwabnych w miejsca uszkodzeń powierzchni włosa,
- termoochronę podczas suszenia gorącym powietrzem suszarki. Proteiny jedwabne pod wpływem wyższej temperatury jeszcze lepiej wiążą się z powierzchnią włosa, tym samym chroniąc ją.

EFEKTY: Włosy stają się:
- nadzwyczaj czyste i wolnie brudzące się,
zdrowe, sprężyste, z lustrzanym połyskiem,
- zmniejsza się ilość wypadających włosów,
- dobrze rozczesują się i układają.

Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów, a zwłaszcza włosów będących w gorszej kondycji.
poj. 200 ml.
Aneta1008 jest offline  
Stary 2006-08-21, 13:26   #368
Mysia_
Zadomowienie
 
Avatar Mysia_
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 1 295
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

a ile ten szampon kosztuje i gdzie go mozna kupic?
__________________
D
Mysia_ jest offline  
Stary 2006-08-21, 14:50   #369
ania-niunia1
Raczkowanie
 
Avatar ania-niunia1
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 47
GG do ania-niunia1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Tak czytam wasze posty dziewczyny i wybieram sie na trwale prostowanie wlosow trwala strate-it.Cena 130-230zl.Salon pracuje na kosmetykach firmy kadus.Co o tym sadzicie?Chce sie was poradzic jakimi kosmetykami najlepiej robic.Mam ciemne wlosy i zastanawiam sie nad zrobieniem jasnego balejagu,tylko ze nie wiem czy przed trwalym prostowaniem czy po prostowaniu zrobic kolor na wlosach.poradzcie mi..
ania-niunia1 jest offline  
Stary 2006-08-21, 15:17   #370
aaricia8
Zakorzenienie
 
Avatar aaricia8
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: WAW
Wiadomości: 3 663
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Miałam robione prostowanie Kadus. I jak X-Tenso równez Kadusa nie polecam. Trwały efekt dał mi tylko zabieg Golldwela -> przynajmniej mi.
aaricia8 jest offline  
Stary 2006-08-21, 15:40   #371
ania-niunia1
Raczkowanie
 
Avatar ania-niunia1
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 47
GG do ania-niunia1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

A gdzie mi to moga zrobic goldwellem w Warszawie??I czy po prostowaniu lepiej zrobic baleyage czy przed??
ania-niunia1 jest offline  
Stary 2006-08-21, 17:50   #372
ania-niunia1
Raczkowanie
 
Avatar ania-niunia1
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 47
GG do ania-niunia1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Dzwonilam do 2 salonow.W jednym gdzie robia kadusem prostowanie umowilam sie na srode na konsultacje.Mam malo krecone wlosy wiec powiedziala ze powinnam miec proste wlosy ale w srode napisze na forum co i jak.Jedna z kolezanek na forum napisala zeby kadusem nie robic tylko goldwellem z tym ze ja nie wiem ktory salon robi goldwelem w warszawie. W drugim salonie w ktorym ktoras z kolezanek tu pisala www.uroda.eta.pl powiedziano mi ze na wlosach ktore byly nawet gdzieniegdzie rozjasniane nie podejma sie tego(robia tam jakims produktem firmy selective).Nie wiem co mam robic.Doradzcie mi!!!
ania-niunia1 jest offline  
Stary 2006-08-22, 09:29   #373
aaricia8
Zakorzenienie
 
Avatar aaricia8
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: WAW
Wiadomości: 3 663
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Racja, nie wolno robić zabiegu Golldwela na rozjaśnianych włosach. Z tym, że tylko te zabieg działa (na mnie przynajmniej).
No ale jeśli nie koniecznie muszą to byc totalnie proste włosy, a jednie wygładzone, to Kadus też może byc.
aaricia8 jest offline  
Stary 2006-08-22, 09:45   #374
ania-niunia1
Raczkowanie
 
Avatar ania-niunia1
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 47
GG do ania-niunia1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Mam fale na wlosach nie loki i kadus tylko wygladzi mi wlosy a ja tak nie chce.Chce miec proste zupelnie.Bylam dzis rano o 9 na Brackiej w salonie Diva.Trwale prostowanie tam kosztuje 700-850zl ale wiem ze bede miala na 100% proste i tylko pozniej odrosty bede prostowala.Robia tam goldwellem.Koleś patrzyl moje wlosy na ktorych mam baleyage i akurat na moich wlosach bedzie ok,nic sie im nie stanie.Jesli bym miala za bardzo rozjasnione to nie ma mowy o chemicznym prostowaniu.Bedzie to trwalo 4-6 godzin ale wytrzymam.Zapisuje sie prawdopodobnie na nastepny piatek.A wracajac do kadusa czy cokolwiek innego to efekt jest na gora 3 miesiace.800 zl to duzo ale chyba zaryzykuje...
ania-niunia1 jest offline  
Stary 2006-08-22, 14:33   #375
gnieszkusia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Ja także jestem z Wrocławia i zastanawiam się nad prostowaniem alfaparf. mam włosy rozjaśnione lecz fryzjerka powiedziała mi że zrobi najpierw test i dopiero zobacymy jak zareagują.
mam pytanko do Wrocławianek gdzie można zrobić takie prostowanie może ktoś podałby mi sprawdzone adresy salonów
gnieszkusia jest offline  
Stary 2006-08-22, 17:22   #376
aaricia8
Zakorzenienie
 
Avatar aaricia8
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: WAW
Wiadomości: 3 663
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez ania-niunia1
Mam fale na wlosach nie loki i kadus tylko wygladzi mi wlosy a ja tak nie chce.Chce miec proste zupelnie.Bylam dzis rano o 9 na Brackiej w salonie Diva.Trwale prostowanie tam kosztuje 700-850zl ale wiem ze bede miala na 100% proste i tylko pozniej odrosty bede prostowala.Robia tam goldwellem.Koleś patrzyl moje wlosy na ktorych mam baleyage i akurat na moich wlosach bedzie ok,nic sie im nie stanie.Jesli bym miala za bardzo rozjasnione to nie ma mowy o chemicznym prostowaniu.Bedzie to trwalo 4-6 godzin ale wytrzymam.Zapisuje sie prawdopodobnie na nastepny piatek.A wracajac do kadusa czy cokolwiek innego to efekt jest na gora 3 miesiace.800 zl to duzo ale chyba zaryzykuje...
Dokładnie w tym salonie miałam robione prostowanie i dokładnie tym samym zabiegiem. Zapłaciłam za całość 880 pln. Ale to razem z szamponem i odżywką. No i moje włosy są długie.
I lada dzień wybieram się na zrobienie odrostów. Gorąco polecam ten zabieg. Włosy są totalnie proste. Nawet nieco lepszej jakości niż wcześniej. Tylko pamiętaj, żeby po prostowaniu nie myć ich jakieś 2-3 dni i nie dotykać. A już broń Boże nie zakładać za ucho. Żeby nie została taka fala
aaricia8 jest offline  
Stary 2006-08-22, 18:58   #377
ania-niunia1
Raczkowanie
 
Avatar ania-niunia1
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 47
GG do ania-niunia1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez aaricia8
Dokładnie w tym salonie miałam robione prostowanie i dokładnie tym samym zabiegiem. Zapłaciłam za całość 880 pln. Ale to razem z szamponem i odżywką. No i moje włosy są długie.
I lada dzień wybieram się na zrobienie odrostów. Gorąco polecam ten zabieg. Włosy są totalnie proste. Nawet nieco lepszej jakości niż wcześniej. Tylko pamiętaj, żeby po prostowaniu nie myć ich jakieś 2-3 dni i nie dotykać. A już broń Boże nie zakładać za ucho. Żeby nie została taka fala
To jednak tam pojde na 100%.Wole zaplacic 800zl i miec proste niz 200zl z groszami i po miesiacu miec siano na glowie.O tym ze 2-3 dni nic z nimi nie moge robic to wiem.Wyslalam ci prywata bo nie przeczytalam forum.Takze jutro sie zapisuje tam na przyszly tydzien.A powiedz mi jak chcesz zakrecic wlosy na wałki to daje sie?
ania-niunia1 jest offline  
Stary 2006-08-23, 08:50   #378
aaricia8
Zakorzenienie
 
Avatar aaricia8
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: WAW
Wiadomości: 3 663
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Tak, można zarkęcić włosy na wałki, lokówkę. Najlepiej najwcześniej tydzień po prostowaniu. Po umyciu włosów są one znów proste.
aaricia8 jest offline  
Stary 2006-08-23, 12:35   #379
Aneta1008
Przyczajenie
 
Avatar Aneta1008
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Rowniez zastanawiam sie nad prostowaniem chemicznym.Boje sie zeby sie nie zniszczyly.Ale moze umowie sie na razie na probe na niewielkim kosmyku wlosow.jak bedzie ok,to zdecyduje sie na calosc.Na razie uzywam od 2 lat prostownicy ceramicznej,bo niestety moje wlosy nie sa proste.Zwykle prostownica niszczy wlosy,ale dziwnym trafem moje sie wzmocnily i jest ich wiecej(a prostownicy uzywam 2 razy w tyg.po kazdym myciu wlosow)Tylko nie uzywam jej w ten sam dzien kiedy myje wlosy.Wieczorem je myje,a rano jade prostownica.Oczywiscie stosuje duzo odzywek do wlosow.Jestem zadowolona z SCHAUMA (JEDWABISCIE GLADKIE),i SUNSILK(ten fioletowy)A raz w tygodniu nakladam odzywke regenerujaca na 20 min.Fryzjerka polecila mi tez zebym przed myciem wlosow wcierala w koncowki oliwke(do ciala),podobno super nawilza wlosy i konce sie nie rozdwajaja.Po wyprostowaniu prostownica wcieram jedwab w plynie i psikam nablyszczaczem (avon lub lakierem nablyszczajacym taft-tez jest dobry i nie skleja wlosow).Po tych wszystkich cudach mam naprawde idealnie proste wlosy,mieciutkie i fajne w dotyku.Polecam,mam nadzieje bedziecie takze zadowolone.
Aneta1008 jest offline  
Stary 2006-08-23, 13:22   #380
Aneta1008
Przyczajenie
 
Avatar Aneta1008
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 8
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Bardzo dobry do wlosow jest rowniez Loreal power color...
Aneta1008 jest offline  
Stary 2006-08-23, 14:44   #381
ania-niunia1
Raczkowanie
 
Avatar ania-niunia1
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 47
GG do ania-niunia1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez aaricia8
Tak, można zarkęcić włosy na wałki, lokówkę. Najlepiej najwcześniej tydzień po prostowaniu. Po umyciu włosów są one znów proste.
Ide w ten piatek na 9 rano na te prostowanie na ul.Bracka.Napisze w piatek jak wygladam albo zdjecie zrobie i załącze.Powiedz mi aaricia8 jaki szampon i odzywke kupic goldwella.W salonie nie bede brala bo jak zwykle maja podwojna cene...
ania-niunia1 jest offline  
Stary 2006-08-23, 15:44   #382
iwona_18***
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 19
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

przeczytalam to co tu piszecie dziewczyny i moge powiedziec tyle: ja mam wlosy prostowane na stale robilam to w czerwcu teraz mamy koniec sierpnia wlosy sa naprawde proste. zaplacilam 200 zl wiec mniej niz ty iff a po obejrzeniu zdjec tych na ktorych nic nie robilas z wlosami moje sa prostsze . a wlosy mam dwa razy dluzsze niz ty. no i mieszkam w raciborzu to jest na slasku bylam u najlepszego fryzjera w moim miescie jak mi sie wydaje z doswiadczenia. odrosty robie osobiscie co 3 miechy ale znam ludzi ktorzy robia raz na pol roku zalezy to od wlosow stopnia ich krecenia itp
ja osobiscie polecam i zapraszam do raciborza bo tu jest dobrze troszke taniej niz w wawie czy wroclawiu i naprawde warto buzki
iwona_18*** jest offline  
Stary 2006-08-23, 15:54   #383
iwona_18***
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 19
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

dodam jeszcze do tego co pisalam wczesniej mi prostowano wlosy kosmetykami CHI to jakies nowe jest. rewelacja!!!
iwona_18*** jest offline  
Stary 2006-08-23, 16:18   #384
magiolka
BAN stały
 
Avatar magiolka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 220
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez iwona_18***
przeczytalam to co tu piszecie dziewczyny i moge powiedziec tyle: ja mam wlosy prostowane na stale robilam to w czerwcu teraz mamy koniec sierpnia wlosy sa naprawde proste. zaplacilam 200 zl wiec mniej niz ty iff a po obejrzeniu zdjec tych na ktorych nic nie robilas z wlosami moje sa prostsze . a wlosy mam dwa razy dluzsze niz ty. no i mieszkam w raciborzu to jest na slasku bylam u najlepszego fryzjera w moim miescie jak mi sie wydaje z doswiadczenia. odrosty robie osobiscie co 3 miechy ale znam ludzi ktorzy robia raz na pol roku zalezy to od wlosow stopnia ich krecenia itp
ja osobiscie polecam i zapraszam do raciborza bo tu jest dobrze troszke taniej niz w wawie czy wroclawiu i naprawde warto buzki
Na jakich kosmetykach pracują w tym salonie? Chyba efekt koncowy zależy od kosmetyków którymi prostują więc bede szukać salonu z tymi samymi co Tobie robili. Wiem juz zeby Kadusa unikać, L'oreala tez, Goldwell dobry ale drogi
magiolka jest offline  
Stary 2006-08-23, 16:21   #385
magiolka
BAN stały
 
Avatar magiolka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 220
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez gnieszkusia
Ja także jestem z Wrocławia i zastanawiam się nad prostowaniem alfaparf. mam włosy rozjaśnione lecz fryzjerka powiedziała mi że zrobi najpierw test i dopiero zobacymy jak zareagują.
mam pytanko do Wrocławianek gdzie można zrobić takie prostowanie może ktoś podałby mi sprawdzone adresy salonów
Wiesz moze ile kosztuje zabieg Alfaparfem??
magiolka jest offline  
Stary 2006-08-23, 16:23   #386
ania-niunia1
Raczkowanie
 
Avatar ania-niunia1
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 47
GG do ania-niunia1
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez iwona_18***
przeczytalam to co tu piszecie dziewczyny i moge powiedziec tyle: ja mam wlosy prostowane na stale robilam to w czerwcu teraz mamy koniec sierpnia wlosy sa naprawde proste. zaplacilam 200 zl wiec mniej niz ty iff a po obejrzeniu zdjec tych na ktorych nic nie robilas z wlosami moje sa prostsze . a wlosy mam dwa razy dluzsze niz ty. no i mieszkam w raciborzu to jest na slasku bylam u najlepszego fryzjera w moim miescie jak mi sie wydaje z doswiadczenia. odrosty robie osobiscie co 3 miechy ale znam ludzi ktorzy robia raz na pol roku zalezy to od wlosow stopnia ich krecenia itp
ja osobiscie polecam i zapraszam do raciborza bo tu jest dobrze troszke taniej niz w wawie czy wroclawiu i naprawde warto buzki
Nie przyrownuj Raciborza do Warszawy.Pozatym zwykly salon a porządny to jest różnica.Ja wole 800zl zaplacic a nie 200.Cena z kads sie bierze...Kup coca cole a hoop cole tez roznica i w cenie i w smaku...
ania-niunia1 jest offline  
Stary 2006-08-23, 16:29   #387
nasty_1986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 89
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

jednak kosmetyki mają to do siebie, że nie zawsze cena idzie w parze z jakością, albo nie u każdego daje takie same efekty. Jednemu na wypadające włosy pomaga środek za 15 zł, a vichy za 150 nie pomaga, a innym odwrotnie, jednemu prostowanie za 200 zł daje znakomite efekty a innemu nie, chyba jednak za bardzo patrzysz na pieniądze. co jak co, uważam, że 800 zł to jednak bardzo dużo, a w cenie ok 200 zł można je zrobić w dobrym salonie, w zadawalającym jak wyżej potwierdziła Iwona efektem.
nasty_1986 jest offline  
Stary 2006-08-23, 17:06   #388
czarownicafromvenus
Raczkowanie
 
Avatar czarownicafromvenus
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: za gora, za lasem
Wiadomości: 49
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

hmm ja mialam prostowane wlosy alfaparfem i jestem z tego bardzo zadowlona , bylam w maju i mam teraz delikatne odrsciki ale nie zbyt widoczne. Jestem bardzo zadowolona. Zestaw do prostowania wlosow firmy alafaparf kosztuje 300 zl. Dzis prostowalam wlosy mojej kuzynce , firma Kadus. Zarowna na zimno jak i na cieplo. Wyszlo rewlacyjne, prosciutkie gladkie miekkie wlosy . Impreza ta wyszla ja tylko 46 zlotych Oplaca sie samemu w domu zrobic;D Wiec nie wiem czuymu piszecie ze kadus taki zly. Chyba ze cos nie tak okaze sie po ktoryms myciu wlosow. Ale nie wydaje mi sie. Ja polecam.
czarownicafromvenus jest offline  
Stary 2006-08-23, 19:00   #389
magiolka
BAN stały
 
Avatar magiolka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 220
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

Cytat:
Napisane przez czarownicafromvenus
Dzis prostowalam wlosy mojej kuzynce , firma Kadus. Zarowna na zimno jak i na cieplo. Wyszlo rewlacyjne, prosciutkie gladkie miekkie wlosy . Impreza ta wyszla ja tylko 46 zlotych Oplaca sie samemu w domu zrobic;D Wiec nie wiem czuymu piszecie ze kadus taki zly. Chyba ze cos nie tak okaze sie po ktoryms myciu wlosow. Ale nie wydaje mi sie. Ja polecam.
Czyli taki zestawik mozna kupić w sklepie fryzjerskim?? a moze gdzies na necie to kupilaś? Mam znajoma fryzjerke to moze z nią cos wymysle
magiolka jest offline  
Stary 2006-08-23, 22:00   #390
czarownicafromvenus
Raczkowanie
 
Avatar czarownicafromvenus
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: za gora, za lasem
Wiadomości: 49
Dot.: Chemiczne Prostowanie Włosów!!!

tak mozna kupic w sklepie fryzjerskim. Ja tam kupowalam, w krakowie na florianskiej. Mam nadzieje ze po kolejnym myciu wlosow za kilka dni jej wlosy beda sie rownie dobrze ukladac
czarownicafromvenus jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
chemiczne prostowanie, goldwell, prostowanie, samej, trwała, trwała prosta, trwałe prostowanie, włosy

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-05-28 21:05:10


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:12.