Podstawy Makijażu, Czyli Co Jak Robić ? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-04-18, 22:23   #1
kaczuszkaa
Raczkowanie

Podstawy Makijażu, Czyli Co Jak Robić ?

Witam drogie Wizażanki !

Jestem początkującą w sztuce makijażu, dlatego też chciałabym zasięgnąć porady od tych których się znają, czyli od Was

Pierwsze pytanie, które skieruję: Jak wyglądać powinna prawidłowo zrobiona kreska? Dlatego zadaje to pytanie, ponieważ raz słyszę, że ma być ona cieniutka, a później, że ma być "gruba".

Czy kształt kreski ma być dostosowany pod kształt oka? Czy może każda kreska pasuję do każdego.

I jeszcze jedno pytanie: Czy oko na dolnej powiece podkreślać kreską wewnątrz, czy na zewnątrz oka ?

Wiem, że są to podstawy podstaw, ale od czegoś muszę zacząć.

Zamieszczam zdjęcie zrobionej przeze mnie, chyba, najładniejszej kreseczki (mam tylko zdjęcie przy zamkniętym oczku. A także drugie, nie ze względu na minkę (choć wg mnie jest oszałamiająca), tylko dlatego, że widać jak mam namalowaną ową kreseczkę. To jest mój makijaż "codzienny". Niestety w chwili obecnej to zdjęcie jest najaktualniejsze (tylko to czarno białe, taka ostatnio moja mania )

Dziękuję za pomoc nowicjuszce
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 23-02-08_1802.jpg (86,9 KB, 623 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg nk.jpg (92,7 KB, 553 załadowań)
kaczuszkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-18, 22:51   #2
madelaine_16
Rozeznanie

Dot.: Podstawy Makijażu, Czyli Co Jak Robić ?

Kreska może być jaką sobie wymyślisz.Jeśli zrobisz cieniutką makijaż bedzie delikatniejszy,moze bardziej na codzień,grubsza jak dla mnie jest na jakies wieksze wyjścia.Na pierwszym zdjęciu Twoja kreseczka jest w porzadku,na drugim za bardzo nie widzę.Powodzenia w dalszym malowaniu