Jak pod kosiarka;( wloskiiii - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-04-24, 23:50   #1
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166

Jak pod kosiarka;( wloskiiii


Ohh dziewczyny trafiłam tutaj na post dziewczyny,która sie 'zmasakrowała' farbą.. ja to zrobiłam nożyczkami. To jest straszne!..ja musze czekać aż odrosną..Ona moze zmienic kolorek.. Ejjj nie chce byc samaz takimi króciakami (mam takiemax krotkie wloski..a byly prawie do pasa, teraz max 10 cm ).. Czy, któraś z Was zrobiła tez w życiu taka glupote?;>.. ahhh włosy to potęga
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-24, 23:53   #2
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

ale napisałam 'ohh dziewczyny(..) dziewczyny, która '.. No dobra nieważne, ..spać nie moge marząc o choćć do szyji włoskach;(
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-24, 23:56   #3
GiGa007
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 2 540
GG do GiGa007
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

wrzuć fotki to może coś się wymyśli ale wiesz to kwestia przyzwyczajenia się a jak jest tak tragicznie to można ewentualnie przedłużyć włoski
__________________
Wiedziałam jak chcę żyć
Wiedziałam kim chcę być
Jak mam walczyć by wygrać swoja walkę
Nie było łatwo i ludzie byli źli
Bóg jeden wie jak dałam sobie radę...


MAZDA RX 8

.........OUT OF YOUR LEAGUE.........
GiGa007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-25, 00:03   #4
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

O kurcze,a przedłuzanie to moje 2 marzenie w obecnym czasie;P nie stać mnie. Hmm..nio jest tragicznie, a narazie nie mam fotek. Ale wiesz to jest dokładnie tak, że zrobiłam to 2 miesiace temu troszke odrosły, i dziś miałam wizyte u fryzjerki.. Kurde.. horrror..już były troszke dłuższe, a teraz znów jak pod kosiare Zwyczajnie za krótko mnie obstrzygła;p
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-25, 15:02   #5
jaa150
Zadomowienie
 
Avatar jaa150
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ul. 665 - sąsiadka Szatana
Wiadomości: 1 896
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Powiem ci tak przyzwyczaisz się. Sama niedawno zdecydowałam się na taki niecny czyn. I powiem ci że mam jeszcze krócej od ciebie. 10 cm grzywki i 4 cm. z tyłu. Już mi 2 cm odrosły <jupi>
Chociaż moje nie były jak twoje aż do pasa, tylko za łopatki. Ehh... już się nie cofnie :/
Ale popatrzmy na pozytywne tego aspekty. Włosy już nie są problemem, chwilka prostownicą (mam kręcone) i po bólu ;P

Powodzenie w zapuszczaniu. Życzę tego tobie jak również i sobie
jaa150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-25, 17:58   #6
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Oh ja..2 mies juz zcekałam, zeby mi fryzjerka ladnie umodelowała nozyczkami a Ona mi takie buch!;(.. Nio dla mnie to ciezko, nie wiedziałam że wlosy mogą aż tak wpływac na ocene mojego wyglada przez sama siebie i innych;/..
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-25, 21:04   #7
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Przepraszam, że tak zdawkowo odpisalam,ale teraz mam już czas. Wiesz..ja całe życie w długich i teraz kiedy widze reakcje znajomych i nieznajomych' tochciałabym sie podziemię zapaść.. Tak głupio sie czuje i brzydko, wiesz podobałam sie bardzo chłopakom/facetom, a teraz zwyczajnie wstydze sie im pokazać w mim nowym imaggggge'(.. A Ciebie coskłoniło do tego głupstwa;> Jejjjj życzę sobie i Tobie, i każdej takiej jak My..włosków do ramion, więcej nie prosze..
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 11:52   #8
jaa150
Zadomowienie
 
Avatar jaa150
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ul. 665 - sąsiadka Szatana
Wiadomości: 1 896
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Ja tak samo całe życie w długich, sama nie wiem co mnie do tego skłoniło. Impuls, chwila, a teraz muszę się męczyć :/
A reakcją znajomych się nie przejmuj, do mnie wszyscy mówią że wyglądam jak chłopak haha Nawet nauczyciele się ze mnie śmieli haha. Na początku przejmowałam się tym, a teraz delikatnie powiem mam to gdzieś. Niedługo koniec roku, po wakacjach już będę mogła trochę związać <jupi> i wtedy wrzucę prostownicę w najciemniejszy kont pokoju!
Tylko zastanawiam się kiedy mam iść do fryzjera, bo jak znowu się owalę na tak króciutko, to chyba samobójstwo popełnie.

Ciesz się że nie masz kręconych włosów, tak jak ja, byś codziennie musiała prostować. ;P
jaa150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 12:15   #9
stafur
Raczkowanie
 
Avatar stafur
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 163
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

no skąd ja to znam powiem Ci - nie ma co się przejmować, bo to kwestia przyzwyczajenia i czasu, żeby tęsknota za długimi włosami zmalała
powiem Ci co ja zrobiłam, kiedy z włosów do pasa, obcięłam na 5 cm (włosy na chłopczyce ) - zamiast beeeczeeeec, płaaaakaaaac, maruuuudzic, wzdyyyychac, uczyniłam po prostu z nich znak rozpoznawczy, podkresliłam nimi swoją osobowosc, a WSZYSCY znajomi stwierdzili, że w krótkich włosach wyglądam swietnie, i dopełniają mój styl... przy krótkich włosach zaczelam sie mocniej malowac , a konkretniej mocniej zaznaczac oczy - niejednokrotnie usłyszałam, od mojego przyszłego męża, że wyglądam baaaaardzo seksownie. krotkie wlosy (takie jak moje) eksponuja twarz, a ja podkreslam nimi moją kobiecosc nie załamuj sie, tylko głowa do góry i eksperymentuj z włosami pozdrawiam
stafur jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 13:52   #10
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

No fakt nie mam kręconych, chyba na szczęście;p.. wakacje, ja już teraz mam bo maturalna jestem, tylko że wiesz, dla mnie to już czas stracony..wstydzę sie wyjśćz domu.Zresztą od chwili ścięcia, to wychodzę tylko jeśli muszę.. Podziwiam Twój optymizm Jaa150 pewnie dlatego że Ty akurat nie masz takiej szpetnej buźki i nie musisz jej zakrywać długimi wloskami.
Stafur~ aj a Ty to masz to szczęście że masz ukochanego u boku dla którego jesteś zawsze piękna. Ja jestem w takiej tragicznej sytuacji.. Tak bardzo bym chciała być z pewnym facetem,i nawet idzie zemną na wesele;p tylko że to jest układ czysto koleżeński z jego strony.. Jak ja sie boooje mu pokazać w takich włosach, oh dziewczynki ..teraz moge juz tylko o nim pomarzyć.. Dziękuje Ci bardzo za słowa otuchy ajaj są bardzo potrzebne;* I wiecie..sama wiem że to głupota, ale tak bardzo się tym przejmuje,że prawie nie jem bo chodze cały czas zestreowana..smutna,zła.. zasypiam dopiero nad ranem bo wciąż myśle o moich włoskach.
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 16:07   #11
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 671
GG do Olcik18
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

jak czytam Twoj watek.. to nasuwa mi sie mysl, ze fryzjerzy nawet nie zdaja sobie sprawy jaka przykrosc potrafia sprawic czlowiekowi. Glowka do gory.. na pewno nie jest tak zle. Zacznij je jakos ukladac.. tak jak wyzej dziewcyzny radzily, zacznij sie mocniej malowac i bedzie fajnie
A jaka dokladnie masz ta fryzurke? moze jakas grzyweczka ??
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 16:17   #12
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

[quote=Olcik18;7361070]jak czytam Twoj watek.. to nasuwa mi sie mysl, ze fryzjerzy nawet nie zdaja sobie sprawy jaka przykrosc potrafia sprawic czlowiekowi. Glowka do gory.. na pewno nie jest tak zle. Zacznij je jakos ukladac.. tak jak wyzej dziewcyzny radzily, zacznij sie mocniej malowac i bedzie fajnie
A jaka dokladnie masz ta fryzurke? moze jakas grzyweczka ??[/quot

Zazzzrość zazzdrość! Chciałabym mieć choć 1/3 z Twojej długości włosków.. To jest tak: grzywka z przodu na bok, z drugiej strony wloski najkrótsze zakrywają tylko ucho i dalej najdłuższe się kończą przy szyji..Ale to bym jakoś przeżyła jeśli wszytskie by były do szyji, jak u dziecka(tak mi sie kojarza takie grzybki u malych blond dziewczynek), tyle że ta Pani;< tak mi postopniowała włosy że To..wygląda jak u pani po 40 albo u chłopaka. Może sie wydam którejś z Was jakaś psychiczna, ale nie życzyłabym żadnej podobnych historii,wyglą zew. ma taki ogromny wpływ na nasze nastroje, nie wspominając juz o pewności siebie.. Dziekuje Wam za te 'skrobanki' w odpowiedzi na mój wątek;*!
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 16:31   #13
wampirek6
Raczkowanie
 
Avatar wampirek6
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 361
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

wiesz sprobuj je jakoś ładnie upiąć mnie kiedyś babka tak opitoliła a dodam ,że mam kręcone włosy:P więc skoro Ty masz proste to nie jest tak źle
__________________

wampirek6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 16:31   #14
jaa150
Zadomowienie
 
Avatar jaa150
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ul. 665 - sąsiadka Szatana
Wiadomości: 1 896
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Perelkowa, a ja mam uszy odkryte, naszczęście grzywkę jeszcze mam, a najnijższy stopień zanim mi odrósł bym ścinany maszynką do włosów :P
Podziwiasz mój optymizm... jeszcze miesiąc temu nie było go wcale, tuż po ścięciu.
Może wstawisz fotę jak to wygląda?
jaa150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 16:54   #15
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Cytat:
Napisane przez wampirek6 Pokaż wiadomość
wiesz sprobuj je jakoś ładnie upiąć mnie kiedyś babka tak opitoliła a dodam ,że mam kręcone włosy:P więc skoro Ty masz proste to nie jest tak źle
No tak, chodzę od 3 dni w spiętych i nawet w domu wstydzę się je rozpiąć:/. Wiesz, 2 miesiace temu zaczełam je spinać bo Sama sie opitoliłam krzywo krótko i koszmarnie jednym słowem, więc po tych 2 mies chciałam żeby pani mi je wyrównała.. No ..i zrobiła..chyba zarównała. Znów muszę sie męczyć spinaniem.buś;*
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 16:57   #16
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Cytat:
Napisane przez jaa150 Pokaż wiadomość
Perelkowa, a ja mam uszy odkryte, naszczęście grzywkę jeszcze mam, a najnijższy stopień zanim mi odrósł bym ścinany maszynką do włosów :P
Podziwiasz mój optymizm... jeszcze miesiąc temu nie było go wcale, tuż po ścięciu.
Może wstawisz fotę jak to wygląda?
Więc zapewne jestem na tej samej fazie 'zadolowolenia z fryzury' na którym Ty byłaś mies. temu. Niestety nie mam żadnych fotek, zresza chyba bym sie nie przełamała aby je tu wstawić.. .Maszynka!? O wow;o

http://www.wizaz.pl/forum/attachment...postid=7360396
ta fryzurka przypomina nieco moją.. Tylko,żeja nie mam takiej ładnej buzi i musze miec dłuzsze wlosy zeby odwracały uwage od mojego nochalaa;(:[ ;P
__________________


Edytowane przez Perelkowaa
Czas edycji: 2008-04-26 o 17:09 Powód: zjadłam literke;)
Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 20:50   #17
jaa150
Zadomowienie
 
Avatar jaa150
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ul. 665 - sąsiadka Szatana
Wiadomości: 1 896
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

A co mi tam wstawię. Jak widać ładnej buźki nie mam. Te 2 na górze ja z krótkimi, a te 2 niżej z długimi. Niestety nie posiadam foty z kręconymi długimi, teraz to już o loczkach nawet nie myślę :P
Jak widać teraz już tylko grzywkę prostuję, tył owszem próbowałam, ale nie mam już na to siły... moje przypalone palce.
Prawda, że ładniej mi było w długich?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg xxx.JPG (41,7 KB, 529 załadowań)
jaa150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 21:09   #18
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

o jery masz.. Ale popatrz, czy długie nie dodają uroku;> Nie chciałabym żeby Cie to ruszyło w żadnym wypadku;p ale ślicznie na tym 4 zdjęciu, jezuuu no tak wiadomo, długie rządzą:p. Ja aż tak krótkich nie mam jak Ty,ale to i tak mnie nie pociesza. Ja wlasnie właśnie skończyłam prostowac wloski, i znów chce mi sie płakac..E chyba w jakąś depreche wpadne..naprawde naprawde naprawde. Awiesz jakie są plusy mojej Metamorfozy(;/;p);> postanowiłam bardziej zadbać o cerę, zero solarium żeby wkońcu nabrała świeżości i o detchnęła, no i z tych nerwów i 'załamania' prawie nic nie jem..Chyba zaraz po włosach stracę kilka kilogramów..he;p. Ale ciii, i tak mnie to nie pociesza.. aaa jak długo juz chodzisz w krótkich;>
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 21:33   #19
jaa150
Zadomowienie
 
Avatar jaa150
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ul. 665 - sąsiadka Szatana
Wiadomości: 1 896
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Krótkie mam od miesiąca, przez całe życie miałam długość podobnej do niższych zdjęć. Wiadomo długie rządzą. Ale pocieszam się tym że długie zadbane. Mam taką koleżankę, która nigdy nie była u fryzjera, w domu jej czasami mama podcinała. Ma już prawie do pasa, ale co z tego, jak nosi je w kucyku. Ile razy jej mówię idź do fryzjera postopniuj se trochę, a ona że się nie podoba jej i już :P
Zazdroszczę Ci że masz już wakacje. Ja też chcę!!
Wiesz, że ja też zaczęłam dbać o cerę. Ale na odchudzanie to nie mam silnej woli, co chwila coś podjadam z kuchni
Ehh... intensywne zapuszczanie. Koleżanki mówią że mam obsesję haha
jaa150 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-26, 22:30   #20
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Hahaa obsesje na punkcie 'zapuszczania'? Jezu ja to juz drama-obsesje;|;p. Właśnie, bo jak nie można zakryć buzi to trzeba coś z nią zrobić.. Weśśś Ty ją za te kłaki żeby je rozpuściła..może nasze historie ją dotego skłonią.. Noto ja już bym wolała mieć dużą dupe i włosy do ramion..mrr. Oh i ah, wybacz ale musze sie powyżalać, bo wstydze sie pogadac o moich wloskach z kims w 4 oczy:|;p juz sie zemnie śmieją, a co gdy zaczne im zrzędzic.. Mam wakacje, a za tydz matura;o uuuuuuu..i potem znów i znów i znów;p.A potem ta impreza z moim księciem który teraz już napewno nie będzie mój..
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 10:28   #21
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

ja w zeszłym roku obciełam się, włosy za ramiona do włosów do końca szyi, z tym, że bardzo bardzo były wycieniowane...teraz mam już włosy za stanik, a gdy pomyślę o tym, żeby ściąć to oglądam zdjęcia z okresu, jak miałam krótkie pomaga
a gdybym jeszcze raz miała krótkie i chciała zapuszczać, to dbałabym o nie, żeby nie mieć długich, ale zniszczonych, które musiałabym obciąć...

a może zmienisz kolor włosów np...
i wstaw fotki, bo może nie jest tak źle, tylko nie możesz sie przyzwyczaić
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 11:11   #22
Ponura
Wtajemniczenie
 
Avatar Ponura
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 2 590
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Dokładnie rok temu opitoliłam się na zapałę - i to taką prawdziwą, 4 cm... Bo mi gorąco było Słyszałyście o podobnej głupocie? Oczywiście stało się tak, bo poszłam do nie swojej fryzjerki, moja by mi nie dała sobie czegoś takiego zrobić Oj jaka ja wk....wiona łaziłam

A teraz? Teram mam zajefajną fryzurkę- boba, który do mnie baaaaardzo pasuje Także cierpliwości - włosy mają to do siebie, że odrastają A Ty możesz sobie pozwolić na eksperymenty - i tak już się ściełaś.

Będzie dobrze

PS. I wcale nie masz brzydkiej paszczy Mówisz tak, bo chcesz, żebyśmy Ci zaprzeczały
__________________
Muminki cię widzą. Muminki cię śledzą. Muminki cię znajdą, zabiją i zjedzą...

************************* ***


Stultorum infinitus est numerus...
Ponura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 11:48   #23
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Cytat:
Napisane przez CzerwonyKolczyk Pokaż wiadomość
ja w zeszłym roku obciełam się, włosy za ramiona do włosów do końca szyi, z tym, że bardzo bardzo były wycieniowane...teraz mam już włosy za stanik, a gdy pomyślę o tym, żeby ściąć to oglądam zdjęcia z okresu, jak miałam krótkie pomaga
a gdybym jeszcze raz miała krótkie i chciała zapuszczać, to dbałabym o nie, żeby nie mieć długich, ale zniszczonych, które musiałabym obciąć...

a może zmienisz kolor włosów np...
i wstaw fotki, bo może nie jest tak źle, tylko nie możesz sie przyzwyczaić
Nooo weś ja to mam już uraz do końca życia do fryzjerów;p! skasowałam wszystkie fotki jakie maialam w długich wlosach żeby sie nie zadręczać:/ dobrze co;>:P. A o zmianie kolorku tez nie mysle bo w 3 mies ostatnie zaliczyłam chyba z 7 opakowan roznych farb;o zresztą zadna mi juz nie chwyci bo płytki wlosów sa takie wypłukane czy tam wyniszczone, coś kiedyś czytałam;P. Ale przyzwyczailas sie do krótkich;> po ilu.. po pól roku:P? Wstydze sie dodac fotek:po zreszta nie mam nawet. Jeden plus że teraz kiedy mam ich tak mało przynajmniej dbam jak nigdy w życiu.
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 11:55   #24
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Cytat:
Napisane przez Ponura Pokaż wiadomość
Dokładnie rok temu opitoliłam się na zapałę - i to taką prawdziwą, 4 cm... Bo mi gorąco było Słyszałyście o podobnej głupocie? Oczywiście stało się tak, bo poszłam do nie swojej fryzjerki, moja by mi nie dała sobie czegoś takiego zrobić Oj jaka ja wk....wiona łaziłam

A teraz? Teram mam zajefajną fryzurkę- boba, który do mnie baaaaardzo pasuje Także cierpliwości - włosy mają to do siebie, że odrastają A Ty możesz sobie pozwolić na eksperymenty - i tak już się ściełaś.

Będzie dobrze

PS. I wcale nie masz brzydkiej paszczy Mówisz tak, bo chcesz, żebyśmy Ci zaprzeczały
Ponura spadaj:P ja nie chcę czytać od Was komplementów tylko sie powyżalać troszke ..:P. Nigdy sie nad sobą nie użalam znajomym bo aż wstyd że mogą potwierdzić:|(zresztą teraz kiedy słysze-Jezuuu miałaś takie piękne włosski,teraz wyglądasz tak poważnie..) nio ale dobra... Gorąąąco!? Kobieto Ty szalona chyba..:P. No bobka masz, moje miało być podobne a teraz wyglądam jak Pani po 40stce:|. Tak tak odrastają, ale wolałabym żeby to sie szybciej działo. Moze znacie jakieś specyfiki:cwaniak:..czyta łam coś o olejku rycynowym(tyle że on zaciemnia wloski;|), o pokrzywie skrzypie .. Dzieeekuje Was jesu;* na realuu nikomu sie nie żale bo aż wstyd;P (naważyłaś piwa to pij;P ) eh..
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 12:09   #25
alufa
Zakorzenienie
 
Avatar alufa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 886
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Cytat:
Napisane przez jaa150 Pokaż wiadomość
A co mi tam wstawię. Jak widać ładnej buźki nie mam. Te 2 na górze ja z krótkimi, a te 2 niżej z długimi. Niestety nie posiadam foty z kręconymi długimi, teraz to już o loczkach nawet nie myślę :P
Jak widać teraz już tylko grzywkę prostuję, tył owszem próbowałam, ale nie mam już na to siły... moje przypalone palce.
Prawda, że ładniej mi było w długich?
podobasz mi się w tych krótkich włosach właśnie zastanawiam się czy ściąć się tak krótko jak Ty. mam strasznie cienkie i brzydkie włosy. teraz mam dłuższą grzywkę i bardziej sianowate włosy - zniszczyłam je przez rozjaśniacz

Edytowane przez alufa
Czas edycji: 2013-11-10 o 13:28
alufa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 14:38   #26
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Ale Ty chciałabyś sie skrócić bo zniszczone są tak;> Ty chociaż masz powod.. A czemu aż tak krótko, może coś w stylu Boba bo z natury chyba masz proste o ile mi sie dobrze widzi;>
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 14:41   #27
alufa
Zakorzenienie
 
Avatar alufa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 886
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

no niestety nie są proste
sęk w tym, że bob to dla mnie taka nijaka długość i podobają mi się takie fryzurki teraz potrzebuję i zmiany i regeneracji włosów ale boję się, że będę żałować
alufa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 14:50   #28
karla_92
Zakorzenienie
 
Avatar karla_92
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 980
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Zawsze możesz przyspieszyc porost włosow, a przynajmniej spróbować. Chyba nikt jeszcze o tym nie pisal, przynajmniej nie zauważylam, ale tylko tak "przelecialam" wątek. Poczytaj tutaj http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=234429 i przedewszystkim głowa do góry
karla_92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 14:59   #29
Perelkowaa
Raczkowanie
 
Avatar Perelkowaa
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 166
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

Cytat:
Napisane przez alufa Pokaż wiadomość
no niestety nie są proste
sęk w tym, że bob to dla mnie taka nijaka długość i podobają mi się takie fryzurki teraz potrzebuję i zmiany i regeneracji włosów ale boję się, że będę żałować
Przeglądnij w necie katalogi krótkich fryzur i wrzuc coś, ocenimy a jesli nie sama coś zaproponuje. Jezu jak dobrze Komuś doradzać jak sie samemu ma na głowie resztę swoich wlosków..;P

Cytat:
Napisane przez karla_92 Pokaż wiadomość
Zawsze możesz przyspieszyc porost włosow, a przynajmniej spróbować. Chyba nikt jeszcze o tym nie pisal, przynajmniej nie zauważylam, ale tylko tak "przelecialam" wątek. Poczytaj tutaj http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=234429 i przedewszystkim głowa do góry
Tak tak..właśnie juz kilka dni wertuje posty w poszukiwaniu jakiegoś specyfiku..tylko, że juz sama nie wiem który powinnam wybrać :wrr
__________________

Perelkowaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-27, 15:02   #30
alufa
Zakorzenienie
 
Avatar alufa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 886
Dot.: Jak pod kosiarka;( wloskiiii

podoba mi się takie coś

http://www.fryzury.brat.pl/fryzury_k...cia=15&odwroc=

i takie

http://www.fryzury.brat.pl/fryzury_k...cia=32&odwroc=

a co do Twojego dramatu:P ja też zawsze żałuję, że ścięłam włosy ale moje są na prawdę nic nie warte więc w długich wyglądam jak sierota
alufa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:36.