Ciemnofioletowy cień - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-04-30, 08:05   #1
ennkaa
Zakorzenienie

GG do ennkaa

Ciemnofioletowy cień

Poradzicie mi? Szukam cienia bardzo ciemny fiolet. Ale nie wpadający w bordo tylko typowy fiolet. Widziałam w palecie inglota taki cień. Nie znam się na tej firmie i oni mają rożne serie. Jeden był z serii AMC z lekkimi drobinkami a drui taki duży okrągły,nie wiem jak się nazywa. Nie wiem który lepiej kupic, które są lepsze? A może wcale nie warto? Wiadomo...ciemne cienie są wymagające.
Najchetniej taki cień wyszukałabym z isadory (ale coś w podobioe widziałam tylko w paletach więc szkoda prądu) . Chyba,ze ktoś wie cos na temat pojedynczych to chętnie Bourjois...takie kolorki tylko na allegro a dokładnie nie widać koloru.
Pewnie artdeco ma, ale jakoś mnie nie przekonują te malusie cienie no i nigdy nie miałam artdeco.
No nie wiem co tam jeszcze...pewnie mac ma, ale nie mam gdzie kupic
Stary 2008-04-30, 10:00   #2
olakisiel
Przyczajenie

Dot.: Ciemnofioletowy cień

Ja ci polecam cień vipery joy 617. Kosztuje bardzo tanio bo 5zł a jest naprawde bardzo dobrej jakości. Kupisz go w sklepie internetowym vipery
/link usunięty przez moderatora/

Edytowane przez agabil1
Czas edycji: 2008-04-30 o 17:11
olakisiel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-30, 13:07   #3
veronimo94
Raczkowanie

Ja bym radzila kupic z firmy Bell lub Miss Spoty.Mozesz sobie wejsc na ich ofijalna stronke i rozejrzec sie za kolorem ktorego potrzebujesz ;-).
veronimo94 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-30, 23:46   #4
miucci2
Zadomowienie

Też szukałam takiego cienia i ostatnio znalazłam w Rimmel. Bardzo ładny kolorek

miucci2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-01, 00:01   #5
iceflower
Przyjaciółka KWC