pomożecie? ;> - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-06, 13:00   #1
Marta1329
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 63
Smile

pomożecie? ;>


Już od jakiegoś czasu zastanawiam sie nad metamorfozą, i niewątpliwie wasza pomoc będzie tu nieoceniona po pierwsze i chyba najwazniejsze chcialabym cos zrobic z wlosami, zastanawiam sie nad jakimś brązem. no i ogolnie czekam na wasze rady i pomysly :P załączam kilka zdjęć (zdjęcie oka slabej jakości niestety.. ale moze coś tam wypatrzycie:P)

1. Jak się opalasz - ciężko - najpierw na czerwono. Odcień opalenizny jest złotawy (może nawet troche żółty? -.- )

2. Kolor oczu - chłodno-niebieskie, tęczówki mają ciemniejszą obwódkę, mają jasne plamki, oprawa oczu raczej zdecydowana.

3. Piegi - występują, są złotawe ciepłe

4. Cera - złotawy ale też jasny (wydaje mi sie, że jestem strasznie blada:P) Rumienie sie na czerwono chyba.

5. Naturalny kolor włosów - ciemny brąz.

6. Kolor ust jest różowy.

7. W jakich kolorach czujesz się dobrze, a które źle podkreślają Twoją urodę?
wszyscy mi mówią że dobrze mi w pomarańczowym :P .. osobiście lubie fiolety, czerwienie... i oczywiscie kolor czarny (w ktorym chyba zle wygladam ale coz:P) zle sie czuje w zieleniach, brązach...

no to chyba na tyle. z góry dziękuje za pomoc )
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_2841.jpg (50,9 KB, 40 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_2809.jpg (30,0 KB, 44 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie111.jpg (37,0 KB, 20 załadowań)
Marta1329 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 13:08   #2
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
Dot.: pomożecie? ;>

ladna buzia i wloski az prosza sie o zmianemoze cos takiego?http://www.salonfryzur.pl/fryzjerstwo/galeria/photo/676

a ja bym chyba w ogole zaszalala wiosennie i zmienila kolor na maxa.
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 13:12   #3
Marta1329
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 63
Dot.: pomożecie? ;>

dziękuje, ale fryzurka którą zaproponowałaś jest bardzo krótka :P chyba boje sie aż takiej zmiany chcialabym żeby nie zmieniać zbytnio dlugosci bo marzą mi sie jeszcze dłuższe wlosy xD
Marta1329 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 13:17   #4
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
ach,to zmienia postac rzeczy,jesli chcesz zapuszczac dalej.szukamy w dlugich

http://www.salonfryzur.pl/fryzjerstw...ria/photo/1168 i kolorek tez jest fajny
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2008-05-06 o 15:41 Powód: post pod postem
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 13:45   #5
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 6 872
GG do Cinderella Girl
Dot.: pomożecie? ;>

Sredni, orzechowy blond + opalic sie ladnie... Proponuje grzywke na bok - mocno zebrac z jednej strony i zrobic ladna grzyweczke
Cinderella Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 14:08   #6
Marta1329
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 63
Dot.: pomożecie? ;>

juliae myslisz ze pasowalaby mi grzywka na cale czolo? ;>>

Cinderella Girl < masz moze jakies fotki z takim kolorkiem? ;>
Marta1329 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-06, 14:40   #7
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
Dot.: pomożecie? ;>

sredni orzechowy blond to mnie sie wydaje bardzo podobny do obecnego kolor,no i grzywka na bok zebrana,to tez chyba podobnie,do tego jak jest...nie duza to metamorfoza by byla.

ja tez nie polece do fryzjera z pierwsza propozycja jaka sie trafi,ale fajnie jest posluchac opinii.a te sie roznia zawsze.mnie sie podoba to co wyslalam.
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-07, 19:57   #8
malwinac
Zadomowienie
 
Avatar malwinac
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 439
Dot.: pomożecie? ;>

http://ikf.com.pl/fryzury-srednie/fryzura14615.htm
może taka fryzurka??

A co do włosów myślę że możesz je przyciemnić na średni blond.

Pozdrawiam
__________________
Studentka

malwinac jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-08, 15:22   #9
Marta1329
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 63
Dot.: pomożecie? ;>

no ta fryzurka jest fajna, i jej kolor też, tylko że jak narazie każdy radzi tylko zmiane odcienia blondu, hmhm
Marta1329 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-08, 20:23   #10
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
Dot.: pomożecie? ;>

Marta,a moze by zaszalec z czyms takim?

http://www.salonfryzur.pl/fryzjerstwo/galeria/photo/400

fryzurka moim zdaniem jak dla ciebie,a kolor jasniejszy,nie tak gleboki i kilka jasnych pasemek?
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-08, 20:28   #11
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
Dot.: pomożecie? ;>

zobacz jak ladnie graja z soba takie w sumie dwa rozne kolory.masz teraz blond,wiec mozesz sobie pozwolic na zmiane koloru,jesli nie na calosci,to choc na pasemka.dla mnie bomba

http://www.salonfryzur.pl/fryzjerstwo/galeria/photo/669
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-08, 21:33   #12
Marta1329
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 63
Dot.: pomożecie? ;>

oooooo to obcięcie na pierwszej fotce jest git, a kolorek z drugiej to by bylo super dzieki
Marta1329 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-09, 08:28   #13
juliae
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 81
Dot.: pomożecie? ;>

fajnie,ze cos moglam pomoc.szkoda,ze co do samej siebie tak lekko mi nie idzie
bedzie ci swietnie w tej kombinacji,jesli sie zdecydujesz,koniecznie wpadnij i wklej fote!!!
__________________
nadlatuje po porady!...i jak się okazuje nieraz cos doradzam
juliae jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:44.