Czy to ma sens?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-05-14, 16:17   #1
NikolaK
Przyczajenie

Unhappy

Czy to ma sens??

Witam , nie wiem czy dobre miejsce znalazlam na napisanie tego postu jesli nie bardzo prosze o przeniesienie.

To moj 1 post wiec moze sie przedstawie jestem Ania mam 28 lat meza i synka , z zawodu jestem kosmetyczka i grafikiem komputerowym... zycie poukladalo sie tak ze nie pracowalam w zawodzie kosmetyczki. Ze wzgledu na rozne porazki zyciowe postanowilam otworzyc firme malutka aby miec cos swojego aby nie byc wiecznie pomiatanym... nie chcialabym wrocic do typowej kosmetyki ale zainteresowalam sie pazurkami... pamietam w szkole mialysmy kilka lekcji ale to bylo bardzo dawno... stad moja prosba do dziewczyn ktore zajmuja sie tym na codzien... Wiem ze wiele opini bedzie pewnie takich ze dopoki sie na niczym nie znam nie powinnam nawet myslec o firmie itd

Chcialabym kiedys stworzyc male centrum urody poczawszy od pazurkow rozwijajac po makijaze ( z tym mam nadzieje mam wieksze doswiadczenie ostatnio malowalam murzynke do slubu z powodzeniem ) itd

Ze wzgledu na to ze nie mam duzej sumy aby stworzyc wszystko na raz chcialabym zaczac od pazurkow i stad moje pytania czy moglybyscie mi pomoc w doradztwie

1. na jakie kursy najlepiej sie udac i jakiej firmy aby naprawde wyniesc z kursy duzo wiedzy i umiejetnosci
2.na co powinnam zwrocic uwage
3.na jakich kosmetykach najlepiej pracowac
4.czy na poczatek mozna utrzymac firme z samych pazurkow
5.w Jakie wyposazenie powinnam sie zaopatrzyc procz samych produktow do wykonywania
6. no i czy wogole to ma sens??