moje pazurki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-15, 11:59   #1
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93

moje pazurki


ocencie sami
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 333333333333333333333.jpg (46,7 KB, 168 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 12:05   #2
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: moje pazurki

Bardzo ladne i delikatne pazurki Ale chyba brakuje w nich lini stresu? ;>
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 12:15   #3
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

wiem ze brakuje jestem samoukiem nie dlugo sie wybieram na kurs a krzywa c to moja zmora jak probuje to wychodza lopaty moze bys mogla wytlumaczyc tak po chlopskiemu
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 12:31   #4
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez WiolettaSM Pokaż wiadomość
wiem ze brakuje jestem samoukiem nie dlugo sie wybieram na kurs a krzywa c to moja zmora jak probuje to wychodza lopaty moze bys mogla wytlumaczyc tak po chlopskiemu
Sama jestem samouk Nie zawsze mi wychodza pazurki idealne.. czesto sa wlasnie takie płaskie... musisz cwiczyc cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc az w koncu dojdziesz do wprawy Ja nakladam na linie stresu grubsza warstwe daje do lampy.. pozniej opilowuje pilniczkiem aby wyrownac wszelkie nierownosci... czasem wychodzi pieknie i rowniotka krzywa C czasem jest gorzej,ale trzeba trenowac
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 12:45   #5
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

no tak masz racje dzieki
Cytat:
Napisane przez Paati89 Pokaż wiadomość
Sama jestem samouk Nie zawsze mi wychodza pazurki idealne.. czesto sa wlasnie takie płaskie... musisz cwiczyc cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc az w koncu dojdziesz do wprawy Ja nakladam na linie stresu grubsza warstwe daje do lampy.. pozniej opilowuje pilniczkiem aby wyrownac wszelkie nierownosci... czasem wychodzi pieknie i rowniotka krzywa C czasem jest gorzej,ale trzeba trenowac
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 12:45   #6
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: moje pazurki

Witamy
Fakt stresu nie widać Ale pominąwszy ten mankament pazurki wygladają fajnie jak na samouka Zdobienie też ładne
Czekam na więcej
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 13:43   #7
ma_delline
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 2 492
GG do ma_delline
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez La Monica Pokaż wiadomość
Witamy
Fakt stresu nie widać Ale pominąwszy ten mankament pazurki wygladają fajnie jak na samouka Zdobienie też ładne
Czekam na więcej
i więcej nie trzeba nic mówić
__________________






ma_delline jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:14   #8
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

od poniedzialku wybieram sie na kursikmusze zainstalowac program , i bedzie duzo wiecej fotek
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:17   #9
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

i jeszcze jedno tez troche nie bardzo al to sa bardzo stare zdjecia , postaram sie zainstalowac programik jak najszybciej i wrzuce moje nowe wypociny
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2222222222222222222222222.jpg (45,5 KB, 115 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:18   #10
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: moje pazurki

Przyjemne ale stresu nie ma
Czekam na nowości
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:22   #11
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

w nowosciach tez zbytnio krzywej nie bedzie, ale cos tamm cos tam , ale sie staram zreszta ocenicie sami jak beda fotki no i juz nie moge doczekac sie kursiku, tylko troche dlugo bedzie trwal bo to z elementami wizazu, a Wasz kurs ile trwal?
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:25   #12
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: moje pazurki

Mój trwał w zależności od tego kiedy miałam czas czyli 2 miesiące ale nie codziennie, tylko np 1,2,3 razy w tygodniu, różnie. Zależy tez co na tym kursie robisz, ja robiłam tylko żele i kwiatuszki akrylowe. To indywidualna sprawa
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:26   #13
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

a i chcialabym wam polecic sklepik DR pewnie go juz znacie, a jesli nie to polecam bo warto www.dobrarada.com.pl
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:29   #14
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez La Monica Pokaż wiadomość
Mój trwał w zależności od tego kiedy miałam czas czyli 2 miesiące ale nie codziennie, tylko np 1,2,3 razy w tygodniu, różnie. Zależy tez co na tym kursie robisz, ja robiłam tylko żele i kwiatuszki akrylowe. To indywidualna sprawa
ja tan kursik mam refundowany przez UE, skoncze go w lipcu i jakos bedzie teraz musze odkladac pieniadze na moj slub a po wszystkim pojde na kurs 8 dn perfect beauty tylko troche kosztuuje ale wiadomo o co chodzi trzeba sie szkolic, tylko nie wiem czy 8 dn kurs jest cos warty
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 15:55   #15
monkaa321
Zakorzenienie
 
Avatar monkaa321
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3 362
Dot.: moje pazurki

zdobienia całkiem przyjemne
czekamy na więcej
__________________
Pod moim sercem,inne bije serce... Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane. Pod moim sercem małe rączki dziecka, cichutko pukają do mojego serca. Myślę, sobie wtedy: może być wspanialej? Noszę w sobie życie, które Bóg mi daje!

monkaa321 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-15, 23:25   #16
martyna007
Raczkowanie
 
Avatar martyna007
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 118
Wpisy w blogu: 1
GG do martyna007
Dot.: moje pazurki

WIOLETKO PAZNOKCIE FAJNIUSIE LADNE ZDOBIENIA ROBISZ faktycznie stresu nie ma ale to jest do nadrobienia wiesz co bardzo mnie zainteresowal Twoj post> mianowicie napisalas ze masz kurs refundowany przez UE ! Kurcze super!!! powiesz cos wiecej na ten temat? jak można sie na taki załapać? Bo wiesz ja tez jestem samoukiem i zamierzam pójść na kursik. Ale kasa... To jest straszne... No ale jak unia cos takiego dofinansowuje to super sprawa prosze zdradz mi wiecej informacji Dziekuje

I zapraszam do mnie
__________________
Moj watek pazurkowy :P ZAPRASZAM

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=252933
martyna007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-16, 12:08   #17
ImmortalStar
Zadomowienie
 
Avatar ImmortalStar
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 663
Dot.: moje pazurki

Bardzo ładne prace
__________________
Moj wątek z wzorkami
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=241377

Człowiek ma po to uszy, aby się śmiać od ucha do ucha
ImmortalStar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-16, 13:41   #18
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez martyna007 Pokaż wiadomość
WIOLETKO PAZNOKCIE FAJNIUSIE LADNE ZDOBIENIA ROBISZ faktycznie stresu nie ma ale to jest do nadrobienia wiesz co bardzo mnie zainteresowal Twoj post> mianowicie napisalas ze masz kurs refundowany przez UE ! Kurcze super!!! powiesz cos wiecej na ten temat? jak można sie na taki załapać? Bo wiesz ja tez jestem samoukiem i zamierzam pójść na kursik. Ale kasa... To jest straszne... No ale jak unia cos takiego dofinansowuje to super sprawa prosze zdradz mi wiecej informacji Dziekuje

I zapraszam do mnie

po pierwsze musisz byc osoba bezrobotna idziesz do urzedu miasta w swoim miescie , najwiecej moze sie dostac na taki kurs 4 osoby, jest to projekt "wiecej szans w powiecie...(i tu miasto) u nas jest taki tytul tego ale w kazdym miescie inna nazwa:0)jest to projekt refundowany przez kapital ludzki , urzad pracy i Europejski fundusz spoleczny
, kursow jest duzo i na kazdy rok sa inne ,no i oczywiscie data rozpoczecia jest tylko jedna,w kazdym miescie innau nas 19.05, a ten kurs jest to kurs kosmetyczny z elementami wizazu, stylizacja oraz przedluzaniem i modelowaniem paznokci, zreszta co tu duzo mowic musisz isc do UM i tam sie dowiesz wiecej , napewno sa jakies ogloszenia w tej spr wystarczy poczytac sa tez kursy fryzjerskie itd Prosze bardzo
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 00:33   #19
martyna007
Raczkowanie
 
Avatar martyna007
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 118
Wpisy w blogu: 1
GG do martyna007
Dot.: moje pazurki

Wioletko bardzo Ci dziekuje ale niestety to ja juz sie na to nie zalapie... bo od 1 czerwca jade do pracy... no trudno bede szukala czegos innego
__________________
Moj watek pazurkowy :P ZAPRASZAM

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=252933
martyna007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:01   #20
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

no i znow wrocilam po malutkiej przerwie i czekam na oceny
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 050508115232_zmien nazwe.jpg (96,3 KB, 95 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:12   #21
kika17
Wtajemniczenie
 
Avatar kika17
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wieliczka/Kraków
Wiadomości: 2 504
GG do kika17
Dot.: moje pazurki

Zdobienie nie podoba mi się i wydaje mi się, że wolny brzeg jest za szeroki.
kika17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:14   #22
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

no i jeszcze cos wiosennego,pazurki nie rowne dlugosciowo gdyz takie bylo zyczenie
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:17   #23
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

nie zaladowalo mi zdjecia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 042408133200.jpg (32,1 KB, 51 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 042408133334.jpg (26,9 KB, 47 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:19   #24
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

,
Cytat:
Napisane przez kika17 Pokaż wiadomość
Zdobienie nie podoba mi się i wydaje mi się, że wolny brzeg jest za szeroki.
owszem za szeroki jest masz racje braklo mi czasu na opilowanie bo paznokcie robilam o 2 w nocy, a pozniej juz nie mialam sily sobie wszystkiego pilowac
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:23   #25
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

i jeszcze z bliska
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 042408133934.jpg (29,6 KB, 47 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 20:36   #26
Cdz
Zakorzenienie
 
Avatar Cdz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 297
Dot.: moje pazurki

śliczny frenczyk a te ostatnie tez ładne, fajne kolorki tylko wydaje mi się, ze zabardzo są łopatkowate..
__________________
Mój sutasz

http://madewithmarmelade.blogspo t.com/

06/05/2015 Nowe kolczyki : szalony bollywood!
Cdz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 21:01   #27
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez Cdz Pokaż wiadomość
śliczny frenczyk a te ostatnie tez ładne, fajne kolorki tylko wydaje mi się, ze zabardzo są łopatkowate..
bede musiala jeszcze troche cwiczyc ale dzieki
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 21:03   #28
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

moje pierwsze w zyciu paznokcie u stop
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0506081629591.jpg (37,7 KB, 55 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 21:17   #29
Cdz
Zakorzenienie
 
Avatar Cdz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 297
Dot.: moje pazurki

pazurki troszkę nierówne, a sam frenczyk bardzo ładny
__________________
Mój sutasz

http://madewithmarmelade.blogspo t.com/

06/05/2015 Nowe kolczyki : szalony bollywood!
Cdz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 22:02   #30
ImmortalStar
Zadomowienie
 
Avatar ImmortalStar
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 663
Dot.: moje pazurki

Stópki bardzo fajne ale nie spodobały mi się te pomarańczowe, za dużo tego pomarańczowego jest.
__________________
Moj wątek z wzorkami
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=241377

Człowiek ma po to uszy, aby się śmiać od ucha do ucha
ImmortalStar jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:02.