moje pazurki - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-11, 21:42   #61
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

nikt mi nie powie co robie nie tak???
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 21:59   #62
Acik88
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 867
Dot.: moje pazurki

Aaa to Ty jestes mazi_22 z forum DR?? Wiedzialam, ze skads kojarze te kwiatki
Acik88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 22:13   #63
monkaa321
Zakorzenienie
 
Avatar monkaa321
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3 362
Dot.: moje pazurki

kwiatki takie nawet ładne ale ja Ci nie powiem co źle robisz bo nie wiem
__________________
Pod moim sercem,inne bije serce... Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane. Pod moim sercem małe rączki dziecka, cichutko pukają do mojego serca. Myślę, sobie wtedy: może być wspanialej? Noszę w sobie życie, które Bóg mi daje!

monkaa321 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-12, 14:29   #64
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez Acik88 Pokaż wiadomość
Aaa to Ty jestes mazi_22 z forum DR?? Wiedzialam, ze skads kojarze te kwiatki
tak to ja
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 13:26   #65
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

widze ze moj watek zastal i to ladnie to moze pokaze moja probe krzywej c ,(po kursie) i jak mi poszlo?

Edytowane przez WiolettaSM
Czas edycji: 2008-08-04 o 14:19
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 14:04   #66
Isis23
Zakorzenienie
 
Avatar Isis23
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 960
Dot.: moje pazurki

u mnie fotki sa tak maniuuunie ze nic nie widac... i nie chca sie otwierac w osobnym oknie... ale moze to tylko u mnie
__________________
moje malunki

i moje wypocinki fotograficzne



mama aniołka *28.02.2010- [*] 17.03.2010




Isis23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 14:15   #67
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez Isis23 Pokaż wiadomość
u mnie fotki sa tak maniuuunie ze nic nie widac... i nie chca sie otwierac w osobnym oknie... ale moze to tylko u mnie
ojej u mnie tez poczekaj zaraz to naprawie
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 14:18   #68
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

no to juz powinno isc no to teraz czekam na ocene
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 111.jpg (67,3 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 222.jpg (66,4 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 333.jpg (50,9 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 444.JPG (120,6 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5555.JPG (97,2 KB, 17 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 19:29   #69
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

moj watek to chyba umiera
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-05, 11:04   #70
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

normalnie mam chyba pecha nikt juz nie zagl;ada na moj watek , dziewczyny co jest z wami az tak mnie nie lubicie?
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-05, 11:38   #71
Isis23
Zakorzenienie
 
Avatar Isis23
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 960
Dot.: moje pazurki

a tam zaraz nielubicie... lato zwyczajnie.. okres urlopowy itd... pozatym ładna pogoda to sie przy kompie rzadko siedzi
co do fotek i pazurków.. teraz sie super otwierają fotki a pazurek jak dla mnie jest ok. nie płaszczaki, french usmiechniety i nie ma łopaty... szkoda że tylko 1 pokaż nam całą łapkę
__________________
moje malunki

i moje wypocinki fotograficzne



mama aniołka *28.02.2010- [*] 17.03.2010




Isis23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-05, 11:42   #72
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez Isis23 Pokaż wiadomość
a tam zaraz nielubicie... lato zwyczajnie.. okres urlopowy itd... pozatym ładna pogoda to sie przy kompie rzadko siedzi
co do fotek i pazurków.. teraz sie super otwierają fotki a pazurek jak dla mnie jest ok. nie płaszczaki, french usmiechniety i nie ma łopaty... szkoda że tylko 1 pokaż nam całą łapkę
no niestety calej lapki juz nie pokaze bo nie mialam czasu zrobic zdjecia a pozniej sciagnelam ale w przyszlym tyg bede robic sobie kolejne to wtedy wkleje_
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-05, 13:38   #73
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje pazurki

krzywa C jest moim zdaniem udana
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-05, 17:30   #74
monkaa321
Zakorzenienie
 
Avatar monkaa321
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 3 362
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez madziareczka Pokaż wiadomość
krzywa C jest moim zdaniem udana
piękna
__________________
Pod moim sercem,inne bije serce... Nieznane, a jakże bliskie i jakże kochane. Pod moim sercem małe rączki dziecka, cichutko pukają do mojego serca. Myślę, sobie wtedy: może być wspanialej? Noszę w sobie życie, które Bóg mi daje!

monkaa321 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-06, 12:13   #75
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

wow, dzieki dziewczyny , a ja myslalam ze cos mi nie wyszlo szkoda ze nie zrobilam foto calej lapki
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-10, 22:51   #76
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

to tak z nudow, a babelki to stary lakier ktory odprysl na drugi dzien:P
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wwwww.jpg (141,8 KB, 15 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-10, 23:17   #77
dominisiak14
Raczkowanie
 
Avatar dominisiak14
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 52
Dot.: moje pazurki

http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1211480569
Te mi sie bardzo podobają
ale wolałabym takie fenczyk:P
__________________
KoChAm CiĘ MoRdEcZkO MaA
dominisiak14 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 16:03   #78
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

moje aktualne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Kopia%20P8120125_resize.JPG (91,7 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Kopia%20P8120127_resize.JPG (93,1 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Kopia%20P8120128_resize.JPG (96,8 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Kopia%20P8120129_resize.JPG (32,8 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Kopia%20P8120138_resize.JPG (32,9 KB, 13 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 22:19   #79
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: moje pazurki

czy ja dobrze widze,że french jest robiony białym tipsem?
jesli tak to zrezygnuj i pocwicz french żelami...bo taki z tipsa strasznie skraca ci płytke...a jak zrobisz samej i obnizysz linie usmiechu, reszte pokryjesz kamuflażem to pazurki beda lzejsze i zgrabniejsze...
wysmukliła bym jeszcze wolny brzeg i troszke wyrównała wolny brzeg bo wskazujacy jest bardziej okragły niz inne...ale ogolnie ładnie
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 23:45   #80
madziareczka
Zakorzenienie
 
Avatar madziareczka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 6 799
GG do madziareczka
Dot.: moje pazurki

zgadzam sie z villemcia
madziareczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 07:24   #81
Cdz
Zakorzenienie
 
Avatar Cdz
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 297
Dot.: moje pazurki

jesli chodzi o tech to się nie znam i dziewczyny wyżej wszsytko powiedziały, jednak jesli chodzi o zdobienie to bardzo ładne, estetyczne
__________________
Mój sutasz

http://madewithmarmelade.blogspo t.com/

06/05/2015 Nowe kolczyki : szalony bollywood!
Cdz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 12:36   #82
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez villemcia Pokaż wiadomość
czy ja dobrze widze,że french jest robiony białym tipsem?
jesli tak to zrezygnuj i pocwicz french żelami...bo taki z tipsa strasznie skraca ci płytke...a jak zrobisz samej i obnizysz linie usmiechu, reszte pokryjesz kamuflażem to pazurki beda lzejsze i zgrabniejsze...
wysmukliła bym jeszcze wolny brzeg i troszke wyrównała wolny brzeg bo wskazujacy jest bardziej okragły niz inne...ale ogolnie ładnie
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 12:38   #83
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez villemcia Pokaż wiadomość
czy ja dobrze widze,że french jest robiony białym tipsem?
jesli tak to zrezygnuj i pocwicz french żelami...bo taki z tipsa strasznie skraca ci płytke...a jak zrobisz samej i obnizysz linie usmiechu, reszte pokryjesz kamuflażem to pazurki beda lzejsze i zgrabniejsze...
wysmukliła bym jeszcze wolny brzeg i troszke wyrównała wolny brzeg bo wskazujacy jest bardziej okragły niz inne...ale ogolnie ładnie
tak masz racje ale pazurki robilam 3 godziny przed slubem na dodatek moim i nie mialam czasu na zabawe pozniej jeszcze kwiatuszki akrylowe mialam ale zdjecia nie mialam czasu zrobic
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 21:14   #84
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: moje pazurki

aha...to spox, usprawiedliwiona jestes
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 21:57   #85
bzulka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: LBN
Wiadomości: 78
Dot.: moje pazurki

Kurcze, jestem pod wielkim wrazeniem tego zdobienia. Niby takie proste, ale pieknie wyglada. Zakochałam sie normalnie! http://wizaz.pl/forum/attachment.php...6&d=1211479287
bzulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:27   #86
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez bzulka Pokaż wiadomość
Kurcze, jestem pod wielkim wrazeniem tego zdobienia. Niby takie proste, ale pieknie wyglada. Zakochałam sie normalnie! http://wizaz.pl/forum/attachment.php...6&d=1211479287
ale te lopatki pobijaja zdobienie
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 22:50   #87
bzulka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: LBN
Wiadomości: 78
Dot.: moje pazurki

Prawde powiedziawszy to nie zwróciłam na to uwagi nawet. Uwielbiam takie cyrkonie!
bzulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 23:48   #88
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

Cytat:
Napisane przez bzulka Pokaż wiadomość
Prawde powiedziawszy to nie zwróciłam na to uwagi nawet. Uwielbiam takie cyrkonie!
to tak jak ja:P
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-02, 11:55   #89
ImmortalStar
Zadomowienie
 
Avatar ImmortalStar
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 663
Dot.: moje pazurki

Podobaja mi się
__________________
Moj wątek z wzorkami
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=241377

Człowiek ma po to uszy, aby się śmiać od ucha do ucha
ImmortalStar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-03, 20:00   #90
WiolettaSM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 93
Dot.: moje pazurki

moje naturalki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P9030686.jpg (78,5 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P9030687.jpg (64,4 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P9030688.jpg (52,3 KB, 3 załadowań)
WiolettaSM jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:36.