Mam dośc swojej twarzyy.! :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-18, 16:00   #1
teufel69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 106

Mam dośc swojej twarzyy.! :(


Witam.
Na wstepie przedstawie moj problem. Mam cere mieszana, wrazliwa i sklonna do tradziku. Przyzwyczailam sie juz do mysli, ze tradziku nie wylecze niczym, ale chcialabym poprawic stan swojej cery. Jest okropna. Pełno plam, zaczerwien. Wygląda jaby była po przejsciach ktorych nie da sie opisac. Bardzo was prosze o co kolwiek co poprawic jej stan, nada zdrowy kloloryt i przedewszytkim zdrowy wyglad.
teufel69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 16:38   #2
assia1709
Raczkowanie
 
Avatar assia1709
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 182
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Witam. A może na trądzik wypróbuj Żelu Punktowego GetOut (do kupienia w aptekach ok 10zł)? Krem Vichy SkinSet też pomaga, ale radziłabym poszukać próbki, gdyż niby nie powinien podrażniać ale z wrażliwą cerą nigdy nic nie wiadomo. Spróbuj też myć twarz wodą termalną, bo może nawet nie wiesz, że Twoją buzię drażni kranówka (ja polecam Iwostin ok. 25zł/250ml, starcza na miesiąc) i wypróbuj okładów z naparu z siemienia lnianego. A poza tym polecam kosmetyki z serii AATherapy (krem ok. 20zł), ja używałam do Naczyniek, bo mam z nimi problem ale zaczerwienia też łagodzi i to całkiem skutecznie. Tylko absolutnie nie wprowadzaj wszystkiego na raz, powolutku i stopniowo, bo potem nie bedziesz wiedziała co Cię ewentualnie drażni... Pozdrawiam )
assia1709 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 17:17   #3
azure
Zadomowienie
 
Avatar azure
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 801
GG do azure
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Cytat:
Napisane przez teufel69 Pokaż wiadomość
Witam.
Na wstepie przedstawie moj problem. Mam cere mieszana, wrazliwa i sklonna do tradziku. Przyzwyczailam sie juz do mysli, ze tradziku nie wylecze niczym, ale chcialabym poprawic stan swojej cery. Jest okropna. Pełno plam, zaczerwien. Wygląda jaby była po przejsciach ktorych nie da sie opisac. Bardzo was prosze o co kolwiek co poprawic jej stan, nada zdrowy kloloryt i przedewszytkim zdrowy wyglad.
Przede wszystkim należy porzucić kosmetyki do cer trądzikowych, które bardzo często wysuszają. Polecam przerzucić się na kosmetyki o działaniu kojącym. Należy nawilżać cerę. Napisz jakich kosmetyków dotąd używałaś, być może mogły zapychać. I ile możesz wydać na pielęgnację?
Bardzo dobre efekty daje Effaclar K, ale kosztuje trochę ponad 40zł i wymagane jest używanie filtrów. Działa delikatnie złuszczajaco, jest też dobry na trądzik. Tutaj możesz o nim poczytać: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=200323
Kupując kosmetyki staraj się patrzeć na skład i unikać Alcohol denat.

Możesz też wypróbować Acne-Derm - lek dostępny w aptece bez recepty, cena ok.20zł. Zawiera 20% kwasu azelainowego. Tutaj masz trochę o jego właściwościach: http://www.biotechnologia.pl/kosmetologia/38/6/5/7. Należy go stosować tylko na noc, a w dzień nawilżać cerę. Na początku może niestety wystąpić łuszczenie.
azure jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 17:55   #4
teufel69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 106
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Dziękuje bardzo.

HM. jakich ja kremow uzywalam. duzo tego bylo.
siarkowa moc krem mydlo
garnier czysta skora a krem
elicina krem ze slimaka
bambino
brevoxyl
masc cynkowa
platki oxy

to obecnie stoi u mnie na polce i tegfo uzywam. oczywiscie nie wszystkiego na raz.


Effaclar K - dlaczego wymaganer sa do niego filtry? czytalam o nich na biochemi kosmetycznej, ale nadal niewiem co to dokladnie jest. i szczerze z tej niewiedzy boje sie ich uzywac.
teufel69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 18:15   #5
azure
Zadomowienie
 
Avatar azure
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 801
GG do azure
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Cytat:
Napisane przez teufel69 Pokaż wiadomość
Dziękuje bardzo.

HM. jakich ja kremow uzywalam. duzo tego bylo.
siarkowa moc krem mydlo
garnier czysta skora a krem
elicina krem ze slimaka
bambino
brevoxyl
masc cynkowa
platki oxy

to obecnie stoi u mnie na polce i tegfo uzywam. oczywiscie nie wszystkiego na raz.


Effaclar K - dlaczego wymaganer sa do niego filtry? czytalam o nich na biochemi kosmetycznej, ale nadal niewiem co to dokladnie jest. i szczerze z tej niewiedzy boje sie ich uzywac.
Siarkową moc radze odstawić. Tu jest jego analiza: http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=1755. Dodam tylko że poliakrylamid jest poważnie podejrzany o działanie rakotwórcze. Chyba nawet udowodnione.

Effaclar K zawiera kwas BHA, jest dość łagodnym preparatem, można nawet używać przy cerach wrażliwych. Jego działanie polega na delikatnym złuszczaniu, przez co cera staje się cieńsza i bardziej wrażliwa na szkodliwe promieniowanie. Dlatego ze względu na możliwość pojawienia się przebarwień, należy stosować jednocześnie fotostabilne apteczne filtry. Effaclar wygładza skórę, zmniejsza i oczyszcza pory. To tak w skrócie
azure jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 18:24   #6
Ankalime
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z jaskini
Wiadomości: 1 810
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Cytat:
Napisane przez teufel69 Pokaż wiadomość
Dziękuje bardzo.

HM. jakich ja kremow uzywalam. duzo tego bylo.
siarkowa moc krem mydlo
garnier czysta skora a krem
elicina krem ze slimaka
bambino
brevoxyl
masc cynkowa
platki oxy

to obecnie stoi u mnie na polce i tegfo uzywam. oczywiscie nie wszystkiego na raz.


Effaclar K - dlaczego wymaganer sa do niego filtry? czytalam o nich na biochemi kosmetycznej, ale nadal niewiem co to dokladnie jest. i szczerze z tej niewiedzy boje sie ich uzywac.
to może skoro, pocztytujesz to forum i korzystasz ze wszelakich 'rad', to udziele jednej. idz do lekarza dermatologa. bo uzywajac kosmetykow, nie wiedzac przy tym jak poprawnie ich uzywac, wyrzadzisz sobie jeszcze wiecej szkody na buzi.
Ankalime jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 18:26   #7
teufel69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 106
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

do dermatologa w zadnym wypadku nie pojde bo to nic nie da. przepisze byle jaki lek ktory nie zadziala. wiem z doswiadczenia.
teufel69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-18, 18:28   #8
teufel69
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 106
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Cytat:
Napisane przez Ankalime Pokaż wiadomość
to może skoro, pocztytujesz to forum i korzystasz ze wszelakich 'rad', to udziele jednej. idz do lekarza dermatologa. bo uzywajac kosmetykow, nie wiedzac przy tym jak poprawnie ich uzywac, wyrzadzisz sobie jeszcze wiecej szkody na buzi.
poza tym niegdzie nie napisalam ze niewiem jak uzywackosmetykow ktore mam u siebie. dotyczy to kremu i filtrow z ktorymi nie mam doczyniea wiec nie rozumiem skad ten komentarz ;|
teufel69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-19, 19:05   #9
truskawka4409
Przyczajenie
 
Avatar truskawka4409
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 5
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

A ja tam radzę zakupić korektor do twarzy np. z missporty , wszystko zamaskuje :P
truskawka4409 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-20, 13:34   #10
Cosmopolitanka111
Przyczajenie
 
Avatar Cosmopolitanka111
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 5
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Witam! Mam problem właściwie z moim czołem na ktorym jest mnostwo krostek takich malych tak samo na policzkach i brodzie niestety by sie ich pozbym wycyskam je nie sa jakies ropne tylko wygladaja jak takie bruzki. Nie wiem czego mogo uzyc by sie tego dziadostwa pozbyc mam cere mieszana tlusci sie w ksztalcie litery T.
Nie mam juz sily patrzec na moja twarz dlatego maskuje ja podkladem
Pomozecie mi??????
__________________
__________________
**** **** ****
Cosmopolitanka111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 13:29   #11
Delilah*
Raczkowanie
 
Avatar Delilah*
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 241
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

teufel69 - takiej recepty na zdrowa skore raczej nikt Ci nie poda (a dermatolodzy rowniez heh, kazdy wie, ze wiekszosc z nich zapisuje te leki ,ktore IM pasuja i z ktorych ONI czerpia korzysci, niestety )
Osobiscie polecam Ci przewertowanie biochemii, jest tam sporo inforamcji, ktore tadzikowcom sie przydadza- mysle, ze warto sie zainteresowac kwasami i retinoidami a przy tym spozywac suplementy diety, pomagajace utrzymac jako taki stan skory (cynk, herbatka z bratka itp.) .Lepiej tez tak jak pisala azure, skupic sie na kojeniu skory, anizeli bezsensownym jej wysuszaniu, bo to tylko powoduje czestsze przetluszczanie sie mordki.
Wszystko oczywiscie pod swoim, indywidualnym katem ,bo nie zawsze wszystko co pomaga wszystkim innym pomoze akurat Tobie. Metoda prob i bledow, niestety :/ Życze zatem wszystkim, ktorzy maja problemy z cera, zeby w koncu COS pomoglo
Delilah* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 14:08   #12
linka88
Raczkowanie
 
Avatar linka88
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 345
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Dziewczyny nie uprzedzajcie się do dermatologów. Tak wiem, że większość z nich spojrzy raz na pacjenta i od niechcenia wypisze jakąś maść, która mozna kupić nawet bez recepty. Gdzieś na wizażu jest wątek o sprawdzonych dermatologach w całej Polsce. dobry dermatolog to rzadkość ale idtnieje, potwierdzeniem są dzieczyny wpisujące się w tamtym wątku.
linka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 14:23   #13
angelikah
Raczkowanie
 
Avatar angelikah
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Legnica
Wiadomości: 118
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

hej mam ten sam problem z twarza,ale jzu sie z tym pogodzilam(
nie pomagaja mi zadne produkty apteczne ani kosmetyki do pielegnacji wysokiej klasy- te rzekomo najbardziej skuteczne
zastanawiam sie co moze byc przyczyna Twojego problemu z cera bo mi buzia zepsula sie po ospie, ktora przeszlam 2 lata temu. nie mam jakichs dziur czy czegos podobnego,ale od tamtej pory moja cera pokryta jest bardzo drobna "kaszka" i czesto pojawiaja sie pryszcze i zaskorniki, cera jest wrazliwa i mieszana(mialam kiedys bardzo sucha)
Jesli chodzi o dermatologa to ja rowniez mam uprzedzenia do tych lekarzy.wlasnie 2 lata temu dostalam jakiejs dziwnej wysypki, ktora stopniowo zmieniala sie w pecherzyki. poczatkowo problem pojawil sie na twarzy, nastepnie przenosil sie na nizsze partie ciala. udalam sie z tym do dermatologa, a pani doktor po ogledzinach stwierdzila,ze to jest uczulenie na slonce, przepisala mi mase kremow i masci, ktore kosztowaly naprawde sporo(wszystkie wykupilam) posmarowalam sie, ale nastepnego dnia wygladalam jeszcze gorzej. Okazalo sie,ze to ospa!!!! Taka diagnoze postawil lekarz pierwszego kontaktu. i rzeczywiscie mialam ospe, a tamta pania dermatolog przekilnam po dzis dzien...
angelikah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 15:34   #14
assia1709
Raczkowanie
 
Avatar assia1709
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 182
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Preparatów złuszczających wbrew temu co może Ci powiedzieć kosmetyczka i lekarz ABSOLUTNIE nie używa sie w okresie letnim, bo jak jest wsomniane wyżej Twój naskórek staje się cieńszy. Nawet jeżeli będziesz używala kremów z filtrem... No chyba, że nie chcesz całe lato wystawiać buzi na słonko i zainwestować kasę w blokery no to Twoja sprawa. Ja radzę poczekać na inną porę roku, chociaż wtedy też musisz bardzo uważać na buzię i używac filtrów na twarz. A... I zmień dermatologa w takim razie, ja zmieniłam i jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam )
assia1709 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 18:42   #15
karusss
Raczkowanie
 
Avatar karusss
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Piotrkow
Wiadomości: 149
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

witaj rozumiem twoj problem bo przez dluzszy czas rowniez borykalam sie z tradzikiem i licznymi przebarwieniami na twarzy. myslalam ze juz nic mi nie pomoze. jednak znalazlam rozwiazanie. wyprobuj krem No-Scare. inna nazwa tego kremu to Perla inkow. ja kupilam go w aptece za ok 40zl. wiem ze to sporo ale na prawde warto zainwestowac. mi pomogl rewelacyjnie! efekty widac juz od pierwszego uzycia. nie wiem czy tak bedzie i w twoim przypadku ale u mnie sprawdzil sie rewelacyjnie! juz po 2 tyg smarowania (rano i wieczorem) moja cera jest nie do poznania. Zniknely pryszcze, przebarwienia staly sie niemal niewidoczne, koloryt cery sie wyrownal, zniknely nawet since pod oczami! w koncu moge wyjsc z domu bez grama pudru na twarzy)) na prawde bardzo goraco polecam ci ten krem warto sprobowac pozdrawiam;**
karusss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-21, 19:31   #16
Cosmopolitanka111
Przyczajenie
 
Avatar Cosmopolitanka111
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 5
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

A moze moja twarz sie zrobila taka od tabletek antykoncepcyjnych choc chyba juz wczesniej to mialam
__________________
**** **** ****
Cosmopolitanka111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-22, 10:12   #17
shantell18
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 5
Thumbs up Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Ja bym Ci radziła iść do dermatologa Czytałam już inne wątki o kremie Differin na tradzik..nie sa pozytywne ale ja byłam u dermatologa i on przepisał mi kuracje tym lekiem..i po miesiącu moja skóra wygląda idealnie:jupi : jedyny minus tego żelu0 to cena 43.50 zł ale myśle że osoby zmagające się z trądzikiem dadzą bardzo wiele żeby się go pozbyc!!! dlatego życze w wytrwałości w walce z trądzikiem może było to nie na temat..sory
shantell18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-03, 15:15   #18
olguska
Raczkowanie
 
Avatar olguska
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 165
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

ja mam taki problem, że moja cerę !!!W OGÓLE!!! nie jest promienna tylko taka szara, zmęczona. ;(
do tego mam problem z rumieńcami. nie mam jednego ładnego koloru cery tylko takie plamy ale nie potrądzikowe.
bardzo chciałabym mieć taki jeden odcień cery.
w okolicy nosa i na nim mam pełno wągrów i małych krostek
używam kremu Iwostin redukujący zaczerwienienia, punktowo Acnefan i zelu Eveline pure control
__________________
jeśli chcesz być szczęśliwy to bądź !
olguska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-13, 21:21   #19
ania2310
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 8
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Cytat:
Napisane przez olguska Pokaż wiadomość
ja mam taki problem, że moja cerę !!!W OGÓLE!!! nie jest promienna tylko taka szara, zmęczona. ;(
do tego mam problem z rumieńcami. nie mam jednego ładnego koloru cery tylko takie plamy ale nie potrądzikowe.
bardzo chciałabym mieć taki jeden odcień cery.
w okolicy nosa i na nim mam pełno wągrów i małych krostek
używam kremu Iwostin redukujący zaczerwienienia, punktowo Acnefan i zelu Eveline pure control
mam to samo....
ania2310 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-14, 18:54   #20
olguska
Raczkowanie
 
Avatar olguska
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 165
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

to przynajmniej sama nie jestem. najbardziej te plamy mnie wkurzają...:/
__________________
jeśli chcesz być szczęśliwy to bądź !
olguska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-15, 00:03   #21
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 824
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Najlepszy żel punktowy to żel Garniera. Najlepsze produkty co prawda to Normaderm Vichy ale to dla bogaczy, 70 zł+ za rzecz, a tych rzeczy wiadomo potrzeba kilka.
Pij soczki przecierowe, zmieni ci się koloryt twarzy. Unikaj jedzenia o silnym oddziaływaniu, czyli ostrego, słodkiego, chemicznego(chipsy itd),ziołowe może chyba być, ale niektóre zioła mają działanie oczyszczające, czyli wyspie Cie po nich mocniej.
Miej przy sobie wszędzie jakieś chusteczki do twarzy. Proponuję też Garnier takie płatki w okrągłym opakowaniu, są nasączone kwasem salicylowym. Za każdym razem, gdy czujesz, że poci ci się twarz musisz ją umyć. I niestety musisz działać silnymi środkami, najlepiej na spirytusie. Pamiętaj wtedy o nawilżaniu, ja używam też od Garniera kremu tego czerwonego zwykłego i kremu do cery trądzikowej na dzień(tam są dwa, na dzień i na noc) ale on sam może być za słaby. Kremu nawilżającego tez nie trzymaj za długo, bo zapcha pory. Niech się wchłonie przez minutę, czy dwie a pozostałość zetrzyj.
Myj włosy często, nawet codziennie. Nie słuchaj bzdur, że to dla nich złe, takie tam gadanie. Nie ma nic gorszego dla twarzy jak dodatkowo leje się tłuszcz z włosów.
201604250941 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-15, 01:35   #22
cooper
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 73
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Rzeczywiście, najlepiej iśc do specjalisty. Ja przez lata miałam zaczerwienioną skórę skłonną do atopii, która była podrażniona i zaczerwieniona. Do tej pory uzywałam Vich ale moja Pani dermoatolog poleciła mi Nanobase z dermokosemtyków i musze powiedzieć, że mi bardzo pomogła. Taniej od Vichy a efekty naprawdę swietne Więc chyba nie trzeba przepłacać aaaa..i soczki też warto pić
cooper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-15, 14:11   #23
annarice85
Raczkowanie
 
Avatar annarice85
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 46
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

Przede wszystkim musisz przestać się przejmować. Może masz wypryski ze stresu, a stresujesz się wyglądem swojej cery? Błędne koło. Jest wiele gorszych rzeczy, niż trądzik i zaczerwienienia. Chociaż wiem doskonale jak się czujesz - nie martw się. Ja poszłam po prostu do apteki i miła pani aptekarka sprzedała mi na prawdę dobre środki na trądzik.
annarice85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-18, 18:10   #24
olguska
Raczkowanie
 
Avatar olguska
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 165
Dot.: Mam dośc swojej twarzyy.! :(

hmm ja nie narzekam na duży trądzik tylko takie małe, że praktycznie nie mam z nimi problemu. tylko wkurzają mnie te zaczerwienienia. a żeby koloryt był ładny to jakie soki pić po za marchewkowym? a i coś po za tymi sokami działa na koloryt, bo ten krem ziaji masło kakaowe to dla mnie lipny był..
__________________
jeśli chcesz być szczęśliwy to bądź !
olguska jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:38.