Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III - Strona 115 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-06-09, 22:07   #3421
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość

Caprice Chanel ma Agusia. Pozwolę sobie wkleić Jej fotkę dla niezdecydowanych. Nie żebym kusiła, choć chyba kiedyś też go sobie sprawię.
Ja też go mam, na zdjęciu w zestawieniu z narcisse:

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...0&d=1212760064
Kate30 jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:08   #3422
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Witaj Nuleczko.
Cieszę się, że dostałaś PI EL. Jestem ciekawa jakie wrażenie na Tobie zrobi. Mam nadzieję że piorunujące.

Aglow to taka brzoskwiniowy róż z delikatnymi złotymi drobinkami, jak go kiedyś fajnie opisała Snowqueen.
http://us.strawberrynet.com/productD...52149&goChar=C

Ten Nuxe fajny, ale Ania (Reese) napisała wczoraj że zrobił z Niej indiańca. Więc się wystraszyłam i boję się próbować.
Nadal więc szukam jakiegoś kremu tonującego na lato.
achh juz sie nie moge doczekac tego PI, byle do czwartku!!!

Aglow wyglada apetycznie, tylko mysle czy na mojej lekko sniadej buzce bedzie widoczny moze jakas szczesliwa posiadaczka doradzi?? uwielbiam roze

a na ten Nuxe chyba sie skusze, mysle ze do mojej karnacji bedzie super na lato mam nadzieje

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
nulko,
jeśli pytasz o róż, to jest on mocno napigmentowany, na mojej skórze jest baaardzo różowy, dość jaskrawy, ciepły na skórze, bez wrzosu, ma jasne, raczej srebrne brokatowe drobinki
myślę, że fajnie będzie też wyglądał na brązerze
ze wszystkich kolorów jest najbardziej brokatowy i najbardziej żywy
macałam go wczoraj w porównaniu z Chanelkami spiekanymi, które są boskie, ale o wiele bardziej delikatne
zaintrygował mnie właśnie ten Caprice, to cudny brudny różyk
Clinique jest masełkowy, o miziatej fakturze

Aglow Asiu jest cudny, ale brzoskiwniki już mam i polowałam na czysty róż
będziesz z niego bardzo zadowolona
ochh, kusisz i tym kolorkiem!! czy masz moze porownanie z MAC Fashion Frenzy lub Bourjois 48 ?? bo te 2 mam i to sa dosyc jaskrawe roze, zwlaszcza MAC, no i nie chcialabym kolejnego takiego samego szukam czegos ciemniejszego, takiej fuksji chociaz gdyby ten Klinik mial po prostu inny odcien od tych co mam to chyba tez bym go chciala

ochh tak kusicie Dziewczynki ze jeszcze chwila a bede chciala oba te rozyki!! po wyplacie oczywiscie
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:08   #3423
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez dynia18 Pokaż wiadomość
ja się z wami mam.....kusicie kusicie....a mi okazuje się tak wiele rzeczy jest potrzebnych......
no to kupuj kupuj
nie ociągaj się
izabellini jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:11   #3424
martaboy
Zakorzenienie
 
Avatar martaboy
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 869
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
Clinique jest masełkowy, o miziatej fakturze
Miziasta faktura cuuuudo


Cytat:
Napisane przez dynia18 Pokaż wiadomość
ja się z wami mam.....kusicie kusicie....a mi okazuje się tak wiele rzeczy jest potrzebnych......

Omnia mea mecum porto, wszystko, co mam niosę ze sobą. Więc trzeba mieć dużą torbę i zamawiać, póki cła i VATu nie naliczają hurtowo.

Mam cienie z Avonu, o których kiedyś Kamisio pisał. Całkiem fajne są
__________________
Free to be
Blog

Strona z portfolio - makijażowo
martaboy jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:12   #3425
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Ja też go mam, na zdjęciu w zestawieniu z narcisse:

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...0&d=1212760064

Piękny

Ja ciągle sobie obiecuję, że już na pewno w tym miesiącu go kupię, ale zawsze pojawi się coś, co mnie skusi.

Niniejszym ogłaszam, że odwyk zakończony, idę pooglądać cudeńka na truskawie
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:12   #3426
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Ja też go mam, na zdjęciu w zestawieniu z narcisse:

http://wizaz.pl/forum/attachment.php...0&d=1212760064
Śliczności Kasiu.

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
achh juz sie nie moge doczekac tego PI, byle do czwartku!!!

Aglow wyglada apetycznie, tylko mysle czy na mojej lekko sniadej buzce bedzie widoczny moze jakas szczesliwa posiadaczka doradzi?? uwielbiam roze

a na ten Nuxe chyba sie skusze, mysle ze do mojej karnacji bedzie super na lato mam nadzieje

ochh tak kusicie Dziewczynki ze jeszcze chwila a bede chciala oba te rozyki!! po wyplacie oczywiscie
Jeszcze trochę i popadnę w różomanię. Ale mogę, mam tylko jeden róż w swojej kolekcji więc jestem usprawiedliwiona. Prawda?

Margaretko, udanych zakupów.
AsikS jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:17   #3427
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość

Jeszcze trochę i popadnę w różomanię. Ale mogę, mam tylko jeden róż w swojej kolekcji więc jestem usprawiedliwiona. Prawda?
u mnie rozomania objawila sie juz jakis czas temu... mam obecnie w swojej kolekcji 6 i jak widac ciagle mi malo ale kazdy jest inny!!!
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:21   #3428
littlefrog
Raczkowanie
 
Avatar littlefrog
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: GM/Wawa
Wiadomości: 474
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

właśnie obejrzałam w wątku chanelowskim zdjęcie bronzerka nr 61 i stwierdzam że chyba jestem wyleczona
ale niestety musze poczekać z tym do następnego miesiąca
littlefrog jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:22   #3429
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
u mnie rozomania objawila sie juz jakis czas temu... mam obecnie w swojej kolekcji 6 i jak widac ciagle mi malo ale kazdy jest inny!!!

No tak, trzeba sobie to jakoś wytłumaczyć. Każdy róż inny i każdy niezbędny.

Dobranoc Truskaweczki, zmykam już bo rankiem bladym świtem trzeba wstać.

Śpijcie zdrowo.
AsikS jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:25   #3430
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Jeszcze trochę i popadnę w różomanię. Ale mogę, mam tylko jeden róż w swojej kolekcji więc jestem usprawiedliwiona. Prawda?
Jeden? Asiu, gdzie Ty się uchowałaś z jednym różem?



Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość

Margaretko, udanych zakupów.
Dziękuję

Mam nadzieję, że moja karta kredytowa to zniesie
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:25   #3431
aragosta
Rozeznanie
 
Avatar aragosta
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 864
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez martaboy Pokaż wiadomość
We can ship to anywhere on the planet that receives regular postal services.
(Please note that we're currently unable to ship to addresses in France, Italy, Monaco and Germany.)

Czyli ślą wszędzie tam, gdzie działa poczta. A że w Niemczech, Francji, Monako i we Włoszech nie działa, więc tam nie wysyłają.
Sorki ale oni tu w ogole nie napisali ze w Niemczech, Monako, Francji i Wloszech nie dziala poczta

Napisane jest: Please note that we're currently unable to ship to addresses in France, Italy, Monaco and Germany co znaczy prosze zauwazyc ze obecnie nie jestesmy stanie wysylac na adresy w Niemczech, Francji, Monako i we Włoszech.
Nigdzie nie mam mowy ze tu poczta nie dziala.
Nie wysylaja bo na wszystko w tych krajach jest podatek od zakupow za granica od firm.
aragosta jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:28   #3432
m-habibi
Zakorzenienie
 
Avatar m-habibi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 699
GG do m-habibi
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

falszywy alarm - nie przylecial do mnie lip fusion ale za to baza pod tusz Lancome z data 2005.02.22 (czy Wasze tez byly z tego okresu?), ale mokrutenka. Dziala cudownie, robi firane i z fatalem i z centkami (jedno oko pomalowalam jednym a drugie drugim ), ale chyba mnie uczula Jutro jeszcze sprawdze, bo mam tez nowy plyn do demakijazu ale boje sie, ze to moze byc ona

Poza tym przylecial tez lotion z pompka z maslem shea l'occitane. super wygladza lapki i latwo sie wchlania, ale pomimo, ze lubie zapach rzeczy z shea, to ten poki co mnie troche wkurza

Oby jutro przyszlo tez kilka paczek
m-habibi jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:30   #3433
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Jeden? Asiu, gdzie Ty się uchowałaś z jednym różem?


Dziękuję

Mam nadzieję, że moja karta kredytowa to zniesie

Jeszcze parę miesięcy temu miałam pare sztuk ale wszystkie nietrafione. No i dlatego "buduję" moją kolekcję na nowo dzięki Wam i Waszym cennym radom. Każdy mój zakup ostatnimi czasy to strzał w dziesiątkę.

AsikS jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:40   #3434
EDAK
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 409
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez moni27 Pokaż wiadomość
Aaaa, jeszcze jedno. Widziałam w Sephorze brozner Lancome. Opakowanie identyczne jak Bambus, z tym że zamiast palmy rysunek aniołka Nie muszę chyba wspominać że kolor pozostał bambusowy Już wiem co kupię na Tru za dwa lata


Ten bronzer był na Tru jakieś parę tygodni temu. Też go ogladałam w Sephorze. Chyba niczym sie nie różni od bambusa oprócz motywu aniołka, który i tak ściera sie po paru maźnięciach pędzlem
Chciałam zacytować Littlefrog ale chyba mi nie wyszło. Musze się chyba troszkę podszkolić zanim zacznę się udzielać na forum . Pozdrawiam wszystkie Truskawkowe Maniaczki!!![/QUOTE]

Był ten Aniołek na Truskawie? :-o a pamiętasz w jakiej cenie?
EDAK jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:43   #3435
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Asienko obejrzałam sobie twoje kosmetyki - no i co widzę ? same znajome rzeczy, mamy takie same meteoryty, kulki oriflame, róż burzujek, tusz helenki, a takze widze u ciebie kilka kosmetyków których wczesniej używalam

my tu się jakos ujednolicamy jak zrobimy zjazd, to bedziemy musiały popodpisywac kosmetyczki
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:51   #3436
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 799
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
ochh a teraz kusisz tym olejkiem Nuxe, na ktorego czaje sie juz odkad slonko wyszlo na all ma kuszace ceny, chyba po wyplacie go sobie ustrzele


a jaki kolorek daje ten rozyk Aglow?? juz kilka osob go zachwalalo i tak nad nim mysle chociaz kusi mnie tez ten kolorek Pink Love (mam juz dwa rozowiutkie roze w kosmetyczce, ale moze ten bedzie mial inny odcien? taki bardziej ciemnorozowy, jak szukam)
poniżej wklejam efekt Aglow na skórze

Olejek Nuxe jak najbardziej kuszący

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Witaj Nuleczko.
Cieszę się, że dostałaś PI EL. Jestem ciekawa jakie wrażenie na Tobie zrobi. Mam nadzieję że piorunujące.

Aglow to taka brzoskwiniowy róż z delikatnymi złotymi drobinkami, jak go kiedyś fajnie opisała Snowqueen.
http://us.strawberrynet.com/productD...52149&goChar=C

Ten Nuxe fajny, ale Ania (Reese) napisała wczoraj że zrobił z Niej indiańca. Więc się wystraszyłam i boję się próbować.
Nadal więc szukam jakiegoś kremu tonującego na lato.
tak tak, nałożyłam go kiedys z czystej ciekawości w zimie jak byłam ekstremalnie blada i był duuużo za ciemny niestety

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
Aglow wyglada apetycznie, tylko mysle czy na mojej lekko sniadej buzce bedzie widoczny moze jakas szczesliwa posiadaczka doradzi?? uwielbiam roze

a na ten Nuxe chyba sie skusze, mysle ze do mojej karnacji bedzie super na lato mam nadzieje
Nulko, Aglow będzie jak najbardziej widoczny

Tak sobie mysle że ten Nuxe dopero na opalonej buzi bedzie sie dobrze sprawował, na bladej bardzo się odznacza
__________________

Reese jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:59   #3437
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Jeszcze parę miesięcy temu miałam pare sztuk ale wszystkie nietrafione. No i dlatego "buduję" moją kolekcję na nowo dzięki Wam i Waszym cennym radom. Każdy mój zakup ostatnimi czasy to strzał w dziesiątkę.


Rozumiem
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-06-09, 22:59   #3438
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Jeszcze trochę i popadnę w różomanię. Ale mogę, mam tylko jeden róż w swojej kolekcji więc jestem usprawiedliwiona. Prawda?
Jesteś

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Jeden? Asiu, gdzie Ty się uchowałaś z jednym różem?
A ja nie mam wogóle


Cytat:
Napisane przez aragosta Pokaż wiadomość
Sorki ale oni tu w ogole nie napisali ze w Niemczech, Monako, Francji i Wloszech nie dziala poczta

Napisane jest: Please note that we're currently unable to ship to addresses in France, Italy, Monaco and Germany co znaczy prosze zauwazyc ze obecnie nie jestesmy stanie wysylac na adresy w Niemczech, Francji, Monako i we Włoszech.
Nigdzie nie mam mowy ze tu poczta nie dziala.
Nie wysylaja bo na wszystko w tych krajach jest podatek od zakupow za granica od firm.
Ech, na żartach się nie znasz
Guarana jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:07   #3439
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez dynia18 Pokaż wiadomość
Czy ktoś wie jak stara jest ta pomadka diora:
http://oth.strawberrynet.com/product...48282&goChar=C
i czy jest pomaranczowa????????????? ????
miałam ten błyszczyk rok temu, więc taki stary nie jest, moim zdaniem ok. 2-3 lat. hm..3 lata to jakby sporo, nie? w każdym bądź razie stary ultra gloss jest lepszy od nowego, bo jest gęsty i opalizujący, świetny był jasny róż 157. co do pomarańczy, możesz celować w diora, on ma sporo takich żarówek

Cytat:
Napisane przez Mn1s1ek Pokaż wiadomość
Czy to sa te nowe brazery Chanel??? http://us.strawberrynet.com/makeup.a...Id=11169#11169
tak i mogliby już wkleić zdjęcia

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
ochh a teraz kusisz tym olejkiem Nuxe, na ktorego czaje sie juz odkad slonko wyszlo na all ma kuszace ceny, chyba po wyplacie go sobie ustrzele
a najlepsze jest to, że ten olejek pachnie plażą. normalnie jak rozgrzany piasek, mi się kojarzy zawsze bardzo miło, ach.. nawet gdyby to nie miał być nuxe, polecam suche olejki, są doskonałe!

Guari, tak sobie żartowałam z Sheeshą, to klub, trochę taki zwariowany, tańce brzucha i tym podobne. ostatnio jestem tam często i tak mi się skojarzyło. Generalnie super imprezy w sobotę był taki koleś, który tańczył na barze i robił to tak super, że zapragnęłam kursu tańca. moim marzeniem jest, żeby tańczyć jak dziewczyny w teledyskach sean paula, uwielbiam go wiecie, to te, co w tym piasku tak tańczyły..we trzy..
Layla79 jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:13   #3440
moni27
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 197
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez EDAK Pokaż wiadomość

Był ten Aniołek na Truskawie? :-o a pamiętasz w jakiej cenie?
Był na pewno, ale ceny dokładnie nie pamiętam. Na pewno nie przekraczała 100 zł.
moni27 jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:14   #3441
ukrycior
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 9 504
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez martaboy Pokaż wiadomość
Miziasta faktura cuuuudo





Omnia mea mecum porto, wszystko, co mam niosę ze sobą. Więc trzeba mieć dużą torbę i zamawiać, póki cła i VATu nie naliczają hurtowo.

Mam cienie z Avonu, o których kiedyś Kamisio pisał. Całkiem fajne są
Po co zaraz torbę? Trzeba kupić taki szafo-kufer na kółkach jak prezentowała Jazmine.



A ja mam dwa róże (z czego jednego nie używam) i jedne kulki różujące. Wsio. A i tak chyba częściej użwam rozświetlaczy lub bronzerów do modelowania.

EDIT: wróć - zapomniałam o dwóch różach w musie. Sorry.
ukrycior jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:22   #3442
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

przypomniałam sobie, że w Elle były nowe meteoryty Guerlain w formie prasowanego pudru o fakturze pereł, widział ktoś to cudo?
Layla79 jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:24   #3443
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez leana1 Pokaż wiadomość
ja kupiłam filtr 50 z La roche Posai i bardzo jestem zadowolona mam akurat barwiący i nie użyam podkładu super jest żałuje że go nie używałam wcześniej!
Cytat:
Napisane przez m-habibi Pokaż wiadomość
ja tez kupilam antka barwiacego (bo zwyklego nie bylo) i jestem baaardzo zadowolona, bo faktycznie kryje! Oczywicie nie jakos cudownie ale kryje i daje fajny kolorek No i sie blyszczy ale pod pudrem juz nie
Dajcie jakąs pełną nazwę, bo chyba jestem zainteresowna.

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
!

Guari, tak sobie żartowałam z Sheeshą, to klub, trochę taki zwariowany, tańce brzucha i tym podobne. ostatnio jestem tam często i tak mi się skojarzyło. Generalnie super imprezy w sobotę był taki koleś, który tańczył na barze i robił to tak super, że zapragnęłam kursu tańca. moim marzeniem jest, żeby tańczyć jak dziewczyny w teledyskach sean paula, uwielbiam go wiecie, to te, co w tym piasku tak tańczyły..we trzy..
A mówiłam Ci, że Cię uwielbiam
Ja pragnę do Sheeshi Szkoda, że mam tak daleko do Warszawki

Cytat:
Napisane przez ukrycior Pokaż wiadomość
Po co zaraz torbę? Trzeba kupić taki szafo-kufer na kółkach jak prezentowała Jazmine.
No , i faktycznie za radą Jaz, koniecznie podpisać!
Guarana jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:24   #3444
moni27
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 197
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Dziś przyszedł do mnie puder prasowany Clarinsa. Data produkcji 07. 2005
ale spodziewałm się tego. Muszę w końcu powklejać fotki z moimi zdobyczami w odpowiednim watku.
moni27 jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:28   #3445
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
przypomniałam sobie, że w Elle były nowe meteoryty Guerlain w formie prasowanego pudru o fakturze pereł, widział ktoś to cudo?
Są już w sklepach, a w wątku Guerlaina dziewczyny więcej o nich pisały.
Cena: 225 zł.
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:29   #3446
martaboy
Zakorzenienie
 
Avatar martaboy
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 869
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez aragosta Pokaż wiadomość
Sorki ale oni tu w ogole nie napisali ze w Niemczech, Monako, Francji i Wloszech nie dziala poczta

Napisane jest: Please note that we're currently unable to ship to addresses in France, Italy, Monaco and Germany co znaczy prosze zauwazyc ze obecnie nie jestesmy stanie wysylac na adresy w Niemczech, Francji, Monako i we Włoszech.
Nigdzie nie mam mowy ze tu poczta nie dziala.
Nie wysylaja bo na wszystko w tych krajach jest podatek od zakupow za granica od firm.
tiaaa... To taka malutka ironia była...ale taka naprawdę malutka...

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Ech, na żartach się nie znasz



Cytat:
Napisane przez ukrycior Pokaż wiadomość
Po co zaraz torbę? Trzeba kupić taki szafo-kufer na kółkach jak prezentowała Jazmine.

EDIT: wróć - zapomniałam o dwóch różach w musie. Sorry.

Ten Jazminowy to kuferzysko marzenie... A może o jeszcze jakichś różach Ukryciorku drogi zapomniałaś?
Ja mam dwa burżuje, które kocham niewymownie, choć kolory jakoś mnie nie przekonują. I to wszystko! O nie! Trzeba coś dokupić, ale to dopiero po sesji...I tak się szarpnęłam na Dżusjego Tjubsa Piczastego...
__________________
Free to be
Blog

Strona z portfolio - makijażowo
martaboy jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:30   #3447
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez moni27 Pokaż wiadomość
Dziś przyszedł do mnie puder prasowany Clarinsa. Data produkcji 07. 2005
ale spodziewałm się tego. Muszę w końcu powklejać fotki z moimi zdobyczami w odpowiednim watku.
Nie smutaj Monia! Jak ogłosimy konkurs na największą truskawkową skamielinę to przynajmniej będziesz w czołowce.
Guarana jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:31   #3448
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość


Guari, tak sobie żartowałam z Sheeshą, to klub, trochę taki zwariowany, tańce brzucha i tym podobne. ostatnio jestem tam często i tak mi się skojarzyło. Generalnie super imprezy w sobotę był taki koleś, który tańczył na barze i robił to tak super, że zapragnęłam kursu tańca. moim marzeniem jest, żeby tańczyć jak dziewczyny w teledyskach sean paula, uwielbiam go wiecie, to te, co w tym piasku tak tańczyły..we trzy..
czyli wszystko jasne - zjazd nad morzem, Joasia przygrywa na tamburynie, ja mogę zawodzic a Lip, Layla i Kamisio robią egzotyczny taniec brzucha .....

je
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:32   #3449
martaboy
Zakorzenienie
 
Avatar martaboy
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 869
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez moni27 Pokaż wiadomość
Dziś przyszedł do mnie puder prasowany Clarinsa. Data produkcji 07. 2005
ale spodziewałm się tego. Muszę w końcu powklejać fotki z moimi zdobyczami w odpowiednim watku.
Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Nie smutaj Monia! Jak ogłosimy konkurs na największą truskawkową skamielinę to przynajmniej będziesz w czołowce.

Gratulujemy Nie smutaj
__________________
Free to be
Blog

Strona z portfolio - makijażowo
martaboy jest offline  
Stary 2008-06-09, 23:40   #3450
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część III

Cytat:
Napisane przez jazmine Pokaż wiadomość
czyli wszystko jasne - zjazd nad morzem, Joasia przygrywa na tamburynie, ja mogę zawodzic a Lip, Layla i Kamisio robią egzotyczny taniec brzucha .....

je
A ja to co????? Gips?
Guarana jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
strawberrynet, truskawka

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:18.