Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-27, 00:28   #1
agawlo3
Raczkowanie
 
Avatar agawlo3
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 104
GG do agawlo3

Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)


Witam! jestem agata mam 18 i chcialam cos w sobie zmienic. najepiej wlosy. dlatego prosze o roady jestem otwarta na wszystkie propozycje.
to ja w rudym obecnym i fioletowym blondzie kiedys tam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg grill 01.05.08 (7).jpg (220,6 KB, 213 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg agataop.JPG (4,1 KB, 153 załadowań)
__________________
79-77-75-73-71-69-67-???
Uda sie?!

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2008-05-28 o 20:21
agawlo3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 08:11   #2
ineczka7
Zadomowienie
 
Avatar ineczka7
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 784
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

po pierwsze podrasuj brwi (koniecznie henna u kosmetyczki, byle nie czarna). Bo prawie Ci ich nie widać, a masz ładny kształt i nadadzą buzi charakteru.
Grzywkę sobie sama dobrałaś idealnie, uważam, że zarówno w falowanych jak i prostych włosach jest Ci ładnie, trzymałabym się długich włosów (co najmniej do połowy szyi lub do ramion). Blond mi się nie podoba, zwłaszcza w takim wydaniu, zostałabym przy tym rudym jeśli już, tylko w jaśniejszej wersji.Te loki dookoła buzi dodają Ci uroku
ineczka7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 11:06   #3
agawlo3
Raczkowanie
 
Avatar agawlo3
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 104
GG do agawlo3
Wklejam zdjecie koloru ktory mi sie podoba... co o nim sadzicie?? bedzie pasowal?? (ten kolor jest zblizony do mojego naturalnego.... tylko naturalny oczywiscie byl ladniejszy... szkoda ze dopiero teraz do tego doszlam... )

niestety nie wiem jaki to moze byc kolor... chcialam kombinowac sama...zeby bylo toche taniej tylko nie wiem czy warto...zeby nie okazalo sie ze u fryzjera wyladaduje po moim eksperymencie.... moze to jest kolor sredni blond???i gdzie niegdzie pasemka rozjasniaczem... tylko obawiam sie jak to wyjdzie na rudym....
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 9892223hgfhfdgh.jpg (47,0 KB, 75 załadowań)
__________________
79-77-75-73-71-69-67-???
Uda sie?!

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-05-27 o 12:24 Powód: post pod postem
agawlo3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 12:29   #4
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

Mysle ze moze to byc odcien brazu i rozjasniacz,ladnie wygladasz na zdjeciu 1 bardzo pasuje Tobie taka fryzurkaTe kreski mi sie nie podobaja,bardzo zmniejszaja ci oczy,moze spruboj zaprzestac malowac tych dolnych kreseczek
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 13:55   #5
agawlo3
Raczkowanie
 
Avatar agawlo3
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 104
GG do agawlo3
hm...jakos sie juz przwyczailam do kresek i nie wiem czy jestem w stanie z nimi sie pozegnac
znalazlam jeszcze dwie ciekawe propozycje na wloski... (chodzi caly czas tylko o kolor ) tylko nie wiem czy ta pierwsza nie jest za bardzo sztuczna...

Hej jak myslicie co by bylo lepsze ten naturalny blond z refleksami z 1 zdjecia czy te pasemka na ciemniejscych wloskach z 3?? ktory bedzie lepiej pasowal??

przepraszm, niez 3 tylko z 2
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 6053056sfsdf.jpg (15,2 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2226753aga.jpg (55,3 KB, 50 załadowań)
__________________
79-77-75-73-71-69-67-???
Uda sie?!

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-05-30 o 00:15 Powód: post pod postem
agawlo3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 19:13   #6
agawlo3
Raczkowanie
 
Avatar agawlo3
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 104
GG do agawlo3
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

hej...dziewczyny dlczego nic nie pomagacie mi ?? uuu....
__________________
79-77-75-73-71-69-67-???
Uda sie?!
agawlo3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 23:13   #7
invisible21
Przyczajenie
 
Avatar invisible21
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 21
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

moim zdaniem te z drugiej fotki
invisible21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 23:58   #8
MIMIS
Rozeznanie
 
Avatar MIMIS
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 605
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

Ja tez myślę, że ten drugi kolor lepszy...
MIMIS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 00:04   #9
irmelina
Przyczajenie
 
Avatar irmelina
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 9
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

nie,nie,ten blond odpada! zrób sobie jakiś ciekawy rudy bo w takich odcieniach będzie Ci dobrze!
irmelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 16:43   #10
agawlo3
Raczkowanie
 
Avatar agawlo3
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 104
GG do agawlo3
hej hm... pfarbowalam wlosy.... mial byc ciemny blond plus jasne pasemka... no i troszke mi nie wyszlo ciemny blond jest...nawet baarrrddzzzooo ciemnyyy... ale blond to nie widac.... moze jakies delikatne refleksy jasniejsze...ale nawet nie podchodza pod blond...wyglada to tak raczej naturalnie i gdybym byla choc troszke opalona to bylo by si... tylko ze jestem ostatnio wyjatkowo blada i troche jak trup ogolnie slyszalam na razie dobre oceny.. zobaczymy pozniej co bedzie tak wiec musze zainwestowac w jakies opalanie... i oczywiscie bardzo dobra odzywke + szmpon bo nie wiem dlaczego ale strasznie moje wloski sie przesuszyly po tej farbce...a farbowalam londa...w sumie rozjasnacz byl z palette czyli najgorszy z mozliwych, ale nawet koncowki ktore nie mialay nic z rozjasniaczem sa straszne... kumpela polecala mi Pantene jakias seria super odbudowujaca..hm... zobaczymy...jak zainwestuje wreszcie w sloneczko to wkleje zdjecie

i oczywiscie jeszcze jedna rzecz musze zrobic! koniecznie brwi, tak jak radzilyscie...zwlaszcza teraz kiedy mam ciemniejsze wlosy. jak sa takie jasne niepodkreslone to twarz jest bez wyrazu, na razie radze sobie kredka ale musze z nimi cos zrobic
__________________
79-77-75-73-71-69-67-???
Uda sie?!

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-06-10 o 16:41 Powód: post pod postem
agawlo3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-10, 16:29   #11
agawlo3
Raczkowanie
 
Avatar agawlo3
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 104
GG do agawlo3
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

Hej.. to ja po metamorfozie koloru i jak Wam sie podoba??
ps. nie zwracajcie uwagi na moj balagan bo nieuczesana bylam
__________________
79-77-75-73-71-69-67-???
Uda sie?!

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-06-10 o 16:40 Powód: zmniejszanie zdjec
agawlo3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-10, 16:38   #12
kaziaa23
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 777
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

Źle się te zdjęcia ogląda bo mają za duży format. Mogłabyś zmniejszyć?
kaziaa23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-10, 17:54   #13
maliszenka
Raczkowanie
 
Avatar maliszenka
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 105
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

Kasia ma racje. Krski na dole pomniejszaja oczy. Ja tez tak sie malowałam, ale zaprzestałam. Teraz maluje tylko elajnerem górne powieki. I nie całe tylko od połowy, w ten sposób powiekszam sobie oczy. Pasuja Ci raczej ciemniejsze włosy. Czyli moze zrób sobie ciemne pasemka. Ja jednak bym Ci odradzała rudy, a zaesperymentowała z ciemnym brazem. Mysle, że byłoby Ci ladnie. Chcesz sie opalic, to idz z 5 razy na solarium to potem bedzie Cie lepiej słonce łapac.
Brwi i rzesy mozna sobie henna zrobic.
http://www.wizaz.pl/kurs_oko.php poczytaj sobie o malowaniu oczu i sprobuj w domu poeksperymentowac, bo Ty malujesz oko dookoła kredka a to łądnie nie wyglada. Pomniejsza Ci oczy. Usta malujesz błyszczykiem. Bardzo ładnie. Bo błyszczyk podkresla ich kszatłt, a masz ładne usta. I jesli moge cos zasugerowac to sprobuj nałozyc sobie iut ciemniejszy puder, pociagajac go od policzkow po skronie. To Cie wysmukli. Ale to nie takie konieczne bo masz ładna buźke.
Kolor włosów sobie świetnie teraz dopasowałas
maliszenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-03, 22:18   #14
agawlo3
Raczkowanie
 
Avatar agawlo3
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 104
GG do agawlo3
Dot.: Wraz z nadejsciem wakacji trzeba pozegnac sie ze starym wygladem... :)

heJ dziewczyny prosze Was kolejny raz o pomoc... Mam problem z wlosami bo kolor strasznie sie zmyl i jest taki wybklaklo rudy...czy jest jakis sposob by kolor tak szybko sie nie spieral...czy tylko ratuje mnie kolejune farbowanie??? a moze poradzicie mi jakas farbe ktora utrzymuje sie dluzej??
aaa... i problem nr 2... mam wojne ze swoja cera...nie mam szans dojsc z nia do porozumienia i wychodiz mi mnostwo paskudkow... nie moge dotknac nos tak boli i jest strasznie spuchniety... normalnie juz nie wiem co zrobic z buzka...bo ile mozna ladowac na siebie podkladu... eh... uuu....
o i macie moze jakies sposoby na dodanie wlosom objetosci ale tak na dluzej? bo ja stosuje trik suszarkowy ale to tylko na chwile dziala... mam malutko wlosow i w dodatku wciaz wypadaja...ale na razie niestety nie mam funduszy na witaminki dla nich...
i jeszcze cos... (ale ja was zameczam wymaganiami... jak myslicie w jakich kolorach byloby mi do twarzy...?? bo ja juz nie mam pomyslu na ciuszki... i w ogole nie moge odnalezc swojego stylu...
prosze o pomoc i dziekuje serdecznie z gory
__________________
79-77-75-73-71-69-67-???
Uda sie?!
agawlo3 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:29.