Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-27, 13:33   #1
Kochanka Szatana
Rozeznanie
 
Avatar Kochanka Szatana
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Iława
Wiadomości: 843

Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow


No to takie sobie mazanie. Nie miałam go pokazywać ale jakoś mi sie spodobał.

Kosmetyki:
Paletka Miss Rose
Tusz Rimmel

Właśnie zauważyłam dopiero na fotkach że mam kawałki tuszu na powiekach Przez przypadek:p
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg rainbow.jpg (229,8 KB, 309 załadowań)
__________________
"Diabeł nie sypia z byle kim"
Kochanka Szatana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 13:46   #2
Aralka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 328
Wpisy w blogu: 1
GG do Aralka Send a message via Skype™ to Aralka
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Niby ładnie, ale ja bym inaczej rozplanowała kolory, bo tak to oko trochę wygląda jakby było...podbite... Bez tego różu na górze...
Ale dół ładnie pomalowany
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=457800
Moja wymianka!
Aralka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 13:49   #3
magsch
Zakorzenienie
 
Avatar magsch
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 8 192
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Prawdziw tecza!!!pieknie wyglada przy otwartym oku!
__________________


Lipiec :Perfumy na wylocie

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=767973
magsch jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 13:58   #4
Kochanka Szatana
Rozeznanie
 
Avatar Kochanka Szatana
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Iława
Wiadomości: 843
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Cytat:
Napisane przez Aralka Pokaż wiadomość
Niby ładnie, ale ja bym inaczej rozplanowała kolory, bo tak to oko trochę wygląda jakby było...podbite... Bez tego różu na górze...
Ale dół ładnie pomalowany
Dzięki... Możliwe... Fajnie wyglądała by jeszcze czarna kreska tam ale nie potrafię jej robić noo ;/

Cytat:
Napisane przez magsch Pokaż wiadomość
Prawdziw tecza!!!pieknie wyglada przy otwartym oku!
Dziękuję
__________________
"Diabeł nie sypia z byle kim"
Kochanka Szatana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 14:06   #5
thabaka
Raczkowanie
 
Avatar thabaka
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: Brabancja Polnocna (Holandia)
Wiadomości: 174
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

dzieki za ten poscik wlasnie sie zastanawialm, czy kupic sobie paletke miss rose..a jak z ich trwaloscia? nie osypuja sie za mocno, nie walkuja etc? Jak je oceniasz?
__________________
rudy to nie tylko kolor włosów, to także stan ducha!
thabaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 14:31   #6
Tajemnicza667
Zadomowienie
 
Avatar Tajemnicza667
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Okolice Głogowa (dolnośląskie) / Wrocław
Wiadomości: 1 985
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Układ kolorów mi się podoba, bardzo oryginalnie to wygląda, ale wolę żywsze kolory. Cieniowanie trochę słabo wyszło. Podoba mi się ten niebieski cień na dolnej powiece, niby nic specjalnego, ale pięknie podkreśliłaś nim kolor tęczówki i kształt oka. A no i rzęsy masz piękne

Cytat:
Napisane przez thabaka Pokaż wiadomość
dzieki za ten poscik wlasnie sie zastanawialm, czy kupic sobie paletke miss rose..a jak z ich trwaloscia? nie osypuja sie za mocno, nie walkuja etc? Jak je oceniasz?
Ja też mam tą paletkę. Kolory mi się bardzo podobają, ale niestety nie są zbyt trwałe. Nakładane na mokro bardzo ładnie wyglądają. Wg mnie warto je kupic bo za tę cenę są niezłe.
__________________

Tajemnicza667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 16:16   #7
Kochanka Szatana
Rozeznanie
 
Avatar Kochanka Szatana
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Iława
Wiadomości: 843
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Cytat:
Napisane przez thabaka Pokaż wiadomość
dzieki za ten poscik wlasnie sie zastanawialm, czy kupic sobie paletke miss rose..a jak z ich trwaloscia? nie osypuja sie za mocno, nie walkuja etc? Jak je oceniasz?
właśnie tak jak widzisz :P trzeba je albo nakładać na mokro albo są takie pastelowe mało intensywne... Może ja ich nie potrafię nakładać :P Ale warto mieć taką paletkę nawet po to by się pobawić kolorami i zobaczyć czy Ci pasuje. Potem można kupić podobne odcienie droższych firm i nie martwić się że niepotrzebnie wyda się tyle kasy na cień którego się nie używa

Cytat:
Napisane przez Tajemnicza667 Pokaż wiadomość
Układ kolorów mi się podoba, bardzo oryginalnie to wygląda, ale wolę żywsze kolory. Cieniowanie trochę słabo wyszło. Podoba mi się ten niebieski cień na dolnej powiece, niby nic specjalnego, ale pięknie podkreśliłaś nim kolor tęczówki i kształt oka. A no i rzęsy masz piękne



Ja też mam tą paletkę. Kolory mi się bardzo podobają, ale niestety nie są zbyt trwałe. Nakładane na mokro bardzo ładnie wyglądają. Wg mnie warto je kupic bo za tę cenę są niezłe.
Co do makijażu to strasznie ciężko mi się cieniuje tymi cieniami;/ nie chcą mi się rozcierać. Są mało intensywne a jak nawalę za dużo to się osypują i brzydko wyglądają... Co do paletki masz rację że nie są trwałe
__________________
"Diabeł nie sypia z byle kim"
Kochanka Szatana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 23:48   #8
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Podoba mi się Fajną tęczę zmalowałaś na powiekach
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 18:32   #9
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Cytat:
Napisane przez Aralka Pokaż wiadomość
Niby ładnie, ale ja bym inaczej rozplanowała kolory, bo tak to oko trochę wygląda jakby było...podbite... Bez tego różu na górze...
Ale dół ładnie pomalowany
Niestety miałam podobne skojarzenie, tzn z podbitym, opuchnietym okiem... Ogólnie cieniowanie ładne i widać, ze sie postarałaś, ładnie to wszystko wygląda, ale... no właśnie... Może jakby jakiś ciemniejszy cień był nałożony na powiekę ruchomą byłoby lepiej. Czyli podsumowując, podoba mi sie, ale warto by było troszkę ten makijaż zmodyfikować.
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 17:58   #10
Kochanka Szatana
Rozeznanie
 
Avatar Kochanka Szatana
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Iława
Wiadomości: 843
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Cytat:
Napisane przez Kicia_Wampirzyca Pokaż wiadomość
Podoba mi się Fajną tęczę zmalowałaś na powiekach
Dzięki

Cytat:
Napisane przez candibar Pokaż wiadomość
Niestety miałam podobne skojarzenie, tzn z podbitym, opuchnietym okiem... Ogólnie cieniowanie ładne i widać, ze sie postarałaś, ładnie to wszystko wygląda, ale... no właśnie... Może jakby jakiś ciemniejszy cień był nałożony na powiekę ruchomą byłoby lepiej. Czyli podsumowując, podoba mi sie, ale warto by było troszkę ten makijaż zmodyfikować.
Dzięki
__________________
"Diabeł nie sypia z byle kim"
Kochanka Szatana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 21:37   #11
Jeanne90
Zakorzenienie
 
Avatar Jeanne90
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5 842
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Faktycznie, ten róż na samej górze wygląda średniawo. Poza tym środek powieki (między pomarańczowym a niebieskim) wygląda jakby nie był pomalowany. Pomysł ciekawy
__________________
Jeanne90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 21:49   #12
Kochanka Szatana
Rozeznanie
 
Avatar Kochanka Szatana
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Iława
Wiadomości: 843
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Jeanne90 - Teraz przyglądając się powiece też to widzę - tłumaczenie moje takie że nie potrafię pracować na tych cieniach;/ - ale tak naprawdę to żadne tłumaczenie :P Może spróbuję wykonać to innymi
__________________
"Diabeł nie sypia z byle kim"
Kochanka Szatana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 22:57   #13
madziamic
Wtajemniczenie
 
Avatar madziamic
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 2 156
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

Ładnie, wolę żywsze kolory, ale mimo tego i tak mi sie podoba
__________________


W jednym słowie czasem ukrywa się historia całego życia...


Troszkę bloguję Magdamic o modzie i nie tylko...

Instagram
madziamic jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 20:50   #14
samarah
Wtajemniczenie
 
Avatar samarah
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: z magicznego zakątka...
Wiadomości: 2 539
Dot.: Zabawa paletką Miss Rose II - Rainbow

a mnie się bardzo podoba ciekawy technicznie i kolorki też całkiem fajnie miało być tęczowo i jest
__________________
Moje portfolio:
Bo życie jest piękne...
samarah jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:33.