Znudzona non stop tą samą fryzurką:/ Może zaproponujecie coś nowego...:)? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-27, 19:36   #1
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266

Znudzona non stop tą samą fryzurką:/ Może zaproponujecie coś nowego...:)?


Witam,

znudziła mi się moja fryzura Pomyślałam, że może przejdę się pierwszy raz w życiu do fryzjera, żeby wyczarował mi jakąś fryzurkę. Cały czas noszę długie włosy i nie za bardzo mi się układają. Na co dzień używam prostownicy Wiem, wiem źle...Ale bez tego moje włosy wyglądają tak jak na załączonym zdjęciu. Skróciłabym włosy może minimalnie, żeby troszkę pozbyć się zniszczonych końcówek. Ale co dalej, nie wiem

Jak widać włosy są troszkę, nieumiejętnie z resztą przeze mnie pocięte
Marzy mi się taka fryzurka, żeby doskonale do mnie pasowała i żeby się łatwo układała...

Może Wy mi coś zaproponujecie ??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Włosy 2.jpg (32,1 KB, 297 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Włosy.jpg (32,6 KB, 384 załadowań)
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-27, 23:20   #2
Ilena
Zakorzenienie
 
Avatar Ilena
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 4 654
Dot.: Znudzona non stop tą samą fryzurką:/ Może zaproponujecie coś nowego...:)?

ja po pierwsze pofarbowala bym na ciemniejszy odcien blondu .... podciela wlosy 6cm i nie cieniowala .... jak masz dosyc tego ze po cieniowaniu sie nie ukladaja to moze lepeij wszystkie miec jednej dlugosci ogolnie masz fajny ksztalt twarzy bo wszystko bedzie ci pasowac

przyblize o jaki kolor mi chodzi:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg zloty%20blond%20(37).jpg (145,0 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 250_89736012747fb94b394538.jpg (11,4 KB, 8 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg e2.jpeg (23,4 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5021044008291_pack.jpg (24,4 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 582.jpg (24,5 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg g1.jpg (21,2 KB, 18 załadowań)
Ilena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 16:43   #3
Asia221
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 570
Dot.: Znudzona non stop tą samą fryzurką:/ Może zaproponujecie coś nowego...:)?

sliczna jestes nic nie zmieniaj
Asia221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-28, 16:46   #4
Vanillivi
Raczkowanie
 
Avatar Vanillivi
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 443
Dot.: Znudzona non stop tą samą fryzurką:/ Może zaproponujecie coś nowego...:)?

Ja bym zrobiła na twoim miejscu włąsnie taki miodowy blond Z długosci trosze końcówki. Ogolnie fajnie tylko coś w ooł twarzy mi nie pasuje. Może bardziej wycieniuj wokół twarzy i dłuższa grzywka na bok??
__________________
''Jeżeli niezręcznie Ci odwiedzić przyjaciół bez specjalnego powodu, powiedz im, że przychodzisz życzyć im Bardzo Szczęsliwego Czwartku''
Vanillivi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-30, 15:18   #5
izuu
Wtajemniczenie
 
Avatar izuu
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 176
GG do izuu
Dot.: Znudzona non stop tą samą fryzurką:/ Może zaproponujecie coś nowego...:)?

Ogólnie strasznie mi sie podobasz Więc nie zmieniałabym za wiele Może delikatna grzywka zaczesywana na bok i pocieniowane włosy? Nie napisałas, jakie masz wlosy, jesli są cienkie to proponuję pocieniować tylko z przodu, bo takie 'wyciachane' będą marnie wyglądać I, jesli mam się odnieść do moich poprzedniczek, ja bym nie zmieniala koloru. W sumie nie napisałam niczego odkrywczego, ale ładnym ludziom najtrudniej doradzić:-P Pozdrawiam!
izuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 12:18   #6
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266
Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Witam

Kiedyś miała długie, zdrowe włoski...
Kiedyś pod wpływem głupoty, po tym jak usłyszałam od TŻ, że podobają mu się jasne włosy, zaczęłam je rozjaśniać...Nie ma to jak zmieniać się dla faceta, nie? Teraz tego żałuję...

Stan moich włosów pogarszał się coraz bardziej. Aż stwierdziłam- dość!!! Kupiłam farbę l'oreala, żeby przyciemnić włosy, żeby wyglądały jak naturalne...chciałam taki jasny, naturalny blond. Pomijam fakt, że wyszły nie takie jak chciałam- jak to określił to mój narzeczony- brązowo szary kolor. Wiem, że nie wygląda on za fajnie, pociesza mnie to, że z rozjaśnionych włosów kolor szybciej się wypłukuje...

Tak się teraz zastanawiam, czy nie lepiej być naturalną??? Naturalnie mam ciemne blond włosy, niby mysie, niby taki troszkę rudawe w słońcu... Piękny nie jest, ale miałabym spokój z zastanawianiem się do którego fryzjera mam iść, żeby znów nie wyjść z marchewą na włosach, nie musiałabym marudzić na to, że moje włosy ciągną się jak guma, no i za kilka lat miałabym długie, zdrowitukie włosy
Tak jak Misha Barton, mimo że ma chyba swoje ciemne blond włosy wygląda ślicznie...

Wstawiam w załączniku siebie jako tlenioną blondynkę i jako ,,zbliżoną'' do naturalności...

Generalnie jestem dość bladolica, i musiałam się troszkę przyciemnić na twarzy

Dlatego proszę o Waszą szczerą opinię- jak mi lepiej- bardzo jasną blond, czy naturalną???

A to, czy mojemu TŻtowi się podobam mniej w ciemniejszych włosach, zaczyna mi to ,,titać''...Ooo!!!! Albo mnie zaakceptuje taką jaką jestem, albo nie!!! Niby mówi, że był głupi i teraz by mi tak nie powiedział...Ale tego nie cofnie!
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 12:20   #7
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Cytat:
Napisane przez Mia694 Pokaż wiadomość
Witam

Kiedyś miała długie, zdrowe włoski...
Kiedyś pod wpływem głupoty, po tym jak usłyszałam od TŻ, że podobają mu się jasne włosy, zaczęłam je rozjaśniać...Nie ma to jak zmieniać się dla faceta, nie? Teraz tego żałuję...

Stan moich włosów pogarszał się coraz bardziej. Aż stwierdziłam- dość!!! Kupiłam farbę l'oreala, żeby przyciemnić włosy, żeby wyglądały jak naturalne...chciałam taki jasny, naturalny blond. Pomijam fakt, że wyszły nie takie jak chciałam- jak to określił to mój narzeczony- brązowo szary kolor. Wiem, że nie wygląda on za fajnie, pociesza mnie to, że z rozjaśnionych włosów kolor szybciej się wypłukuje...

Tak się teraz zastanawiam, czy nie lepiej być naturalną??? Naturalnie mam ciemne blond włosy, niby mysie, niby taki troszkę rudawe w słońcu... Piękny nie jest, ale miałabym spokój z zastanawianiem się do którego fryzjera mam iść, żeby znów nie wyjść z marchewą na włosach, nie musiałabym marudzić na to, że moje włosy ciągną się jak guma, no i za kilka lat miałabym długie, zdrowitukie włosy
Tak jak Misha Barton, mimo że ma chyba swoje ciemne blond włosy wygląda ślicznie...

Wstawiam w załączniku siebie jako tlenioną blondynkę i jako ,,zbliżoną'' do naturalności...

Generalnie jestem dość bladolica, i musiałam się troszkę przyciemnić na twarzy

Dlatego proszę o Waszą szczerą opinię- jak mi lepiej- bardzo jasną blond, czy naturalną???

A to, czy mojemu TŻtowi się podobam mniej w ciemniejszych włosach, zaczyna mi to ,,titać''...Ooo!!!! Albo mnie zaakceptuje taką jaką jestem, albo nie!!! Niby mówi, że był głupi i teraz by mi tak nie powiedział...Ale tego nie cofnie!
Zapomniałam dodać załącznik!!!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mycha.jpg (52,0 KB, 1062 załadowań)
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 12:48   #8
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Dla faceta tak cierpiec i tracic zdrowie (wlosow - mam nadzieje tylko) musisz byc bardzo zakompleksiona, poza tym jestes bardzo ladna i w kazdym Bedzie Ci ok, ja bym wrocila do zdrowia (wlosow) a nie zadreczala sie opinia faceta, ktory sobie takie zdania chlapie dla jaj, a Ty bierzesz serio, w koncu nie kocha wlosow a CIEBIE co nie?
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 12:54   #9
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Cytat:
Napisane przez psychotropina Pokaż wiadomość
Dla faceta tak cierpiec i tracic zdrowie (wlosow - mam nadzieje tylko) musisz byc bardzo zakompleksiona, poza tym jestes bardzo ladna i w kazdym Bedzie Ci ok, ja bym wrocila do zdrowia (wlosow) a nie zadreczala sie opinia faceta, ktory sobie takie zdania chlapie dla jaj, a Ty bierzesz serio, w koncu nie kocha wlosow a CIEBIE co nie?

Hmmm...to nie było dla jaj
Jak zmieniłam kolor, to stwierdził, że lepiej...
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 13:05   #10
psychotropina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 175
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

"Hmmm...to nie było dla jaj
Jak zmieniłam kolor, to stwierdził, że lepiej..."

no tak co mial stwierdzic jak juz zmienilas, wroc do zdrowych wlosow, nie wazne jaki kolor,, jak mowilam jestes i tak piekna i atrakcyjna, jak odejdzie od Ciebie znaczy, ze kochal tylko blond a nie Ciebie i wtedy sie przekonasz czy jest Ciebie wart
__________________
"Nie jestem czlowiekiem - jestem dynamitem"
psychotropina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 13:19   #11
OOO Kika OOO
Rozeznanie
 
Avatar OOO Kika OOO
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 986
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Moim zdaniem dużo lepiej Ci w naturalnych. Bez urazy, ale takie tlenione włosy wyglądają trochę tandetnie, bo dużo osób takie ma Za to w naturalnych jest Ci ślicznie
__________________
-Co dzisiaj robimy?
-To co zwykle: spróbujemy opanować świat!
OOO Kika OOO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 13:28   #12
Chii1986
Zakorzenienie
 
Avatar Chii1986
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 7 327
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Po pierwsze jesteś śliczna, nie jeden facet zazdrości twojemu chłopakowi takiej dziewczyny wiec zamiast się zmieniać dla niego bądź sobą a on niech to doceni

o wiele ładniej w naturalnych-twoja skóra wygląda wtedy cieplej i promienniej a Ty bardziej naturalnie, dziewczęco.
W jasnym blondzie wyglądasz zimno, bardziej pospolicie....

p.s. mój facet to jest taki przypadek,że chciałby żebym co tydzień zmieniała kolor włosów bo lubi urozmaicenie..teraz chciałby mnie widzieć w czarnych- nieważne,że jestem blada jak ściana i czerń mi nie pasuje;-)
__________________
31maj 2013 HANIA
Chii1986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 13:29   #13
be-be
Raczkowanie
 
Avatar be-be
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 416
GG do be-be
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

jak dla mnie to na zdjęciu w środku najlepiej ) i to Ty musisz się czuć w nowym kolorze a nie facet, więc zazwyczaj się ich nie słucha możesz iść do fryzjera żęby Ci zrobił kolor jak najbardziej zbliżony do naturalnego, wtedy nie będzie widać aż tak odrostów. Możesz jeszcze przemyśleć opcję pasemek w Twoim naturlnym kolorze, wtedy też łatwiej wrócić do koloru. A dwa, jeszcze nigdy nie wyszłam od fryzjerki niezadowolona z koloru, jeśli coś było nie tak to musiała to poprawiać. )
__________________




be-be jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 13:41   #14
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Cytat:
Napisane przez be-be Pokaż wiadomość
jak dla mnie to na zdjęciu w środku najlepiej ) i to Ty musisz się czuć w nowym kolorze a nie facet, więc zazwyczaj się ich nie słucha możesz iść do fryzjera żęby Ci zrobił kolor jak najbardziej zbliżony do naturalnego, wtedy nie będzie widać aż tak odrostów. Możesz jeszcze przemyśleć opcję pasemek w Twoim naturlnym kolorze, wtedy też łatwiej wrócić do koloru. A dwa, jeszcze nigdy nie wyszłam od fryzjerki niezadowolona z koloru, jeśli coś było nie tak to musiała to poprawiać. )

Hmm...niestety nie mam teraz zdjęć na kompie z naturalnymi wlosami:/

Możecie mi poradzić, w jakich kolorach, przy obecnym kolorze włosów będzie mi ,,do twarzy''???

Nie znam się na tym kompletnie, chciałabym mieć smykałkę do idealnego dobierania ciuchów do swojej urody..
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 13:46   #15
1stLaDy
Wtajemniczenie
 
Avatar 1stLaDy
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 305
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

najladniej na srodku
__________________
65-64-63-62-61-60-59-58-57-56-55

171cm
1stLaDy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 13:50   #16
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Cytat:
Napisane przez 1stLaDy Pokaż wiadomość
najladniej na srodku

to ten sam kolor co na pierwszej fotce, w innym ,świetle'...
Nieładny mam teraz kolor przez tą farbę:/
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 14:18   #17
kasioola81
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 48
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Jak dla mnie, brąziki jasne jakieś byłyby idealne...a co do Twojego faceta to mój też mnie uwielbiał w blond, a jak zrobiłam nagle rude to wspólnie stwierdzieliśmy że to idealny dla mnie kolor. Nie wiem, jakie masz naturalne, ale jak mówisz że ciemny blond to mi się kojarzy z moim naturalnym, takim mysim, ja to nazywam nijakim takim i jak niechcesz rozjaśniać to po prostu dąż do naturalnego tylko pogłębionego...ale w sumie to też się nie znam, patrze tylko na fotki i to moja subiektywna ocena. pozdrawiam
kasioola81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 14:35   #18
karola9393
Zadomowienie
 
Avatar karola9393
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 717
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

w naturalnych na srodkowych zdjeciu piekniee
__________________

karola9393 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 14:42   #19
miracle567
Raczkowanie
 
Avatar miracle567
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 347
GG do miracle567
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Ja też uważam, że znacznie korzystniej wyglądasz w naturalnych. Nie musisz przyciemniać twarzy ani nic, bo świetnie się z twoją cerą komponują.
miracle567 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 15:07   #20
1stLaDy
Wtajemniczenie
 
Avatar 1stLaDy
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 305
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

jestes piekna kobieta i najlepiej Ci w naturalnych; i beda sliczne, zdrowe, lsniace i problem fryzjera znika

ja mam z natury takie rudo-blond, bardziej rude i farbuje na ciemny braz; powoli sie zastanawiam czy za ok rok nie zostawic naturalnych zawsze byly moja udreka i powodem przesladowan w dziecinstwie ale najpierw musze sie znudzic brazem
__________________
65-64-63-62-61-60-59-58-57-56-55

171cm
1stLaDy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 15:08   #21
Kira87
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 2 779
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

1) Nie przyciemniaj cery!
2) Fryzura nr 1 oraz 2 jest korzystniejsza...na trzeciej fotce widzę, że masz podpięte włosy ale w rozpuszczonych na bok zdecydowanie Ci ładniej.
3) Ładnemu we wszystkim ładnie chociaż ja bym się skłaniała ku ciemniejszych

Nie wiem czy to prawda, lecz ponoć po farbowaniu włosy ciemnieją. Więc może będziesz miała ciemniejsze włosy niż do tej pory, co będzie bardzo ładnie kontrastować z jasną cerą i chłodnymi tęczówkami.


Pozdrawiam


PS: ulegać facetowi...heh, skąd ja to znam. Dla mojego lubego obcięłam się na króciutko i zamiast tafli prostych, grubych włosów mam roztrzepanego niby-irokeza
__________________
"Wszechświat dopuszcza liczne sposoby straszliwego przebudzenia, na przykład ryk tłumu wyłamującego drzwi frontowe, wycie syren straży pożarnej czy nagła świadomość, że dziś jest właśnie poniedziałek, który jeszcze w piątek wieczorem wydawał się przyjemnie odległy."
~Lineage2 & Sigur Ros fan
Kira87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 15:14   #22
kociekotka2
Raczkowanie
 
Avatar kociekotka2
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 110
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

hihih ja też miałam tak jak Ty w sensie zaczełam rozjaśniać bo TŻ się podobały blond włosy -w końcu stwierdzilam "koniec!", bo kondycja włosa -stan fatalny no i wieczne odrosty... Kupiłam "cynamonowy złoty blond" z palette i sie wszystko ładnie przyciemnilo, a kolor po prostu cudowny -coś takiego jak masz na srodkowym zdjęciu tylko ciemniejszy -wszyscy sie teraz zachwycają, łącznie z TŻ

I jeśli chodzi o moją opinie, to zdecydowanie ładniej wygladasz w ciemniejszych włosach -t.j. środkowe zdjęcie jeśli by polecić jakąś farbę to z loreala jest cos co sie zwie złoty blond bodajże -niby rozjasniac powinien ale przycimnia blond na bardzo ładny ciepły odcień
__________________

II rok filologii polskiej

kociekotka2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 15:15   #23
xxboo
Zakorzenienie
 
Avatar xxboo
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław/Katowice
Wiadomości: 3 416
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

na 3 zdjęciu wyglądasz ślicznie
__________________


PEDAGOG



xxboo jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 17:19   #24
v-x-n
Zadomowienie
 
Avatar v-x-n
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 1 672
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Jesteś piekną dziewczyną, ach też bym tak chciała wyglądać
Kolorek najładniejszy na srodku, tak fajnie twarz Ci rozświetla (i super do takiej jasnej skóry wygląda!). A na trzecim zdjęciu najładniejszy usmiech, mam nadzieję, że często chodzisz tak ładnie usmiechnięta
v-x-n jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 18:43   #25
rita77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 216
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Na srodkowym zdjeciu wygladach pieknie,niebanalnie, oryginalnie, naprawde klasa
Jestes bardzo ladna dziewczyna
rita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 19:39   #26
_Emi_
Zakorzenienie
 
Avatar _Emi_
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Łódź.
Wiadomości: 4 127
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Naturalnie lepiej. Bo tak to tleniona blondyna ;/
_Emi_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 19:58   #27
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Dziewczyny!! Taki mały OT, dlaczego nie mogę edytować ???
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 20:10   #28
kodeina
Zakorzenienie
 
Avatar kodeina
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 10 433
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Cytat:
Napisane przez Mia694 Pokaż wiadomość
Dziewczyny!! Taki mały OT, dlaczego nie mogę edytować ???
na środkowym zdjęicu wyglądasz super!
apsolutnie się nie farbuj na blond
Masz fajny naturalny kolor i bardzo Ci w nim ładnie
kodeina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 20:19   #29
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 266
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

A tu jeszcze jedna fotka dla porównania...W nieco innym świetle.
W tym przybliżonym do naturalnego kolorze, czuję się jak szara myszka, a w tlenionym - jest ładny, ale nie czuję się w nim za dobrze, bo...nie pasuje do mojej osobowości
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wiaaz.jpg (30,6 KB, 352 załadowań)
Mia694 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-13, 20:29   #30
kociekotka2
Raczkowanie
 
Avatar kociekotka2
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 110
Dot.: Naturalnie- nie jest zbyt...banalnie??? Nie ma jak szczera kobieca opinia:)

Cytat:
Napisane przez Mia694 Pokaż wiadomość
A tu jeszcze jedna fotka dla porównania...W nieco innym świetle.
W tym przybliżonym do naturalnego kolorze, czuję się jak szara myszka, a w tlenionym - jest ładny, ale nie czuję się w nim za dobrze, bo...nie pasuje do mojej osobowości
Oj Mia Mia ahh te nasze babskie dylematy mialam to samo -w końcu chęć zregenerowania włosów wygrała, a potem stwierdziłam co najwyżej zrobie delikatne cieniutkie pasemka dla ciekawszego efektu, ale to za minimum pół roku i Tobię proponuję to samo

P.S. Ty to w ogóle jak szara myszka nie wyglądasz -śliczna jesteś
__________________

II rok filologii polskiej

kociekotka2 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:36.