co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-05-29, 19:15   #1
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38

co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?


Hej na tym forum jestem od jakiegos czasu,z tego co widze to dziewczyny sa sympatyczne bardzo i orwarte,umieszczam fotki moich pazurkow jakie zrobilam sobie i kolezanka,sprawa wyglada tak,jestesm po jednym juz kursie (dzis skinczylam jupppi) szkola omnia-nie polecam nikomu.!! wszystko co umiem to chyba z tego forum,drugi kurs robie w lipcu u Pani Beaty Kondradzkiej w Impulsie no i 3 -cie warsztaty zamierzam spedzic w Pruszczu Gdanskim na warsztatach z Slynnym Tomem Holcombebm. pod koniec roku chciala bym otworzyc firme i zaczac prace w salonie(pod koniec roku dlatego,ze chce byc pewna ,ze znam sie dobrze na rzeczy). teraz gdy robie pazurki w domku biore 50 zl nie wiem czy to dobra cena bo robie ladne kwiatki akrylowe ,zdobienia itd. PrACUJE NA DOBRYCH PRODUKTACH-ACTIV,IBD,EF-Exusiv,super Nails. Napiszcie mi "kolezanki po fachu" czy moge sadzac po tych zdjeciach brac spokojnie za pazury 80 mimo ,iz sa robione w domywm zaciszu. Pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC01999.JPG (65,2 KB, 485 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02001.JPG (71,2 KB, 343 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC01846.JPG (70,8 KB, 652 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02031.JPG (67,9 KB, 255 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02002.JPG (66,7 KB, 400 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pazdry.JPG (127,7 KB, 514 załadowań)
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-29, 20:01   #2
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Za takie śliczne paznokietki 5 dych?! Podwyż ceny- robisz ładnie (może troszku trzebaby popracować na linią usmieechu przy frenchu brokatowym ) i stanowczo za nisko się cenisz.
Powodzenia!
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 00:28   #3
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

dziekuje albertynka za mile słowka. Nie ma nikogo wiecej kto mogł by cos napisac,podpowiedziec? napewno ktos sie znajdzie,pozdrawiam
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 09:42   #4
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

aaa..Albertynko żartujesz...?
Przy frenchu płytka przepiłowana,że aż krzyczy, widać ,że pazurki to plaskacze bez konkretnej budowy zaś brokatowe to okazałe bułeczki wymagające jeszcze wiele, wiele pociągnięć pilnikiem...Kwiatki akrylowe też jeszcze wymagają sporo ćwiczeń...
Oczywiście jak na początek jest DOBRZE, nie ma się co załamywać tylko należy ćwiczyć dalej, bo jesteś na bardzo dobrej drodze
Kolejne warsztaty i kursy dobrze Cię nakierują i z pewnością będziesz śmigać coraz śliczniejsze paznokcie.

Ale póki co, gdyby mnie, jako klientce stylistka zrobiła mi takie paznokcie...To weszła bym na wizaz i zaczęła wypłakiwać żale i pytać o możliwości reklamacji...
No ale oczywiście każdy ceni się jak uważa za stosowne, nam do Twoich cen "przyczepiać" się nie wolno bo to Twoja decyzja.
Choć moim zdaniem 80zł to koszmarnie dużo za taki poziom ( początkująca+ paznokcie wymagające wielu poprawek+ praca w domu+miasto szczecin+ produkty ze średniej półki)
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 10:39   #5
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

dziekuje paulakrk Sluszne uwagi,napewno je wykorzystam! Ciesze sie ,ze sa tu osoby ktore sczezrze moga ocenic takie prace wiec pora popracowac nak krzywa C Mam pytanko "buly" czyli szerokie i grube koncowki ? ,jeszcze raz dzieki
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 10:43   #6
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Cytat:
Napisane przez Sabrinaaa Pokaż wiadomość
Mam pytanko "buly" czyli szerokie i grube koncowki ? ,jeszcze raz dzieki


I tak wielki plus,że nie robisz "spódniczek" - paznokci, które bardzo rozszerzają się ku wolnemu brzegowi, o tak - / \
Ale linie boczne Twoich dalekie są od "równoległości" bo widać,że brokatowa końcówka jest dużo grubsza od cześci różowej - i w dodatku nierówna.
To kwestia odpowiedniej budowy paznokcia przed nałożeniem brokatu oraz późniejszego piłowania.
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 19:58   #7
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

dzisiaj robilam koleznaka pazurki oto te prace,french byl z zelu a te neonki to akrylki French bardzo mi sie podobal
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg neonki.JPG (127,3 KB, 473 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg french kara.JPG (121,0 KB, 550 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg french k 2.JPG (113,6 KB, 417 załadowań)
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 20:33   #8
jagódeczka
Zadomowienie
 
Avatar jagódeczka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 932
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

jest bardzo biały!
jagódeczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 21:05   #9
dizzy92
Raczkowanie
 
Avatar dizzy92
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 127
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

nie podobaja mi sie rzadne, poprostu jakos nie pasuja albo te wzorki, albo kolor na pewno takich bym sobie nie zrobila
dizzy92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 22:17   #10
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

no kwestia gustu, moim klientka sie podobaja i byly robione na ich zyczenie , jesli chodzi o french to ten zel jest taki bialutki(na zdjeciu jest jedna warstwa) bo jest mocno kryjacy. Jeszcze raz wszystkim dziekuje za opinie,mialam wielka odwage uwazam wystawiajac swoje prace po jednym kursie-porazką. gdzie Pani instruktor na zdobieniach robila 3 kreski i naklejala naklejke lub twierdzila ,ze akylu na formie sie nie zaciska. wszystko metoda prob i bledow... Pozdrawiam wszystkich
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 22:31   #11
agooolenka
Raczkowanie
 
Avatar agooolenka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 393
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

troche przypominają mi takie naklejane ze sklepu za 5 zl :P
z pewnoscią, po kolejnych kursach nabierzesz wprawy i będzie duzooo lepiej
__________________
Teraz już wiem, czym jest miłość.
Wiem, czym jest spokój duszy


agooolenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 22:55   #12
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

agoolenka bez brawury,te paznokcie sa naprawde takie traginczne ? ejjj hehe
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:04   #13
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Cytat:
Napisane przez Sabrinaaa Pokaż wiadomość
dzisiaj robilam koleznaka pazurki oto te prace,french byl z zelu a te neonki to akrylki French bardzo mi sie podobal
Zdobienie na frenczu bardzo ładne.
Plus za przyzwoite próby cieniowania akrylkami

Ale kształt, proporcje i budowa fatalne
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:22   #14
jagódeczka
Zadomowienie
 
Avatar jagódeczka
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 932
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

gdzieś czytałam, że klasyczny french jest pół na pół a tunel zawiera się w 1/3 okręgu...
jagódeczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:23   #15
agooolenka
Raczkowanie
 
Avatar agooolenka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 393
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?


takie łopaty
__________________
Teraz już wiem, czym jest miłość.
Wiem, czym jest spokój duszy


agooolenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:35   #16
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Cytat:
Napisane przez jagódeczka Pokaż wiadomość
gdzieś czytałam, że klasyczny french jest pół na pół a tunel zawiera się w 1/3 okręgu...
ciekawe... hmm...
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:38   #17
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

eee tam odrazu łopaty :P hehe troche moze przypilowac trzeba ,na kolejnym kursie pani Beatka mnie nauczy najwazniejsze ,ze nie spodniczki eheh. dziekie paulakrk za miłe słowko ,po tym co zobaczylam na twojej stronie to "póła" mi opadla i w ogole... Marze ,zeby byc taka dobra stylista paznokci. No ale mam 19 lata i wszystko przedemna.Wlasnie wzielam kuferek i bede cwiczyc,dzieki dziewczyny
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:40   #18
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

jagooodeczka -dzieki za uwage nastepnym razem wezme linijke i cyrkiel jak bede robic frencha
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:42   #19
agooolenka
Raczkowanie
 
Avatar agooolenka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 393
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

ćwicz i pokazuj czasem POWODZENIA!
__________________
Teraz już wiem, czym jest miłość.
Wiem, czym jest spokój duszy


agooolenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:44   #20
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Cytat:
Napisane przez Sabrinaaa Pokaż wiadomość
No ale mam 19 lata i wszystko przedemna.
Nooo bo ja już o kulach popierd...zielam
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:46   #21
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Eeee tam ale jakie dłonie masz zdolne,pozazdroscic
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-31, 23:53   #22
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

iiiieeeeee..... tam....
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 01:04   #23
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

wklejam fotke nowych pazuraskow-kamilci,co o nich sadzicie ? niestety foto nie bylo robione "na swiezo" po zrobieniu dlatego skoreczki takie wysluszone. straalam sie mocno...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P5191839.JPG (64,8 KB, 517 załadowań)
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 01:19   #24
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

na tym zdjeciu wygladaja na takie szerokie a byly wąziutkie :P napiszcie dziewczyny co wedlug was mam koniecznie do poprawy,dzieki. dobranoc
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 15:11   #25
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

To samo co w poprzednich.
Linie boczne są bulwiaste i nierówne, zbyt dużo materiału na końcówkach nadaje paznokciom ciężkości.
Zbyt wysoko pociągnięty smile i za długa końcówka w porównaniu do części łożyska
No i nie wiem czy to nieopracowany tips czy stara masa ale na wskazującym widać niedopuszczalne dwa kolory ( biel tipsa lub masy + lekko przepiłowany paznokieć naturalny)

Ale brokat ładny
I nie wypowiadam sie już więcej bo przecież wszystko widzę w czarnych barwach
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-02, 21:20   #26
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Na tych niebieskich troszku szczegółów mi sie rzuciło, w oczy, a może otworzyła mi je Paula
Linie boczne- postaraj sie piłować je na prosto. Poza tym, chyba na środkowym jest zbyt mały tips- widac z boku kawałek paznokcia.
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-03, 13:43   #27
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

Na tych pierwszych zdjeciach no cozz... na frenchu widac ze plytka jest przepilowana-ała... Pazurki troszke plaskie-ale mi tez nie zawsze wychodzi idealna krzywa C
Cena 80 zl wydaje mi sie chyba troszeczke wygorowana
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-03, 20:33   #28
melisanka
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Baden-Württemberg
Wiadomości: 977
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

80 zl to faktycznie sporo za duzo jesli nie masz wprawy, i jak widac na zdjęciach zdaza ci sie czesto przepilowac plytke... ja proponuje za zarabianie wziasc sie duzo pozniej a narazie skupic sie tylko na cwiczeniach i brac za same materialy a"klientki" uprzedzac, ze jestes swierzo po kursie i cwiczyc musisz, zeby pozniej nie bylo "tipsy niszcza paznokcie"...
melisanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 00:23   #29
Sabrinaaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 38
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

ok dzieki dzieczyny narzie bede brala tle ile bralam a po kursie w Impulsie najwzyej cos pomysle. :P Oczywscie fotki dalej bede wklejałą jutro cos nowego bedzie,akryl na formie moze
Sabrinaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 17:28   #30
malinadas
Raczkowanie
 
Avatar malinadas
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Mallorca
Wiadomości: 66
GG do malinadas
Dot.: co sadzicie o tych pazurkach?? jaka cena?

hej. Robisz bardzo ladne paznokcie ale moim zdaniem 80 zl to jest za duzo . Tym bardziej ze w domu.
Wiadomo jak bedziesz miala swoj salon mozesz ceny podwyzszyc o kilka zlotych, wiadomo oplaty itp.
Ja robilam paznokcie w domu 2 lata i bralam od dziewczyn 50zl, a 60 zl za akryle.
A to na jakich produktach robisz nie ma zadnego zanczenia, znaczenie ma to jak sie trzymaja.
Pracuje na firmie Christrio i nigdy nie mam problemow. Zel jest bardzo wydajny, ale to juz zalezy od Ciebie mysle za jak przejdziesz kurs w Pruszczu Gdanskim to wiele ci pomoze i nauczysz sie robic jeszcze ladniejsze kwiatki akrylowe i moze zaczniesz prace na Entity, sa bardzo wysokiej jakosci.
Pozdrawiam Goraco
malinadas jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:52.