Problemy z FrYzUrKą ... ! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-01, 18:35   #1
Asiola007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 29

Problemy z FrYzUrKą ... !


Hey ... Nie wiem jakie robić fryzury .. Mam 13 lat i cały czas prostuje włosy ... Ostatnio miałam strasznie popalone końcówki i ściełam włosy ... Jednak to nic nie dało bo znowu prostuje i znowu mam popalone ... Poprostu mam taki jakby kompleks, że wydaje mi sie, że tylko w rozpuszczonych, wyprostowanych włosach wyglądam dobrze... Koleżanki mówią mi : Ładnie wyglądasz w kitce itp. ale ja mam inne zdanie ... Pokazałabym swoje zdjecie ale niestety nie mam na komputerze żadnego zdjecia ... ;P Może znacie strony z fajnymi fryzurami albo macie jakieś pomysły... Chciałam kupić odżywke wzmacniającą ale to nie da efektu jak bd prostowac... Musiałabym przestac ale nie mam pomysłów na fryzury... POMÓŻCIE ... !!
Asiola007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-01, 20:54   #2
AgahxD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 9
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

mam identyczny problem, moje włosy są jak siano i dopiero po prostowaniu jako tako wylądają. Proponowałabym ci odrzywkę do prostowania włosów NIVEA Hair Care Straight & Easy lub na jakiś czas zastąp proste włosy zakręcownymi na piankę
AgahxD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-01, 21:04   #3
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

Miałam taki sam problem, do teraz. Postanowiłam, że już dam spokój włoskom i nie będę i maltretować prostownicą Kupiłam szampon Nivea Hair Care Straight&Easy i ta seria produktów zawiera składnik prostujący aktywujący się podczas ciepła, dlatego zalecają na opakowaniu wmasować, spłukać i wysuszyć [suszyłam na szczotce] - fakt dało efekty, ale to jeszcze nie to co prostownicą, więc postanowiłam kupić balsam prostujący włosy z tej samej linii i o to właśnie chodziło Włosy są dzięki tej "kuracji" proste i puszyste, a nie oklapnięte jak podczas używania prostownicy.
Dodam, że teraz staram się jak najmniej używać suszarki, która wysusza włosy, bo zapuszczam!! Chcę mieć piękne, lśniące i co najważniejsze zdrowe włosy
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-03, 12:02   #4
asiaaaaaa6
Raczkowanie
 
Avatar asiaaaaaa6
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 76
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

tez mialam taki problem, i równiez mi sie wydawalo ze tylko w takich włosach wygladam dobrze. mialam je duzo krótsze niz teraz i bardzo wcyieniowane i mi sie kreciły strasznie ale zapuszcam od jakis 3 lat napoczatku nie chciały rosnąc ale z czasem zaczełam prostowac coraz rzadziej łykam juz 3 opakowanie belissy i moze nie są proste na blache ale nie kręceą sie juz wysuszone na szczotce ładnie wyglądają radziłabym równiez zaprzestać Ci prostowania zdrowe włosy dużo ladniej wygądają i szkoda ich niszczyć w tak młodym wieku
asiaaaaaa6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-03, 19:44   #5
AgahxD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 9
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

belissy, a cóż to??
AgahxD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-04, 13:16   #6
fatim
Rozeznanie
 
Avatar fatim
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 757
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

bellissa to coś na styl skrzypovity
wystarczy wpisać w google.
http://www.e-lek.pl/product-advsearc...FQxXQgodyhYkaQ
ja też miałam do niedawna taki problem jak ty-nieustannie prostowałam (w tym również chemicznie) i wydawało mi się, że źle wyglądam kiedy tego nie zrobię teraz łykam skrzypovitę, prostuję wyłącznie grzywkę i robię sobie nieład na głowie, który wręcz uwielbiam
__________________
kg: 54 - 53 - 52 - 51 - 50 - 49 Proszę o porady jak schudnąć na PW
Chcę mieć dziecko - piękne i zdrowe
<a href="http://www.slubneiweselne.com.pl/slider/show/277fb6c356917723091e8b36a 7cc42db" rel="nofollow" target="_blank">Mój suwaczek w portalu ŚlubneiWeselne.com.pl</a>
fatim jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 16:06   #7
Asiola007
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 29
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

No właśnie kupiłam sobie cały zestaw ten z Nivea ... i nic ... Dziwne bo wszystkim pomaga jak widze, a moje włosy cały czas są sianowate i pofalowane ... Wogóle gdy zaczelam robic włosy tymi produktami to szybciej zaczely mi sie tluscic ... :/ Moja mama w końcu sie wkurzyła i wydała te produkty kolezance ... Juz 2 raz na 100 % nie dostane juz tego zestawu, bo wyniosło nas to drogo a nic sie nie polepszyło ... Może źle coś robiłam nie wiem ... Już wogóle nie mam pojęcia co mam robić ... ehh szkoda gadac ...
Asiola007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-05, 17:58   #8
aagguussiiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 55
GG do aagguussiiaa
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

Może przetłuszczały Ci się, bo za dużo dawałaś wszystkiego naraz! I np. gdy nałożysz balsam to musisz suszyć na szczotce, żeby był efekt prostych włosów, bo jak zostawisz je bez niczego to na pewno nie podziała, bo balsam zawiera "składnik prostujący", który się uaktywnia pod wpływem temperatury (suszarka), a suszyć raczej na kwadratowej szczotce, żeby były proste
aagguussiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 18:12   #9
AgahxD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 9
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

nie wiem... mi pomogło
AgahxD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-08, 18:55   #10
mmmmarta
Raczkowanie
 
Avatar mmmmarta
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 100
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

_
__________________
You know that we are living in a material world
And I am a material girl .

Edytowane przez mmmmarta
Czas edycji: 2009-01-20 o 14:09
mmmmarta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 13:02   #11
nusia21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 26
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

moze zetnij sobie wlosy do tej dlugosci gdzie masz najbardziej zniszczone, takich wlosow nie odbudujesz!jezeli masz cienkie wlosy to ich nie ciebiuj na koncaach niez zostana rowne, najlepiej niech ci fryzjer obetnie na tepo koncowki gore mozesz troszke scieniowac, wlosy beda juz po takim strzyzeniu wygladac na zdrowsze, kup szampon z odrzywka z lini proste wlosy, jezeli nivea ci nie podeszla to sproboj czegos innego nie koniecznie drogie jest dobre, nie nakladaj duzo odzywki bo wloski beda ci sie przetluszczac (najczesciej tak jest po odzywkach bez splukiwania), dodakowo kup sobie jedwab do wlosow lub serum na bazie jedwabiu. i szusz wlosy na plaskiej szczetce zeby wygladaly na "ujarzmione", moze nie bede super proste jak o po prostownicy ale beda nappewo gladkie,
nusia21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 13:11   #12
moee
Zakorzenienie
 
Avatar moee
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 6 545
Dot.: Problemy z FrYzUrKą ... !

a mi sie wlos jezy jak czytam Twoje posty Asiola masz 13 lat i takie kombinacje odstawiasz , malowanie sie , prostowanie wlosow , co jeszcze dziewczynko ? pisze dziewczynko bo jestes jeszcze dzieckiem i mysle ze na takie zabawy jak prostowanie, malowanie masz jeszcze czas!

nie rob z siebie starej malenkiej bo na to masz czas ! i takie dzieci smiesznie wygladaja jak robia sie na dorosle .
__________________
"Lubię być kurą domową
Do pralki wrzucić problem wraz z głową
Pralka pierze, ja nie wierzę w nic
Słodko jest nie myśleć o niczym
Się zgubić we własnej spódnicy.."
moee jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:52.