okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-24, 08:59   #61
sloniatko007
Wtajemniczenie
 
Avatar sloniatko007
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 2 732
GG do sloniatko007
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

Moja droga

Ja sie wyłamie i powiem Ci jedno.Wygladasz w blondzie ślicznie!Taki kolor bardzo ci pasuje.Mozesz ewentualnie zmienic odcien włosów,np.na słoneczny czy miodowy blond zeby nie był taki biały...Bardzo ładnie wyglada tez platynowy blondSama jestem blondynka i czesto zmieniam odcien włosów aby zobaczyc w jakim mi dobrze
Mysle ze powinnas wybrac jakis naturalny odcien blondu.Jesli moge Ci doradzic to stanowczo odradzam Ci rozjasniacz.To najbardziej niszczy włosy...

Widac ze masz zniszczone włoski,sama mam z tym problemy:/
Ale proponuje ci podciac włosy,fryzjer wytnie te najbardziej zniszczone i fryz bedzie wygladał odrazu lepiej...

Uwazam ze łądnie ci w falach,ale jesli chcesz proste włosy to zdecydowanie grzyweczka na bok

Ogólnie to mi sie podobawz,moze dlatego że lubie taka urode

Pozdrawiam
__________________
Życie jest jak sen...
Czasami piękne,a czasami koszmarne...

Nowy,jesienny wątek
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=667473
sloniatko007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-24, 15:36   #62
cisza-motyla
Rozeznanie
 
Avatar cisza-motyla
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: wielkopolska
Wiadomości: 836
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

http://www.wizaz.pl/forum/attachment...4&d=1212876159 ze wszystkich zdjęć moim zdaniem tutaj wyglądasz najkorzystniej i pod względem koloru i fryzurki
__________________
Wymienię RURKI z Reportera:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...0#post17269870
cisza-motyla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-25, 19:41   #63
kasiamalibu
Raczkowanie
 
Avatar kasiamalibu
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Poznan
Wiadomości: 262
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

sloniatko007 dziekuje wlasnie chce se zmeinic na inny kolorek blondu zastanawiam sie tylko nad odcieniem chyba wybiore bardziej sloneczny bo takie szare juz keidys mialam i wygladalam niekorzystnie gorzej niz w tych bialych a ty malujesz farbami? ja jak maluje se odrosty farba blond to niestety wlosy wychodza zolte dlatego uzywam rozjasniacza
kasiamalibu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-26, 12:54   #64
sloniatko007
Wtajemniczenie
 
Avatar sloniatko007
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 2 732
GG do sloniatko007
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

Kasiamalibu-Tez mysle że ładnie by Ci było w jakims ciepłym,słonecznym odcieniuJa farbuje włosy farba bo po razjasniaczu zawsze mi zółte wychodziły
A teraz nawet ciemne odrosty mi farba pokrywa
Musisz pokombinowac z farbami,napeno jest jakas która nie wyjdzie ci zólta na odrostach...
Najmocniejsze sa chyba pallete i londa,tak mi sie wydaje.

Jak zmienisz kolor włosów koniecznie sie nimi tu pochwal
__________________
Życie jest jak sen...
Czasami piękne,a czasami koszmarne...

Nowy,jesienny wątek
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=667473
sloniatko007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-27, 16:21   #65
nineczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: CA, USA
Wiadomości: 2 385
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

bycie blondynka to prawie jak uzaleznienie.. wiem, bo sama ciagle wracam do blondu.. Ja proponuje Ci abys nie robila radykalnej zmiany, bo gwarantuje, ze za miesiac, dwa bedziesz znowu wracala do blondu. Zrob sobie ciemniejszy blond i zobacz jak sie bedziesz w nim czula. Najlepiej idz do fryzjera, bo na tak rozjasnianych wlosach, polozenie farby moze spowodowac, ze wyjdzie Ci zielony... wiem, bo wlasnie skonczylam szkole kosmetyczno-fryzjerska. A jesli polozylabys braz, to jeszcze wieksza szansa na urocza zielen . Dlatego proponuje wizyte u fryzjera. Poniewaz masz wloski zniszczone, to farba i tak Ci sie wypluka po jakims czasie, wiec nie martw sie, ze pozostaniesz juz na zawsze z ciemniejszym kolorze. Zrob sobie ciemniejszy blond.
nineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-28, 00:00   #66
Arwena84
Zadomowienie
 
Avatar Arwena84
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 639
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

Nie wiem czemu tutaj tak polecacie ciemne wlosy... To nie bedzie za dobrze wygladac i zdecydowanie Kasie postarzy. Poza tym brazowe wlosy sa nijakie i bardzo popularne Ja proponuje przyciemnic wlosy, jakis ladny blond pozbawiony zoltego odcienia (bo poki co to co masz na glowie wpada w zolty niestety). Z duza grzywka na bok by Ci bylo ladnie. Ogolnie warto zaryzykowac z grzywka, odrasta szybko (wiec w razie zlego doboru nie bedziesz za bardzo cierpiec) a moze znaczaco poprawic proporcje twarzy, czego ja jestem najlepszym przykladem. Jesli chodzi o brwi, to polecam przyciemnic, mocno malujesz oko i te brwi nikna przy czarnej kresce.

A w ogole jak juz bedziesz miala nowa fryzurke, pochwal sie zdjeciami. Jestem ciekawa przemiany ;]
__________________
MAComania mnie dopadla, choroba ciezka, przewlekla i obawiam sie ze nieuleczalna.
Arwena84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-07, 13:35   #67
Skarb90
Zadomowienie
 
Avatar Skarb90
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 476
GG do Skarb90
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

Wszystkie polecaja ciemne wlosy,ja bym na Twoim miejscu poszla do fryzjerki i zrobila ciemno jasne pasemka,mialam tak samo jasne wlosy jak ty,zrobilam pasemka i od razu wygladaly lepiej,a zanim zrobilam pasemka mialam pofarbowane wlosy mocna farba Palette XXL Clubing Colection 00A czy jakos tak(na opakowaniu kobieta z mezczyzna),strasznie białe były i suche,kruszyły się.Bardzo podobaly mi sie pasemka , w marcu znowu robie z tym ze ja mialam wiecej ciemnego,ale pozniej zeby wlosow tak nie niszczyc to bys mogla pofarbowac je dopiero za jakies 3/4 miesiace i same pasemka blond zrobic i wyjda Ci takie jak na załączonym przeze mnie zdjęciu :
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 54bff412e3.jpg (48,3 KB, 55 załadowań)
Skarb90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-07, 13:38   #68
Skarb90
Zadomowienie
 
Avatar Skarb90
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 1 476
GG do Skarb90
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

aaa i nie podcinaj włosków,jedynie podetnij koncowki...
Skarb90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-07, 19:57   #69
antidotum89
Wtajemniczenie
 
Avatar antidotum89
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: okolice Krakowa
Wiadomości: 2 792
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

hej moim zdaniem ładnie CI w jasnym brazie nie takim ciemnym bo rzeczywiscie troche oklepany, ale w takim jasnym blondzie to tez srednio. moje skromne zdanie a i jeszcze jedno slicznie Ci w prostych włosach nie koniecznie krotkch, bo wiem ze jak sie dlugo miało długie to ciezko sie z nimi rozstac
antidotum89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-07, 22:04   #70
fleur88
Raczkowanie
 
Avatar fleur88
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: z mojego gniazdka :)
Wiadomości: 80
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

Rozpisałam się ale okienko mi się zamknęło
fleur88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-07, 22:16   #71
fleur88
Raczkowanie
 
Avatar fleur88
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: z mojego gniazdka :)
Wiadomości: 80
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

Nie rozumiem dlaczego dziewczyny które mają kręcone włosy koniecznie chcą je prostować ja mam proste jak druty i marzę o takich pięknych falach. Mi osobiście też podobasz się w blondzie ale nie tym odcieniu, uważam że powinnaś podkreślać skręt włosów zamiast je prostować, bo bardzo ładnie Ci na zdjęciu kiedy masz takie ładne fale, ale mi osobiście najbardziej podobają się krótkei włosy choć wiem ze masz naturalnie kręcone i codziennie musiałąbyś je prostować = niszczyć. Pamietaj że farba zawsze wychodzi ciemniejsza niż na opakowaniu bo ja dziś się starsznie przejechałam miałam mieć jasny blnd a obecnie jestem szatynką. Moja fryzjerka poradziła mi używanie szamponów koloryzujących bo są bez amoniaku i nie niszcza włosów ale koszt takiej dobrej farby to ok 20 -25 zł. Ja dziś użyłam taniego garniera i mam to co mam. W salonach fryzjerskichj są profesjonalne kosmetyki chroniące włosy przed zniszczeniem podczas prostowania moze warto zainwestować? Z doświadcznie a wiem że źle czuje się gdy mam nijaką fryzurę i odrosty, moze podciełabyć końcóki i pocieniowała włosy? fryzura nabrałaby kształtu. Grzywaka na bok! bardzo mi się podoba!
Musze się przyznać możesz mnie bić nie lubić itp. ale kolor włosów który masz plus różowy top plus taki makijaz to według wielu dziewczyn typowa "blondi" ja pomyslałam tak na poczatku i chcialam Cię bardzo mocno przeprosić bo się strasznie myliła.
Wiem że o makijażu miało nie być mowy ale może chociaż zrezygnujesz z dolnej kreski a kredkę zmienisz na zielony, brązowy? Ta kreska strasznie przyciaga oko a powinno się skupić na całej Tobie a nie tylko na czarnej kredce wokół oka? Ja myślałam o czymś takim oczywiście bez sztucznych rzęs i ust: http://www.snobka.pl/artykul/4559/ma..._-_pin-up_girl
Na forum wizarzu jest mnóstwo innych makijaży.
Nie wiem co jeszcze...tylko proszę uwazaj z tymi farbami żebyś nie żałowała później tak jak ja.

Pozdrawiam serdecznie i czekam na zdjęcia z przemianą
fleur88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-07, 22:18   #72
fleur88
Raczkowanie
 
Avatar fleur88
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: z mojego gniazdka :)
Wiadomości: 80
Dot.: okropny bialy wysuszony blond jak biala kartka

Zabijcie mnie za napisanie wizaż przez rz!
fleur88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:57.