Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Pokaż wyniki sondy: Co myślisz o przedłużeniu włosów [?]
super . ! 475 61,29%
nie mam na ten temat zdania. 40 5,16%
wolę zapuścić swoje. 160 20,65%
wygląda to nienaturalnie. [!] 100 12,90%
Głosujący: 775. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-11-15, 17:36   #4561
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
wasienka! Jesteś w stanie mi coś doradzić? Jak napisałam w poprzednim poście zastanawiam się nad syntetykami. Myślisz że VH to dobry wybór?

A może oferta ThehairUwear jest lepsza ???
te od ThehairUwear widać że się świecą. VH hmmm to jest Victoria? bo nie wiem ;p ale jeśli tak to hmm nie nosiłam więc nie wiem, ale z tego co czytałam to dziewczyny je chwalą

---------- Dopisano o 18:36 ---------- Poprzedni post napisano o 18:34 ----------

Cytat:
Napisane przez eccentricx3 Pokaż wiadomość
W sumie to chciałam pozostać przy naturalnych włosach i nie farbować ich.

Moje włosy w świetle dziennym
http://pl.tinypic.com/r/16kyzh4/4
jezu jak ja to napisałam coś mi powycinało słowa heh. chodzilo mi ze przy naturalnych dobierze sie wzornikiem a przy syntetykach cieżej bo sie różnią kolorem od naturalnych. mają jednolity kolor, bez rzadnych refleksow. masz taki naturalny blondzik, pokaz mi trone wlosow ktore cie interesuja a ja postaram sie cos doradzic
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 17:41   #4562
eccentricx3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: x3
Wiadomości: 203
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
jezu jak ja to napisałam coś mi powycinało słowa heh. chodzilo mi ze przy naturalnych dobierze sie wzornikiem a przy syntetykach cieżej bo sie różnią kolorem od naturalnych. mają jednolity kolor, bez rzadnych refleksow. masz taki naturalny blondzik, pokaz mi trone wlosow ktore cie interesuja a ja postaram sie cos doradzic
haha no zastanawiałam się dość długo o co chodzi :P

zaastanawiam się nad tymi :

http://www.headstyler.pl/wlosy_synte...ne_proste_50cm

nad szampańskim blondem .
__________________


When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done


eccentricx3 jest offline  
Stary 2009-11-15, 17:46   #4563
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez eccentricx3 Pokaż wiadomość
haha no zastanawiałam się dość długo o co chodzi :P

zaastanawiam się nad tymi :

http://www.headstyler.pl/wlosy_synte...ne_proste_50cm

nad szampańskim blondem .
zajrzalam do wzornika i sprawdzalam na nim kolory, i wyszlo ze jeden za ciemny a drugi za jasny, ale to naturalne wlosy, na zdjeciu jest w miare ladny ten kolor ale nie wiem czy by pasowal. a patrzylas na VH? jesli bys byla zdecydowana to podrzuce ci pomysl ktory chcialam zrobic zebys wyciela sobie kawaleczek wloskow i wyslala im a oni na zywo dobiora kolor
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 17:51   #4564
eccentricx3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: x3
Wiadomości: 203
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
zajrzalam do wzornika i sprawdzalam na nim kolory, i wyszlo ze jeden za ciemny a drugi za jasny, ale to naturalne wlosy, na zdjeciu jest w miare ladny ten kolor ale nie wiem czy by pasowal. a patrzylas na VH? jesli bys byla zdecydowana to podrzuce ci pomysl ktory chcialam zrobic zebys wyciela sobie kawaleczek wloskow i wyslala im a oni na zywo dobiora kolor

pocztą wysłała ? ;] czyy e-mailem hehe
__________________


When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done


eccentricx3 jest offline  
Stary 2009-11-15, 17:52   #4565
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez eccentricx3 Pokaż wiadomość
pocztą wysłała ? ;] czyy e-mailem hehe
pocztą ale zaraz poszukamy czegos odpowiedniego niestety wybralas sobie dosc droga firme i do tego nie za duzy wybor kolorow
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 17:55   #4566
eccentricx3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: x3
Wiadomości: 203
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
pocztą ale zaraz poszukamy czegos odpowiedniego niestety wybralas sobie dosc droga firme i do tego nie za duzy wybor kolorow
Chciałam metodą clip on zagęścić włosy. i w sumie te odpowiadałyby mi bo mogłabym sama sobie ustalić szerokość włosów. no ale jeśli kolor nie pasuje to nie będę przecież na siłę kupować włosów ;P
__________________


When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done


eccentricx3 jest offline  
Stary 2009-11-15, 17:55   #4567
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Ja im (VH) wysłałam fotkę mailem i już mi dobrali, więc fajnie że tak pomagają, więc chyba się zdecyduję na VH (Victorię)
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 18:00   #4568
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

no wiec wlasnie, moze wyslij im kawalek wlosow i ci wybiora
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 18:20   #4569
Mischel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 34
Dot.: Doczepiane włosy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
Mi też nie chcę się wierzyć, żeby od Victorii były naturalne, bo raz że cena, a dwa jak się sprzedaje naturalne, to się słowo "naturalne" daje w tytule.

chodziło mi o to że zdjęcia dodane na tej strone są to włoski naturalne!!!! te włosy są syntetyczne na tej stronie-owszem ale na zdjeciach pokazane sa naturalne(ładniej się prezentuja)
Mischel jest offline  
Stary 2009-11-15, 18:32   #4570
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Doczepiane włosy

Cytat:
Napisane przez Mischel Pokaż wiadomość
chodziło mi o to że zdjęcia dodane na tej strone są to włoski naturalne!!!! te włosy są syntetyczne na tej stronie-owszem ale na zdjeciach pokazane sa naturalne(ładniej się prezentuja)

AAAaaaa Mischel! To nie zrozumiałam Ciebie. Ok! Wszystko stało się jasne teraz.
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 18:50   #4571
Mini1991
Zakorzenienie
 
Avatar Mini1991
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 4 840
Dot.: Doczepiane włosy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
AAAaaaa Mischel! To nie zrozumiałam Ciebie. Ok! Wszystko stało się jasne teraz.
jaki ci dobrali?
__________________

włosomaniaczka


Mini1991 jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:01   #4572
eccentricx3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: x3
Wiadomości: 203
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
no wiec wlasnie, moze wyslij im kawalek wlosow i ci wybiora
A nie znasz jeszcze jakiś sklepów żeby zakupić całą taśme włosów tak jak na tej stronie którą ci wysłałam. Chodzi mi o taśme np. 100 cm ?
__________________


When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done


eccentricx3 jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:08   #4573
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Doczepiane włosy

Cytat:
Napisane przez Mini1991 Pokaż wiadomość
jaki ci dobrali?
Dobrali mi tak jak ja myślałam, czyli średni brąz.
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:09   #4574
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez eccentricx3 Pokaż wiadomość
A nie znasz jeszcze jakiś sklepów żeby zakupić całą taśme włosów tak jak na tej stronie którą ci wysłałam. Chodzi mi o taśme np. 100 cm ?
hm musisz poszperac w internecie ja tam i tak jestem za naturalsami
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:14   #4575
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
hm musisz poszperac w internecie ja tam i tak jestem za naturalsami
Kurcze! Większość z Was jest za naturalnymi, a mi się cudze brzydzą.... i choć bym chciała chyba nie dam rady się do nich przekonać....
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:15   #4576
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
Kurcze! Większość z Was jest za naturalnymi, a mi się cudze brzydzą.... i choć bym chciała chyba nie dam rady się do nich przekonać....
hehe ale czemu? one są odkażane, a poza tym nie plączą się, naturalnie wyglądają i kurcze no lepsze sa hehe
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:17   #4577
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
hehe ale czemu? one są odkażane, a poza tym nie plączą się, naturalnie wyglądają i kurcze no lepsze sa hehe

No nie wiem, już tak jakoś mam. Chyba że se kupię naturalne to nie będę już miała wyjścia......... i tyle

Siedzę na wizażu i na allegro od dłuższego czasu i zamotana w tym strasznie jestem. Pierwsza myśl to zakup od Longhair, albo Sandritka.... no ale u nich to "natura", więc zaczęłam poważnie myśleć o Victoria Hair. A teraz to już nic nie wiem.....

To moje pierwsze przedłużanie więc nie mam wyrobionego zdania... ani żadnych doświadczeń.

Edytowane przez mariaMKM
Czas edycji: 2009-11-15 o 19:21
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:21   #4578
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
No nie wiem, już tak jakoś mam. Chyba że se kupię naturalne to nie będę już miała wyjścia......... i tyle
hehe uwierz mi że gdybyś miała do porównania syntetyki a naturalne jesli chodzi o wyglad i noszenie to zdecydowanie wybralabys naturalne syntetyki sa do przesady proste jak druty, a naturalne tak jak twoje wlasne
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:25   #4579
eccentricx3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: x3
Wiadomości: 203
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
hm musisz poszperac w internecie ja tam i tak jestem za naturalsami

Naturalsy są droższę :P
dziękuje za pomoc
__________________


When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done


eccentricx3 jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:25   #4580
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
hehe uwierz mi że gdybyś miała do porównania syntetyki a naturalne jesli chodzi o wyglad i noszenie to zdecydowanie wybralabys naturalne syntetyki sa do przesady proste jak druty, a naturalne tak jak twoje wlasne
Wasienka! Mhhhhhh siedzę i myślę.....

Naturalnych jest wagowo duuuużo mniej, ja mam dośc gęste włosy, trochę się obawiam czy jeden zestaw wystarczy. Dziewczyny już też tutaj pisały, że różnie to bywa. Jak doczepionych włosów jest mało to sztucznie całość wygląda.

Edytowane przez mariaMKM
Czas edycji: 2009-11-15 o 19:31
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:28   #4581
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
Wasienka! Mhhhhhh siedzę i myślę.....
Miałam od sandritki i od long hair polecam te drugie, jest ich strasznie dużo
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:36   #4582
eccentricx3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: x3
Wiadomości: 203
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Ja już w sumie nie wiem co mam kupić O.x kombinuje kombinuje i nic jeszcze mądrego nie wykombinowałam haha )
__________________


When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done


eccentricx3 jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:37   #4583
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez eccentricx3 Pokaż wiadomość
Ja już w sumie nie wiem co mam kupić O.x kombinuje kombinuje i nic jeszcze mądrego nie wykombinowałam haha )

Nie martw się! Jesteśmy w tej samej sytuacji. Coś wymyślimy
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:37   #4584
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Naturalsyyy!!!
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:42   #4585
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
Kurcze! Większość z Was jest za naturalnymi, a mi się cudze brzydzą.... i choć bym chciała chyba nie dam rady się do nich przekonać....
daję ci słowo i nie musisz się obawiać.za 100 zł,czy 200 zł nie kupisz naturalnych noszonych po kimś.mozesz spać spokojnie.
TmargoT jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:47   #4586
mariaMKM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 96
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
Miałam od sandritki i od long hair polecam te drugie, jest ich strasznie dużo

Właśnie wpadłam na aukcję LongHair

http://sklepy.allegro.pl/item8069123..._do_55_cm.html

Czy to właśnie takie miałaś?

---------- Dopisano o 20:47 ---------- Poprzedni post napisano o 20:46 ----------

Cytat:
Napisane przez TmargoT Pokaż wiadomość
daję ci słowo i nie musisz się obawiać.za 100 zł,czy 200 zł nie kupisz naturalnych noszonych po kimś.mozesz spać spokojnie.

hehe, witaj TmargoT! Właśnie jestem na etapie przekonywania się i chyba nie jest źle!
mariaMKM jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:50   #4587
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
Właśnie wpadłam na aukcję LongHair

http://sklepy.allegro.pl/item8069123..._do_55_cm.html

Czy to właśnie takie miałaś?

---------- Dopisano o 20:47 ---------- Poprzedni post napisano o 20:46 ----------




hehe, witaj TmargoT! Właśnie jestem na etapie przekonywania się i chyba nie jest źle!
AŻ 60-70 gram
to troszkę mało.,

edit-pani ma dyplom nominacji,nie wygranej na targach fryzjerstwa.nikt nie moze zagwarantować,że to te same włosy co z aukcji.
szkoda,że nie wkleiła atestu zaświadczającego,że jej towar,który sprzedaje na aukcji to 100% naturalne włosy

Edytowane przez TmargoT
Czas edycji: 2009-11-15 o 19:54
TmargoT jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:51   #4588
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
Właśnie wpadłam na aukcję LongHair

http://sklepy.allegro.pl/item8069123..._do_55_cm.html

Czy to właśnie takie miałaś?
tak wlasnie te a co lepsze mam ich wzornik wiec moge ci kolor dobrac;p
wasienka jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:51   #4589
eccentricx3
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: x3
Wiadomości: 203
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez mariaMKM Pokaż wiadomość
Nie martw się! Jesteśmy w tej samej sytuacji. Coś wymyślimy
no mam nadzieję że coś wymyślimy w nocy będe nad tym myśleć. może coś mi przyjdzie do głowe

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
Naturalsyyy!!!
hehe . kupowałaś naturalsy na allegro ?
__________________


When you gonna stop breaking my heart
I don't wanna be another one
Paying for the things I never done


eccentricx3 jest offline  
Stary 2009-11-15, 19:52   #4590
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Przedluzanie wlosów-czescIII wątek zbiorczy

tam pisze 60-70, ale ja swoje zwazylam i wazyly 90
wasienka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
cena przedłużenia, clip in, doczepiane wlosy, exclusive, microringi, pielęgnacja, porost włosów, przedluzanie, przedłużanie, przedłużanie włosów, przedłużenie włosów, samemu, słowiańskie, sprzedam, wlosy, włosy

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:25.