Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Fryzury - Pytania do fryzjerki

Notka

Fryzury - Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-15, 12:00   #1
nanana1212
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 85
naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

chcialam o jakas rade, bo teraz mam blond a juz nie moge wytrzymac z odrostami i chcialam jakis brąz dac, zawsze mi sie podobaly brazowe wlosy, a kazdy mowi mi ze ladnie mi w blondzie;\nie wiem co robic.. i jak moge potem wrocic do blondu jesli kolor ktory bym zrobila(jakis braz) nie pasowalby do mnie?bo tego sie najbardziej boje.., najlepiej to jakby byly jakeis farby ze po 1 zmyciu i juz ich nie ma
nanana1212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 12:04   #2
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 9 232
Dot.: naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

Jakbyś dodała fotke to napewno ulatwilabyś sprawę bo żadna wizażanka w ciemno Ci doradzać nie będzie
DontSaySorry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 12:09   #3
nanana1212
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 85
Dot.: naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

nio wiem ze tak trudno cokolwiek doradzic ale np zawsze sie mowi ze jak ktos ma jasna karnacje to np czarny kolor wlosow nie pasuje wiec ja chcialam takim sposobem chyba trzeba bedzie zaryzykowac i tyle
nanana1212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 12:36   #4
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 9 232
Dot.: naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

a wlasnie, ze czarny kolor pasuje dziewczynom z jasną karnacją

jak chcesz to ryzykuj nie ma ryzyka nie ma zabawy xD:P
DontSaySorry jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 13:30   #5
Aramintha
Zadomowienie
 
Avatar Aramintha
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Bywa tu, bywa tam, bywa też gdzie indziej...
Wiadomości: 1 913
Dot.: naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

Cytat:
Napisane przez nanana1212 Pokaż wiadomość
nio wiem ze tak trudno cokolwiek doradzic ale np zawsze sie mowi ze jak ktos ma jasna karnacje to np czarny kolor wlosow nie pasuje wiec ja chcialam takim sposobem chyba trzeba bedzie zaryzykowac i tyle
O tym czy kolor włosów pasuje decyduje więcej czynników. Np. Twoja karnacja, jasna, ale czy ma odcień chłodny, wpadający w róż czy ciepły z żółtawym odcieniem.
Chcąc zmienić kolor włosów na ciemniejszy należy też wziąć pod uwagę oprawę oczu - ciemne włosy przy jasnych, prawie niewidocznych brwiach i rzęsach nie będą wyglądać dobrze( ale na to jest rada, zawsze można poratować się henną).

ps. Z włosów rozjaśnionych farby zmywają się dużo szybciej. Jednak przy rozjaśnionych włosach należy uwazać z zimnymi odcieniami farby, bo mogą wyjść/zmywać się na zielono.

Cytat:
Napisane przez DontSaySorry Pokaż wiadomość
a wlasnie, ze czarny kolor pasuje dziewczynom z jasną karnacją


Na dowód załączam zdjęcia Liv Tyler, klasyczna zima
__________________
Targowisko
Aramintha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 18:53   #6
nanana1212
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 85
Dot.: naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

ja mam jasną oprawe oczu, a wszystkim mowie ze zafarbuje na brąz to mi nie karzą i mowia ze w blondzie mi najlepiej jak to zielone wlosy? heee
nanana1212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 18:57   #7
gaga
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Lokalizacja: Gliwice/Bergkamen DE
Wiadomości: 6 308
GG do gaga
Dot.: naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

Cytat:
Napisane przez nanana1212 Pokaż wiadomość
ja mam jasną oprawe oczu, a wszystkim mowie ze zafarbuje na brąz to mi nie karzą i mowia ze w blondzie mi najlepiej jak to zielone wlosy? heee
sa watki na forum na temat dekoloryzacji , farbowania wlosow uprzednio farbowanych na blond itp prosze wiec skorzystaj z wyszukiwarki
__________________
gaga
gaga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-15, 18:58   #8
nanana1212
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 85
Dot.: naturalne włosy brązowe,oczy niebieskie,jasna karnacja na jaki przefarbować?

dziewczyny a co to jest subskrypcja o co chodzi ..nowa jestem i nie wiem jeszcze duzo rzeczy
nanana1212 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury - Pytania do fryzjerki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:45.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra