Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV - Strona 153 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-08-15, 13:01   #4561
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
To jest chyba limitowanka z 2004r. Przegladalam recenzje na MUA i pierwsza byla z 2004.
hym to troche lat moze ona miec
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-08-15, 13:37   #4562
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Ja mam ten kolor i w sumie to nie daje on żadnego koloru na buzi, jedynie delikatne przymatowienie, podejrzewam że ten ciemniejszy róż w promocji będzie podobny więc stosowanie go jako typowy róż odpada.
nobrit jest offline  
Stary 2008-08-15, 13:38   #4563
mogwaica
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 521
GG do mogwaica
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
wlasnie ten roz diora i pryzmy mnie kusza ale nie wiem czy beda odpowiednie dla mnie wolalabym te pryzmy uzywac jako roz ma ktos?
Dzięki serdeczne za odpowiedźZaraz go sobie kliknę
__________________
Im niższa kultura tym naśladownictwo bardziej rozwinięte...


mogwaica jest offline  
Stary 2008-08-15, 13:53   #4564
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez nobrit Pokaż wiadomość
Ja mam ten kolor i w sumie to nie daje on żadnego koloru na buzi, jedynie delikatne przymatowienie, podejrzewam że ten ciemniejszy róż w promocji będzie podobny więc stosowanie go jako typowy róż odpada.
A jestes z niego na tyle zadowolona, ze kupilabys go ponownie? Czy raczej wybralabys cos innego?
Ajsun jest offline  
Stary 2008-08-15, 14:03   #4565
Po la
Raczkowanie
 
Avatar Po la
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 353
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Wkleiłam obiecane zdjęcia La Praire sypanego odcień 2 transparent na "Zdobyczach", dla porównania wkleiłam też zdj. EL So Ingenious 04 transparent.
W masie jak widać na zdjęciu wygląda on dość ciemno, jednak już na pędzlu wygląda dużo jaśniej, na twarzy nie wygląda mi ciemno (jednak trochę jak wcześniej pisałam jestem opalona - ale nie bardzo). Bladym raczej nie polecam tego odcienia bo jak na puder sypki jest on dość kryjący, a kolor jak na transparent moim zdaniem jest mało transparent. Na początku wydawało mi się że przez to będzie widoczny na twarzy, ale jednak po chwili ładnie stapia się z cerą i jakkolwiek się dokładnie przyglądam nie widzę go na swojej twarzy - co mnie bardzo cieszy.
Jednak i tak uważam że z dotychczas mi znanych So Ingenious EL jest bezkonkurencyjny: ma taką miałką konsystencję - widać to nawet na zdjęciach, inne znane mi pudry sypkie w pudełeczku zbijaja się w takie grudki, a EL nie.
(La Praire kupiłam tylko dlatego że nie miałam gdzie dostać EL SI 02, a ten 04 mnie bielił lekko teraz w lato)
Po la jest offline  
Stary 2008-08-15, 14:11   #4566
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez nobrit Pokaż wiadomość
Ja mam ten kolor i w sumie to nie daje on żadnego koloru na buzi, jedynie delikatne przymatowienie, podejrzewam że ten ciemniejszy róż w promocji będzie podobny więc stosowanie go jako typowy róż odpada.
juz go kliklam ale jeszcze nie zaplacilam wiec moge jeszcze to przemyslec jako roz bardziej by mi sie przydal bo na cala twarz troche boje sie go dawacmi wystarczy zeby dawal chociaz lekki odcien rozu
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-08-15, 14:18   #4567
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
A jestes z niego na tyle zadowolona, ze kupilabys go ponownie? Czy raczej wybralabys cos innego?
No właśnie trudno powiedzieć, na początku byłam bardzo rozczarowana, teraz troszkę się do niego przekonałam bo jest niezastąpiony jeżeli chodzi o matowienie, szczególnie po kremie z filtrem, nie widać go w ogóle a twarz staje się matowa, także można go nakładać i nakładać w ciągu dnia a twarz nie zrobi się za ciężka, no ale te mrzonki o rozświetlającej części i matującej to jakaś porażka, wszystkie kwadraciki są tak samo matowe i dają po prostu delikatną niewidoczną mgiełkę. jest bardzo wydajny i pudełeczko ma śliczne, pędzelek po pierwszym praniu bardzo zyskał. Także sama nie wiem, na pewno 90 zł to na niego dużo, w promocji truskawkowej jest OK, a ceny polskiej bym nigdy nie dała
nobrit jest offline  
Stary 2008-08-15, 14:24   #4568
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
juz go kliklam ale jeszcze nie zaplacilam wiec moge jeszcze to przemyslec jako roz bardziej by mi sie przydal bo na cala twarz troche boje sie go dawacmi wystarczy zeby dawal chociaz lekki odcien rozu
No nie wiem tego ciemniejszego nie widziałam, ten mój nie daje żadnego koloru, jakby wtapia się w skórę, buzia go wchłania i zostawia pudrową matową warstewkę - nie wiem jak to lepiej opisać. W moim też jest kwadracik z bardzo ciemnym różem i jak smaruje nim po skórze to też nie zostawia koloru mimo że jest ciemny. Jeżeli chcesz to mogę jutro wkleić zdjęcie tylko muszę baterie naładować
nobrit jest offline  
Stary 2008-08-15, 14:37   #4569
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Dziewczyny, ogólnie róże GIVENCHY (czy co to tam jest) są bardzo delikatne, blade i słabo napigmentowane. Kolor jeśli daja to bardzo delikatny i słabiutki (za to mocno pudrowy , żeby nie rzec - mączny), więc w zasadzie w grę wchodzi lekkie modelowanie twarzy ale na pewno nie nadawanie koloru. No chyba, ze dla cer bardzo, bardzo bladych.
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-08-15, 15:55   #4570
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Po la Pokaż wiadomość
Wkleiłam obiecane zdjęcia La Praire sypanego odcień 2 transparent na "Zdobyczach", dla porównania wkleiłam też zdj. EL So Ingenious 04 transparent.
W masie jak widać na zdjęciu wygląda on dość ciemno, jednak już na pędzlu wygląda dużo jaśniej, na twarzy nie wygląda mi ciemno (jednak trochę jak wcześniej pisałam jestem opalona - ale nie bardzo). Bladym raczej nie polecam tego odcienia bo jak na puder sypki jest on dość kryjący, a kolor jak na transparent moim zdaniem jest mało transparent. Na początku wydawało mi się że przez to będzie widoczny na twarzy, ale jednak po chwili ładnie stapia się z cerą i jakkolwiek się dokładnie przyglądam nie widzę go na swojej twarzy - co mnie bardzo cieszy.
Jednak i tak uważam że z dotychczas mi znanych So Ingenious EL jest bezkonkurencyjny: ma taką miałką konsystencję - widać to nawet na zdjęciach, inne znane mi pudry sypkie w pudełeczku zbijaja się w takie grudki, a EL nie.
(La Praire kupiłam tylko dlatego że nie miałam gdzie dostać EL SI 02, a ten 04 mnie bielił lekko teraz w lato)
Pola dzięki za foty La Prairie, swego czasu o nim myślałam, ale rzeczywiście wygląda na dość ciężki puder (przypomina mi Clinique blended na oko), a kolor ło matko

wiem, że na twarzy pewnie nie jest taki ciemny, kiedyś miałam sypanego Majeur Lancome w ciemniejszym odcieniu, na buzi ok

tak czy siak dziękuję, wyleczyłam się

Dla mnie clarins 02 oczywiście poza konkurencją
Kate30 jest offline  
Stary 2008-08-15, 16:31   #4571
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez nobrit Pokaż wiadomość
No nie wiem tego ciemniejszego nie widziałam, ten mój nie daje żadnego koloru, jakby wtapia się w skórę, buzia go wchłania i zostawia pudrową matową warstewkę - nie wiem jak to lepiej opisać. W moim też jest kwadracik z bardzo ciemnym różem i jak smaruje nim po skórze to też nie zostawia koloru mimo że jest ciemny. Jeżeli chcesz to mogę jutro wkleić zdjęcie tylko muszę baterie naładować
Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Dziewczyny, ogólnie róże GIVENCHY (czy co to tam jest) są bardzo delikatne, blade i słabo napigmentowane. Kolor jeśli daja to bardzo delikatny i słabiutki (za to mocno pudrowy , żeby nie rzec - mączny), więc w zasadzie w grę wchodzi lekkie modelowanie twarzy ale na pewno nie nadawanie koloru. No chyba, ze dla cer bardzo, bardzo bladych.
no to co dziewczyny wplacac pieniadze na te pryzmy?? kliklam tez puder borghesa bo mam max factora creme puff ale ani nie ma lusterka ani nic i moz bym go mamie oddala bo ona uwielbia creme puff..... a te przymy taaakie ladne
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-08-15, 16:43   #4572
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no to co dziewczyny wplacac pieniadze na te pryzmy?? kliklam tez puder borghesa bo mam max factora creme puff ale ani nie ma lusterka ani nic i moz bym go mamie oddala bo ona uwielbia creme puff..... a te przymy taaakie ladne
Powiem tak (oczywiscie baaardzo subiektywnie) za ten pieniadz... i jeśli masz "konkretną" zniżke to mozna brać. Aczkolwiek jest to dla mnie kosmetyk nieco nijaki.
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-08-15, 16:50   #4573
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no to co dziewczyny wplacac pieniadze na te pryzmy?? kliklam tez puder borghesa bo mam max factora creme puff ale ani nie ma lusterka ani nic i moz bym go mamie oddala bo ona uwielbia creme puff..... a te przymy taaakie ladne


Na MUA pisza, ze to daje poswiate rozu wiec chyba jako puder sie nie nadaje (choc jest to puder w kompakcie) tylko raczej jako rozo-rozswietlacz czy cos takiego.

Jesli kupisz to napisz prosze jaki ma kod.
Ajsun jest offline  
Stary 2008-08-15, 18:42   #4574
bossy
Zakorzenienie
 
Avatar bossy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 3 547
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Anetuniaa Pokaż wiadomość
Dziewczyny czy zamawiała któraś was na tru YSL - Lip Twins albo Nina Ricci - Colour Coordinates Powder, bo ta kolorówka jest w bardzo ciekawych cenach i zastanawiam sie czy to nie jakieś starowinki??
Cześć,
Ja zamówiłam Ninę Ricci Colour Coordinater Powder. Wzięłam odcień 04 Ombre de Terres. Dostałam go kilka dni temu, jestem bardzo zadowolona. Ładne, duże opakowanie. Duże lusterko. Puder ma zimny odcień i ma rozświetlające drobinki. Bardzo fajnie się rozprowadza i super wygląda na buzi (używam do modelowania).

A teraz zamówiłam różowe pryzmy Givenchy i podkład matujący Payota.
__________________
You can see in my eyes that no one is my chain..

.supergirls just fly.
bossy jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:17   #4575
Anetuniaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Anetuniaa
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 514
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez bossy Pokaż wiadomość
Cześć,
Ja zamówiłam Ninę Ricci Colour Coordinater Powder. Wzięłam odcień 04 Ombre de Terres. Dostałam go kilka dni temu, jestem bardzo zadowolona. Ładne, duże opakowanie. Duże lusterko. Puder ma zimny odcień i ma rozświetlające drobinki. Bardzo fajnie się rozprowadza i super wygląda na buzi (używam do modelowania).

A teraz zamówiłam różowe pryzmy Givenchy i podkład matujący Payota.
To wrzuc zdjęcie tej ninki na zdobycze prosze ładnie
__________________
astrominikleopatopeteczer ekiewiczanki
Anetuniaa jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:20   #4576
bossy
Zakorzenienie
 
Avatar bossy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 3 547
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Nie wiem co to za wątek, więc wkleję je tutaj. Mam nadzieję, że nie dostanę po głowie za to
Zdjęcia robiłam jak było ciemnawo, ale widać
__________________
You can see in my eyes that no one is my chain..

.supergirls just fly.
bossy jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:25   #4577
bossy
Zakorzenienie
 
Avatar bossy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 3 547
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Miały być w tamtym poście, ale mi się net wyłączył podczas ładowania. I dopiero teraz będą.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 002.jpg (35,1 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 003.jpg (47,7 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 004.jpg (39,4 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 005.jpg (47,1 KB, 32 załadowań)
__________________
You can see in my eyes that no one is my chain..

.supergirls just fly.
bossy jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:40   #4578
Po la
Raczkowanie
 
Avatar Po la
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 353
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Bossy: wątek ze zdobyczami z Tru to ten:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=248633

Poza tym możesz edytować swój post jeżeli chcesz coś jeszcze dopisać czy dołączyć zdjęcia.

Nie piszę tego absolutnie w tonie krytyki tylko czasem informacje się przydają, wstyd przyznać ale dopiero niedawno nauczyłam się wielocytować posty, a jeszcze chętnie dowiedziałabym się jak zrobić aby zamiast linka do jakiegoś miejsca w sieci podawać tylko "klik" lub jakieś inne słowo - jak niektóre z Was to robią.
Po la jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:45   #4579
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 077
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Po la dzięki za zdjęcia La Praire Myślę, że jednak za ciemny dla mnie...
Serenite_ jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:51   #4580
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Powiem tak (oczywiscie baaardzo subiektywnie) za ten pieniadz... i jeśli masz "konkretną" zniżke to mozna brać. Aczkolwiek jest to dla mnie kosmetyk nieco nijaki.
no do zaplaty mi wyszlo ok 51zl i niby jeszcze nie zaplacilam bo zaczelam sie wahac
Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Na MUA pisza, ze to daje poswiate rozu wiec chyba jako puder sie nie nadaje (choc jest to puder w kompakcie) tylko raczej jako rozo-rozswietlacz czy cos takiego.

Jesli kupisz to napisz prosze jaki ma kod.
ok jak sie na niego zdecyduje na 100% to dam znac co i jak
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:55   #4581
bossy
Zakorzenienie
 
Avatar bossy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 3 547
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Po la Pokaż wiadomość
Bossy: wątek ze zdobyczami z Tru to ten:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=248633

Poza tym możesz edytować swój post jeżeli chcesz coś jeszcze dopisać czy dołączyć zdjęcia.

Nie piszę tego absolutnie w tonie krytyki tylko czasem informacje się przydają, wstyd przyznać ale dopiero niedawno nauczyłam się wielocytować posty, a jeszcze chętnie dowiedziałabym się jak zrobić aby zamiast linka do jakiegoś miejsca w sieci podawać tylko "klik" lub jakieś inne słowo - jak niektóre z Was to robią.
Wiem, że się edytuje, ale nie widziałam w edycji opcji, żeby dodać załączniki.
__________________
You can see in my eyes that no one is my chain..

.supergirls just fly.
bossy jest offline  
Stary 2008-08-15, 19:58   #4582
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Po la Pokaż wiadomość
Bossy: wątek ze zdobyczami z Tru to ten:
a jeszcze chętnie dowiedziałabym się jak zrobić aby zamiast linka do jakiegoś miejsca w sieci podawać tylko "klik" lub jakieś inne słowo - jak niektóre z Was to robią.
piszesz w okienku odpowiedzi słowo "KLIK" lub jakiekolwiek chcesz, zaznaczasz wyraz KLIK (ma zostać podświetlony, zaznaczony), klikasz na kule ziemską (wśród ikonek nad okienkiem odpowiedzi) i wklejasz tam adres www, który ma się kryć pod słowem KLIK
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-08-15, 20:13   #4583
cola16
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 1 822
GG do cola16
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Czesc dziewczyny, wkoncu udalo mi sie zlozyc zamowienie przyszedl mail potwierdzajacy ,ale sie ciesze :P chociaz tata mi mowil ze jego karta niejest karta kredytowa
cola16 jest offline  
Stary 2008-08-15, 20:20   #4584
bossy
Zakorzenienie
 
Avatar bossy
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 3 547
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez cola16 Pokaż wiadomość
Czesc dziewczyny, wkoncu udalo mi sie zlozyc zamowienie przyszedl mail potwierdzajacy ,ale sie ciesze :P chociaz tata mi mowil ze jego karta niejest karta kredytowa
Moja karta też nie jest kredytowa a normalnie mogę nią płacić na tru.
__________________
You can see in my eyes that no one is my chain..

.supergirls just fly.
bossy jest offline  
Stary 2008-08-15, 20:23   #4585
cola16
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 1 822
GG do cola16
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

bossy no wlasnie a ja myslalam ze sie nieda bo jedna z wizazanek mowila chyba ze sie tak nieda ale niejestem pewna
cola16 jest offline  
Stary 2008-08-15, 20:42   #4586
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

A da się

mi się wydawało że nie, jeżeli wprowadziłam w błąd to przepraszam

Jednak dobrze że się udało

teraz najprzyjemniejsze- oczekiwanie na listonosza z paczuszką
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline  
Stary 2008-08-15, 20:53   #4587
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Po la Pokaż wiadomość
a jeszcze chętnie dowiedziałabym się jak zrobić aby zamiast linka do jakiegoś miejsca w sieci podawać tylko "klik" lub jakieś inne słowo - jak niektóre z Was to robią.
masz poniżej skrót do instrukcji kodów

BB CODE LIST
Guarana jest offline  
Stary 2008-08-15, 20:53   #4588
cola16
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 1 822
GG do cola16
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

no nic sie niedzieje i tak ci dziekuje za pomoc bo mi duzo pomoglas no niecierpliwie sie wlasnie mam nadzieje ze efekt fatala bedzie bombowy
cola16 jest offline  
Stary 2008-08-15, 20:56   #4589
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez cola16 Pokaż wiadomość
no nic sie niedzieje i tak ci dziekuje za pomoc bo mi duzo pomoglas no niecierpliwie sie wlasnie mam nadzieje ze efekt fatala bedzie bombowy
mam nadzieję

Ja też miałam na niego ochotę ale jakoś mi przeszło. Jakoś nie mogę się zdecydować
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline  
Stary 2008-08-15, 21:12   #4590
cola16
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 1 822
GG do cola16
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

magdaa czemu?wszyscy go zachwalaja to go wyprubuje :P z reszta nie ja place wiec mi latwiej mysle ze jakbym miala placic to ciezej by bylo mi sie zdecydowac na niego
cola16 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:45.