Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV - Strona 24 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-06-28, 12:56   #691
malwiiina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 1 644
GG do malwiiina
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez armaiti Pokaż wiadomość
Ja tez go mam. Kolor jest biały lub srebrny - w zależności od tego, jak dużo sie go nałoży . Ja nakładam niewielką ilość i mocno rozsmarowuję - wtedy nie widać białego, tylko migoczące srebrne drobinki (zdarza mi się posmarować nim dekolt). Jest niesamowicie wydajny. Oko fajnie wygląda jak zrobię złotą kreskę na dolnej powiece a na górze rozetrę srebrny .
ale kusicie dziewczynki, chyba zaszaleje po wypłacie

armati, jakie masz jeszcze kolory tych cieni oprocz zlotego i srebrnego?
ktory bardziej cenisz zloto i srebro?(pytam na wypadek jakbym miala zdcydowac sie na jeden z nich)

Mariola, jak zobaczyłam Twoja odpowiedz to szybciutko popatrzyłam na Twoj watek wymiankowy heheh, mialam nadzieje ze mohe zobacze tam hydro. Jakbys wymieniala to daj znac
__________________


malwiiina jest offline  
Stary 2008-06-28, 13:52   #692
armaiti
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 126
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez malwiiina Pokaż wiadomość
ale kusicie dziewczynki, chyba zaszaleje po wypłacie

armati, jakie masz jeszcze kolory tych cieni oprocz zlotego i srebrnego?
ktory bardziej cenisz zloto i srebro?(pytam na wypadek jakbym miala zdcydowac sie na jeden z nich)
Mam tylko dwa kolory -ale - życie jeszcze przede mną (czaję się na jakiś turkusik, albo brązik - właściwie to wszystkie je chcę!)
armaiti jest offline  
Stary 2008-06-28, 14:06   #693
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

nie no załamują mnie z tym pudrem Shiseido
kazali jeszcze raz zamówić, wczoraj zamówiłam rano ale do teraz nie mam statusu o wysłaniu
jak mnie załatwią drugi raz pisząc że nie mają i że oddadzą kasę, to ich chyba zastrzelę
dwa razy kasa utopiona
wrrrrrr
zdarza się Wam, że czekacie tyle czasu na nadanie wysyłki??
izabellini jest offline  
Stary 2008-06-28, 14:21   #694
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Guarana Pokaż wiadomość
Kicia mówiła o moim Falatnym, bo on właśnie sobie zaginął.
Dimiti, dzwoń do sortowni - Lip ma numer - i sama sprawdż gdzie Twoja paka.
Podaj im nr z SS (ten z końcówką HK) i powiedz że to LISTÓWKA polecona.
Oni sprawdzą czy Paczka wogóle dotała do Polski i jeśli tak to powiedzą Ci gdzi obecnie przebywa.
A nie, bochodziło mi o zestaw Fatale'a Dimiti

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
Mariola i jak i jak??

dziewczyny wiecie może czy gdzieś jest porównanie błyszczyków Helenki Wanted Gloss- Paris Pink i Hollywood Doll??
nie wiem na który się zdecydować ....
może pomożecie??
Ja mam Hollywood Doll- dużo drobinek, piękny połysk, leciuśki kolor Paris Pink kiedyś widziałam w perfumerii- mocniejszy kolor, nie przypadł mi do gustu
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2008-06-28, 14:26   #695
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 855
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez malwiiina Pokaż wiadomość
Mariola, jak zobaczyłam Twoja odpowiedz to szybciutko popatrzyłam na Twoj watek wymiankowy heheh, mialam nadzieje ze mohe zobacze tam hydro. Jakbys wymieniala to daj znac
Ok
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-06-28, 14:26   #696
jazmine
Zadomowienie
 
Avatar jazmine
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: koszalin
Wiadomości: 1 786
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Dark_Kicia_Miau! Pokaż wiadomość
A nie, bochodziło mi o zestaw Fatale'a Dimiti


Ja mam Hollywood Doll- dużo drobinek, piękny połysk, leciuśki kolor Paris Pink kiedyś widziałam w perfumerii- mocniejszy kolor, nie przypadł mi do gustu
jakbyscie mialy fotki tych błyszczyków czy to na ustach czy normalnie to wrzućcie do watku Helena Rubinstein - łatwo je będzie potem odszukac
__________________
decalkulator- wersja beta
http://jazzmine.revolweb.net/loreal.php


jazmine jest offline  
Stary 2008-06-28, 14:36   #697
kal1nka
Zadomowienie
 
Avatar kal1nka
 
Zarejestrowany: 2003-03
Lokalizacja: lubuskie :)
Wiadomości: 1 533
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

pojawily sie kolejne special price, nie wiem czy juz dawno byly czy je dopiero zauwazylam ale wklejam

Helena Rubinstein Color Statement For Eyes


10 Personify Pink 3g/0.1oz
http://us.strawberrynet.com/productD...37684&goChar=H

20 Play On Plum 3g/0.1oz
http://us.strawberrynet.com/productD...37688&goChar=H

28 Aspire To Amethyst 3g/0.1oz
http://us.strawberrynet.com/productD...37674&goChar=H

Academie - lipliner

No. 4306 Riped Cherry 1.3g
http://us.strawberrynet.com/productD...43312&goChar=A

No. 4307 Pure Red 1.3g

http://us.strawberrynet.com/productD...43313&goChar=A

No. 4309 Precious Red 1.3g
http://us.strawberrynet.com/productD...43315&goChar=A

Anna Sui

Eye Color Compact - #EV-01 3g/0.1oz (paleta) 23,5$
http://us.strawberrynet.com/productD...38658&goChar=A

Eye Color - No. 203 3g/0.1oz (fiolet) 10$
http://us.strawberrynet.com/productD...25171&goChar=A

Eye Color - No. 604 3g/0.1oz (jasny róż) 10$
http://us.strawberrynet.com/productD...45737&goChar=A

Eye Color - No. 605 3g/0.1oz (brzoskwinka?) 10$
http://us.strawberrynet.com/productD...45738&goChar=A

Eye Color - No. 908 3g/0.1oz (zieleń) 10$
http://us.strawberrynet.com/productD...42551&goChar=A

z tej firmy jeszcze b. ciemne szminki i kontorowki

Bourjois - Le Nu Vous Va Si Bien Compact Foundation - #67 Cannelle 10g/0.3oz 10$
http://us.strawberrynet.com/productD...40237&goChar=B

Estee Lauder

Pure Color Crystal Gloss - 302 Frosty Blast 6ml/0.17oz 10$
http://us.strawberrynet.com/productD...45978&goChar=E

Sisley

Botanical Lip Liner - No. 01 Red 1.4g/0.05oz 21$
http://us.strawberrynet.com/productD...16434&goChar=S

Botanical Compact Foundation - No. 05 Amber 9g/0.31oz 40$
http://us.strawberrynet.com/productD...27952&goChar=S

Versace

Long Lasting Hydrating Creamy Concealer - # V2004-N 3.5ml/0.12oz 15$

http://us.strawberrynet.com/productD...23332&goChar=V

YSL

Teint Mat Purete Foundation SPF15 - #10 30ml/1oz 26$

http://us.strawberrynet.com/productD...37558&goChar=Y
__________________
where words fail, music speaks - H. Ch. Andersen

21.02.10 zakochana
31.12.13 narzeczona
16.07.16 żona
kal1nka jest offline  
Stary 2008-06-28, 14:55   #698
malwiiina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 1 644
GG do malwiiina
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez armaiti Pokaż wiadomość
Mam tylko dwa kolory -ale - życie jeszcze przede mną (czaję się na jakiś turkusik, albo brązik - właściwie to wszystkie je chcę!)
turkusik jest piekny z nowej kolekcji, bodajze nr 13-az mi kopara opadła jak go zobaczyłam, zaluje ze mi ta kolorystyka nie pasuje.
__________________


malwiiina jest offline  
Stary 2008-06-28, 16:37   #699
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

a ja mam H9 Shiseido i też jest przepiękny
macie jakieś fotki albo linka do tych nowych kolorków??
izabellini jest offline  
Stary 2008-06-28, 16:42   #700
agunia37
Rozeznanie
 
Avatar agunia37
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Niemcy
Wiadomości: 526
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez malwiiina Pokaż wiadomość
Wczoraj testowałam cienie Shiseido hydro powder... ajjjj ta nowa kolekcja jest przepiekna. Jestem zauroczona kolorem 11 i 12. Ten złoty 01 tez mi sie podoba, pieknie rozswietla spojrzenie, ciekawa jstem tego 02 Whitelights, bo akurat testerka nie było, czy ktoras moze ma ?
Ja testowalam ten fiolecik z H.P-jest piekny
Mam oczy piwne i super podkresla teczowke.
Bedzie moj
agunia37 jest offline  
Stary 2008-06-28, 17:19   #701
Organzza
Zakorzenienie
 
Avatar Organzza
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 673
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
a ja mam H9 Shiseido i też jest przepiękny
macie jakieś fotki albo linka do tych nowych kolorków??
ze strony Shiseido
__________________
What you're drinking?
Rum or whiskey?
Now won't you have a
Double with me?
I'm sorry I'm a little late
I got your message by the way
I'm calling in sick today
So let's go out for old time's sake
Organzza jest offline  
Stary 2008-06-28, 17:36   #702
Maggie
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2002-08
Lokalizacja: Lodz
Wiadomości: 275
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Jejku, dziewczyny i Kamisio..........fakt nie bylo mnie 1,5 m-ca i musialam Kasieoli podpytywac co sie dzieje i gdzie Was / Nas szukac - 4 czesc !!!!

przyznam sie,ze chyba nie przebrne przez to wszystko...

aha - jak z mala siedzialam nad morzem maz odbieral zalegle paczki i placil "clo"...i m.in byl tam Clarins Eau Lactee - ten samoopalacz - na szczescie juz w nowym opakowaniu, ale....z naklejonym nowym kodem kreskowym na tym oryginalnym na pudelku, jak go zerwalam...patrze a tam wyciety prostokat...zero kodu...

cale szczescie,ze ta nowa butelka jest od okolo 1,5 roku, ale cos takiego !!!!

miała któras tez tak....jeszcze go nie uzywalam,bo nie musze, pogoda sprzyjala ale nie wiem, czy reklamowac, czy sobie odpuscic?

Aguś (Agabil) i kamisio....wielkie za dobre checi, postaram sie zdobyc te baze MAC sama...Agus, daj znac jak sie spisuje na PW (bo moze juz pisalas tutaj ale nie jestem w stanie tyle przeczytac)

zabieram sie za czytanie...
musze nadrobic i cos kupic...tylko nie jestem w temacie co "musimy miec" hi,hi...
czy cos doszlo co wszystkie zamawialyscie - bo ja skonczylam na zestawie fatale i oczywiscie tym przecenionym Cheri Rose Lancome
Maggie jest offline  
Stary 2008-06-28, 17:44   #703
kal1nka
Zadomowienie
 
Avatar kal1nka
 
Zarejestrowany: 2003-03
Lokalizacja: lubuskie :)
Wiadomości: 1 533
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Maggie Pokaż wiadomość
Jejku, dziewczyny i Kamisio..........fakt nie bylo mnie 1,5 m-ca i musialam Kasieoli podpytywac co sie dzieje i gdzie Was / Nas szukac - 4 czesc !!!!

przyznam sie,ze chyba nie przebrne przez to wszystko...

aha - jak z mala siedzialam nad morzem maz odbieral zalegle paczki i placil "clo"...i m.in byl tam Clarins Eau Lactee - ten samoopalacz - na szczescie juz w nowym opakowaniu, ale....z naklejonym nowym kodem kreskowym na tym oryginalnym na pudelku, jak go zerwalam...patrze a tam wyciety prostokat...zero kodu...

cale szczescie,ze ta nowa butelka jest od okolo 1,5 roku, ale cos takiego !!!!

miała któras tez tak....jeszcze go nie uzywalam,bo nie musze, pogoda sprzyjala ale nie wiem, czy reklamowac, czy sobie odpuscic?

Aguś (Agabil) i kamisio....wielkie za dobre checi, postaram sie zdobyc te baze MAC sama...Agus, daj znac jak sie spisuje na PW (bo moze juz pisalas tutaj ale nie jestem w stanie tyle przeczytac)

zabieram sie za czytanie...
musze nadrobic i cos kupic...tylko nie jestem w temacie co "musimy miec" hi,hi...
czy cos doszlo co wszystkie zamawialyscie - bo ja skonczylam na zestawie fatale i oczywiscie tym przecenionym Cheri Rose Lancome
moze reklamuj, jest szansa ze przysla Ci nowszy, bo mi ostatnio przyslali z wybitym kodem nic nie bylo wycinane/naklejane, produkcja wyszla 12.2007
__________________
where words fail, music speaks - H. Ch. Andersen

21.02.10 zakochana
31.12.13 narzeczona
16.07.16 żona
kal1nka jest offline  
Stary 2008-06-28, 18:11   #704
malwiiina
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: miasteczko
Wiadomości: 1 644
GG do malwiiina
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

nowy kolor prasowanca Clinique na tru, kolor 04-jedna sztuka
__________________


malwiiina jest offline  
Stary 2008-06-28, 19:28   #705
Dark_Kicia_Miau!
Zakorzenienie
 
Avatar Dark_Kicia_Miau!
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 278
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez jazmine Pokaż wiadomość
jakbyscie mialy fotki tych błyszczyków czy to na ustach czy normalnie to wrzućcie do watku Helena Rubinstein - łatwo je będzie potem odszukac
Pare stron temu wkleiłam foty Hollywood
__________________
Always chasing dreams
Dark_Kicia_Miau! jest offline  
Stary 2008-06-28, 20:28   #706
smyk03
Zakorzenienie
 
Avatar smyk03
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 3 459
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

dziewczyny, polećcie mi ekstra bronzerek z drobinkami, ale nie z ogromną ilością. Czekam na te summer stones, ale pewnie nas zabiją ceną ok 200 zł
smyk03 jest offline  
Stary 2008-06-29, 09:18   #707
Eskel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 33
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez dżiza Pokaż wiadomość
Czyli naprawdę warto ją kupić? Nie jest podobna do bambusa prawda?
Są różne opinie- że kamienieje i, że te złote części szybko się zużywają i potem zostaje zwykły, nieciekawy brązer- jak to jest? Bo mnie kusi...

Zmacałąm amber bronze EL, ale nie powalił mnie-chyba będzie zbyt pomarańczowy, dlatego wciąż się nad Terracottą zastanawiam.
Terrcotty uzywałam od koleżanki, Bambusa mam, wg mnie są zupełnie inne. Dla mnie Bambus tylko do użytku punktowego, Terracotty można użyć na całą twarz. Koleżanka używa jej codziennie od marca i póki co jest w porządku, nic nie stwardniała, zużywa się w miarę równo.


Cytat:
Napisane przez Maggie Pokaż wiadomość
aha - jak z mala siedzialam nad morzem maz odbieral zalegle paczki i placil "clo"...i m.in byl tam Clarins Eau Lactee - ten samoopalacz - na szczescie juz w nowym opakowaniu, ale....z naklejonym nowym kodem kreskowym na tym oryginalnym na pudelku, jak go zerwalam...patrze a tam wyciety prostokat...zero kodu...

cale szczescie,ze ta nowa butelka jest od okolo 1,5 roku, ale cos takiego !!!!

miała któras tez tak....jeszcze go nie uzywalam,bo nie musze, pogoda sprzyjala ale nie wiem, czy reklamowac, czy sobie odpuscic?
Miałam 2 razy wyciete kody na kremy podoczne Shiseido. Reklamacje nic nie dały. Chrzanili cały czas, że oni mają świeży towar i tak ma być. Po kilku mailach dałam sobie pokój. Kremy po długich namysłach zużyłam, efektów ubocznych nie było
Eskel jest offline  
Stary 2008-06-29, 11:13   #708
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez dżiza Pokaż wiadomość
Czyli naprawdę warto ją kupić? Nie jest podobna do bambusa prawda?
Są różne opinie- że kamienieje i, że te złote części szybko się zużywają i potem zostaje zwykły, nieciekawy brązer- jak to jest? Bo mnie kusi...

Zmacałąm amber bronze EL, ale nie powalił mnie-chyba będzie zbyt pomarańczowy, dlatego wciąż się nad Terracottą zastanawiam.

A ktory odcien Amber Bronze ogladalas? Ten Medium, ktory ma dwa kolorki?



Dziewczyny, nie wiecie moze czy kiedykolwiek na truskawce pojawily sie

Puder brazujacy Guerlain Poudre d`Orient http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=19948

i roz Chanel Joues Contraste odcien 13 Candy?
Ajsun jest offline  
Stary 2008-06-29, 12:18   #709
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Maggie słoneczko

Baza jest niezła, faktycznie przedłuża trwałośc makijażu ale mojej cery nie matuje na długo (w sumie to nie baza matująca). Wygładza optycznie skórę
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2008-06-29, 13:48   #710
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Korzystał ktos z tuszy Borghese? Zastanawiam sie nad całym zestawem ale najbardziej interesuje mnie tusz.
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-06-29, 15:01   #711
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Eskel Pokaż wiadomość
Jest z maja 2007, kupiona na Tru w styczniu 2008.

No a czy to czasem nie jest limitowanka z 2005 lub 2006 roku? Wtedy chyba nie bardzo moglaby byc z 2007?



Czytalam recenzje na Makeupalley i ponoc ten brazer na niektorych wychodzi rozowawo. Sa tez opinie, ze nie da sie go uzywac na cala twarz, wlasnie przez te drobinkowe odcienie.

Edytowane przez Ajsun
Czas edycji: 2008-06-29 o 15:41
Ajsun jest offline  
Stary 2008-06-29, 16:24   #712
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Tak, te zaległe już oddali teraz czekam na 3 świeższe zwroty Vat-u A jak u Ciebie ? zwrócili Ci ?
Cytat:
Napisane przez izabellini Pokaż wiadomość
jak na razie wszystko mi oddali i cła i za starucha samoopalacza też
czekam jeszcze na zwrot za puder Shiseido, który zamówiłam drugi raz i oczywiście drugi raz wyłożyłam kasę
ciekawe jak się to zakończy
U mnie Tru podziałała ekspresowo - napisałam prośbę o zwrot 20 czerwca, a 27 już mam kasę zwrotną na karcie Fajnie.
UC ostatnio łapie mi wszystko.
milka-pilka jest offline  
Stary 2008-06-29, 18:52   #713
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez dżiza Pokaż wiadomość
Czyli naprawdę warto ją kupić? Nie jest podobna do bambusa prawda?
Są różne opinie- że kamienieje i, że te złote części szybko się zużywają i potem zostaje zwykły, nieciekawy brązer- jak to jest? Bo mnie kusi...

Zmacałąm amber bronze EL, ale nie powalił mnie-chyba będzie zbyt pomarańczowy, dlatego wciąż się nad Terracottą zastanawiam.
Cytat:
Napisane przez Contax Pokaż wiadomość
Warto i nie jest podobna do bambusa, przynajmniej na mojej skorze i na cale szczescie, bo bambus jest u mnie pomaranczowy

To prawda, ze moze skamieniec, ale jak nie bedzie puderniczka dokladnie zamknieta i powietrze bedzie mialo dostep do srodka. Zlote fragmenty rzeczywisice szybciej sie zuzywaja, bo maja drobinki i przez to sa bardziej miekkie niz pozostale elementy. Ale w przypadku mojego pudru nie jest to jakas drastyczna roznica. Jej zaleta jest przede wszystkim to, ze jest jasna bardzo latwo sie ja aplikuje, bez palm i jest mega trwala, nie zlazi tez plackami z twarzy Wg mnie bardzo dobry produkt Jej jedyna wada jest mala popularnosc na Wziazu
podpisuję się pod tym, co napisała Contax dla blondynki warto. Tylko to ona wyszła w roku 2005/6 i wystarczy na 6 m-cy. Ale efekt cudny, rozświetlony.
Layla79 jest offline  
Stary 2008-06-29, 22:30   #714
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 523
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

uczula mnie chyba peeling Biothermu

masakra uzylam chyba ze dwa razy i mam tone pryszczy a jest swiezy

ja sie czaje jeszcze na jakas paletke cieni,puder w kompakcie i tuszyk
ranka jest offline  
Stary 2008-06-29, 23:38   #715
Eskel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 33
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
No a czy to czasem nie jest limitowanka z 2005 lub 2006 roku? Wtedy chyba nie bardzo moglaby byc z 2007?

Czytalam recenzje na Makeupalley i ponoc ten brazer na niektorych wychodzi rozowawo. Sa tez opinie, ze nie da sie go uzywac na cala twarz, wlasnie przez te drobinkowe odcienie.
Prowadzę w Excelowym arkuszu "pamietnik" zakupów truskawkowych. Takie małe zboczenie ;-)
Przy tym bronzerze mam wpisaną datę maj 2007. Postaram się dowiedzieć od koleżanki (po jej powrocie z urlopu)o kod, będzie można sprawdzić, czy czegoś nie pokręciłam.

Pewnie jest to zależne od osoby. Na mnie na całej twarzy wygląda nieźle, na opalonej koleżance super.
Eskel jest offline  
Stary 2008-06-29, 23:58   #716
Bella206
Przyczajenie
 
Avatar Bella206
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 21
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Korzystał ktos z tuszy Borghese? Zastanawiam sie nad całym zestawem ale najbardziej interesuje mnie tusz.
Ja używam tuszu Borghese State of the art mascara i jest świetny. Koncze juz drugi pojemnik i z pewnoscia zamówie trzeci. Tusz ten bardzo ładnie pogrubia, wydłuża, rozdziela, ma intensywny czarny kolor, nie robi grudek, nie kruszy się, nie maże przy demakijażu. No i ta fajna "zabytkowa" metalowa buteleczka Przy cenie ok. 30 zł (ze zniżką) nie ma sobie równych.
Bella206 jest offline  
Stary 2008-06-30, 00:02   #717
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Bella206 Pokaż wiadomość
Ja używam tuszu Borghese State of the art mascara i jest świetny. Koncze juz drugi pojemnik i z pewnoscia zamówie trzeci. Tusz ten bardzo ładnie pogrubia, wydłuża, rozdziela, ma intensywny czarny kolor, nie robi grudek, nie kruszy się, nie maże przy demakijażu. No i ta fajna "zabytkowa" metalowa buteleczka Przy cenie ok. 30 zł (ze zniżką) nie ma sobie równych.
super, dzieki za opinie, musze wiec wyprobowac
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-06-30, 08:28   #718
alkapone
Rozeznanie
 
Avatar alkapone
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 607
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Bambus znów w promocji
http://us.strawberrynet.com/productD...7004&CatgId=15
alkapone jest offline  
Stary 2008-06-30, 09:09   #719
nobrit
Zadomowienie
 
Avatar nobrit
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 715
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Alkapone dzięki za infoale się cieszę warto było jednak czekać na promocję i się doczekałamLeci...
nobrit jest offline  
Stary 2008-06-30, 09:28   #720
MrsVargas
Wtajemniczenie
 
Avatar MrsVargas
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 920
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez nobrit Pokaż wiadomość
Alkapone dzięki za infoale się cieszę warto było jednak czekać na promocję i się doczekałamLeci...
Ja również dziękuję za cynk, kliknęło się
MrsVargas jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:10.