Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV - Strona 68 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-07-17, 20:25   #2011
Violka33
Raczkowanie
 
Avatar Violka33
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 308
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Zrobiłam swoje pierwsze zamówienie na Tru. Wysyłka była 12.07 z HK. Ile dni idzie do Was paczka ? Zaczynam się już martwić czy nie wpadło w łapy do UC... Po jakim czasie przychodzi zawiadomienie- własnie co przychodzi? z UC? A potem jak sie to cło płaci i kiedy wreszcie paczka trafia do rąk?
Violka33 jest offline  
Stary 2008-07-17, 20:58   #2012
chise
Wtajemniczenie
 
Avatar chise
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 2 965
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Ferrou Pokaż wiadomość
Niestety tak nie jest. Dokumenty z Worda2007 mają rozszerzenie .docx natomiast w starszych wersjach .doc. Zatem jeżeli nie mają 2007 to nie otworzą, natomiast starsze wersje Worda w 2007 bezproblemowo się otwierają. Sprawdzałam to i niestety tak jest. Więc lepiej zadzwoń do nich, bo może nadal się głowią jak otworzyć załącznik.
Do Worda 2007 można bezpłatnie ze strony Microsoftu ściągnąć kompilator doc na pdf. Pdf'a to wszyscy otwierają Wpisz sobie w pomocy pdf i tam Ci wyskoczy z jakiej strony ściągać. o ile masz oryginalna wersję
Ferrou, nic nie musisz ściągać wystarczy, że zapiszesz dokument jako .rtf - dostępne w rozszerzeniach. Wtedy każdy odczyta dokument nawet jeśli nie ma wersji 2007

Cytat:
Napisane przez Violka33 Pokaż wiadomość
Zrobiłam swoje pierwsze zamówienie na Tru. Wysyłka była 12.07 z HK. Ile dni idzie do Was paczka ? Zaczynam się już martwić czy nie wpadło w łapy do UC... Po jakim czasie przychodzi zawiadomienie- własnie co przychodzi? z UC? A potem jak sie to cło płaci i kiedy wreszcie paczka trafia do rąk?
Paczka może iść nawet 10 dni roboczych - u mnie tak było.
Na razie nie martw się na zapas. Poczekaj do przyszłego tygodnia. A poza tym na stronie można sprawdzić przybliżony czas przylotu paczki do PL - tam, gdzie masz datę wysłania paczki kliknij Details isię pojawi komunikat "Anticipated date of arrival in destination country: tu będzie data" i ja zawsze w ciągu 2-5dni od tej daty dostaję przesyłkę do domu
chise jest offline  
Stary 2008-07-17, 21:09   #2013
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 518
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Ferrou Pokaż wiadomość
Niestety tak nie jest. Dokumenty z Worda2007 mają rozszerzenie .docx natomiast w starszych wersjach .doc. Zatem jeżeli nie mają 2007 to nie otworzą, natomiast starsze wersje Worda w 2007 bezproblemowo się otwierają. Sprawdzałam to i niestety tak jest. Więc lepiej zadzwoń do nich, bo może nadal się głowią jak otworzyć załącznik.
Do Worda 2007 można bezpłatnie ze strony Microsoftu ściągnąć kompilator doc na pdf. Pdf'a to wszyscy otwierają Wpisz sobie w pomocy pdf i tam Ci wyskoczy z jakiej strony ściągać. o ile masz oryginalna wersję
mam oryginalna ale wydaje mi sie ze jesli siedza tam choc troche kumate glowy to moze jak nie bedzie im sie to otwieralo z Worda po klinieciu to moze pomysla zeby otworzyc z "Otworz z" i wtedy jakos chyba pojdzie.tak mi sie wydaje ale zadzwonie

U mnie kiedys szlo 10 dni roboczych,teraz idzie 5.ja bym radzila jeszcze nie panikowac tylko poczekac.

kurna,ale jak nie moga odczytac to mogli chociaz odpisac
ranka jest offline  
Stary 2008-07-17, 21:12   #2014
natalia132
Raczkowanie
 
Avatar natalia132
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: wizaż.pl :)
Wiadomości: 296
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Też właśnie zrobiłam moje pierwsze zamówienie na truskawie 12.07 a paczka wysłana była do mnie 13 I też już się trochę niepokoję czy aby nie siedzi teraz w UC. Kiedy dojdzie to dam znać
__________________
walka o studia...
walka o pracę...




itsnata.blogspot.com


natalia132 jest offline  
Stary 2008-07-17, 21:24   #2015
Violka33
Raczkowanie
 
Avatar Violka33
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 308
Smile Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Jak do mnie w końcu dojdzie to też dam znać.
Violka33 jest offline  
Stary 2008-07-17, 21:37   #2016
Olilili
Raczkowanie
 
Avatar Olilili
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 463
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Beaute Initiale. Nie jest skamilina bo sprawdzilam ze ta seria weszla w 2007 roku tak wiec chyba niepotrzebnie namieszalam ale napisalam do Chanela tyz

ps. sorki za brak edycji
Uwielbiam go
__________________
życie jest tak krótkie,że nie ma sensu marnować je na smutek ...
Olilili jest offline  
Stary 2008-07-17, 21:56   #2017
konopia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Toruń/Londyn
Wiadomości: 1 094
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Mam pytanko: czy któraś z Was praktykuje kupowanie z Truskawy dla innych wizażanek po uprzednim wpłaceniu przez nie odpowiedniej kwoty na Wasze konto czy raczej unikacie tego procederu?
Pytam, ponieważ nie mam karty kredytowej i w razie chęci kupienia czegoś z Tru nie mam takiej możliwości :P
__________________
masterplanu część kolejna: Londyn od 25.08.2010!
następne przystanki: Royal Academy of Dramatic Art --> West End --> Broadway --> ...

aspirująca aktorka zawsze ma plan B i C


'Everytime I'm around you try to leave
but I'll be standing in your way
You want antidote I got the poison!'
konopia jest offline  
Stary 2008-07-17, 21:57   #2018
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Pytałam już na Plotkowym, ale spróbuję i tu


Czy ktoś zamawiał może Color Clone Helenki z Truskawy? Jestem ciekawa jak z datami
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2008-07-17, 22:00   #2019
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
mam oryginalna ale wydaje mi sie ze jesli siedza tam choc troche kumate glowy to moze jak nie bedzie im sie to otwieralo z Worda po klinieciu to moze pomysla zeby otworzyc z "Otworz z" i wtedy jakos chyba pojdzie.tak mi sie wydaje ale zadzwonie

U mnie kiedys szlo 10 dni roboczych,teraz idzie 5.ja bym radzila jeszcze nie panikowac tylko poczekac.

kurna,ale jak nie moga odczytac to mogli chociaz odpisac

Jesli nie odpisali to napewno odczytali.

Ja kiedys wyslalam jakis zalacznik w pdf i mi odpisali, zebym wyslala w innym formacie bo nie moga odczytac.
Ajsun jest offline  
Stary 2008-07-17, 22:12   #2020
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Jesli nie odpisali to napewno odczytali.

Ja kiedys wyslalam jakis zalacznik w pdf i mi odpisali, zebym wyslala w innym formacie bo nie moga odczytac.
ja zawsze wysyłam jpg
Kate30 jest offline  
Stary 2008-07-17, 22:28   #2021
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 854
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez konopia Pokaż wiadomość
Mam pytanko: czy któraś z Was praktykuje kupowanie z Truskawy dla innych wizażanek po uprzednim wpłaceniu przez nie odpowiedniej kwoty na Wasze konto czy raczej unikacie tego procederu?
Pytam, ponieważ nie mam karty kredytowej i w razie chęci kupienia czegoś z Tru nie mam takiej możliwości :P
Wystarczy, że założysz sobie w pełni darmowe konto internetowe w mBanku, następnie zadzwonisz na infolinię tego banku i powiesz, że chcesz kupować przez internet za granicą, ustalisz miesięczny limit takich zakupów i możesz kupować Nic prostszego

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
Pytałam już na Plotkowym, ale spróbuję i tu


Czy ktoś zamawiał może Color Clone Helenki z Truskawy? Jestem ciekawa jak z datami
Odpowiedziałam Ci na plotkowym
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-07-17, 22:40   #2022
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość


Odpowiedziałam Ci na plotkowym
Dziękuję
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2008-07-17, 23:05   #2023
Guarana
Zakorzenienie
 
Avatar Guarana
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 4 909
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Samo sie robi
Tru ma humory i trzeba sie dostosowac, bo nam majta oferta jak bykowi plachta - po kilku tygodniach fioletowe bielmo na oczach szponami trzyma i portfel ku zlemu podjudza. Klub Anonimowych T... zwieksza szeregi w postepie geometrycznym i pochlania co raz to nowe ofiary, jak wirus - nie ma to jak wspolczesna choroba konsumpcyjna - HR na twarzy, Hi-tech na uszach, MD w zebach, CC na odwloku i jeszcze pare liter na stopach
Umarłam

Cytat:
Napisane przez Ferrou Pokaż wiadomość
I to muszę uzupełnić i wysłać normalnie Pocztą Polską? Zaznaczam ze dorwał mnie Bytom A w piśmie które dostałam napisali tylko, żeby cytuję "prosze o przesłanie e-mailem potwierdzenia złożenia zamówienia towaru wraz z tłumaczeniem", Żadnej informacji o tym, aby coś im przesyłać z powrotem.
Wysyłasz im tylko mailem OC z króciutkim tłumaczeniem.

Cytat:
Napisane przez Ferrou Pokaż wiadomość
to będę wysyłać a wspominałaś im coś o upuście?
Ja im napisałam, że zapłaciłam po upuście tyle a tyle mniej, żeby naliczyli cło od kwoty zapłaconej.

Cytat:
Napisane przez Ferrou Pokaż wiadomość
Do Worda nie będę kopiować, bo mam Word2007, pewnie go nie mają i za Chiny nie otworzą, wyślę w pdf'ie. Mi też nigdy nic nie złapali, zawsze szło przez Warszawę, to jest najlepsze, że dwa dni temu dostałam paczuszkę bez oclenia. Dodatkowo złapali mi perfumy, które miały być moją nagrodą, nawet nie wiem jak one pachną, pewnie na złość będą śmierdzieć A to się oni uwzięli...
Najlepsze jest to że te perfumy zamawiałam razem z kredką, więc po wysłaniu OC będą widziec resztę zamówienia o którym nic nie wiedzieli... Jeszczebędę musiała za nią zapłacić
To zrób delete tej części z kredką.

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
Dziewczyny a zdarzyło Wam się tak że cła nie zwrócili? Bo w sumie to ich dobra wola że kasę oddają
Podpinam się pod pytanie
Guarana jest offline  
Stary 2008-07-17, 23:33   #2024
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość

aha, i jestem bardzo zadowolona z mojej fioletowej żarówy chanela super do sweterka
bardzo dobrze Layla
fiolet teraz na topie

ehh a ja ciagle wyczekuje swojego rozyku Clinique i nic kiedy w koncu cos ukreca??
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-07-17, 23:35   #2025
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
ehh a ja ciagle wyczekuje swojego rozyku Clinique i nic kiedy w koncu cos ukreca??
Wtedy , kiedy będziemy się tego najmniej spodziewać
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2008-07-17, 23:41   #2026
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
Wtedy , kiedy będziemy się tego najmniej spodziewać
obym byla wtedy w domu i oby cos na karcie bylo! Dziewczynki, jakby co to krzyczec!! a najlepiej klikac dla mnie od razu Precious Posy
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-07-17, 23:48   #2027
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
bardzo dobrze Layla
fiolet teraz na topie

ehh a ja ciagle wyczekuje swojego rozyku Clinique i nic kiedy w koncu cos ukreca??
to strzel sobie chanela irrelle, a co
ja polecam tea rose - ekstra landryna różowa bardzo ożywia karnację, a jest delikatny, subtelny i daje satynowe wykończenie.
dobrze, że już nie potrzebuję nowych mazideł, bo mam wrażenie, że wydaję na nie więcej niż na ciuszki uzależnienie
Layla79 jest offline  
Stary 2008-07-18, 00:25   #2028
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
to strzel sobie chanela irrelle, a co
ja polecam tea rose - ekstra landryna różowa bardzo ożywia karnację, a jest delikatny, subtelny i daje satynowe wykończenie.
dobrze, że już nie potrzebuję nowych mazideł, bo mam wrażenie, że wydaję na nie więcej niż na ciuszki uzależnienie
landryny juz mam, uwielbiam rozowe roze (mam juz 4 na stanie ), teraz chce wlasnie tego klinika, bo onpodobno taki egzotyczny fajny na lato
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-07-18, 01:17   #2029
konopia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Toruń/Londyn
Wiadomości: 1 094
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Wystarczy, że założysz sobie w pełni darmowe konto internetowe w mBanku, następnie zadzwonisz na infolinię tego banku i powiesz, że chcesz kupować przez internet za granicą, ustalisz miesięczny limit takich zakupów i możesz kupować Nic prostszego
Dziękuuuuję za pomoc Ja taka nie zorientowana
__________________
masterplanu część kolejna: Londyn od 25.08.2010!
następne przystanki: Royal Academy of Dramatic Art --> West End --> Broadway --> ...

aspirująca aktorka zawsze ma plan B i C


'Everytime I'm around you try to leave
but I'll be standing in your way
You want antidote I got the poison!'
konopia jest offline  
Stary 2008-07-18, 08:00   #2030
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
landryny juz mam, uwielbiam rozowe roze (mam juz 4 na stanie ), teraz chce wlasnie tego klinika, bo onpodobno taki egzotyczny fajny na lato
o..egzotyczny? ja to muszę teraz bardziej zainwestować w kostium kąpielowy, bo nie będę miała w co tyłka ubrać na plażę a już za 2 tyg. plażo nadchodzę!
Layla79 jest offline  
Stary 2008-07-18, 08:17   #2031
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
o..egzotyczny? ja to muszę teraz bardziej zainwestować w kostium kąpielowy, bo nie będę miała w co tyłka ubrać na plażę a już za 2 tyg. plażo nadchodzę!
hihih ja mam jeszcze miesiac do plazy,kostiumik juz jest, teraz tylko trzeba sie do niego dopasowac hehe

noo a na plaze egzotyczny rozyk bylby idealny
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-07-18, 09:33   #2032
bmoniq
Zakorzenienie
 
Avatar bmoniq
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 3 774
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

A ja znowu dostałam połowe paczuszki z tru Jak milo zaczynac dzień od fioletowych wstążeczek
Co do VAtu to jest naliczany od pełnej warości towaru bez żadnych zniżek, rabatów i upustów. Tak mówią przepisy niestety....
bmoniq jest offline  
Stary 2008-07-18, 09:47   #2033
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez bmoniq Pokaż wiadomość
A ja znowu dostałam połowe paczuszki z tru Jak milo zaczynac dzień od fioletowych wstążeczek
Co do VAtu to jest naliczany od pełnej warości towaru bez żadnych zniżek, rabatów i upustów. Tak mówią przepisy niestety....
Mnie pan celnik Karol zawsze nalicza od kwoty jaką zapłaciłam czyli z upustem, jestem przy tym to widzę

słuchajcie puder amber bronze to cudo jest sun kiss oczywiście, wygląda przecudnie, już zapomniałam jaki piękny

polecam
Kate30 jest offline  
Stary 2008-07-18, 09:56   #2034
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 919
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
hihih ja mam jeszcze miesiac do plazy,kostiumik juz jest, teraz tylko trzeba sie do niego dopasowac hehe

noo a na plaze egzotyczny rozyk bylby idealny
proszę Cię.. na plażę różyk cienie wodoodporne najwyżej tak pomyślałam, że może nie potrzebujesz tego różyku, ale skoro ja potrzebuję shimmerka, to może jednak dobry różyk nie jest zły
zastanawiam się nad białym bikini, że jak się tak opalę, to ekstra, nie?
Layla79 jest offline  
Stary 2008-07-18, 10:03   #2035
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 348
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
zastanawiam się nad białym bikini, że jak się tak opalę, to ekstra, nie?
ze złotymi dodatkami cudo
Contax jest offline  
Stary 2008-07-18, 10:10   #2036
alkapone
Rozeznanie
 
Avatar alkapone
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 607
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

No, to sobie zamówiłam wczoraj MAC-a na Tru
i dostałam dziś SS - dobrze ze go otworzyłam i doczytałam, ze Waiting for Stock Purchase

Ale Wam zazdroszę tych plaz! Moje odchodzą w niebyt zdaje się, wszystko zmierza do jednego celu - do kitu. Myślałam, ze chociaż się tym Makiem pocieszę :/

PS. Laylo, w stresie czekam na sygnał od Ciebie!
alkapone jest offline  
Stary 2008-07-18, 10:34   #2037
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
ja zawsze wysyłam jpg
No wlasnie tez im wyslalam w tym formacie. Dziwne, zeby pdf nie mogli odczytac w urzedzie panstwowym...


Cytat:
Napisane przez *nulka* Pokaż wiadomość
ehh a ja ciagle wyczekuje swojego rozyku Clinique i nic kiedy w koncu cos ukreca??
Mozesz go opisac jak juz go bedziesz miala? Ja poluje znowu na roz Chanela 13 Candy, ale na truskawce go nigy nie widzialam, a na allegro raz byl tester ale mial 4 lata wiec z niego zrezygnowalam. To mialby byc tak lekki brzoskwiniowy kolorek jak wyczytalam na MUA.
Moze ktos go mial lub testowal i moglby mnie jakos zniechecic do jego kupna to czekam na opinie.


Aha, a jak w ogole z rozami MACa? Zamawial ktos cos do jasnej karnacji? Na MUA sa wychwalane, a znowu spotkalam sie w Polsce z opinia, ze MAC ma tylko fajne cienie a na reszte kosmetykow szkoda kasy...

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
to strzel sobie chanela irrelle, a co
ja polecam tea rose - ekstra landryna różowa bardzo ożywia karnację, a jest delikatny, subtelny i daje satynowe wykończenie.
dobrze, że już nie potrzebuję nowych mazideł, bo mam wrażenie, że wydaję na nie więcej niż na ciuszki uzależnienie
Gdzies przeczytalam, ze ten Tea Rose wpada w łososia...
A w takim razie jak to jest landrynka, to jaki kolor ma Neroli Rose???


Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
słuchajcie puder amber bronze to cudo jest sun kiss oczywiście, wygląda przecudnie, już zapomniałam jaki piękny

polecam
Mowisz o tym brazujacym sypanym EL Sun Kiss? Jesli tak to czy moze moglabys go porownac z Bambusem i z Terracotta dla blondynek? Gdzies wyczytalam, ze przede wszystkim krocej sie utrzymuje od tych pudrow w kamieniu, a jak z odcieniem w porownaniu do tych, ktore wymienilam?
Nadawalby sie tylko do wymodelowania twarzy naprzyklad?



Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
zastanawiam się nad białym bikini, że jak się tak opalę, to ekstra, nie?
Cytat:
Napisane przez Contax Pokaż wiadomość
ze złotymi dodatkami cudo
Mam dokladnie biale ze zlotymi dodatkami od 2 lat i nie moge sie go pozbyc bo fajne jest.
Ajsun jest offline  
Stary 2008-07-18, 11:27   #2038
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 077
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Mnie pan celnik Karol zawsze nalicza od kwoty jaką zapłaciłam czyli z upustem, jestem przy tym to widzę

słuchajcie puder amber bronze to cudo jest sun kiss oczywiście, wygląda przecudnie, już zapomniałam jaki piękny

polecam

Kusisz A jakieś foteczki, najlepiej porównawcze...
Serenite_ jest offline  
Stary 2008-07-18, 11:27   #2039
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 854
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość

słuchajcie puder amber bronze to cudo jest sun kiss oczywiście, wygląda przecudnie, już zapomniałam jaki piękny

polecam
Własnie przed chwila dostałam laurkę z UC na niego, ale w kolorze ciemniejszym 12 - sun bronze.

A-ha ! dostałam order confirmation na zakupy na ebayu od truskawki
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-07-18, 11:30   #2040
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 077
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część IV

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Własnie przed chwila dostałam laurkę z UC na niego, ale w kolorze ciemniejszym 12 - sun bronze.

A-ha ! dostałam order confirmation na zakupy na ebayu od truskawki

Noo, udało Ci się jednak z nimi dogadać Szkoda, że Ci tego EL capnęli...
Serenite_ jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:01.