proszę o pomoc - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-07, 10:42   #61
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 6 872
GG do Cinderella Girl
Dot.: proszę o pomoc

Jezeli moge cos wtracic, to te fryzury sa zbyt powazne dla Ciebie !!!
Jestes mlodziutka, ladna - niepotrzebnie sie na sile postarzac taki fryzurami. Poza tym, z tego co widze, nie sa to fryzury, ktore wymagaja tylko wysuszenia wlosow, ale takze modelowania. Wedlug mnie powinnas zapuszczac wlosy, bo nic nie daje tyle kobiecie co dluugie wlosy - kobieta powinna miec dlugie wlosy !
Mi sie bardzo podobasz z wlosami zaczesanymi do gory jak na pierwszym zdjeciu z tego co pamietam (o ile sie nie myle). Gdybys miala blondzik i zaczesywala tak wloski do gory + makijaz, to byloby super. A na jakies "wyjscia", typu impreza czy wesele czy randka, moglabys prostowac i rozpuszczac. Jestes mlodziutka, wiec tak jak mowie: nie postarzaj sie na sile. Te fryzury nocnika sa ladne, ale dla kobiet po 30. Masz delikatna urode, a dlugie wloski beda dla Ciebie perfekcyjne.

Sprobuje zrobic mala przerobke w blond wloskach dla Ciebie na photoshopie, ale cierpliwosci - powinnam dzisiaj ja wkleic.

Buziaki
Cinderella Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-07, 13:15   #62
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 6 872
GG do Cinderella Girl
Dot.: proszę o pomoc

No hej,

Obiecane fotki - z gory sorry, ze takie nieudolne, ale zrobilam to doslownie w 3 minuty, bo w pracy jestem i nie mam za duzo czasu, ale jaki zarys bedziesz miala... Moim zdaniem w blondzie wygladasz super !!! Ile masz w ogole lat?? Zdecydowalabys sie na taka zmiane?? Wg mnie wygladalabys extra + makijaz oczywscie lekki, bo naprawde masz b.ladne rysy twarzy i jestes b. ladna moim zdaniem - wystarczy tylko troche popracowac nad soba.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg dziewczynaaaaaa-wizaz.jpg (107,0 KB, 112 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg blabla.jpg (123,2 KB, 124 załadowań)
Cinderella Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-07, 13:35   #63
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

ja mam 19 lat, ale wszyscy dają mi 14.Nie wiem czy się zdecyduje na farbowanie. Podoba mi sie mój naturalny kolor ale mimo wszystko dziękuje za radę.Trochę boję się takich radykalnych zmian
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-07, 13:42   #64
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

cinderella girl a udałoby Ci się zrobić obróbke mojego zdięcia w photoshopie w krótkich włosach.Chodzi mi konkretnie o fryzurkę ze zdięcia którą wkleiła noc(nik)
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-07, 14:19   #65
Nikaa1990
Wtajemniczenie
 
Avatar Nikaa1990
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 2 567
Dot.: proszę o pomoc

ja zrobiłam dla Ciebie coś takiego:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (65,5 KB, 64 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (80,6 KB, 89 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (71,4 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (81,5 KB, 74 załadowań)
__________________
"Człowiek nie jest stworzony do klęski.
Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać"
[Ernest Hemingway]

30.37.45
75.74.50
Nikaa1990 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-08, 20:43   #66
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

proszę doradźcie mi;czy zostawić grzywkę czy lepiej zapuścic?chce poznac waszą opinię czy lepiej wygladam z grzywką czy bez niej?
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 11:35   #67
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

czemu nikt nie odpowiada?
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 12:27   #68
Carmen24
Raczkowanie
 
Avatar Carmen24
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 75
Dot.: proszę o pomoc

Choć specjalistką nie jestem chyba mogę wyrazić swoje zdanie Myślę, że samo skrócenie włosków nie spowoduje, że nagle będziesz wygladać poważniej. Ja na Twoim miejscu skupiłabym się na zmianie zawartości szafy na bardziej kobiecą, zmianie koloru włosów na blond- np. jasne pasemka, jeśli chodzi o sam kształt fryzurki to długości bym nie zmieniała raczej dążyłabym do dłuższych włosów. Ja osobiście nie widzę Cię w krótkich włosach (ale to tylko moja subiektywna opinia). Grzywkę obcięłabym na prosto, włoski lekko pocieniowane do tego prostownica i będzie super. Jeśli chodzi o sam makijaż to polecam jakiś lekki podkład wyrównujący koloryt cery, do tego puder sypki, na powieki cień w kolorze beżu (od strony nosa) a na resztę brąz. Dolną powiekę podkreślić cieniem w kolorze brązu. Do tego porządnie wytuszowane rzęsy. Policzki lekko podkreślone różem. Moje oczy już Cię widzą i wyglądasz super bo w ogóle ładna z Ciebie dziewczyna tylko nie umiesz tego wydobyć. Trzymam kciuki i czekam na zdjęcia! A poza tym są wakacje! Zaszalej! Im dłużej się będziesz zastanawiać czy tak? a może inaczej? czy na pewno mi pasuje? tym więcej będziesz miała wątpliwości. I w końcu stwierdzisz, ze nic nie zmienisz, bo się boisz. A ja uważam, że świat należy do odważnych.
Carmen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-10, 12:41   #69
Miśka84
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 5 076
Dot.: proszę o pomoc

Może cień w kolorze oczu, trochę tuszu i błyszczy beżowy? Czyli make-up, ale delikatny i świetlisty. Rzeczywiście masz cerę jak 14 latka, ale z 1 strony - to dobrze - nie masz trądziku No i zawsze trochę pudru brązującego pod kości policzkowe się przyda, aby wymodelować trochę twarz
No i ciuszki - mniej dziecinne, a bardziej stylowe, a w jakim stylu byś sie dobrze czułą musisz stwierdzić już sama
Miśka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-12, 16:57   #70
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

możecie wkleić jeszcze jakieś zdięcia z ubraniami?chodzi mi o cos sportowego i jednoczesnie eleganckiego
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-13, 00:09   #71
anolek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Opalenica // Poznań
Wiadomości: 301
Dot.: proszę o pomoc

ja zrobiłam dla ciebie cos takiego, troche nieudolnie, no ale trudno mysle ze twoje naturalnie falowane wloski dodadza jeszcze tej fryzurce uroku, i koniecznie widzę cię z grzywką, własnie prostą i jeszcze dłuższymi włosami. do tego tusz, masz ładna cere więc podkładu nie musisz, jesli chcesz koniecznie to to taki wyrownujacy koloryt skóry, cienie naturalne bezowe. Postaraj sie aby twoja cera była rozświetlona i zdrowa, świeża. Nie maluj sie zbyt mocno, bo tylko zepsujesz delikatnośc i dziewczęcość twojej urody. Na usta błyszczyk tez w delikatnym naturalnym odcieniu, któryładnie wydobędzie usta i sprawi ze będa wydawały sie pełniejsze.Jeśli dobrze dobierzesz fryzurke to okulary beda tylko atutem. Postaram sie zmontować cos dla ciebie jutro bez grzywki wiec bedziesz miała porównanie.. Jeśli tylko znajde czas. Pozdrawiam i przesylam buziaki śliczna
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wizaż...jpg (67,3 KB, 151 załadowań)
__________________
RAGDOLLE

blue bicolor
anolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 09:44   #72
Carmen24
Raczkowanie
 
Avatar Carmen24
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 75
Dot.: proszę o pomoc

Anolek- fryzurkę fajną zmontowałaś ale ja będe się upierać przy jasnych włosach! i wcale nie dlatego, że sama jestem blondynką
Carmen24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 14:05   #73
Agula 88
Zakorzenienie
 
Avatar Agula 88
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Malinowa chatka
Wiadomości: 3 891
Dot.: proszę o pomoc

ja tez Cię wildze w blondzie i w grzywce na bok mocno postrzępionej włosy dłuższe zdecydowanie i przeszukaj internet pooglądaj sobie rożne style ubierania może Ci jakiś wpadnie w oko .
Agula 88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 14:17   #74
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

to jaka wkońcu ta grzywka prosta czy na bok ? ja sobie tak myślałam ze może bede zapuszczać włosy ,zetne je na prosto i zrobię grzywkę taką na pół okrągło <powyżej lini brwi> i co o tym myślicie?
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 15:08   #75
wredna baba
Raczkowanie
 
Avatar wredna baba
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 205
Dot.: proszę o pomoc

Ja myślę że co do grzywki to zdecydowanie NIE taką półokrągłą
Lekko po skosie to chyba najlepsza propozycja.
Co do fryzur - jeśli nie spróbujesz krótkiej, to się nie dowiesz, jak się w takiej czujesz Są wakacje, więc odwagi! Ze swojej strony, polecam krótkie fryzurki. Włosy odrastają
Propozycje Noc(nik) z tych krótkich fryzurek są jak najbardziej ok Możesz poszukać szamponu koloryzującego w odcieniu zbliżonym do twojego naturalnego - to rozświetli i ożywi włoski.
I tusz na rzęsy, leciutki jasny puder i błyszczyk - a do tego spódniczka zamiast dżinsów - a może sukienka? No i koniecznie jakieś nie-sportowe obuwie - mogą być japonki - byle nie ciężkie sandały sportowe i nie adidasy

Widziałabym Cię w takim codziennym zestawie złożonym ze spódniczki w kształcie trapezu - gładkiego t-shirtu z niewielkim dekoltem i rozpinanego lekkiego sweterka.
Do tego niewielka torebka i może jakieś dłuższe kolczyki
wredna baba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 18:33   #76
anolek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Opalenica // Poznań
Wiadomości: 301
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez Carmen24 Pokaż wiadomość
Anolek- fryzurkę fajną zmontowałaś ale ja będe się upierać przy jasnych włosach! i wcale nie dlatego, że sama jestem blondynką
dzienks Anka pisała ze nie wie czy chce farbować, bo to faktycznie radykalny krok, wiec ja polecam u fryzjera zabieg który nada włosom wyraźniejszy kolor, color touch czy jakos tak, u mnie sprawdziło, bo bez amoniaku, włoski zdrowsze, ładniejsze, bez odrostów i nadal obstawiam przy swoim ze prosta grzywka, a jesli chodzi o styl ubierania, to ja cie widze tak: rurki, piptoły, fajny t-shirt, ewentualnie ladna bluzeczka, jakiś szalik lub chusta i bedzie siii aha jeszcze dluzsze kolczyki, fajny wisiorek, spora bransoletka (jako kopalnie skarbów polecam H&M) ja osobiście uwielbiam łaczyc styl sportowy z elegancją i sama mam prosta grzywkę więc moze stąd te skłonności
__________________
RAGDOLLE

blue bicolor
anolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 20:23   #77
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

a co powiecie na te grzyweczki?w której byłoby mi najlepiej?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 13.jpg (16,4 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 14.jpg (26,6 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 15.jpg (23,5 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 16.jpg (24,9 KB, 18 załadowań)
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 20:41   #78
Yuviel
Raczkowanie
 
Avatar Yuviel
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 118
Dot.: proszę o pomoc

Aniu... sama widzisz, że proste grzyweczki nadają twarzy słodki, dziecięcy wprost wygląd.
Podkreślają też oczy, przez co wygląda się jeszcze bardziej "laleczkowato".

A tobie chyba chodzi o inny efekt.
Pozdrawiam.
__________________
I co teraz?
Odchudzamy się!

53 52 51 50 49 48 47 46 45



Yuviel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 20:53   #79
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

Yuviel to co proponujesz?
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 21:08   #80
Yuviel
Raczkowanie
 
Avatar Yuviel
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 118
Dot.: proszę o pomoc

Tak jak dziewczyny, widzę Cię z grzyweczką na boczek.
__________________
I co teraz?
Odchudzamy się!

53 52 51 50 49 48 47 46 45



Yuviel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 22:39   #81
anolek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Opalenica // Poznań
Wiadomości: 301
Dot.: proszę o pomoc

przecież ona ma 19 lat, w tym wieku az prosi się aby wygladać dziewczęco, ale jednocześnie z lekkim pazurkiem. 19latka nie powinna "wchodzić w skóre" 30latki, no może tu dramatyzuje ale chodzi mi o to zeby nie wygladać na starszą, tylko na swój wiek, ja osobiście włoski mam ściete tak jak Żmuda-Trzebiatowska na tej fotce, tylko grzywka troszę dłuższa posiadam, do brwi, u mnie wyszło świetnie, z twojego opisu wynika ze masz wloski podobne do moich więc sadzę ze u ciebie efekt tez bedzie super.

Gdy miałam 19 lat też chcialam bardzo wiedzieć jak bede wygladac w krótkich włoskach, niestety efekt był marny, no ale azne ze spróbowałam, a włosy odrosły i teraz juz mnie nie kusi na podobne wybryki. Więc jak cię kusi to mocno i chcesz spóbować, to pamietaj że zawsze warto...

pozdrowionka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20862_39.jpg (50,8 KB, 101 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg teraz_albo_nidgy%20(6).jpg (44,4 KB, 130 załadowań)
__________________
RAGDOLLE

blue bicolor
anolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 15:50   #82
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 6 872
GG do Cinderella Girl
Dot.: proszę o pomoc

No i co w koncu laska zadecydowalas?? Bo z Twoich wpisow wnioskuje, ze sama nie wiesz czego chcesz i czy w ogole chcesz tej zmiany. Nie badz cykorem !!! Nie obcinaj wlosow, zapuszczaj, zrob sobie blond, podkresl oczy. Nie oszpecaj sie na sile fryzurami jakie proponuje Ci nocnik - czyli krotkie wlosy + jakis kolor marchewki, bordu czy czegos tam... :/ I wklej fotki po metamorfozie !!!
Cinderella Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 16:40   #83
Noc(nik)
Zadomowienie
 
Avatar Noc(nik)
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Planeta Ziemia, Polska
Wiadomości: 1 241
Dot.: proszę o pomoc

Cytat:
Napisane przez Cinderella Girl Pokaż wiadomość
No i co w koncu laska zadecydowalas?? Bo z Twoich wpisow wnioskuje, ze sama nie wiesz czego chcesz i czy w ogole chcesz tej zmiany. Nie badz cykorem !!! Nie obcinaj wlosow, zapuszczaj, zrob sobie blond, podkresl oczy. Nie oszpecaj sie na sile fryzurami jakie proponuje Ci nocnik - czyli krotkie wlosy + jakis kolor marchewki, bordu czy czegos tam... :/ I wklej fotki po metamorfozie !!!
Zgadzam się, Ania boi się zmiany, nie robi żadnych kroków do przodu, choć już trochę czasu minęło. Co do fryzurek to proponowałam takie cięcie, a nie kolor Gdybyś czytała uważnie to zorientowałabyś się, że już na początku była mowa o karmelku Hmmm, ten blond mógłby być, ale jedną z jego cech jest odmładzanie, a Ania pragnie odwrotnego efetku, dlatego mam do tego dystans.

Odradzam prostą grzywkę. Taka to raczej przy troszkę dłuższych włosach, bo przy krótszych nadaje ciężkości. Ewentualnie mogłaby być, ale tak jakby rozwichrzona na skos[patrz w zdjęciach] i kilka innych propozycji[osobiście mam ostatnią i sobie chwale]:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 3332253.jpg (69,4 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6903886.jpg (56,1 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 12.jpg (18,7 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg heidi21.jpg (14,3 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 24528.jpg (22,3 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2551900.jpg (54,0 KB, 26 załadowań)
__________________

Noc(nik) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-19, 17:04   #84
Noc(nik)
Zadomowienie
 
Avatar Noc(nik)
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Planeta Ziemia, Polska
Wiadomości: 1 241
Naprawde, zapuszczaj włoski. Nie zmieniaj długości, nadaj dotychczasowej "fryzurce" formy

Żeby nie było nieścisłości. Dwa poprzednie posty to propozycje grzywek
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 000wd5.jpg (19,1 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 8125161.jpg (67,5 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6612756.jpg (43,0 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 0201005149.jpg (71,9 KB, 41 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 08.jpg (101,4 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bez☠tytułuttt.JPG (52,7 KB, 23 załadowań)
__________________


Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2008-07-21 o 14:11 Powód: post pod postem
Noc(nik) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 13:34   #85
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

dziewczyny macie racje boję się zmian , być może dlatego że zawsze byłam pesymistką.Dużą wagę przywiązuje do wyglądu stąd te obawy;czy aby napewno ta grzyweczka czy fryzurka będzie oki.Ide w tym roku na studia i chce się pokazać ludziom z innej strony. Nie chce żeby wszyscy uważali mnie za cichą szarą myszkę
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 14:05   #86
Ewcia17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 259
Dot.: proszę o pomoc

JA uwazam ze lepiej bylo by ci jakbys troszke przyciemnila wloski, ale blondzik tez bedzie OK.no i make up delikatny obowiązkowo Jesli chcesz sie pokazac z jak najlepszej strony to sie postaraj i zmien sie po prostu a na dodatek to humor poprawi
Czekamy na fotki!
Ewcia17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 14:22   #87
bika7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 65
Dot.: proszę o pomoc

Hej dziewczyny!
Uważam że nasza koleżanka nie powinna nosić grzywki, bo nie ma wysokiego czoła. Ja byl proponowała wycieniować włosy i mienić kolor - na jaki? poradz sie fryzjerki. pasemka postarzaja, ale nie rób ich tylko dlatego ze chcesz wyglądac doroslej. powtorze rade innych wizażanek- zmien styl ubierania się. jesli np zalozysz lniane spodni i sandalki na małym choć koreczku, górę podkreślisz dość obcislym topem to bedzie widac kształty. polecam bizuterie - ale nie taka z gazety, cos ładnego, zloto , srebro, byle nie jakies tam kwiatki i *******ki. co do makijazu to na bank oczy - kredka lub eyeliner i tusz! ust nie musisz malowac, ale proponowalabym jakis dobry podklad, by wyrównać przebarwienia. powodzenia!
__________________
Praca, fotografia, motoryzacja...

bika7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-22, 12:04   #88
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

wczoraj byłam w drogerii i zobaczyłam nowe cienie bell tropicana i bardzo mi się spodobały te żywe kolory. Myslicie że pasuje do mnie jakiś z nich?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpeg 9699_m100.jpeg (3,7 KB, 450 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg 3.jpeg (3,8 KB, 446 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg 2.jpeg (4,0 KB, 450 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg 1.jpeg (3,7 KB, 446 załadowań)
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-23, 13:22   #89
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 6 872
GG do Cinderella Girl
Dot.: proszę o pomoc

O Boze dziewczyno, Ty juz o cieniach, a pewnie nadal nic z tymi wlosami nie zrobilas... :/ Te ostatnie fryzurki zaproponowane przez Nocnika sa o niebo lepsze i kazda mi sie podoba !!! Mysle, ze nie warto na sile sie postarzac - fanie wygladac mlodziutko, dlatego obstaje przy blondzie - jezeli kolezanka sie troszke opali, wymaluje, rozpusci wloski, to na pewno bedzie wygladala na starsza.
Wiesz co Droga Aniu? :/ Przepraszam, ze tak napisze, ale szkoda czasu na doradzanie Ci czegokolwiek, my naprawde chcemy dla Ciebie dobrze, wynaturzamy sie tutaj, a Ty nic sobie z tego nie robisz i nie stawiasz nowych krokow w zmianie swojego wygladu. Szkoda czasu Aniu, bo na wizazu jest mnostwo innych dziewczyn, ktore potrzebuja pomocy i jak juz ja dostana od nas, to przynajmniej jakos to wykorzystuja. I szkoda raz jeszcze Aniu, bo naprawde moglaby byc z Ciebie fajna dupa, no ale, jak Ty chcesz byc dalej taka szara mycha, to sobie nia badz, bo widocznie dobrze Ci tak z tym.
Pozdro

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2008-07-24 o 14:30 Powód: Odnoś się w łagodniejszym tonie...
Cinderella Girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-23, 14:43   #90
ANKA198986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 63
Dot.: proszę o pomoc

przykro mi że ciderella girl tak myślisz, bo wasze rady są naprawdę dla mnie bardzo cenne
ANKA198986 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:42.