Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-30, 12:23   #1
UzaleznionaOdSiebie
Raczkowanie
 
Avatar UzaleznionaOdSiebie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Sądecczyzna bo uwielbiam, ale Kraków też piękny:)
Wiadomości: 336

inne oblicze boba...


Scinam sobie wlosy na boba tylko takiego dluzszego i tak sie zastanawiam jak mozna jeszcze fajnie i ciekawie upiac/ulozyc wlosy przy tej fryzurze zeby tez fajnie wygladalo a nie tak monotonnie caly czas na gladko tylko zorbic cos dla odmiany raz tak a raz inaczej. Moze macie jakies pomysly wlasne albo jakies fotki pomocne
z gory thx
__________________
studentka....



zmiany?....zmiany są zawsze dobre
UzaleznionaOdSiebie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-03, 12:13   #2
LadyAnne
Raczkowanie
 
Avatar LadyAnne
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Z Krainy Ozz ;)
Wiadomości: 391
Dot.: inne oblicze boba...

Jasne! Ja mam obecnie boba i ukladam go na pare roznych sposobow :

1.Bob krecony : krece wlosy na papiloty, walki, lub lokowka.Efekt zalezy od tego co chce uzyskac - lekkie delikatne fale, czy tez nieco grubsze loczki.Wyglada bardzo ladnie i romantycznie.

2.Bob upiety jak kok: lekko tapiruje wlosy u gory, aby nie byly zbyt 'plaskie'.Nastepnie spinam je do gory w formie koka klamerka.Wlosy ktore nie dadza sie upiac podpinam spinkami (ktorych nie widac bo mam ciemne wlosy i uzywam spinek w takim wlasnie kolorze).Efekt: efektowny koczek, bardzo ladny.

3.Bob + opaska : opaska na glowe, a dalej wszytsko tak jak przy nr 2.

4.Tapirowany bob : najlepiej prezentuje sie na wlosach prostych, w ktore wgniatam odrobinke pianki. Tapiruje gore warstwami, spryskuje lakierem do wlosow, trzma sie dosc dlugo.

To moje sposoby na boba, bo tez nie lubie monotonii Moze za jakis czas wkleje jakies swoje fotki, tymczasem zamieszczam zdjecie slawnych osob ktore urozmaicaja swoje bobiki .

Pozdrawiam.

http://www.hairfinder.com/celebrityp...-simpson-4.jpg

http://www.soundoffcolumn.com/images...curly-hair.jpg

http://images.teamsugar.com/files/us...07/rihanna.jpg

http://bp3.blogger.com/_ziLO4q746xM/...mes-curly2.jpg

Edytowane przez LadyAnne
Czas edycji: 2008-07-03 o 12:17 Powód: nie dodalam zdjec
LadyAnne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-11, 11:17   #3
UzaleznionaOdSiebie
Raczkowanie
 
Avatar UzaleznionaOdSiebie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Sądecczyzna bo uwielbiam, ale Kraków też piękny:)
Wiadomości: 336
Dot.: inne oblicze boba...

dzieki za odp a moglabys zalaczyc zdjecia swoich wloasow jak to wyglada?
__________________
studentka....



zmiany?....zmiany są zawsze dobre
UzaleznionaOdSiebie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-12, 20:14   #4
ma_linka
Zadomowienie
 
Avatar ma_linka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 007
Dot.: inne oblicze boba...

również posiadam boba i zwykle prostuje włosy aby dobrze wszystko wyglądało. usiłowałam zakręcić sobie tak kiedyś włosy, ale nie wyszło :P ale chyba jeszcze popróbuje bo efekt u Rihanny jest świetny
__________________


ma_linka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-13, 16:42   #5
LadyAnne
Raczkowanie
 
Avatar LadyAnne
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Z Krainy Ozz ;)
Wiadomości: 391
Dot.: inne oblicze boba...

Tak, zamieszcze swoje fotki jak bede miec chwile czasu
LadyAnne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 08:22   #6
kitka23
Przyczajenie
 
Avatar kitka23
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 15
Dot.: inne oblicze boba...

ja sobie mam właśnie zamiar takiego długiego boba zrobić... coś takiego jak na dole
http://images.teamsugar.com/files/up...er.preview.jpg
http://images.teamsugar.com/files/up...er.preview.jpg
http://www.usmagazine.com/images/sli...meester-10.jpg
kitka23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-16, 11:10   #7
UzaleznionaOdSiebie
Raczkowanie
 
Avatar UzaleznionaOdSiebie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Sądecczyzna bo uwielbiam, ale Kraków też piękny:)
Wiadomości: 336
Dot.: inne oblicze boba...

ja planuje cos takiego ale jak narazie czekam na wizyte u fryzjera
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg dscf1511ul1.jpg (41,1 KB, 188 załadowań)
__________________
studentka....



zmiany?....zmiany są zawsze dobre
UzaleznionaOdSiebie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-17, 09:24   #8
bika7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 65
Dot.: inne oblicze boba...

Witam!
Właśnie takiego boba chciałabym mieć jak na tym priv foto - blondi, tyle tylko ze jestem brunetka. mam okragla twarz i nie wiem czy bedzie mi dobrze w tej fryzurze, a fryzjer jutro na 16. pomozecie? moge wstawic swoja fotke, tylko sie odezwijcie, a moze jakis wizazysta tu jest??
bika7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-17, 13:06   #9
Emilcia_1616
Zakorzenienie
 
Avatar Emilcia_1616
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: zza horyzontu;)
Wiadomości: 20 191
Dot.: inne oblicze boba...

Cytat:
Napisane przez kitka23 Pokaż wiadomość

ale to nie jest bob
__________________
Ciuchlandia

24.03.2016





Emilcia_1616 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-17, 14:23   #10
beatakob
Rozeznanie
 
Avatar beatakob
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 674
Dot.: inne oblicze boba...

Cytat:
Napisane przez bika7 Pokaż wiadomość
Witam!
Właśnie takiego boba chciałabym mieć jak na tym priv foto - blondi, tyle tylko ze jestem brunetka. mam okragla twarz i nie wiem czy bedzie mi dobrze w tej fryzurze, a fryzjer jutro na 16. pomozecie? moge wstawic swoja fotke, tylko sie odezwijcie, a moze jakis wizazysta tu jest??
Bika7, czytałam gdzieś, że masz długie włosy. Załóż np. bluzke, golf zakładane przez głowę i nie wyciągaj całych włosów tylko kilka centymetrów. Zobaczysz jak wyglądasz w krótszych włosach. Ja przez zimę chodziłam w płaszczu z kołnierzem i żeby włosy mi nie szalały na wietrze nie wyciągałam ich spod płaszczyka a nawet owijałam je szalikiem, żeby nie wylazły. Wszyscy myśleli, że mam boba a mi się nawet tak bardzo podobało, że ścięłam. Z tym, że przy twarzy miałam krótsze, wycieniowane włosy. Nie wiem jakie Ty masz, ale może sporóbuj przed lustrem. Pozdrawiam
beatakob jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-17, 15:03   #11
czarna180
Raczkowanie
 
Avatar czarna180
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Wiadomości: 248
GG do czarna180
Dot.: inne oblicze boba...

hej dziewczuyny..ja też bym chciała...tylko mam z natury kręcone włosy i jak czują wilgoć to..wiece... sekunda i skręt. ;]
__________________
metal góra - 09.06.08
************************* ********************
24.05.08 ...




czarna180 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-17, 15:37   #12
UzaleznionaOdSiebie
Raczkowanie
 
Avatar UzaleznionaOdSiebie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Sądecczyzna bo uwielbiam, ale Kraków też piękny:)
Wiadomości: 336
Cytat:
Napisane przez bika7 Pokaż wiadomość
Witam!
Właśnie takiego boba chciałabym mieć jak na tym priv foto - blondi, tyle tylko ze jestem brunetka. mam okragla twarz i nie wiem czy bedzie mi dobrze w tej fryzurze, a fryzjer jutro na 16. pomozecie? moge wstawic swoja fotke, tylko sie odezwijcie, a moze jakis wizazysta tu jest??
nie ma sie czego bac przeciez wlosy nie zęby, odrastaja a jesli naprawde zle sie bedzisz czuc to zawsze mozna cos innego zrobic z tymi wlosami

Cytat:
Napisane przez czarna180 Pokaż wiadomość
hej dziewczuyny..ja też bym chciała...tylko mam z natury kręcone włosy i jak czują wilgoć to..wiece... sekunda i skręt. ;]
mi tez sie naturlanie skrecaja koncowki i mam falujace wlosy ale jak uzyje dobrego szamponu i odzywki do tego jeszcze kosmetyk obciazajacy wlosy to jest ok
__________________
studentka....



zmiany?....zmiany są zawsze dobre

Edytowane przez Jolie2601
Czas edycji: 2008-07-25 o 19:22 Powód: post pod postem- proszę korzystać z edycji
UzaleznionaOdSiebie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 11:00   #13
bika7
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 65
Dot.: inne oblicze boba...

Odważyłam się i jestem bardzo zadowolona. w poście "mogę na boba?" umieszczę dzisiaj fotki
__________________
Praca, fotografia, motoryzacja...

bika7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-18, 09:08   #14
marsi11
Zakorzenienie
 
Avatar marsi11
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 9 861
Dot.: inne oblicze boba...

na krotkim bobie da sie zrobic irokeza?
marsi11 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:29.