Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-01, 18:56   #1
Paulisiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraśnik
Wiadomości: 288
Arrow

Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??


Cześć dziewczyny, słoneczko świeci a moja skórka aż się prosi żeby wyrównać opalenizne.... Słonko bierze mnie z ogromną łatwością z tym ze jako 16 latka nie przywykłam opalać się nago. Noi oczywiscie musialo sie tak zdarzyc ze moje cialo wyglada niczym bialo czerwona flaga Brzuch, nogi, plecy ciemne, pupa i biust jasny Czy dla wlasnego komfortu moge potraktowac sie samoopalaczem w tych nieopalonych miejscach?? Jak będzie z kolorem i czy wogole moge bawić się w takie rzeczy??
Paulisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 19:20   #2
paoola89
Raczkowanie
 
Avatar paoola89
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 101
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

czesc ja tez zawsze mialam taki problem samoopalaczem sie nie smaruje bo zawsze wszystkie maja to do siebie ze po niech mam pomaranczowa skore dlatego wole raz na jakis czas isc na solarium ale tylko na pare minut. Moze pupa nie jest taka jak reszta ciala ale przynajmniej nie jest biala;P w tym roku chodze sie opalac na balkon wieszam koce na poręcze dzięki temu sasiedzi mnie nie widza i smialo sie opalam "na ewe''
paoola89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 21:48   #3
Paulisiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraśnik
Wiadomości: 288
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

tylko ze jesli pojde na solarium to cala sciemnieje... i nieopalona pupa i opalone cialko... ale kobieta potrafi miec dylematy a balsamy brazujace?? one chyba nie daja zbyt duzego efektu?
Paulisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-01, 21:53   #4
Kamma1507
Zakorzenienie
 
Avatar Kamma1507
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 3 276
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

wydaje mi sie, że gdy posmarujesz nieopaloną skórę samoopalaczem uzyskasz inny kolor, bo wiadomo jak z tymi samoopalaczami jest:/ Nie polecam.
__________________

[...] Może jutro znów odkryjesz, że życie jest wciąż szalone,
jeśli po prostu się uśmiechniesz."

Kamma1507 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 00:34   #5
princess_of_agony
Zadomowienie
 
Avatar princess_of_agony
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 187
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

Także nie polecam samoopalacza bo niestety nigdy nie uzyskasz takiego kolorku jak Twoja opalenizna ! Polecam skorzystać z solarium - rozumiem, że możesz mieć obawy, że także nie uzyskasz równej opalenizny, ale choć będzie to miało ręce i nogi ! Ja w tamtym roku także się opaliłam w stroju i jak 4 razy skorzystałam z solarium to mi się wszystko praktycznie wyrównało i opalenizna utrzymywała się przez bardzo długo ... !
__________________
Lila 31.08.2012

http://www.suwaczki.com/tickers/kjmn9vvjc072jfjm.png
princess_of_agony jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 00:43   #6
Paulisiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraśnik
Wiadomości: 288
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

hmmm no to chyba jednak pojde na to solarium... dzieki wam za odpowiedzi
Paulisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 00:49   #7
princess_of_agony
Zadomowienie
 
Avatar princess_of_agony
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 187
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

Paulisiek nie ma za co ! Pochwal się nam tylko jakie efekty ... i czy się wyrównała opalenizna !
__________________
Lila 31.08.2012

http://www.suwaczki.com/tickers/kjmn9vvjc072jfjm.png
princess_of_agony jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 08:49   #8
paoola89
Raczkowanie
 
Avatar paoola89
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 101
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

no solarium to jest fajna rzecz przed studniówką tez z tego korzystałam tylko potem miałam problemy ze skora bo robiły sie na niej plamy i troszkę mi to przeszkadzało
paoola89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 14:12   #9
princess_of_agony
Zadomowienie
 
Avatar princess_of_agony
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 187
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

Paoola89 a co to za plamy były? Ja nigdy nie miałam żadnych plam!
__________________
Lila 31.08.2012

http://www.suwaczki.com/tickers/kjmn9vvjc072jfjm.png
princess_of_agony jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 14:56   #10
paoola89
Raczkowanie
 
Avatar paoola89
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 101
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

to byly takie ciemniejsze i jaśniejsze nie wiem dokladnie dlaczego tak miałam moze przez to ze mam taka karnacje ale po sloncu tak nie mam z czasem one zeszly ale jak je jeszcze mialam to wygladalam troche jak bym byla brudna
__________________
W chwili, gdy poczujesz w sercu miłość i doświadczysz jej głębi, odkryjesz, że dla ciebie świat nie jest już taki sam, jaki był do tej pory.
KCM
paoola89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 15:35   #11
quleczka
Zakorzenienie
 
Avatar quleczka
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 765
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

a ja mam takie pytanie...po co wam tak naprawde opalona pupa?
quleczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-02, 23:46   #12
Paulisiek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Kraśnik
Wiadomości: 288
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

dla wlasnego komfortu a te plamy... moze po prostu jak zeszla ci skora to zostalo jasniejsze?? do solarium pojde jak tylko zaczerwienienie po opalaniu zniknie i jak w portfelu pojawi sie odrobine gotowki
Paulisiek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-03, 08:23   #13
paoola89
Raczkowanie
 
Avatar paoola89
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 101
Dot.: Nieopalona skóra po stroju kąpielowym-samoopalacz??

Paulusiek pewnie masz racje ale jeszcze mialam ciemniejsze plamy u mnie w miescie jest fajne solarium i to 4zl za 10 in moj brat na nie chodzi i sobie chwali zycze ci powodzenia
__________________
W chwili, gdy poczujesz w sercu miłość i doświadczysz jej głębi, odkryjesz, że dla ciebie świat nie jest już taki sam, jaki był do tej pory.
KCM
paoola89 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:17.