Pędzle - zbiorczy - Strona 24 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Pokaż wyniki sondy: Lancrome
bardzo dobre 9 20,00%
dobre 15 33,33%
średnie 7 15,56%
słabe 7 15,56%
fatalne 7 15,56%
Głosujący: 45. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-30, 22:55   #691
agusiaAA 19
Rozeznanie
 
Avatar agusiaAA 19
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 776
Dot.: Pędzle

Spokojnie do 200zl, a nawet wiecej jakbys mogła pomoc wybrac najlepsze byłabym wdzieczna. Ucze sie za kosmetyczke i potrzebuje dobrych jakosciowo pedzli
agusiaAA 19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-30, 23:01   #692
agusiaAA 19
Rozeznanie
 
Avatar agusiaAA 19
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 776
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
a ile mozesz przeznaczyc na pedzle?


aktualnie dla mnie ten jest najlepszy

http://allegro.pl/item449691641_prof...l_wiewior.html
Ten zestaw ma chyba wszystkie pedzle jakie sa potrzebne

Edytowane przez agusiaAA 19
Czas edycji: 2008-09-30 o 23:06 Powód: poprawka
agusiaAA 19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-30, 23:26   #693
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pędzle

http://www.allegro.pl/item430242565_...ol_gratis.html


ten jest najlepszy ale nie wiem czy jest aktualnie. Poszukaj bo ja już przysypiam


edit: http://www.allegro.pl/item449690015_...ol_gratis.html jest. zastanów się nad tym, niestety nie mam siły dokładnie szukać po zestawach, ale ten ma wszystko, plus zamykane do ust i liner. no i do podkładu.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-30, 23:43   #694
agusiaAA 19
Rozeznanie
 
Avatar agusiaAA 19
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 776
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
http://www.allegro.pl/item430242565_...ol_gratis.html


ten jest najlepszy ale nie wiem czy jest aktualnie. Poszukaj bo ja już przysypiam


edit: http://www.allegro.pl/item449690015_...ol_gratis.html jest. zastanów się nad tym, niestety nie mam siły dokładnie szukać po zestawach, ale ten ma wszystko, plus zamykane do ust i liner. no i do podkładu.
Dziekuje bardzo. Troszke drogie te pedzle. A czy, jak kupie tansze to bede gorsze jakosciowo, bo z tego co zauwazyłam dziewczyny kupuja tak do 100zl, ale mi sie wydaje, ze to troszke za malo, jak na profesjonalne pedzle.
Juz sama nie wiem co kupic
agusiaAA 19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-30, 23:54   #695
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pędzle

kieruj sie nastepujacymi wskazowkami

1. jak najlepsze wlosie pedzli do purdu i rozu (tylko nie koza, bo bedziesz musiala dosc szybko kupic nowe)
2. roznorodnosc pedzli
3. skosny jest w sumie niezbedny, kulka jest przydatna ale nie jest konieczna, musi byc do linera, jak malujesz kogos to do ust, maly pedzelek, pedzel skosny do brwi
4. jak masz malowac kogos albo czesto uzywac roznych kontrastujacych kolorow to powiem szczerze ze przydaje sie wieksza ilosc pedzli zeby nie prac ich codziennie (chyba ze zakupisz plyn np z sephory - moze w koncu sie doczłapię po niego )

więcej teraz nie napiszę bo idę spać, branoc ;]
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-01, 10:01   #696
agusiaAA 19
Rozeznanie
 
Avatar agusiaAA 19
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 776
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
kieruj sie nastepujacymi wskazowkami

1. jak najlepsze wlosie pedzli do purdu i rozu (tylko nie koza, bo bedziesz musiala dosc szybko kupic nowe)
2. roznorodnosc pedzli
3. skosny jest w sumie niezbedny, kulka jest przydatna ale nie jest konieczna, musi byc do linera, jak malujesz kogos to do ust, maly pedzelek, pedzel skosny do brwi
4. jak masz malowac kogos albo czesto uzywac roznych kontrastujacych kolorow to powiem szczerze ze przydaje sie wieksza ilosc pedzli zeby nie prac ich codziennie (chyba ze zakupisz plyn np z sephory - moze w koncu sie doczłapię po niego )

więcej teraz nie napiszę bo idę spać, branoc ;]
Dziekuje bardzo za pomoc. Potrzebuje pedzli, ktore sa swietnej jakosci, bo bede je uzywała w szkole, w domu na sobie, mamie i siostrze, a w przyszłosci planuje dodatkowo zrobic szkole na wizazystke i nie chce pedzli, ktore starcza na pol roku, a co najmniej na kilka lat, wiec kupie te drozsze.
agusiaAA 19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-02, 10:21   #697
kolory
Rozeznanie
 
Avatar kolory
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 630
Dot.: Pędzle

Dziewczyny, a chciałam się zapytać czy może ktoś porównać pędzle Lancrone ( powiedzmy te lepsze z wiewióry czy sobola) do pędzli Inglota lub Sephory.

Nie wiem czy kupić od razu taki zestaw Lancrone czy pomału inwestować właśnie w Inglot czy Sephora.

pozdrawiam serdecznie
kolory jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-02, 19:25   #698
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pędzle

Ja mam niestety tylko pedzel do korektora to nie pomoge, ale dziewczyny w innych watkach mowily ze inglot i S ma duzo lepsze pedzle
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-02, 19:57   #699
Doit
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 30
Dot.: Pędzle

Witam serdecznie, mam takie pytanie, czy któraś używała pędzli Folaroni http://folaroni.com/sklep/index.php?...index&cPath=36 , jak jest z ich jakością, czy warte są swojej ceny?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Doit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-02, 20:30   #700
kolory
Rozeznanie
 
Avatar kolory
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 630
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
Ja mam niestety tylko pedzel do korektora to nie pomoge, ale dziewczyny w innych watkach mowily ze inglot i S ma duzo lepsze pedzle
dzięki
kolory jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-03, 22:22   #701
No_Doubt1
Zadomowienie
 
Avatar No_Doubt1
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 1 765
GG do No_Doubt1
Dot.: Pędzle

Ja używam Lancrone i uważam że jest świetny
No_Doubt1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-07, 21:50   #702
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: Pędzle

Kochane proszę Was bardzo, doradźcie mi jakiś dobry pędzel do podkładu
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-07, 21:52   #703
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pędzle

z allegro dają radę, podobno z sephory sa swietne. gdzies ktos chwalil kabuki do podkladu
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 06:58   #704
leandra
Raczkowanie
 
Avatar leandra
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: mm
Wiadomości: 38
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez Kicia_Wampirzyca Pokaż wiadomość
Kochane proszę Was bardzo, doradźcie mi jakiś dobry pędzel do podkładu
A ja ostatnio zastanawiam się nad zakupem Inglota do podkładu. Z tego jak "macałam" w sklepie wydaje mi bardziej miękki i wogóle taki fajniejszy. Mam Sephory do podkładu, ale żadko używam bo właśnie jest dla mnie za twardy (chodzi mi o tą wersję czarną). Poza tym wogóle mam wrażenie, że pędzelki Inglota są bardziej "profesjonalne" niż Sephory (czarne). Lepiej mi się nimi pracuje
A czy ktoś może mi powiedzieć do czego używacie pędzelka tzw kulki? Wiem że do rozcierania cieni ale chodzi mi o to czy i w czym on jest lepszy od np zwykłego?
leandra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 08:18   #705
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
z allegro dają radę, podobno z sephory sa swietne. gdzies ktos chwalil kabuki do podkladu
Dzięki Sabbatha za rady
Zastanawiałam się nad pędzlami z allegro, ale one mają różne wielkości i kształty, widziałam też jeden skośny. Nie mam zielonego pojęcia, którym najwygodniej nanosiłoby się podkład. Chciałabym pędzel dla siebie i dla ewentualnych klientek

Cytat:
Napisane przez leandra Pokaż wiadomość
A ja ostatnio zastanawiam się nad zakupem Inglota do podkładu. Z tego jak "macałam" w sklepie wydaje mi bardziej miękki i wogóle taki fajniejszy. Mam Sephory do podkładu, ale żadko używam bo właśnie jest dla mnie za twardy (chodzi mi o tą wersję czarną). Poza tym wogóle mam wrażenie, że pędzelki Inglota są bardziej "profesjonalne" niż Sephory (czarne). Lepiej mi się nimi pracuje
A czy ktoś może mi powiedzieć do czego używacie pędzelka tzw kulki? Wiem że do rozcierania cieni ale chodzi mi o to czy i w czym on jest lepszy od np zwykłego?
Leandra, a orientujesz się może w jakiej cenie jest ten pędzel Inglota ?
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 09:28   #706
leandra
Raczkowanie
 
Avatar leandra
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: mm
Wiadomości: 38
Dot.: Pędzle

W wątku inglotowym agnesha wklejała kiedyś ulotkę ze wszystkimi pędzelkami i cenami. http://www.wizaz.pl/forum/showthread...=246427&page=9 więc jeśli się nic nie zmieniło to 39 zł. Sephory jest chyba troszkę tańszy, ale niewiele
leandra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 13:17   #707
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pędzle

http://www.allegro.pl/pre_buy_now.ph...672&quantity=1
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=455351937

Proszę, na moją prośbę wystawione przedmioty
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 19:21   #708
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: Pędzle

A jak myślicie, który byłby najlepszy z tych pędzli do podkładu ? :

http://www.allegro.pl/item455280083_...du_racoon.html

http://www.allegro.pl/item455277987_..._podkladu.html

http://www.allegro.pl/item447275656_...1_okragly.html

http://www.allegro.pl/item450066101_...u_okragly.html

http://www.allegro.pl/item450066107_...gly_nr_41.html

http://www.allegro.pl/item454302357_...gly_nr_61.html

http://www.allegro.pl/item454302346_...2_okragly.html

http://www.allegro.pl/item454302339_...1_okragly.html

Wszystkie różnią się nieco wielkością, kształtem, włosiem. Nie mam pojęcia, który z nich byłby najlepszy. Nie stać mnie narazie na droższy pędzel do podkładu np. sephora, inglot czy body shop, ale może wkrótce
Może któraś z Was miała wymienione przeze mnie w linkach pędzle ??
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 19:42   #709
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pędzle

wszystkie są podobne ja mam jakiś dodawany do zestawu (podobno lancome, dobre sobie ) i daje radę

http://www.allegro.pl/item430263118_...ys_gratis.html

mój ma takie o włosie jak ten, ale zupełnie inną rączkę i szczerze wątpię w jego oryginalność;D Ale nie przeszkadza mi to, bo sam w sobie daje radę;]

w Sephorze kiedyś kosztowały koło 20 zł, więc lepiej sprawdź tam jeszcze;]
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 20:30   #710
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
wszystkie są podobne ja mam jakiś dodawany do zestawu (podobno lancome, dobre sobie ) i daje radę

http://www.allegro.pl/item430263118_...ys_gratis.html

mój ma takie o włosie jak ten, ale zupełnie inną rączkę i szczerze wątpię w jego oryginalność;D Ale nie przeszkadza mi to, bo sam w sobie daje radę;]

w Sephorze kiedyś kosztowały koło 20 zł, więc lepiej sprawdź tam jeszcze;]
Sprawdzę pędzle sephorowskie
A ile cm ma włosie Twojego pędzla ? Zastanawiam się czy lepiej używa się tego od dłuższym czy o krótszym włosiu
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-08, 22:52   #711
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pędzle

pewnie to zalezy, kup jakis tani najpierw i zobaczysz.

moj ma wlosie od 22 do 28 mm (wiadomo po bokach krotsze) i 2 cm szerokości. i wystarcza. kup sobie podobny najlepiej jakiś tani, najwyżej za jakiś czas zmienisz
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-09, 18:55   #712
madzikUK
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 867
GG do madzikUK
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez Kicia_Wampirzyca Pokaż wiadomość
Kochane proszę Was bardzo, doradźcie mi jakiś dobry pędzel do podkładu
Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
z allegro dają radę, podobno z sephory sa swietne. gdzies ktos chwalil kabuki do podkladu
no to ja chyba chwalilam i musze przyznac, ze nadal jestem pod mega wrazeniem tego pedzla. tu jest stronka http://www.adesignbrushes.com/produc...e-brushes.html
ja akurat kupilam pedzel na targach, pierwszy raz spotykam sie z ta firma i jednego dnia przyczailam sie na pedzle, wrocilam do domu, przespalam sie z tym i nastepnego juz musialam kupic.heh teraz zaluje ze nie wzielam rowniez plaskiego kabuki
wlosie jest mieciutkie i nie rozlazi sie na wszystkie strony jak przyciskam do buzki (moj plaski niestety to robi). rewelacyjnie wtapia podklad w skore i nie ma zadnych zamazow czy innego rodzaju sladow. szczerze polecam, chociaz nie wiem jak wyglada z wysylka.
__________________
02.02.2010 urodzilo sie najwieksze szczescie mojego zycia-Natalia:
http://picasaweb.google.co.uk/stanczak.magdalena/Natalia#
madzikUK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-10, 07:22   #713
erolek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 340
Dot.: Pędzle

Tak jak pisałam wcześniej, zamówiłam sobie takie pędzle http://allegro.pl/item451782659_prof...rka_sobol.html
Przyszły w środę i cieszę się jak gwizdek. Ale mam mały mętlik co do czego? Który pędzelek z tego zestawu to tzw. "kulka"? Do czego są te ciupkie płaskie pędzelki? W weekend będę musiała poświęcić trochę czasu i pobawić sienimi. Ale jakość pierwsza klasa a pędzlem do pudru to mogę się miziać i miziać taki mięciutki ;-)
erolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-10, 09:08   #714
zsrr23
Raczkowanie
 
Avatar zsrr23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 375
Dot.: Pędzle

Kupiłam puder mineralny, dokupić muszę do niego pędzel i tu właśnie mam największy problem po raz pierwszy kupiłam puder więc nie mam wprawy w nakładaniu go, zawsze używałam płynnych fluidów ..
Proszę podpowiedzcie mi jaki mam kupić pędzel do pudru mineralnego ?
zsrr23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 18:06   #715
madzikUK
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 867
GG do madzikUK
Dot.: Pędzle

a teraz cos na poprawe humoru dzis w pracy ujrzalam prawdziwa perelke pedzlowa. od razu nasunelo mi sie pytanie czemu ja wydalam tyle kasy za pedzle skoro niektorzy uzywaja takich i tez sa zadowoleni. lol
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 12102008067.jpg (69,3 KB, 92 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 12102008068.jpg (91,9 KB, 102 załadowań)
__________________
02.02.2010 urodzilo sie najwieksze szczescie mojego zycia-Natalia:
http://picasaweb.google.co.uk/stanczak.magdalena/Natalia#
madzikUK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 20:29   #716
zsrr23
Raczkowanie
 
Avatar zsrr23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 375
Dot.: Pędzle

jejku .. ten pędzel wygląda jakby na nim kura siedziała
zsrr23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-12, 21:44   #717
nowka1
Raczkowanie
 
Avatar nowka1
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 405
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez madzikUK Pokaż wiadomość
a teraz cos na poprawe humoru dzis w pracy ujrzalam prawdziwa perelke pedzlowa. od razu nasunelo mi sie pytanie czemu ja wydalam tyle kasy za pedzle skoro niektorzy uzywaja takich i tez sa zadowoleni. lol
świetnie to wygląda
__________________
Don't stop me now
I'm having such a good time...

nowka1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-13, 18:22   #718
tisza
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 171
Dot.: Pędzle

)
tisza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-13, 18:48   #719
Kicia_Wampirzyca
Zakorzenienie
 
Avatar Kicia_Wampirzyca
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: BP
Wiadomości: 3 039
GG do Kicia_Wampirzyca
Dot.: Pędzle

Wstępnie zamówiłam taki pędzel do podkładu : http://www.allegro.pl/item454302339_...1_okragly.html
Mam nadzieję, że będzie w porządku.
Pędzla kabuki używam tylko do podkładu mineralnego
__________________
"Through the darkness of futures past, the magician longs to see. One chants out between two worlds ...
fire, walk with me'


http://kiciawampirzyca.blogspot.com
Kicia_Wampirzyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-14, 21:09   #720
Elfia4
Moderator DOMator
 
Avatar Elfia4
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: z nad morza
Wiadomości: 7 171
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Pędzle

Cytat:
Napisane przez madzikUK Pokaż wiadomość
a teraz cos na poprawe humoru dzis w pracy ujrzalam prawdziwa perelke pedzlowa. od razu nasunelo mi sie pytanie czemu ja wydalam tyle kasy za pedzle skoro niektorzy uzywaja takich i tez sa zadowoleni. lol
Hehe, nawet mnie to nie zdziwiło. Kilka moich koleżanek w czasach liceum miało właśnie taki skołtuniony pędzel, który był zalepiony od pudru i brudu. W toaletach podczas imprez też widuję czasem takie "kwiatki" wyciągane z torebki. I nic tu nie pomoże, to, że właścielka pudruje nos drogim pudrem skoro pędzel błaga o litość zalepiony bakteriami Blee... nie wiem jak można doprowadzić pędzel do takiego stanu (ten i tak nie jest najgorszym jaki moje oczy widziały)
Z tego co zaobserwowałam to jedyną metodą na zniszczenie pedzla jest wcieranie pudru lub różu trzymając pedzel prosto i naciskając tak, zeby się rozłożył na wszystkie strony, zamiast leciutko się rozchylić, kiedy trzymamy go pod skosem. Jednym słowem trzeba miec talent nawet do tego
Elfia4 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
#brush, 35os, akcesoria do makijażu, białe włosy, blending brush, blendowanie, bronzer, czym malować, every day minerals, flat top, hakuro, lancrone, makeup, makeupovelove, makijaz, makijaż, morphe, najlepsze, oczy, paleta cieni, pędzel, pędzle, pędzle do makijażu, pędzle do makijażu hakuro, pędzle w7, początkujące, podkład, problem, puder, pytanie pedzelki pedzel, róż, sunshade, tommi white, włosie, wybór, zestaw pędzli

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-07-18 18:50:02


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:36.