"Naturalny" problem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-07-07, 18:21   #1
xXHappyGirl948Xx
Przyczajenie

"Naturalny" problem

Witam wszystkie panie
Mam 14 lat i jak na mój gust i gust innych umiem zrobić dobry makijaż (jak poćwiczę na mojej siostrzyczce to wrzucę parę zdjęć ). Jednak nie mam na tyle doświadczenia i wychodzą mi tylko mocne makijaże. Jak zrobić naturalny make-up i jakich kosmetyków radzicie mi używać? Mój budżet też jest ograniczony, więc nie stać mnie na kosmetyki z Sephory, czy Astor'a. Na razie używam cieni za max 10 zł. jak nałoże róż na policzki to moja siostra wygląda śmiesznie. Jak mam ją umalować, żeby nie było takiego efektu? Czy też może używam złych kosmetyków? Proszę o pomoc.
xXHappyGirl948Xx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-07, 18:44   #2
ryba82
Zakorzenienie

Dot.: "Naturalny" problem

Cytat:
Napisane przez xXHappyGirl948Xx Pokaż wiadomość
Witam wszystkie panie
Mam 14 lat i jak na mój gust i gust innych umiem zrobić dobry makijaż (jak poćwiczę na mojej siostrzyczce to wrzucę parę zdjęć ). Jednak nie mam na tyle doświadczenia i wychodzą mi tylko mocne makijaże. Jak zrobić naturalny make-up i jakich kosmetyków radzicie mi używać? Mój budżet też jest ograniczony, więc nie stać mnie na kosmetyki z Sephory, czy Astor'a. Na razie używam cieni za max 10 zł. jak nałoże róż na policzki to moja siostra wygląda śmiesznie. Jak mam ją umalować, żeby nie było takiego efektu? Czy też może używam złych kosmetyków? Proszę o pomoc.
trudno ocenić czy to kwestia kosmetyków czy jednak Twojej niewprawnej jeszcze ręki Zrób fotki swego dzieła i kosmetyków to coś podpowiemy