COVER SPN + żele IBD - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-14, 12:43   #1
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176

COVER SPN + żele IBD


Wiem dokładnie dziewczyny, że żeli różnych marek nie powinnysmy łączyć ze sobą .. lecz niestety mam teraz taki dylemat ponieważ pracuję na zelach IBD i on typowo kamuflaża ładnego nie ma, wiec zastanawiam się nad kupnem COVER GEL z SPN różowiutkiej firmy...

czy któras ma juz przetestowana czy cos sie dzieje , jakbym zastosowała tzw "kanapke", czyli bonder z IBD, cienka warstwa żelu clear IBD, na to cover z SPN i budujemy pazurka dalej builder clear IBD ?????

wiecie czy cos moze sie stac???

pozdrawiam
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 17:01   #2
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: COVER SPN + żele IBD

up up
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 17:55   #3
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: COVER SPN + żele IBD

Spokojnie możesz łączyć
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 20:21   #4
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: COVER SPN + żele IBD

uff .. . no to mi ulżyło heh paulakr, a sprawdzałaś na sobei czy słyszałas?
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 20:26   #5
kinia2305
Zadomowienie
 
Avatar kinia2305
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Wiadomości: 1 704
Dot.: COVER SPN + żele IBD

Ja sprawdziam na klientkach. Z ta roznica, ze byl to SPN baby blush. Ale to jedno i to samo tylko kolor inny. I trzyma sie dobrze.
Za 2 tygodnie bede miala cover to tez sprawdze i jak cos to napisze.
__________________
I am WONDER WOMAN ...
I wonder where I left my keys
I wonder how I put on weight
I wonder where my money went
I often wonder why I wonder

kinia2305 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 20:32   #6
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: COVER SPN + żele IBD

Wszystko sprawdzałam
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 20:33   #7
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: COVER SPN + żele IBD

oki) mam w planach własnie kupno tego covera.. a kurcze nie mam tyle kaski żeby sobie skompletować nastepny zestaw spn od początku bo super mi sie pracuje na IBD! ale jednak korci mnie ten kamuflażyk tym bardziej że wszyscy zachwalają go..
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-14, 22:41   #8
moniSkaBe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 99
Dot.: COVER SPN + żele IBD

mi sie podoba kolorek, ale chyba zainwestuje w sun flower
moniSkaBe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-15, 09:53   #9
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: COVER SPN + żele IBD

miała m sun flower, i sie go pozbyłam

mi niestety ten kolor nie odpowiadał za ciemny..
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-15, 12:29   #10
moniSkaBe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 99
Dot.: COVER SPN + żele IBD

no to ja juz nie wiem jedni mowia ze ladny kolorem, drudzy ze za ciemny i do dupy.. ehh..
i nie wiadomo co zrobic.
jedyne wyjscie do kupic samemu i sprawdzic
moniSkaBe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-15, 19:41   #11
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: COVER SPN + żele IBD

dokładnie kup maly poj 7ml sun flower i 15ml cover spn i sama sprawdzisz ktory ci lepiej odpowiada i Twoim klientkom
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-15, 23:11   #12
moniSkaBe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 99
Dot.: COVER SPN + żele IBD

coverek SPN juz mam
moniSkaBe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-16, 08:45   #13
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: COVER SPN + żele IBD

no i jak?
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-16, 08:46   #14
klifek17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 176
Dot.: COVER SPN + żele IBD

oj sorki nie czytałam posta wyżej .. czyli sie podoba
klifek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-16, 16:48   #15
moniSkaBe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 99
Dot.: COVER SPN + żele IBD

podoba.. jutro moze bede robic nim pazurki

hmm.. a czy zel SPN a mianowicie ten coverek mozna polaczyc z builder clear z NSI?
moniSkaBe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-23, 14:31   #16
moniSkaBe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 99
Dot.: COVER SPN + żele IBD

juz wiem ze mozna :P
tylko builder NSI jest jak dla mnie za rzadki...
moniSkaBe jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:45.