żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-17, 11:29   #1
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 3 391
Exclamation

żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??


Możecie polecić jakiś salon lub osobę, która dobrze robi żele? Ja chodzę na Tapicerską do Osielska, pazurki zawsze świetnie zrobione, ładny kształt, dobrze opiłowane, ale maja tak mało wolnych terminów, że szkoda gadać, żeby umówić sie o tej godz co mi pasuje to bym musiala czekac z 6 tygodni a do tego czasu to mi tez pazurki zejdą same chyba także jak macie kogoś kto jest dobry i robi pazurki nawet po domach to dajcie namiar.
abz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-17, 18:01   #2
maluszka22
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 468
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

Jesli pasuje ci bydgoszcz to polecam Olę M. tu masz linka do jej bloga http://paznokcie-oli-m.blog.onet.pl/
maluszka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-17, 22:52   #3
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 3 391
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

dzięki, kiedyś chyba byłam na jej bloggu (albo bynajmniej na podobnym)...pazurki niczego sobie, wyglądają elegancko muszę się zastanowić...
abz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-18, 08:13   #4
maluszka22
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 468
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

W Bydgoszczy jest kilka calkiem dobrych stylistek np.Monika Gollob,Karolina Górska,nasza wizazowa Katniczka.Napewno znajdziesz cos dla siebie
maluszka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-18, 11:58   #5
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 3 391
a orientujecie się w cenach? chciałabym bym płacić mniej niz 70zł, ale moze dobra jakość wymaga właśnie takiej ceny...

chodzi mi oczywiście o dopełnienie

Edytowane przez frauhelga
Czas edycji: 2010-02-19 o 14:59
abz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-18, 20:06   #6
maluszka22
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 468
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

jesli chodzi o dopelnienie to powinnas sie w tej cenie wmiescic
maluszka22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-21, 14:02   #7
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 3 391
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

wchodziłam na te blogi, ogladałam, czytałam i wniosek mam jeden: im wiekszy wybór tym trudniej mi zdecydować ;/
Moze któraś z was bydgoszczanek miałaby dla mnie czas na moje żelki? Jakby co to piszcie tu albo na priv bede potrzebowała dopełnienia przed połową sierpnia
z góry dzięki
abz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-09, 18:26   #8
goplana84
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 248
GG do goplana84
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

Też podepnę się pod temat. Bylam u kilku stylistek w bydgoszczy... a raczej jak sie okazalo pseudo stylistek. Teraz 3 miesiace mijaja jak zdjęłam pazurki i zaczyna mi ich brakowac. wolę jednak dlugie, a naturalne jakos nie chca mi ladnie urosnac. Poza tym kusza mnie te przepiekne ozdby i rozne mozliwsci kompozycji na żelowych pazurkach. Doradzcie mi prosze do kogo isc? i co sadzicie o tych pazurkach??http://zelowe-pazurki.bloog.pl/kat,0,page,3,.
goplana84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-15, 10:18   #9
abz
Zakorzenienie
 
Avatar abz
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 3 391
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

przejrzałam mnóstwo blogów (głównie bydgoszczanek) i w końcu zdecydowałm się na http://kinga-mr.blog.onet.pl/
nie zawiodłam sie
__________________
od 26 kwietnia 2008 - żona // nasz ślub
mamy Synka: Krzysiu ur. 24-09-2010
i znowu serca mam dwa...


abz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-15, 11:37   #10
goplana84
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 248
GG do goplana84
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

Ja zdecydowałam sie na Perfect wizaż rzy ulicy Dworcowej i jestem zadowolonabardzo, ocencie same...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_6079.JPG (62,7 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_6083.JPG (63,2 KB, 49 załadowań)
goplana84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-02-19, 13:55   #11
MONICZKKA12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 2
Thumbs up Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

PAZNOKCIE ZAKŁADAM JUZ OD 6 LAT, TYLKO Z ROCZNA PRZERWA... KIEDYS BYŁY TYLKO AKRYLE, POTEM WSZYSCY PRZEŻUCILI SIĘ NA ŻELE.... "ZALICZYŁAM" JUZ Z 10 STYLISTEK - W TYK KILKA PSEUDO-STYLISTEK :/ OD 2 LAT ROBIE PAZURKI U AGNIESZKI http://agnieszki.blog.onet.pl/ HEHE, FAJNIE ROZBUDOWAŁA BLOGA I SA TAM NAWET MOJE PAZURKI )) DAWNO NIE ZAGLĄDAŁAM :/ ZAPROPONOWAŁA MI METODE MIESZANA - AKRYL + ŻEL I TERAZ JESTEM SUPER ZADOWOLONA BO MAM MOCNE STABILNE PAZURKI I NIGDY MI NIE PODESZŁO POWIETRZE !!!! HURA AAA !!!! ALE UWAGA DZIEWCZYNY BO CIEZKO SIE DO NIEJ DOSTAC- MIN. TYDZIEN NA PRZÓD DZWONIE, ALE CZASMI MNIE GDZIES WCISNIE JAK TOS ZMIENI TERMIN )) BARDZO FAJNA DZIEWCZYNA I ROBI DOBRĄ KAWKE MONIA
MONICZKKA12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-13, 23:03   #12
Alekxxxx
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 1
Thumbs up Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

Podziękowania dla Moniczki... Byłam u Agnieszkijuż dwa razy i jestem super zadowolona . Teraz zaczęłam u niej kurs stylizacji paznokci żelowych bo sie nakręciłam gdy zobaczyłam jak profesjonalnie robi moje pazury. Takie wariactwo ale już teraz wiem, że na tym nie stracę (mam taką nadzieję) Dzięki Moniczka...
Alekxxxx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-10, 09:52   #13
wlosylaserem
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 1
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

/...../

Edytowane przez Agoosia
Czas edycji: 2010-06-10 o 12:54
wlosylaserem jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-10, 11:46   #14
charolina
Zadomowienie
 
Avatar charolina
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Łążek
Wiadomości: 1 239
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

przepraszam bardzo ale reklama na tym forum jest zakazana proszę czytać regulamin
__________________
zapraszam na mój pazurkowy wątek
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=374711
charolina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-02, 09:18   #15
MokraWloszka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 3
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

A ja znam świetną stylistkę paznokci z fordonu, Panią Lidkę. Chodzę do niej od 2 lat w sumie to chyba od kiedy ma własny salon kosmetyczny. Tak więc ją polecam, nigdy się nie zawiodłam, a jej prace są na stronce www.lidiawinkler.zor.pl
Gdyby któraś chciała się zapisać to można przez gg i telefon, tyle że gg nie pamiętam, a tel 505 519 019.
PS. Czasem dojeżdża do klientek nawet do Osielska.
Buziaczki
MokraWloszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-09-12, 23:21   #16
rozanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 284
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

Dziewczyny jeśli szukacie kogoś solidnego i z pomysłem to ja polecam Magdę z Fordonu.Na tym blogu można zobaczyć jej prace :
http://paznokcie-zelowe-magdy.bloog.pl
Ja chodzę na french i jestem zadowolna.Ceny też przystępne
pozdrawiam
__________________
Nie idź na kompromis ,jeśli chodzi o Ciebie samego...
Jesteś wszystkim co masz .

J.Joplin



http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=419726
MOJA WYMIANKA
rozanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-03-18, 07:54   #17
gumisica
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 4
Dot.: żele Bydgoszcz/gmina Osielsko - gdzie??

Cześć dziewczyny wiem,że to stary wątek,ale ja też postanowiłam kogoś polecić bo wiem jak cięzko jest trafić na fajną i profesjonalną osobę robiącą pazurki i może komuś kiedyś się przyda Przebyłam długą drogę najpierw namówiła mnie koleżanka na tipsy u swojej kuzynki,skusiłam się bo bardzo mi się podobały..zresztą same wiecie I niestety moja płytka (jak się później dowiedziałam)została zmasakrowana,czerwona, boląca,pazurki nie trzymały się nawet 2 tygodnii,a żel sam mi odłaził z tipsaKiedy pozbierałam się psychicznie udałam się do kolejnej"polecanej osoby"na frencha,prostego i płaskiego ...Miałam sobie dać spokój,ale moja siostra miała ślub i jako świadkowa chciałam ładnie wyglądać no i udało się-do trzech razu sztuka Chodzę do Pani Sylwii www.paznokcie-sylwia.zor.pl cena jak dla mnie jest przystępna zresztą w poprzednich dwóch miejscach nie płaciłam jakoś dużo mniej,a co było same już wiecie.Nawet od czasu do czasu dostaję rabat tak bez niczego,jak pazurek mi się złamał(z mojej winy bo przenosiłam kanapę z mężem) naparwa była bezpłatna bo p.Sylwia daję gwarancję aż do uzupełnienia.No i co ważne bardzo sympatycznie oraz gadulsko spędzam czas na uzupełnieniu Pozdrawiam ciepło wszytkie te co nosza pazurki i przerzucają nimi kotlety na patelni
gumisica jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:35.