*glizda na koleżance 2 * - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-13, 21:48   #31
kiniaczeq
Zakorzenienie
 
Avatar kiniaczeq
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Fantastycznie uwielbiam mocny makijaż
__________________
There's nothing wrong with talking to yourself

le diable
kiniaczeq jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-13, 22:38   #32
panna_migotka_86
Raczkowanie
 
Avatar panna_migotka_86
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: 3city
Wiadomości: 179
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Bosko! Zaniemówilam z wrażenia!
__________________
05.07.- White Sensation 2008 Amsterdam !
29.08.- Egipt, czyli wakacje mojego życia !
PS. Wszelkie porady dotyczące wyjazdu do Egiptu mile widziane.
panna_migotka_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-13, 22:48   #33
19katarina82
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 911
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Ojej jak ładnie bardzo mi się podoba- śwteina robota, to wycieniowanie

powiedz mi proszę jaki to cien inglota granatowy, matrix ile? dobrze sie rozprowadza i rozciera?
__________________
Miłośniczka naturalnej pielęgnacji ciała i twarzy,
instruktorka jogi twarzy oraz
"wykowynaczka" japońskiego masażu liftingującego twarzy
Oraz blogerka z zamiłowania: http://www.kasiaosiecka.pl/
19katarina82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 07:32   #34
czarna_kawa80
Zakorzenienie
 
Avatar czarna_kawa80
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 9 993
GG do czarna_kawa80
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

heh juz nie moge sie doczekac jak sie moja facjata zajmiesz
__________________
Panna Żelazny Zad
wizażuję sobie http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=343695 ZAPRASZAM


http://wizaz.pl/Mikroreklama






jestem zbyt za✂✂✂ista żeby ociekac za✂✂✂istością, to za✂✂✂istość ocieka mną


czarna_kawa80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 08:31   #35
glizdka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: kielce
Wiadomości: 2 142
GG do glizdka
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Cytat:
Napisane przez suspense Pokaż wiadomość
tak nastraszyłaś,że teraz napewno będziesz mieć duuuuużo komenatrzy

mi się podoba strasznie a te kolorki to już w ogóle cud miód i orzeszki
szkoda tylko,że całej twarzy nie ma
Cytat:
Napisane przez Flofferek Pokaż wiadomość
slicznie
Cytat:
Napisane przez kiniaczeq Pokaż wiadomość
Fantastycznie uwielbiam mocny makijaż
Cytat:
Napisane przez panna_migotka_86 Pokaż wiadomość
Bosko! Zaniemówilam z wrażenia!
Cytat:
Napisane przez 19katarina82 Pokaż wiadomość
Ojej jak ładnie bardzo mi się podoba- śwteina robota, to wycieniowanie

powiedz mi proszę jaki to cien inglota granatowy, matrix ile? dobrze sie rozprowadza i rozciera?
Cytat:
Napisane przez czarna_kawa80 Pokaż wiadomość
heh juz nie moge sie doczekac jak sie moja facjata zajmiesz
hyhyhy dziękuję :dzie kuje:
glizdka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 23:09   #36
Lemirka
Zakorzenienie
 
Avatar Lemirka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: miasto na W
Wiadomości: 4 991
Talking Dot.: *glizda na koleżance 2 *

REWELACJA
Lemirka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 10:31   #37
Magnolia_83
Rozeznanie
 
Avatar Magnolia_83
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: wołomin
Wiadomości: 695
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Ja się batów nie boje ale i tak napisze

Makijażyk piekny! naprawdę super, choc wydaje mi się że za dużo tu sie wkradło photoshopa?
Szkoda że nie pokazałaś całej buzi bo tak tylko mozna ocenic czy dany makijaż pasuje do oka a nie do ciebie bezpośrednio.

Fajnie wykonane, fajną tęczówkę ma koleżanka
__________________
Po czym poznać że to miłość?

poznasz ją po tym
ze nawet nie zauważysz,
gdy cale twoje życie sie skończy
a ona wciąż będzie przy tobie...
Magnolia_83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 11:36   #38
gosiaczek6
Zakorzenienie
 
Avatar gosiaczek6
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 15 901
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

sliczne cieniowanie
gosiaczek6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 12:43   #39
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Bosko!bardzo ładne cieniowanie
Siuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 00:14   #40
P-o-n-y
Zakorzenienie
 
Avatar P-o-n-y
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 3 904
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

*_* swietny!
P-o-n-y jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 13:02   #41
ricca166
Wtajemniczenie
 
Avatar ricca166
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 434
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Makijaż widać że profesjonalnie wykonany,kolorki super.

P.S.A tytul też mi się dziwnie skojarzył ;P
ricca166 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 13:19   #42
malwa14
Rozeznanie
 
Avatar malwa14
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 618
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Śliczny ten makijaż.

Mi też tytuł dziwnie się skojarzył.
malwa14 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 13:23   #43
Kachaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Kachaaa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 58 879
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

pieknie!!
__________________


olejuję paznokcie od 06.02.2014

Kachaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 12:17   #44
kaori
Raczkowanie
 
Avatar kaori
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 404
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

niesamowicie idealnie na imprezy!
__________________
I Ty możesz zmienić świat!

www.odezwijsie.pl - jeżeli popierasz pomysł i chcesz pomóc odnaleźć się wszystkim nieszczęśliwie zakochanym duszyczkom, dołącz do nas i ustaw taki podpis!
kaori jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 13:09   #45
glizdka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: kielce
Wiadomości: 2 142
GG do glizdka
Dot.: *glizda na koleżance 2 *

Cytat:
Napisane przez Lemirka Pokaż wiadomość
REWELACJA
dziękuję

Cytat:
Napisane przez Magnolia_83 Pokaż wiadomość
Ja się batów nie boje ale i tak napisze

Makijażyk piekny! naprawdę super, choc wydaje mi się że za dużo tu sie wkradło photoshopa?
Szkoda że nie pokazałaś całej buzi bo tak tylko mozna ocenic czy dany makijaż pasuje do oka a nie do ciebie bezpośrednio.

Fajnie wykonane, fajną tęczówkę ma koleżanka
niestety nie posiadam fotoszopa jedynie kontrast zwiększony najzwyklejszym programem ale dziękuję
Cytat:
Napisane przez gosiaczek6 Pokaż wiadomość
sliczne cieniowanie
dziękuję

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Pokaż wiadomość
Bosko!bardzo ładne cieniowanie
dziękuję
Cytat:
Napisane przez P-o-n-y Pokaż wiadomość
*_* swietny!
dzięki

Cytat:
Napisane przez ricca166 Pokaż wiadomość
Makijaż widać że profesjonalnie wykonany,kolorki super.

P.S.A tytul też mi się dziwnie skojarzył ;P
hihi
Cytat:
Napisane przez malwa14 Pokaż wiadomość
Śliczny ten makijaż.

Mi też tytuł dziwnie się skojarzył.
hihi dzięx
Cytat:
Napisane przez Kachaaa Pokaż wiadomość
pieknie!!
dziękuję

Cytat:
Napisane przez kaori Pokaż wiadomość
niesamowicie idealnie na imprezy!
glizdka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:31.