Zrecenzuj kosmetyk !!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-28, 08:11   #1
comolapriveravez
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 9

Zrecenzuj kosmetyk !!!


hEJKA
zapraszam wszystkich do wydawania opinii o kosmetykach

DZIS CZESC 1 - kosmetyki do twarzy !

Piszcie te dobre i te złe opinie, czego nie polecacie, co jest idealne

Moim pierwszym kosmetykiem będzie Garnier czysta skóra - tonik...
a wiec tonik jest super, zbiera tluszcz i zanieczyszczenia ze skóry...
Pachnie owocami - co dla mnie akurat niezbyt przypada do gusta
Jednak tonik normalizuje w sposob idealny moja skóre.
Oczywiscie zostawia na skorze taka lepka otoczke...co jest niezbyt mile... ale mimo wszystko narazie nie chce go zamienic na inny

Kolejnym kosmetykiem który musze zachwalic to NO-scar !!!
Jest on zrobiony z macicy perłowej. Konsystencje ma perłową. Używam go bo mam straszna cere pelna tradzikow, wagrów itp...
Jest tez ponoc dobry na blizny i rozstepy.
Efekty sa niesamowite jak uzywa sie go regularnie.
A dogłebny efekt jest wtedy jak uzyje sie go po mikrodermabrazji
Polecam. Jedyny mankament to jest jego cena- ok. 70-80 zł
Krem jest w fajnym pojemniczku i ładnie pachnie

I kolejnym do twarzy kremem beda chusteczki nawilzone firmy LOREAL.
Na codzien jak jestem w pracy uzywam ich aby zbierac nadmiar sebum. Po 8 godzinach w pracy wychodze cala swiecaca i wyglądam jakbym wykonywala fizyczna prace... Po za tym zbiera zanieczyszczenia i sprawia ze skóra jest matowa. Uzywam go krótki czas wiec duzo o nich powiedziec narazie nie moge.
W kazdym razie oddaja niesamowita swiezosc

A teraz Wy ... Jaki kosmetyk i co o nim sadzicie
ZAPRASZAM
comolapriveravez jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-28, 09:22   #2
Arribeth
Zadomowienie
 
Avatar Arribeth
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 053
GG do Arribeth Send a message via Skype™ to Arribeth
Dot.: Zrecenzuj kosmetyk !!!

Czy nie wystarczy KWC?
__________________
"Bynajmniej" nie znaczy "przynajmniej":rolley es:





Arribeth jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-28, 09:52   #3
Marwari
Zakorzenienie
 
Avatar Marwari
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 19 175
GG do Marwari
Dot.: Zrecenzuj kosmetyk !!!

Cytat:
Napisane przez Arribeth Pokaż wiadomość
Czy nie wystarczy KWC?
no właśnie?
__________________
"Przeznaczenie rozdaje karty. A my tylko gramy." Artur Schopenhauer


[SIGPIC][/SIGPIC]
Marwari jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-28, 13:08   #4
sheerx
Raczkowanie
 
Avatar sheerx
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 153
Dot.: Zrecenzuj kosmetyk !!!

wystarczy kwc.
__________________
Może pewnego dnia sprawisz, że Twoja magia zadziała na mnie?
___________________
Cel:
ładna buzia - prawie osiagniety ;]
paznokcie - 0,5cm


sheerx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-31, 08:24   #5
comolapriveravez
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 9
Dot.: Zrecenzuj kosmetyk !!!

dzięki za pomoc i długa dyskusje
comolapriveravez jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-31, 10:05   #6
Ankalime
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z jaskini
Wiadomości: 1 810
Dot.: Zrecenzuj kosmetyk !!!

Cytat:
Napisane przez comolapriveravez Pokaż wiadomość
dzięki za pomoc i długa dyskusje
dzieki za pelne zapoznanie sie z forum
Ankalime jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:35.