Przegląd - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2008-07-28, 17:53   #1
tulipanek17
Raczkowanie

Przegląd

Drogie Wizażanki, mam do Was nietypową prośbę. Domyślam się, że jeszcze nikt tego nie wymyślił, no ale.. Mam pewien arsenał cieni do powiek.. Niestety, kompletnie nie wiem jak można je połączyć i w ogóle.. Jestem początkująca w sprawie makijaży, ale strasznie mnie zachwyciły makijaże na MM Dlatego też pomyślałam, ze Wy mi pomożecie Postanowiłam, ze wkleję zdjęcie moich cieni. A prośba polega na pomocy mi w połączeniu ich, jakimś logicznym dobraniu ew. podpowiedzi co jeszcze dokupić, tak by te cienie były faktycznie używane
Z góry dziękuję za wszystkie rady
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P7280295.jpg (72,4 KB, 37 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P7280298.jpg (54,9 KB, 28 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_5415.jpg (13,8 KB, 25 załadowań)

tulipanek17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-28, 18:45   #2
Ferrou
Zakorzenienie

Dot.: Przegląd

Tulipanku, widzę, że masz kilka paletek, są one tak konstruowane przez producenta, że spokojnie możesz się nimi malować. Pamiętaj, że najprościej to w zewnętrznych kącikach najciemniejszy kolor, natomiast w wewnętrznych najjaśniejszy
żółty cień możesz łączyć z jakim kolorem Tobie będzie pasowało: na MM jest dużo makijaży z żółtym w roli głównej i żółtym jako akcent Możesz także łączyć fiolet/różowy z zielenią. Można je łączyć na wiele sposobów:
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...3&d=1216828020
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...8&d=1217004682
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...9&d=1216129416

Możesz także wykorzystać Limonkę z avonu - w połączeniu z żółtym, albo tak jak tu:
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...7&d=1209474789