bio-oil - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-07-29, 13:17   #1
olcia1987
Rozeznanie
 
Avatar olcia1987
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 550

bio-oil


kochane jestesm na wakacjach w ilrlandii i dzis w aptece znalazlam taki o to olejek.Czy ktoraj z Was widziala to w polsce??Cena tu to 13 euro.Wiec nie tak duzo,jesli ktos bedzie zaineresowany to moge spisac sklad;]Ja mam tradzik,cere mieszana a tu pisze ze on zwalcza przeparwienia;]Tyle ze ja stosuje differin i niewiem czy moznaby mieszac go z tym olejkiem;]tzn uzywac npp rano a differin wieczorem;]Tu podaje link do aukcji na allegro bo nieznalazlam innego zdjecia
http://radiozet.allegro.pl/show_item.php?item=393386954
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 127_2703.jpg (143,4 KB, 25 załadowań)
olcia1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-07-29, 19:24   #2
olcia1987
Rozeznanie
 
Avatar olcia1987
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 550
Dot.: bio-oil

up upkochane zadna niezna tego olejku??
olcia1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-01, 16:21   #3
sclarke
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 12
Dot.: bio-oil

Hej Olcia. Mieszkam w Londynie i tez mi ten olejek ktos polecil, sprobowalam kilka razy, ale mialam wrazenie, ze dla mojej cery byl dosc tlusty. Ale znajome sobie chwala. Moze pomysl sobie, ze jesli nie uzyjesz go ostatecznie do twarzy, to mozesz uzyc do ciala, podobno splyca rozstepy (jesli takowe masz)
sclarke jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-01, 17:26   #4
Amaranta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 37
Dot.: bio-oil

Ta butelka wystarczyła mi na ok 6 miesiecy prawie-codziennego stosowania. Jest tłusty (zalezy w jakiej ilosci go nalozysz), ale rozsadnie nalozony niezle sie wchlania. Stosowałam zarówno na dzien po makijaz jaki na noc, nie podraznial okolic oczu, bylam zadowolona. Mam blizny i przebarwienia potradzikowe, ale nie jest pewna czy cos na nie wskurał. Jako nawilzacz - jak najbardziej polecam.
Amaranta jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:25.