Prace pseudostylistek. - Strona 74 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-02-06, 22:52   #2191
EwaFran81
Raczkowanie
 
Avatar EwaFran81
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 184
Dot.: Prace pseudostylistek.

w moim wieku kultura już obowiazuje (podobno:P)





A tu kolejne wiekopomne dzielo na niewinnej śwince skarbonce
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ozesz.jpg (16,6 KB, 227 załadowań)

Edytowane przez EwaFran81
Czas edycji: 2009-02-06 o 22:58 Powód: dopisek wraz ze zdjeciem:)
EwaFran81 jest offline  
Stary 2009-02-06, 22:56   #2192
ja85gusiek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 4 018
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez EwaFran81 Pokaż wiadomość
w moim wieku kultura już obowiazuje (podobno:P)
Wiek nie robi różnicy, trzeba ją po prostu mieć
__________________

ja85gusiek jest offline  
Stary 2009-02-06, 22:59   #2193
proana005
Raczkowanie
 
Avatar proana005
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 290
GG do proana005 Send a message via Skype™ to proana005
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez EwaFran81 Pokaż wiadomość
w moim wieku kultura już obowiazuje (podobno:P)
jakas sugestia? heh..

ja bylam delikatna przeciez.
__________________

proana005 jest offline  
Stary 2009-02-06, 23:02   #2194
EwaFran81
Raczkowanie
 
Avatar EwaFran81
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 184
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez proana005 Pokaż wiadomość
jakas sugestia? heh..

ja bylam delikatna przeciez.


No coś Ty;> nie czytałam niestety Twojej wypowiedzi u owej super stylistki a żałuję..mam nadzieję,ze dodałaś pikanterii
EwaFran81 jest offline  
Stary 2009-02-07, 10:14   #2195
Honey_Girl
Zakorzenienie
 
Avatar Honey_Girl
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 7 808
Dot.: Prace pseudostylistek.

Coś ode mnie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg elejoli3dz4.jpg (44,2 KB, 257 załadowań)
__________________
____________
,,To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem ''






Honey_Girl jest offline  
Stary 2009-02-07, 11:47   #2196
PinkSlip
Różowy Jednorożec
 
Avatar PinkSlip
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 4 084
GG do PinkSlip
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Honey_Girl Pokaż wiadomość
Coś ode mnie
Takie płetewki.
__________________
Tęcza, brokat, jednorożce.
PinkSlip jest offline  
Stary 2009-02-07, 16:16   #2197
Honey_Girl
Zakorzenienie
 
Avatar Honey_Girl
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 7 808
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez PinkSlip Pokaż wiadomość
Takie płetewki.
Nie wiem jak w ogóle można zrobić taki kształt haha
__________________
____________
,,To, co dziś jest rzeczywistością, wczoraj było nierealnym marzeniem ''






Honey_Girl jest offline  
Stary 2009-02-07, 16:20   #2198
ja85gusiek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 4 018
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Honey_Girl Pokaż wiadomość
Nie wiem jak w ogóle można zrobić taki kształt haha
Jak widać można, te i tak jeszcze nie są takie ostatnie, gorsze widziałam
__________________

ja85gusiek jest offline  
Stary 2009-02-07, 16:30   #2199
waga18
Przyczajenie
 
Avatar waga18
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: dolnosląskie
Wiadomości: 23
GG do waga18
Thumbs down Dot.: Prace pseudostylistek.

szukałam, szukałam i znalazłam... dla mnie straszne...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 113b.jpg (43,4 KB, 170 załadowań)
__________________
I love Grześ

(...)no i pazurki... moje
waga18 jest offline  
Stary 2009-02-07, 16:32   #2200
ja85gusiek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 4 018
Thumbs down Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez waga18 Pokaż wiadomość
szukałam, szukałam i znalazłam... dla mnie straszne...
Oj tak, to jest dopiero masakra
__________________

ja85gusiek jest offline  
Stary 2009-02-07, 16:33   #2201
enjoy89
Zakorzenienie
 
Avatar enjoy89
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 761
Dot.: Prace pseudostylistek.

o matko
__________________
Good things come to those who wait!
enjoy89 jest offline  
Stary 2009-02-07, 16:46   #2202
Naddel
Raczkowanie
 
Avatar Naddel
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 216
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez waga18 Pokaż wiadomość
szukałam, szukałam i znalazłam... dla mnie straszne...
Dobrze, drogie panie, ale powiedzmy sobie jasno i wyraźnie: to zdjęcie już tu było. Ze cztery razy.
Także no...wątek naprawdę ciekawy, warto sobie pooglądać w wolnych chwilach, żeby nie powtarzać fotek
Naddel jest offline  
Stary 2009-02-07, 17:10   #2203
aannuussiiaa1987
Rozeznanie
 
Avatar aannuussiiaa1987
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 636
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Honey_Girl Pokaż wiadomość
Coś ode mnie

o matko
aannuussiiaa1987 jest offline  
Stary 2009-02-07, 17:15   #2204
kulbit
Zakorzenienie
 
Avatar kulbit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 15 704
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez waga18 Pokaż wiadomość
szukałam, szukałam i znalazłam... dla mnie straszne...


nakleję je sobie na lodówkę w formie plakatu bo przyda mi sie zrzucić parę kilo
__________________
Nikt nie zasługuje na twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje na pewno nie doprowadzi cię do płaczu.

Moje anioły z masy solnej:
kulbit jest offline  
Stary 2009-02-07, 17:32   #2205
Nortonkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 29
Dot.: Prace pseudostylistek.

Patrzcie co znalazłam na allegro:

http://allegro.pl/item544682840_tips...o_gliwice.html


i


http://allegro.pl/item550436717_tips...ice_tanio.html.



Niezłe łopaty. I to się ogłasza i ludziom robi
Nortonkaa jest offline  
Stary 2009-02-07, 17:37   #2206
mmagda1988
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 240
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Nortonkaa Pokaż wiadomość
Patrzcie co znalazłam na allegro:

http://allegro.pl/item544682840_tips...o_gliwice.html


i


http://allegro.pl/item550436717_tips...ice_tanio.html.



Niezłe łopaty. I to się ogłasza i ludziom robi

Łopatki jaki łopatki ale jaki zasobny firmowy zestawik
mmagda1988 jest offline  
Stary 2009-02-07, 17:40   #2207
kolezankaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 643
Send a message via Skype™ to kolezankaa
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Nortonkaa Pokaż wiadomość
Patrzcie co znalazłam na allegro:

http://allegro.pl/item544682840_tips...o_gliwice.html


i


http://allegro.pl/item550436717_tips...ice_tanio.html.



Niezłe łopaty. I to się ogłasza i ludziom robi
tragedia
kolezankaa jest offline  
Stary 2009-02-07, 17:41   #2208
Nortonkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 29
Dot.: Prace pseudostylistek.

no żele chyba najtańsze na allegro;/
Nortonkaa jest offline  
Stary 2009-02-07, 17:44   #2209
Lady M
Raczkowanie
 
Avatar Lady M
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 289
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez waga18 Pokaż wiadomość
szukałam, szukałam i znalazłam... dla mnie straszne...
prosze zapoznajcie sie z watkiem i nie wstawiajcie po raz setny tego samego zdjecia...
__________________
To będzie MAJ!

01.05.2015
Lady M jest offline  
Stary 2009-02-08, 01:05   #2210
haneczkakrk
Zakorzenienie
 
Avatar haneczkakrk
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 16 705
Dot.: Prace pseudostylistek.

Powiedziała co wiedziała.
haneczkakrk jest teraz online  
Stary 2009-02-08, 09:27   #2211
enjoy89
Zakorzenienie
 
Avatar enjoy89
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 761
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez kulbit Pokaż wiadomość

nakleję je sobie na lodówkę w formie plakatu bo przyda mi sie zrzucić parę kilo
dobre

Cytat:
Napisane przez Nortonkaa Pokaż wiadomość
Patrzcie co znalazłam na allegro:

http://allegro.pl/item544682840_tips...o_gliwice.html


i


http://allegro.pl/item550436717_tips...ice_tanio.html.



Niezłe łopaty. I to się ogłasza i ludziom robi
okropne
__________________
Good things come to those who wait!
enjoy89 jest offline  
Stary 2009-02-08, 12:38   #2212
Nortonkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 29
Dot.: Prace pseudostylistek.

Hehe okropne to mało powiedziane. Dawno już nie widziałam takich łopat Laska nie posiada bogatej galerii co ewidentnie daje kolejny dowód, że zrobiła w życiu paznokcie 5 razy sobie i koleżance i już się czuje specjalistką;/ Trzeba być skrajnie nieodpowiedzialnym żeby żeby bez doświadczenia brać się za kogoś i to jeszcze za kasę Mogłaby najpierw przynajmniej z rok je porobić znajomym jeśli juz nie chce iść na kurs.
Nortonkaa jest offline  
Stary 2009-02-08, 14:56   #2213
Nortonkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 29
Dot.: Prace pseudostylistek.

Ciekawe, że w opisie zabiegu nie ma mowy o dezynfekcji FEEEEEEEEEEE
Nortonkaa jest offline  
Stary 2009-02-08, 15:57   #2214
ja85gusiek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 4 018
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Nortonkaa Pokaż wiadomość
Ciekawe, że w opisie zabiegu nie ma mowy o dezynfekcji FEEEEEEEEEEE
A na co jej dezynfekcja, ona jest tak profesjonalna, że wszystko robi w najsterylniejszych warunkach
__________________

ja85gusiek jest offline  
Stary 2009-02-08, 16:20   #2215
Olenka2000
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 3
Dot.: Prace pseudostylistek.

Nortonkaa a ty masz ze sobą jakies problemy czy twojemu chłopakowi znudził się sex z toba?? Nie rozumiem jak można na forum juz drugi dzien przelewac swoja nienawisc do swiata. Moze stłucz jakas szybe w oknie albo uderz pięscią w coś, może to ci pomoze. Poza tym chyba naprawde ci sie nudzi. Zajmij sie czyms bardziej gornolotnym może.
Olenka2000 jest offline  
Stary 2009-02-08, 16:32   #2216
ja85gusiek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 4 018
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Olenka2000 Pokaż wiadomość
Nortonkaa a ty masz ze sobą jakies problemy czy twojemu chłopakowi znudził się sex z toba?? Nie rozumiem jak można na forum juz drugi dzien przelewac swoja nienawisc do swiata. Moze stłucz jakas szybe w oknie albo uderz pięscią w coś, może to ci pomoze. Poza tym chyba naprawde ci sie nudzi. Zajmij sie czyms bardziej gornolotnym może.
A Tobie o co chodzi, widzę, że to Twój pierwszy post i od razu tak zaczynasz. Ten watek polega właśnie na wyszukiwaniu takich perełek i komentowaniu ich. Może najpierw zanim kogoś obrazisz, "spojrzyj sobie za kołnierz"
__________________


Edytowane przez ja85gusiek
Czas edycji: 2009-02-08 o 16:34
ja85gusiek jest offline  
Stary 2009-02-08, 17:49   #2217
Tholie
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 308
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Olenka2000 Pokaż wiadomość
Nortonkaa a ty masz ze sobą jakies problemy czy twojemu chłopakowi znudził się sex z toba?? Nie rozumiem jak można na forum juz drugi dzien przelewac swoja nienawisc do swiata. Moze stłucz jakas szybe w oknie albo uderz pięscią w coś, może to ci pomoze. Poza tym chyba naprawde ci sie nudzi. Zajmij sie czyms bardziej gornolotnym może.
niech się ferie skończą to nie będzie postów pisanych dla zabicia czasu
Tholie jest offline  
Stary 2009-02-08, 17:52   #2218
ja85gusiek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 4 018
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Tholie Pokaż wiadomość
niech się ferie skończą to nie będzie postów pisanych dla zabicia czasu
Dokładnie
__________________

ja85gusiek jest offline  
Stary 2009-02-08, 21:15   #2219
Nortonkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 29
Dot.: Prace pseudostylistek.

Cytat:
Napisane przez Olenka2000 Pokaż wiadomość
Nortonkaa a ty masz ze sobą jakies problemy czy twojemu chłopakowi znudził się sex z toba?? Nie rozumiem jak można na forum juz drugi dzien przelewac swoja nienawisc do swiata. Moze stłucz jakas szybe w oknie albo uderz pięscią w coś, może to ci pomoze. Poza tym chyba naprawde ci sie nudzi. Zajmij sie czyms bardziej gornolotnym może.
CZyżby zabrała głos autorka owych łopatek:confuse d:

Po pierwsze to forum służy do umieszczania paznokci, które są trak beznadziejne jak te.
Po drugie wkurza mnie, że takie "profesjonalistki" zerują na niewiedzy klientek, które 1 raz robią sobie tipsy i nie potrafia po foto ocenić ich poprawności. Wkurza mnie to bo też pierwsze jakie robiłam robiłam u osoby, która ogłaszała się na allegro i zrobiła mi takie "cuda" że bardziej doświadczone kumpele je wyśmiały. Bogu dzięki po kilku dniach odpadły..........
Nortonkaa jest offline  
Stary 2009-02-08, 21:20   #2220
Nortonkaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 29
Dot.: Prace pseudostylistek.

Dodam jeszcze, że jakby at oferta była z mojego miasta to przestrzegłabym wszystkich znajomych i poprosiłabym żeby przesłały to dalej na GG systemem łańcuchowym. Jak się nie ma o czymś pojęcia to się nie powinno za to brać. Zrób sobie dziewczyno kurs albo przynajmniej poćwicz to jeszcze z rok. Zamiast się obrażać wyciągnij wnioski!!! Potem przez takie pseudostylistki dziewczyny zniechęcają się do tipsów
Nortonkaa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:05.