wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-13, 22:58   #1
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528

wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D


TaraaaKolejna dawka moich mazidełCoś takie hm...dziwneale cały czas testuje kolorki z paletki od szanownego niedzwiadka




Twarz to samo co we wczesniejszym
Oczy grafit+róż z paletki i białykredka czarna inglot i tusz este lauder.
Usta błyszczy z paletki
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik

Edytowane przez paulina150528
Czas edycji: 2014-06-01 o 22:25
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-13, 23:05   #2
ewevinka
Rozeznanie
 
Avatar ewevinka
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: In The Middle Of Nowhere..
Wiadomości: 711
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Kurcze! Jak fajnie Ci wychodzą te policzki! I ogólnie ładnie Ci w tych kolorkach, a widziałam już wiele Twoich wariacji!
__________________




Wielu ludzi pyta mnie, dlaczego wciąż noszę ze sobą aparat i dlaczego robię
zdjęcia. Wówczas odpowiadam " a dlaczego Ty jesz"? J.L.Keivom

ewevinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-13, 23:11   #3
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

NO PAULINA, KUMASZ CZACZĘ
A KOLORYSTYKA BARDZO PASUJĄCA DO CIEBIE
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-13, 23:21   #4
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez ewevinka Pokaż wiadomość
Kurcze! Jak fajnie Ci wychodzą te policzki! I ogólnie ładnie Ci w tych kolorkach, a widziałam już wiele Twoich wariacji!


dziękuje


Cytat:
Napisane przez ryba82 Pokaż wiadomość
NO PAULINA, KUMASZ CZACZĘ
A KOLORYSTYKA BARDZO PASUJĄCA DO CIEBIE


Wredotko kochana bo ja musiałam poudawac,że nie wiem o co chodziŻartuje oczywiściePędzelek dużo pomaga jednakdziękuje bardzo
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-13, 23:35   #5
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

wole zwyklaka na Tobie mimo ze wykonanie bardzo dobre to kurde..rozu nie lubie no :P
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 00:14   #6
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez Candy Killer Pokaż wiadomość
wole zwyklaka na Tobie mimo ze wykonanie bardzo dobre to kurde..rozu nie lubie no :P

dziękujekombinuje kochana z kolorami
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 01:00   #7
czarna_kawa80
Zakorzenienie
 
Avatar czarna_kawa80
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 9 993
GG do czarna_kawa80
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

u siebie roz mi nie podchodzi ale Tobie ppasuje tak subtelnie wyszlo
__________________
Panna Żelazny Zad
wizażuję sobie http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=343695 ZAPRASZAM


http://wizaz.pl/Mikroreklama






jestem zbyt za✂✂✂ista żeby ociekac za✂✂✂istością, to za✂✂✂istość ocieka mną


czarna_kawa80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 01:11   #8
Monika1994
Wtajemniczenie
 
Avatar Monika1994
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 424
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

No noo jest nieźle podoba mi się. Fajnie wyglądasz w takich kolorkach
__________________
"Wiesz, mam ochotę pokazać ci zdjęcia z poprzednich wakacji. (...) Wiesz co było najgorsze? Poranki. Za każdym razem, gdy się budziłam wyobrażałam sobie, że całujesz mnie w kark, a wtedy dreszcze przechodzą moje ciało. Ciebie tam nie było, nie całowałeś mnie, a jednak czułam dreszcze."
Monika1994 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 01:15   #9
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez czarna_kawa80 Pokaż wiadomość
u siebie roz mi nie podchodzi ale Tobie ppasuje tak subtelnie wyszlo


a dziękuje pieknieja różu nie lubienie wiem czemu sie nim packam


Cytat:
Napisane przez Monika1994 Pokaż wiadomość
No noo jest nieźle podoba mi się. Fajnie wyglądasz w takich kolorkach

dziękuje kochanaa czemu Ty nie spisz o tej godzinie?
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 08:59   #10
glizdka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: kielce
Wiadomości: 2 142
GG do glizdka
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

ojoooj widze ze niedzwiedzowa paletka ci służy i kolorki niedźwiedzios ci wybrał pikne bo jakie ty masz oczy w tych kolorach!!!!! Widziałaś te swoje zdjęcia??? jak ci tęczówy wylazły!!!! Bosko !!!! Kolejny udany baaaardzo makijaż ooojojojooooj gratuluje idzie ci wyśmienicie
glizdka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 09:10   #11
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Kurde no jak Ty masz sile przy 2 dzieci i mezu na 2 makijaze dziennie?
Normalnie mistrzostwa bijesz-i to w dodatku ładne makijaze

Coraz ładniejsze rzeczy odmalowujesz.
Naprawde podziwiam.
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 09:29   #12
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez glizdka Pokaż wiadomość
ojoooj widze ze niedzwiedzowa paletka ci służy i kolorki niedźwiedzios ci wybrał pikne bo jakie ty masz oczy w tych kolorach!!!!! Widziałaś te swoje zdjęcia??? jak ci tęczówy wylazły!!!! Bosko !!!! Kolejny udany baaaardzo makijaż ooojojojooooj gratuluje idzie ci wyśmienicie

dziękujedziękuje: cmok:dziękuje



Cytat:
Napisane przez ilo16na Pokaż wiadomość
Kurde no jak Ty masz sile przy 2 dzieci i mezu na 2 makijaze dziennie?
Normalnie mistrzostwa bijesz-i to w dodatku ładne makijaze

Coraz ładniejsze rzeczy odmalowujesz.
Naprawde podziwiam.

dziękuje Ilonko pieknieSiłe hmm ja kobieta pracujaca,żadnej pracy sie nie bojeJakbyś widziała jak mój dzień wyglada to byś się zdziwiłaWystarczy wszystko zorganizowac tylkoa dzieci już dośc duże(6 i 4.5).
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 09:36   #13
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez paulina150528 Pokaż wiadomość

dziękuje Ilonko pieknieSiłe hmm ja kobieta pracujaca,żadnej pracy sie nie bojeJakbyś widziała jak mój dzień wyglada to byś się zdziwiłaWystarczy wszystko zorganizowac tylkoa dzieci już dośc duże(6 i 4.5).
A pracujesz takze zawodowo?
JA bym juz nie miala sily sie malowac po calym dniu.
Dzieci teoretycznie duze ale chyba dobrze wychowane bo moja siostra przy 9 letnim dziecku nie moze spedzic godziny przy lusterku bo mala sama soba sie nie umie zajac.
JA niestety juz jestem w domu wiec ze spotkania nici..
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 10:20   #14
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez ilo16na Pokaż wiadomość
A pracujesz takze zawodowo?
JA bym juz nie miala sily sie malowac po calym dniu.
Dzieci teoretycznie duze ale chyba dobrze wychowane bo moja siostra przy 9 letnim dziecku nie moze spedzic godziny przy lusterku bo mala sama soba sie nie umie zajac.
JA niestety juz jestem w domu wiec ze spotkania nici..

tak pracuje a dokładniej firme prowadzenie mam problemu ze znalezieniem czasu dla siebie i spełnianie swoich pasjiwszyscy zawsze mi mówiłi,ze moja doba nie 24 godzin ale chyba 48 bo oni połowy tego co ja robie w ciągu dnia nie potrafią ogarnącco do dzieci...jest ich dwóch i potrafia się sobą nawzajem zając
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 11:40   #15
kolezankaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 643
Send a message via Skype™ to kolezankaa
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

ślicznie Ci w tych kolorkach
jak zwykle starannie i ogółem ślicznie
kolezankaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 12:04   #16
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez kolezankaa Pokaż wiadomość
ślicznie Ci w tych kolorkach
jak zwykle starannie i ogółem ślicznie


dziękuje kochana pięknie
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 13:12   #17
Tajemnicza667
Zadomowienie
 
Avatar Tajemnicza667
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Okolice Głogowa (dolnośląskie) / Wrocław
Wiadomości: 1 985
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Dobrze, ze tego różu dałaś tak niewiele, bo pogryzł by się z Twoimi tęczówkami, a tak powstał ładny kontrast. Oczka mi się bardzo podobają, a kolor usta nadaje charakteru.
__________________

Tajemnicza667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 13:37   #18
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez Tajemnicza667 Pokaż wiadomość
Dobrze, ze tego różu dałaś tak niewiele, bo pogryzł by się z Twoimi tęczówkami, a tak powstał ładny kontrast. Oczka mi się bardzo podobają, a kolor usta nadaje charakteru.

dziękujeprawdze powiedziawszy było go więcej i bardziej intensywnie,ale przy rozcieraniu jakoś go wciełoA co do ust nie bardzo wiem co powinnam a czego nie na nich miec
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 15:13   #19
hellena85
Rozeznanie
 
Avatar hellena85
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 947
GG do hellena85
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Może niech Ci mąż częściej kupuje kosmetyki, jeśli ma tak super wychodzić
__________________
c'est la manie!
hellena85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 15:34   #20
gosiaczek6
Zakorzenienie
 
Avatar gosiaczek6
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 15 901
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

bardzo ładnie wyglądasz
gosiaczek6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 17:34   #21
harajuku
Raczkowanie
 
Avatar harajuku
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 82
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez paulina150528 Pokaż wiadomość
dziękuje






Wredotko kochana bo ja musiałam poudawac,że nie wiem o co chodziŻartuje oczywiściePędzelek dużo pomaga jednakdziękuje bardzo
No właśnie, a ja jeszcze na pędzle pieniędzy nie uciułałam;]
A makijaż śliczny!
harajuku jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 17:39   #22
KAROLCIA171
Zadomowienie
 
Avatar KAROLCIA171
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 514
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

postepy robisz niesamowite, cieniowanie super tylko chyab troszke rozowego sie pod oczy obsypalo no i poliki tez piekne. Podziwiam za taka organizacje swojego dnia i ze masz sile na to wszystko, naprawde nic tylko brac przyklad
KAROLCIA171 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 18:49   #23
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez hellena85 Pokaż wiadomość
Może niech Ci mąż częściej kupuje kosmetyki, jeśli ma tak super wychodzić

haha dziękuje


Cytat:
Napisane przez gosiaczek6 Pokaż wiadomość
bardzo ładnie wyglądasz

dziękuje


Cytat:
Napisane przez harajuku Pokaż wiadomość
No właśnie, a ja jeszcze na pędzle pieniędzy nie uciułałam;]
A makijaż śliczny!

dziękujeja też pędzelków odpowiednich jeszcze nie mam,tylko takie zwykłe ale i nimi można się nauczyc malowac


Cytat:
Napisane przez KAROLCIA171 Pokaż wiadomość
postepy robisz niesamowite, cieniowanie super tylko chyab troszke rozowego sie pod oczy obsypalo no i poliki tez piekne. Podziwiam za taka organizacje swojego dnia i ze masz sile na to wszystko, naprawde nic tylko brac przyklad

dziękuje piękniebardzo możliwe,że się obsypałoZ tą siłą to nie zawsze tak dobrze...czasami mnie dopadają moje dolegliwości zdrowotne i zmęczenie,ale staram się jednak jako tako organizowacPrzy dzieciach nie ma innego wyjścia
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 19:35   #24
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

uwielbiam te twoje tytuly
makijaz bomba!!!!1oko swietnie wymalowane tzn.granic nie widac,ladnie cien przechodzi pod lukiem brwiowym,ladnie rozswietlajacy mjkapik
podobasz mi sie
sylwia532 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 19:43   #25
aagnesska22
Wtajemniczenie
 
Avatar aagnesska22
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 810
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

cudnie
aagnesska22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 20:36   #26
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez sylwia532 Pokaż wiadomość
uwielbiam te twoje tytuly
makijaz bomba!!!!1oko swietnie wymalowane tzn.granic nie widac,ladnie cien przechodzi pod lukiem brwiowym,ladnie rozswietlajacy mjkapik
podobasz mi sie


Ty też mi się podobaszdzięki kochana a gdzie moje wredotki


Cytat:
Napisane przez aagnesska22 Pokaż wiadomość
cudnie

dziękuje
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 22:33   #27
ciaszunia
Zakorzenienie
 
Avatar ciaszunia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 5 132
GG do ciaszunia
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Milo patrzec jak sie cudownie nam rozwijasz Ladny makijaz- zero zastrzezen
ciaszunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 22:59   #28
GiGa007
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 2 540
GG do GiGa007
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

w tak krótkim czasie a Paola duzo się juz nauczyla i bardzo dobrze ładny makijaż ale odrobine za duzo rozświtlenia na calej buzince
Ps. kurcze fajny ten Ywoj niedzwiade rozpieszcza Cię prezentami a ja zeby dostac jakies mazidelko musze sie prosic godzinami a jak przynosze do domciu nowe nabytki to tylko słysze ..znowu i sie śmieje ,że trzeba bedzie nowa polke wsawic do pokoju bo juz sie w kuferku nie mieszczą hi hi
__________________
Wiedziałam jak chcę żyć
Wiedziałam kim chcę być
Jak mam walczyć by wygrać swoja walkę
Nie było łatwo i ludzie byli źli
Bóg jeden wie jak dałam sobie radę...


MAZDA RX 8

.........OUT OF YOUR LEAGUE.........
GiGa007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-14, 23:19   #29
paulina150528
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: z paru zakamarków świata;)
Wiadomości: 3 181
GG do paulina150528
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Cytat:
Napisane przez ciaszunia Pokaż wiadomość
Milo patrzec jak sie cudownie nam rozwijasz Ladny makijaz- zero zastrzezen

dziękuje


Cytat:
Napisane przez GiGa007 Pokaż wiadomość
w tak krótkim czasie a Paola duzo się juz nauczyla i bardzo dobrze ładny makijaż ale odrobine za duzo rozświtlenia na calej buzince
Ps. kurcze fajny ten Ywoj niedzwiade rozpieszcza Cię prezentami a ja zeby dostac jakies mazidelko musze sie prosic godzinami a jak przynosze do domciu nowe nabytki to tylko słysze ..znowu i sie śmieje ,że trzeba bedzie nowa polke wsawic do pokoju bo juz sie w kuferku nie mieszczą hi hi

dziękujea mój niedzwiedz oj kochanyale ja też mu prezenty robie
ostatnio dostał odemnie rękawiczkirajdowe i komplet opon
__________________
Kto Ty jesteś?
-Polak stary
Jaki znak Twój?
-Moher szary


Wierna fanka Niedzwiedzia,uzależniona od serdelixa


Jeśli mój opis Cie obraził w ramach protestu zdejmij stanik
paulina150528 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 11:33   #30
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: wyszłam za mąż ...zaraz wracam:D

Mąż godny pozazdroszczenia

Makijaż bardzo poprawny, ładnie Ci w nim.
Chętnie zobaczyłabym Cię w matowym makijażu w cieplejszych odcieniach toffe, czekolady, beżu i takiej kremowej, cielistej pomadce - taka moja fantazja Myślę, że te kolory dobrze komponowałyby się z kolorem Twoich włosów i mogłyby podkreślić błękit tęczówki.
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:27.