Zielono-szary - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-15, 12:36   #1
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4

Zielono-szary


Dzis cos ja nie wyszlam na zdjeciach.



Makijaz wyszedl gorzej ze mna ale nic

Kosmetyki

Podklad matujacy Avon ivory
Dermacol
Puder brazujacy bazarkowy(mozaika)jasniej sze odcienie dane na cala twarz

Oczy zielony cien paletka Swiat kobiet
Szary bazarkowy cien
Eyeliner Oriflame Stylo
Tusz SuperShock

Blyszczyk Rocher
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (17,7 KB, 121 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (25,8 KB, 126 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (48,5 KB, 139 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6.jpg (41,1 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (29,6 KB, 145 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (18,9 KB, 94 załadowań)
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"


Edytowane przez ilo16na
Czas edycji: 2008-08-15 o 13:07
ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 12:41   #2
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: Zielono-szary

Moim zdaniem fajnie wyszlo
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 12:56   #3
IR1988
Zakorzenienie
 
Avatar IR1988
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 11 469
Dot.: Zielono-szary

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
Moim zdaniem fajnie wyszlo
i cieniowanie ladne
__________________
17.08.2013

25.01.2014 - Pawełek
IR1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 12:58   #4
truskaffka
Zakorzenienie
 
Avatar truskaffka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: abc
Wiadomości: 4 294
Dot.: Zielono-szary

ładniutko
__________________
(..) did you ever know
there's a light inside your bones
the hope that you can't hide
and it teases you every night (..)
truskaffka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 13:01   #5
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zielono-szary

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
Moim zdaniem fajnie wyszlo
Cytat:
Napisane przez IR1988 Pokaż wiadomość
i cieniowanie ladne
Cytat:
Napisane przez truskaffka Pokaż wiadomość
ładniutko
Ciesze sie ze sie mimo wszystko podoba
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 13:25   #6
dzwoneczek186
Rozeznanie
 
Avatar dzwoneczek186
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kevelaer, Niemcy
Wiadomości: 753
GG do dzwoneczek186
Dot.: Zielono-szary

bardzo mi sie podoba polaczenie kolorow. Po przeczytaniu tytulu myslalam, ze bedzie "siniakowo", a tu taki przyjemny makijazyk. Kolor ust bardzo mi sie podoba, no i kreseczka jest GIT.
dzwoneczek186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 13:26   #7
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zielono-szary

Cytat:
Napisane przez dzwoneczek186 Pokaż wiadomość
bardzo mi sie podoba polaczenie kolorow. Po przeczytaniu tytulu myslalam, ze bedzie "siniakowo", a tu taki przyjemny makijazyk. Kolor ust bardzo mi sie podoba, no i kreseczka jest GIT.
Dziekuje.
Ale ja sie jakos w nim nie czulam dobrze i zmylam.
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 13:38   #8
jennifer777
Wtajemniczenie
 
Avatar jennifer777
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 346
Dot.: Zielono-szary

Fajny kolor, podoba mi się jedynia rzecz, ktora mi sie nie podoba to za duzo brazera na nosku, a moze to moj komp przełamuje kolory
__________________
bruised but never broken
jennifer777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 18:42   #9
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: Zielono-szary

bardzo dobrze wygladasz w spietych wlosach
moze pokusisz sie kiesys na zupelnie proste(tak dla zbicia mojej ciekawosci)
dobrze wygladasz w tych kolorkach
troszke zbyt czerwona/brazowa twarz
sylwia532 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 18:57   #10
Ani@1987
Rozeznanie
 
Avatar Ani@1987
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Świdnik/k.Lublina
Wiadomości: 807
Dot.: Zielono-szary

Bardzo mi sie podoba ten zielony kolorek-jak zielone jabluszko...mmm i w polaczeniu z szarym fajnie wyszlotylko popracowalaby jeszcze nad wymodelowaniem buzkiale oczka super!
__________________
Życie zdobywa wartość dzięki miłości.
nasz ślub 10.09.2011

Edytowane przez Ani@1987
Czas edycji: 2008-08-15 o 19:49
Ani@1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 19:16   #11
ma_linka
Zadomowienie
 
Avatar ma_linka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 1 007
Dot.: Zielono-szary

podoba mi się
__________________


ma_linka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 19:57   #12
zelka888
Zakorzenienie
 
Avatar zelka888
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Zimnoo ;p
Wiadomości: 3 308
Wpisy w blogu: 1
GG do zelka888
Dot.: Zielono-szary

Podoba mi się ;] Bardzo fajniutko Ci wyszło
zelka888 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 20:26   #13
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zielono-szary

Cytat:
Napisane przez sylwia532 Pokaż wiadomość
bardzo dobrze wygladasz w spietych wlosach
moze pokusisz sie kiesys na zupelnie proste(tak dla zbicia mojej ciekawosci)
dobrze wygladasz w tych kolorkach
troszke zbyt czerwona/brazowa twarz
Sylwio ja prostuje wlosy prawie codziennie(tyle ze nie mam rewelacyjnej prostownicy i efekt krotki)
A wlosy mam idealnie proste tylko po fryzjerze-nie stac mnie by tam prostowac co pare dni
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 21:03   #14
myszka8425
Rozeznanie
 
Avatar myszka8425
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 608
Dot.: Zielono-szary

fajnie,fajnie podoba mi sie
myszka8425 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 21:20   #15
pink69
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 7 490
Dot.: Zielono-szary

Ładnie
I twarz jakaś bardziej zmatowiona.
__________________


pink69 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 21:21   #16
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zielono-szary

Cytat:
Napisane przez pink69 Pokaż wiadomość
Ładnie
I twarz jakaś bardziej zmatowiona.
Dziekuje.
Bo zdjecia bez lampy..a nawet pudru nie uzywalam matujacego
Na cala twarz dalam z mozaiki(on jest raczej matowy) jasny brazik.
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 22:07   #17
Tajemnicza667
Zadomowienie
 
Avatar Tajemnicza667
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Okolice Głogowa (dolnośląskie) / Wrocław
Wiadomości: 1 985
Dot.: Zielono-szary

Podoba mi sie połączenie brązu i zieleni. Kreseczka ładniusia, cieniutka. Ale brązowy cień utworzył plamy.
__________________

Tajemnicza667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-15, 22:09   #18
rybenka_
Zadomowienie
 
Avatar rybenka_
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 1 158
Dot.: Zielono-szary

podoba mi sie cieniowanie oka, fajnie dobrane kolory, ale brwi.. troszke krzywo wyrysowane i jak dla mnie za jasny kolor cienia ( czy tam kredki) do brwi ale po za tym to super
rybenka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 10:25   #19
Camilla
Zakorzenienie
 
Avatar Camilla
 
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 9 328
Dot.: Zielono-szary

Ładnie.
To jeden z Twoich lepszych makijaży. Idzie Ci coraz lepiej.
Pozdrawiam.
__________________
zapuszczam włosy i bardzo o nie dbam!

jesteśmy razem

Camilla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 14:47   #20
Monika1994
Wtajemniczenie
 
Avatar Monika1994
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 424
Dot.: Zielono-szary

Mi też się bardzo podoba coraz lepiej Ci idzie
__________________
"Wiesz, mam ochotę pokazać ci zdjęcia z poprzednich wakacji. (...) Wiesz co było najgorsze? Poranki. Za każdym razem, gdy się budziłam wyobrażałam sobie, że całujesz mnie w kark, a wtedy dreszcze przechodzą moje ciało. Ciebie tam nie było, nie całowałeś mnie, a jednak czułam dreszcze."
Monika1994 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 16:45   #21
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zielono-szary

Dziekuje
Staram sie.
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-16, 20:56   #22
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ Śląsk ღ
Wiadomości: 2 575
Dot.: Zielono-szary

Fajne cieniowanie
Siuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-17, 01:07   #23
iziz08
Zadomowienie
 
Avatar iziz08
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Tucson,Arizona
Wiadomości: 1 007
GG do iziz08
Dot.: Zielono-szary

ladny makijaz,widac postepy
__________________
Żyj z poczuciem spokojnej wyższości nad życiem, nie bój się biedy, nie żałuj straconego szczęścia, przecież nigdy nie jest tak, że ani goryczy do dna, ani słodyczy do pełna...

iziz08 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:45.