Sylwester ..w sierpniu:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-20, 19:59   #1
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4

Sylwester ..w sierpniu:)


U mnie to mozliwe.
jak w "Lejdis"

Ale to tylko Sylwester w makijazu

Jako ze mam nowa fryzure i troche sie odrobilam u fryzjera i kosmetyczki to pokazuje.
Wiem ze brokat nie jest rowno ale to zwykly badziewny sypany brokat z "Twista"

Kosmetyki:
Brokat fioletowy Twist
Cien diamentowy Bell w musie -fiolet(odrobina)
Tusz Super Shock Avon

Revlon Colorstay buff
Puder brazujacy

Blyszczyk Joko
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (15,2 KB, 218 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (10,7 KB, 107 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (15,5 KB, 237 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 4.jpg (15,1 KB, 180 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5.jpg (12,4 KB, 143 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6.jpg (16,6 KB, 356 załadowań)
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"


Edytowane przez ilo16na
Czas edycji: 2008-08-20 o 20:57
ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 19:59   #2
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Czesc 2
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7.jpg (14,6 KB, 116 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 8.jpg (18,3 KB, 90 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 9.jpg (13,5 KB, 125 załadowań)
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:07   #3
201606210931
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 4 468
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

całkiem fajny tylko mi czegoś brakuje na dolnej powiece.
I małe pytanko, robiłaś brwi u kosmetyczki ? Mają taki smutny kształt: opadają, nie ma tego moment kiedy idą w górę i dopiero opadają. Dla mnie brwi do poprawki (mam hopla na tym punkcie).
Za to cera bardzo ładnie wyrównana, może jeszcze brak jakiegoś różu/bronzerka ?
201606210931 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:07   #4
truskaffka
Zakorzenienie
 
Avatar truskaffka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: abc
Wiadomości: 4 294
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

podoba mi sie
__________________
(..) did you ever know
there's a light inside your bones
the hope that you can't hide
and it teases you every night (..)
truskaffka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:11   #5
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez Hipokryzja Pokaż wiadomość
całkiem fajny tylko mi czegoś brakuje na dolnej powiece.
I małe pytanko, robiłaś brwi u kosmetyczki ? Mają taki smutny kształt: opadają, nie ma tego moment kiedy idą w górę i dopiero opadają. Dla mnie brwi do poprawki (mam hopla na tym punkcie).
Za to cera bardzo ładnie wyrównana, może jeszcze brak jakiegoś różu/bronzerka ?
No wlasnie robilam u kosmetyczki.
Bo sama sie za nie nie zabieram bo wygladam pozniej katastrofalnie


Cytat:
Napisane przez truskaffka Pokaż wiadomość
podoba mi sie
Dziekuje
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:28   #6
moniczka2222
Rozeznanie
 
Avatar moniczka2222
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 998
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

mnie tez sie podoba.. super kolorek na oczkach, no i fajniusia nowa fryzurka, do twarzy Ci w niej.
moniczka2222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:30   #7
dzwoneczek186
Rozeznanie
 
Avatar dzwoneczek186
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kevelaer, Niemcy
Wiadomości: 753
GG do dzwoneczek186
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Mi tez sie podoba... Zgodze sie co do brwi, nie ma tego kata zalamania. Nowa fryzurka na duzy +
dzwoneczek186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:40   #8
sylwia532
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia532
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z dala od domu
Wiadomości: 5 142
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

ladnie ci w takiej fryzurce
co do amkijazu-usta gryza mi sie z oczami
sylwia532 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 20:58   #9
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez sylwia532 Pokaż wiadomość
ladnie ci w takiej fryzurce
co do amkijazu-usta gryza mi sie z oczami
Cytat:
Napisane przez moniczka2222 Pokaż wiadomość
mnie tez sie podoba.. super kolorek na oczkach, no i fajniusia nowa fryzurka, do twarzy Ci w niej.
Dziekuje
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 21:42   #10
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Całkiem ładnie Ci to wyszło. Operacje na brokacie są bardzo trudne i wymagają sporej dokładności, a Ty sobie z tym naprawdę dobrze poradziłaś. Brakuje mi czegoś na dolnej powiece, choć nie jestem pewna co to powinno być. Stawiam na czarną kredkę pociągniętą do połowy powieki i pokrytą tym fioletowym brokatem.

Ach, i ładnie Ci w nowej fryzurze
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 21:46   #11
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna Pokaż wiadomość
Całkiem ładnie Ci to wyszło. Operacje na brokacie są bardzo trudne i wymagają sporej dokładności, a Ty sobie z tym naprawdę dobrze poradziłaś. Brakuje mi czegoś na dolnej powiece, choć nie jestem pewna co to powinno być. Stawiam na czarną kredkę pociągniętą do połowy powieki i pokrytą tym fioletowym brokatem.

Ach, i ładnie Ci w nowej fryzurze
Nie mowiac ze pol tego brokatu podczas zmywania znalazlo sie w oku(lewym) i teraz piecze

Nakladalam na baze APC(ona jest do brokatu) i sie ladnie trzymalo i nie chcialo zmyc.

Dziekuje
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 21:49   #12
żurawinka
Zakorzenienie
 
Avatar żurawinka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 7 669
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Fajny efekt, dałabym tylko jasne usta. Ładna fryzurka
żurawinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 21:52   #13
Buxa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 62
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

nie, nie i jeszcze raz nie dla ust ! nie ten kolor błyszczyka... za to oczy... pięknie
__________________

ambicje...

"I need a Freak for seven days and seven nights"
Buxa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 21:55   #14
miss_seepy
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 2 573
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

swietnie wygladasz w nowej fryzurze a z krotkimi wlosami to roznie bywa, a tobie w podcietych wlosach bardzo do twarzy i ten "sylwestrowy" makeup swietnie sie komponuje i widze tez modelowanie twarzy pudrem brazujacym
__________________

miss_seepy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 21:55   #15
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez żurawinka Pokaż wiadomość
Fajny efekt, dałabym tylko jasne usta. Ładna fryzurka
Cytat:
Napisane przez Buxa Pokaż wiadomość
nie, nie i jeszcze raz nie dla ust ! nie ten kolor błyszczyka... za to oczy... pięknie
Dzieki.
Co do blyszczyka to on na zdjeciach wyszedl czerwonawy byl raczej bezowy.
Wzmocnienie kolorow to tez wzmacnia usta

Cytat:
Napisane przez miss_seepy Pokaż wiadomość
swietnie wygladasz w nowej fryzurze a z krotkimi wlosami to roznie bywa, a tobie w podcietych wlosach bardzo do twarzy i ten "sylwestrowy" makeup swietnie sie komponuje i widze tez modelowanie twarzy pudrem brazujacym
Dziekuje.
Co do wlosow to fryzurka ladna do 1 mycia..pozniej bedzie duzo mniej prosto
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 21:58   #16
Buxa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 62
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

a i jeszcze jedno - taki makijaż nie jest zarezerwowany tylko na sylwestrowa noc ( chyba ze tylko ja na imprezach śmigam w tego typu makijażach )
__________________

ambicje...

"I need a Freak for seven days and seven nights"
Buxa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 22:37   #17
caya
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 675
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

fajnie co tu dużo mówić, dzisiaj błyszczysz i fajna fryzurka
caya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 22:45   #18
Meariel
调解人
 
Avatar Meariel
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
Wiadomości: 3 325
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Zmieniałas kolor włosów? Fajna fryzura, fryzjerka sie spisala
Makijaz ogólnie mi się podoba, wiem ze brokat jest trudny we współpracy. Nie wiem czy to wina zdjęć czy tak bylo w rzeczywistosci, ale brakuje mi jeszcze roztracia duzym cieniem załamania powieki, lub tez jesli chciałas osiągnąc efekt nieroztartych cieni to ciutek wyżej je pociągnąć (ale wiem, ze to tak naprawdę dopiero na fotkach widać )
No i usta- faktycznie lekko się gryzą, jakiś jasny blady róż może?
__________________
Make up, not war!
Meariel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 23:19   #19
Doris Day
Mroczyca
 
Avatar Doris Day
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1 367
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Ładnie wyglądasz, chociaż troszkę poważniej niz zwykle.
Doris Day jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-20, 23:26   #20
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Mnie sie podoba, bardzo fajnie wyglądasz
Fryzurka też na duży +
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 08:19   #21
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

No no no jestem pod wrażeniem - wyszło pięknie nałożyłabym cień trochę wyżej ale co ja się będę odzywać jak sama popełniam błędy może i pod okiem ładnie wyglądałaby jakaś złota kreska?! Trzebaby pokombinować. Jak już pisałam bardzo ładnie Ci w tej fryzurce a to zdjęcie podoba mi się najbardziej -> http://www.wizaz.pl/forum/attachment...3&d=1219255156

PS. Mam wrażenie, że szminka wyszła poza kontur ust, kolor też średnio mi się widzi - zdecydowanie coś bladszego
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 08:42   #22
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez caya Pokaż wiadomość
fajnie co tu dużo mówić, dzisiaj błyszczysz i fajna fryzurka
Dziekuje

Cytat:
Napisane przez Meariel Pokaż wiadomość
Zmieniałas kolor włosów? Fajna fryzura, fryzjerka sie spisala
Makijaz ogólnie mi się podoba, wiem ze brokat jest trudny we współpracy. Nie wiem czy to wina zdjęć czy tak bylo w rzeczywistosci, ale brakuje mi jeszcze roztracia duzym cieniem załamania powieki, lub tez jesli chciałas osiągnąc efekt nieroztartych cieni to ciutek wyżej je pociągnąć (ale wiem, ze to tak naprawdę dopiero na fotkach widać )
No i usta- faktycznie lekko się gryzą, jakiś jasny blady róż może?
Dziekuje...kolor drastycznie nie-mam 2 czarne pasemka(boje sie jakos czerni na calej glowie)


Cytat:
Napisane przez Doris Day Pokaż wiadomość
Ładnie wyglądasz, chociaż troszkę poważniej niz zwykle.
Dziekuje

Cytat:
Napisane przez Lara-21 Pokaż wiadomość
Mnie sie podoba, bardzo fajnie wyglądasz
Fryzurka też na duży +
Dziekuje

Cytat:
Napisane przez Susanna Pokaż wiadomość
No no no jestem pod wrażeniem - wyszło pięknie nałożyłabym cień trochę wyżej ale co ja się będę odzywać jak sama popełniam błędy może i pod okiem ładnie wyglądałaby jakaś złota kreska?! Trzebaby pokombinować. Jak już pisałam bardzo ładnie Ci w tej fryzurce a to zdjęcie podoba mi się najbardziej -> http://www.wizaz.pl/forum/attachment...3&d=1219255156


PS. Mam wrażenie, że szminka wyszła poza kontur ust, kolor też średnio mi się widzi - zdecydowanie coś bladszego
Dziekuje
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 19:48   #23
ryba82
Zakorzenienie
 
Avatar ryba82
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 3 979
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna Pokaż wiadomość
Całkiem ładnie Ci to wyszło. Operacje na brokacie są bardzo trudne i wymagają sporej dokładności, a Ty sobie z tym naprawdę dobrze poradziłaś. Brakuje mi czegoś na dolnej powiece, choć nie jestem pewna co to powinno być. Stawiam na czarną kredkę pociągniętą do połowy powieki i pokrytą tym fioletowym brokatem.

Ach, i ładnie Ci w nowej fryzurze
Zgodzę się z Pasywno-agresywną, na dolnej czegoś faktycznei brakuje. Muszę Ci powiedzieć, że bardzo łądny ten fioletowy brokat, i ładnie się z nim uporałaś. Rozumiem, że nakładałaś go na cień w musie... Ciekawa jestem ile godzin wytrzymał na oczach...
I znowu proszę o większe fotki na zaś
ryba82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 20:11   #24
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez ryba82 Pokaż wiadomość
Zgodzę się z Pasywno-agresywną, na dolnej czegoś faktycznei brakuje. Muszę Ci powiedzieć, że bardzo łądny ten fioletowy brokat, i ładnie się z nim uporałaś. Rozumiem, że nakładałaś go na cień w musie... Ciekawa jestem ile godzin wytrzymał na oczach...
I znowu proszę o większe fotki na zaś
Znaczy ..wytrzymal godzine do zmycia
Z tym fioletem to inaczej.
Najpierw baza APC pozniej brokat pozniej odrobina cienia w musie(odrobina wlasnie)
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 21:16   #25
Annaluka
Zakorzenienie
 
Avatar Annaluka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 4 003
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Fajnie wyszło Na imprezę idealnie! Ale faktycznie na dolnej powiece czegoś brak
__________________
Wszyscy mają bloga - mam i ja
Bella Beauty
Annaluka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 09:01   #26
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez Annaluka Pokaż wiadomość
Fajnie wyszło Na imprezę idealnie! Ale faktycznie na dolnej powiece czegoś brak
Dziekuje
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 09:44   #27
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Fiolet tak, błysk tak, usta nie i dolna powieka nie.
Makijaż oka wygląda na niedokończony, właśnie przez tą "gołą" dolną powiekę. Dodałabym chociażby brązową kreseczkę i przyprószyłabym złotem.
Poza tym Ilona wyrabiasz się, naprawdę.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 09:46   #28
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez madziunia80 Pokaż wiadomość
Fiolet tak, błysk tak, usta nie i dolna powieka nie.
Makijaż oka wygląda na niedokończony, właśnie przez tą "gołą" dolną powiekę. Dodałabym chociażby brązową kreseczkę i przyprószyłabym złotem.
Poza tym Ilona wyrabiasz się, naprawdę.
Dziekuje za rady
Zaczynam wygladac jak ludzie powiadasz
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 09:48   #29
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez ilo16na Pokaż wiadomość
Dziekuje za rady
Zaczynam wygladac jak ludzie powiadasz
Nie chodzi o wygląd, tylko o umiejętności.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-25, 09:50   #30
ilo16na
Zakorzenienie
 
Avatar ilo16na
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 17 870
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Sylwester ..w sierpniu:)

Cytat:
Napisane przez madziunia80 Pokaż wiadomość
Nie chodzi o wygląd, tylko o umiejętności.
Acha.
To zerknij jeszcze tu->Czekoladka
__________________
Pisz do mnie tylko Ilona.

  • "Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

ilo16na jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:07.