Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V - Strona 102 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-09-28, 17:16   #3031
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 348
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mieciulabis Pokaż wiadomość
Idę jednak do psychiatry,bo przyszło potwierdzenie z Tru i kupiłam błyszczyk Clarinsa a nie Clinique.

Nie przejmuj sie blyszczyki Clarinsa, sa rownie dobre, jak nie lepsze od Cliniqua Swietnie pielegnuja usta i co najwzaniejsze nie zmieniaja zapachu na malo przyjemny
Contax jest offline  
Stary 2008-09-28, 17:48   #3032
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Dziewczyny, testowala ktoras z Was kredki do brwi Shiseido?

http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=5023#5023

Na KWC nie znalazlam recenzji. Nie wiem czy sa fajne i jesli tak to ktora wziac do jasno-brązowych wlosow, i do chlodnego typu urody, Light Brown czy Ash Blond?

Ta Light Brown jest ciepla w odcieniu, czy to tylko takie zdjecie jest? Nie widzialam ich na zywo.

Bede wdzieczna za Wasze opinie.
Ajsun jest offline  
Stary 2008-09-28, 19:21   #3033
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

ale tu cicho
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-28, 20:20   #3034
agnieszka1970
Zadomowienie
 
Avatar agnieszka1970
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 983
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Dziewczyny...mam kłopot z zamówieniem na Truskawie - jakby nie łapało. Na pewnym etapie, po akceptacji adresu - przerzuca mnie na stronę poczatkową...Nie wiem o co chodzi, bo dotychczas nic takiego mi sie nie działo....Miała tak któras z Was?

No i sprawa się rozwiazała - syn jakies blokady sobie na komp załozył . A juz się przestraszyłam, ze jakiś szlaban dostałam
agnieszka1970 jest offline  
Stary 2008-09-28, 20:26   #3035
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez agnieszka1970 Pokaż wiadomość
Dziewczyny...mam kłopot z zamówieniem na Truskawie - jakby nie łapało. Na pewnym etapie, po akceptacji adresu - przerzuca mnie na stronę poczatkową...Nie wiem o co chodzi, bo dotychczas nic takiego mi sie nie działo....Miała tak któras z Was?
mnie wogole wywala ciagle na strone poczatkowa wiec nie wiem co oni wyprawiaja? moze dodaja cos albo co
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-28, 20:30   #3036
SiSleyS
Zakorzenienie
 
Avatar SiSleyS
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 484
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
ahaaa, ok :d przyjmuję do wiadomości
:d
__________________
SiSleyS jest offline  
Stary 2008-09-28, 20:42   #3037
Violka33
Raczkowanie
 
Avatar Violka33
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 308
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Oglądałam ostatnio w perfumerii kompakt Chanela Teint Innocence. Zastanawiałam się czy do cery mieszanej, tłustej w strefie T będzie dobry? Ranka, Ty chyba ostatnio zachwalałaś ten kompakt? Jaką masz cerę? jest to wydajne? można robic tym poprawki w ciągu dnia?
Violka33 jest offline  
Stary 2008-09-28, 21:12   #3038
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
mam Soft White prawie od roku i wielbię je
Oglądałam dzisiaj w sklepie sypkie pryzmy 05 Soft White. Wydają się być bardzo miałkie, z delikatnymi rozświetlającymi drobinkami (odniosłam wrażenie, że puder wygładza), ale nie jestem pewna koloru - Aga, czy one bielą?
Wydaje mi się, że ten sypki puder ma być po prostu elementem wykończenia. Nie ma chyba żadnych właściwości kryjących.
Aga, jak byś oceniła jego zastosowanie w praktyce?
milka-pilka jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:08   #3039
Germini
Zakorzenienie
 
Avatar Germini
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 076
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

A ja myślę nad pryzmami i myślę I im więcej myślę i czytam, tym mniej wiem i mniej zdecydowana jestem



Proszę o info, jak pojawi się zielona baza pod makijaż Givenchy
__________________
Germini jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:19   #3040
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 516
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

ja mam cere tlusta i TI bardzo lubie, ale nie do poprawek.

do poprawek mam pryzmy w kompakcie
ranka jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:20   #3041
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Germini, ja właśnie "wałkuję" wątek o pryzmach. Na razie jestem w fazie zachwytów dziewczyn, ale to posty z końca 2006 r. Zobaczę co będzie później
Zastanawiam sie też nad kolorem Sweet Carmel #03, ale boję się, że będzie zbyt pomarańczowy. Idę czytać dalej...
milka-pilka jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:23   #3042
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 516
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

a ja czekam na sypkie pryzmy - Delicate Beige, poprzednia wlascicielka mowila ze sa dobre dla jasnej cery zobaczymy bo ja jestem juz prawie biala.
ranka jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:33   #3043
Germini
Zakorzenienie
 
Avatar Germini
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 076
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
Germini, ja właśnie "wałkuję" wątek o pryzmach. Na razie jestem w fazie zachwytów dziewczyn, ale to posty z końca 2006 r. Zobaczę co będzie później
Ja przewałkowałam połowę (tę drugą - tę pierwszą na razie sobie odpuściłam) i nie mam siły dalej
A w wyborze nie doszłam nawet do fazy kolorystycznej - waham się dopiero między sypkimi, prasowanymi a tą dziwną odmianą prasowanych - W4L Blanc Parfait

__________________
Germini jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:48   #3044
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
a ja czekam na sypkie pryzmy - Delicate Beige, poprzednia wlascicielka mowila ze sa dobre dla jasnej cery zobaczymy bo ja jestem juz prawie biala.
Delicate Beige dzisiaj sprawdzałam na przedramieniu, były dla mnie trochę za różowe. Ale to sprawdzanie na ręku nie zawsze wychodzi na dobre...
Cytat:
Napisane przez Germini Pokaż wiadomość
Ja przewałkowałam połowę (tę drugą - tę pierwszą na razie sobie odpuściłam) i nie mam siły dalej
A w wyborze nie doszłam nawet do fazy kolorystycznej - waham się dopiero między sypkimi, prasowanymi a tą dziwną odmianą prasowanych - W4L Blanc Parfait

No, ciężka sprawa... Ja wiem, że chcę sypkie, tylko nie wiem który kolor
milka-pilka jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:49   #3045
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 516
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

ja mam prasowane - idealne do poprawek, ja jestem jasna, mam kolor 03 - Elegant Beige. wtapiaja sie w skore, matuja. to byl dobry wybor
ranka jest offline  
Stary 2008-09-28, 23:53   #3046
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

To wydaje mi się, że sypkie też będą mi odpowiadać
milka-pilka jest offline  
Stary 2008-09-29, 02:03   #3047
Germini
Zakorzenienie
 
Avatar Germini
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 076
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Nie wytrzymałam nerwowo i kliknęłam w W4L Blanc Parfait Mat Pastels.
Mam nadzieję, że dobrze wybrałam

I dostałam 1% discount - caaałe 1,08zł zniżki



(Teraz, aż do momentu otrzymania paczki, będę siedzieć i analizować, czy to aby na pewno była dobra decyzja. Bo może sypane albo zwykłe prasowane byłyby lepsze. Albo że w ogóle mogłam się inną marką zainteresować. Albo... )
__________________
Germini jest offline  
Stary 2008-09-29, 07:48   #3048
bmoniq
Zakorzenienie
 
Avatar bmoniq
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 3 774
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

mam sypane 03 sweet caramel pomyziałam sie nimi bez podkładu nie zrobiłam sie ani pomarańczowa ani rózowa moja twarz nie zmieniła koloru. Mam je dzieś na podkład poobserwuje wnioski później
__________________
Bywają straty będące nieocenioną korzyścią sięgającą w przyszłość.
bmoniq jest offline  
Stary 2008-09-29, 09:15   #3049
iwmar_1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 76
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

ja też mam 03 sweet caramel i choć bardzo je lubię , to trochę żałuję,że nie kupiłam delicate beige, bo jak chcę szybko się umalować, to zawsze tego pomarańczowego nasypie mi się najwiecej i trochę wychodzi za pomarańczowo (stosuję na podkład)
iwmar_1 jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:00   #3050
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
Oglądałam dzisiaj w sklepie sypkie pryzmy 05 Soft White. Wydają się być bardzo miałkie, z delikatnymi rozświetlającymi drobinkami (odniosłam wrażenie, że puder wygładza), ale nie jestem pewna koloru - Aga, czy one bielą?
Wydaje mi się, że ten sypki puder ma być po prostu elementem wykończenia. Nie ma chyba żadnych właściwości kryjących.
Aga, jak byś oceniła jego zastosowanie w praktyce?
na pewno mogą pobielic niezbyt jasną cerę, ale średnio jasne i jasne nie używam ich nie tylko wtedy gdy jestem mega blada.
Nie mają jakiejś wybitnej siły krycia, ładnie wykańczają makijaż, dodają miękkości i gładkości rysom
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:08   #3051
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
Oglądałam dzisiaj w sklepie sypkie pryzmy 05 Soft White. Wydają się być bardzo miałkie, z delikatnymi rozświetlającymi drobinkami (odniosłam wrażenie, że puder wygładza), ale nie jestem pewna koloru - Aga, czy one bielą?
Wydaje mi się, że ten sypki puder ma być po prostu elementem wykończenia. Nie ma chyba żadnych właściwości kryjących.
Aga, jak byś oceniła jego zastosowanie w praktyce?
Ja je właśnie kliknełam, bo chcę do wykończenia makijażu. Ale kolorek podobał Ci się ?

Nie wytrzymałam i skrobnęłam dzisiaj maila do truskawy co z moim zamówieniem ? Dlaczego od 3 dni mam processing i odpisali mi szybko, coś takiego:

"We are delighted to inform you that your order has now been accepted and will be processed for dispatch as soon as possible".

Czyżby to znaczyło, ze mają aż tyle paczek, że tak wolno im to idzie ?
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:11   #3052
magna
Raczkowanie
 
Avatar magna
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Kaszuby
Wiadomości: 37
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez karola_sz Pokaż wiadomość
A to:
http://eu.strawberrynet.com/productD...oChar=L#DETAIL

Męczę i męczę o te bazy. Szukam czegoś co ładnie zmatowi, przedłuży trwałość podkładu, ogólnie wygładzi i upiększy. Kurczę, tak sobie myślę, że takie coś pewnie nie istnieje .

Jak macie swoje typy odnośnie bazy, to uprzejmie proszę o wskazówki

Mam i szczerze mówiąc rzadko używam, bo jakoś nie zdołałam się przekonać. Właściwie nie umiem sprecyzować dlaczego, pewnie dlatego, że nie daje efektów...
magna jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:15   #3053
bmoniq
Zakorzenienie
 
Avatar bmoniq
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 3 774
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

nie jestem pomarańczowa ale sie podświecam w strefie T, i trudno mi sie przyzwyczaic do takiej jasnej cery, nie uzyłam brązera hmmm
__________________
Bywają straty będące nieocenioną korzyścią sięgającą w przyszłość.
bmoniq jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:16   #3054
magna
Raczkowanie
 
Avatar magna
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Kaszuby
Wiadomości: 37
Thumbs up Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Dziewczyny, testowala ktoras z Was kredki do brwi Shiseido?

http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=5023#5023

Na KWC nie znalazlam recenzji. Nie wiem czy sa fajne i jesli tak to ktora wziac do jasno-brązowych wlosow, i do chlodnego typu urody, Light Brown czy Ash Blond?

Ta Light Brown jest ciepla w odcieniu, czy to tylko takie zdjecie jest? Nie widzialam ich na zywo.

Bede wdzieczna za Wasze opinie.

Zamiast kredki kup sobie http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=5433#5433 totalna rewelacja. Masz kolor i do brwi i do powiek. 1000 x lepsze niż kredka.
magna jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:36   #3055
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez magna Pokaż wiadomość
Zamiast kredki kup sobie http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=5433#5433 totalna rewelacja. Masz kolor i do brwi i do powiek. 1000 x lepsze niż kredka.

Dzieki za odpowiedz. A uzywasz tego?

Bo ja potrzebuje sobie dorysowac brew bo mam tak wydepilowane przez kosmetyczke niestety wiec myslalam, ze lepsze zastosowanie bedzie u mnie miala kredka, bo i ladnie dorysuje mi kawalek brwi no i bedzie sie trzymac, nie splynie gdzies w ciagu dnia jak cien...
Myslisz, ze ten cien bedzie sie trzymal caly dzien tak jak kredka? I nadaje sie do dorysowywania brwi w miejscu gdzie nie ma wloskow?
Ajsun jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:39   #3056
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość

To 05 ?
Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Jesssuuuu....co Ty ze mną robisz !!!

Jak już KONIECZNIE je chcesz, to tak 05

A Maja wróci z Czech i Cię zamorduje
Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
To klikam 05 i uciekam
Dziewczyny ale się usmiałam! OCzywiście wróżka ze mnie jak z koziej dupki trąba ale Wiedziałam, ze M. kupi te przymiaki i już. Mariola jak już postanowi to koniec

Cytat:
Napisane przez Gothic_Daisy Pokaż wiadomość
Ponownie dołączam do nałogowców - chyba ze dwa miesiące nie kupowałam (na tru ) nic nowego, ale soft whity mnie skusiły


Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Dziewczyny, testowala ktoras z Was kredki do brwi Shiseido?

http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=5023#5023

Na KWC nie znalazlam recenzji. Nie wiem czy sa fajne i jesli tak to ktora wziac do jasno-brązowych wlosow, i do chlodnego typu urody, Light Brown czy Ash Blond?

Ta Light Brown jest ciepla w odcieniu, czy to tylko takie zdjecie jest? Nie widzialam ich na zywo.

Bede wdzieczna za Wasze opinie.
Ash blond jest cudowny (a różne kredki wałkowałam) własnie chłodny i idealny dla blondynki. Kredki mają świenią odpowiednią twardość i sa trwałe. Jedyne co to mogę się przyczepić do braku grzebyczka ale trudno.
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-09-29, 10:50   #3057
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Dziewczyny ale się usmiałam! OCzywiście wróżka ze mnie jak z koziej dupki trąba ale Wiedziałam, ze M. kupi te przymiaki i już. Mariola jak już postanowi to koniec
Widzę, że dobrze mnie już znasz
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:02   #3058
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 799
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Dzieki za odpowiedz. A uzywasz tego?

Bo ja potrzebuje sobie dorysowac brew bo mam tak wydepilowane przez kosmetyczke niestety wiec myslalam, ze lepsze zastosowanie bedzie u mnie miala kredka, bo i ladnie dorysuje mi kawalek brwi no i bedzie sie trzymac, nie splynie gdzies w ciagu dnia jak cien...
Myslisz, ze ten cien bedzie sie trzymal caly dzien tak jak kredka? I nadaje sie do dorysowywania brwi w miejscu gdzie nie ma wloskow?
ja mam takie cos do brwi:

http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=6651#6651

Bardzo fajne, duzy wybór odcieni, ale czasami ściera mi sie i klops. Też nie mam w jednym miejscu brwi

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Ash blond jest cudowny (a różne kredki wałkowałam) własnie chłodny i idealny dla blondynki. Kredki mają świenią odpowiednią twardość i sa trwałe. Jedyne co to mogę się przyczepić do braku grzebyczka ale trudno.
hmmm...może sie skuszę, bo jak pisałam wyżej, ten cień Smashboxa mi sie ściera
__________________

Reese jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:17   #3059
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Widzę, że dobrze mnie już znasz
no, podziwiam zdecydowane babki. Zanim coś kupię to rozmyślam i analizuję (to męczące)

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość

Bardzo fajne, duzy wybór odcieni, ale czasami ściera mi sie i klops. Też nie mam w jednym miejscu brwi
hmmm...może sie skuszę, bo jak pisałam wyżej, ten cień Smashboxa mi sie ściera
kredka shis. jest dość twarda (ale nie na tyle, zeby np wyrywac włoski) i na pewno się nie przemieszcza w ciągu dnia. Może nieco wyciera (ale w granicach rozsądku) jak cały makijaż, ale kuku nie robi na bank. Reese, wiesz oczywiście, że nie namawiam
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:25   #3060
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 853
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
no, podziwiam zdecydowane babki. Zanim coś kupię to rozmyślam i analizuję (to męczące)
Ja już więcej nie bedę miała co analizować, bo właśnie wydałam ostatnią wolną stówkę na stronie Benefitu Teraz muszę coś zapracować
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:21.