Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V - Strona 103 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-09-29, 11:26   #3061
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
Ash blond jest cudowny (a różne kredki wałkowałam) własnie chłodny i idealny dla blondynki. Kredki mają świenią odpowiednią twardość i sa trwałe. Jedyne co to mogę się przyczepić do braku grzebyczka ale trudno.
No a nie bedzie wygladal dziwnie jak pomaluje rzesy na czarno? Mam same czarne tusze niestety, dlatego wlasnie zastanawialam sie nad Light Brown.
Wlosy mam sredni blond, tzn jasny braz mieszany z lekkimi pasemkami.

Aha, a chcialam jeszcze dodac, ze moje brwi nie sa jasne czy ciemne tylko srednie, ale w chlodnym odcieniu. Nie bedzie Ash Blond dla nich za jasny? Kolor maja taki ni to grafitowy, ni wyplowialy braz.
Ajsun jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:37   #3062
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ja już więcej nie bedę miała co analizować, bo właśnie wydałam ostatnią wolną stówkę na stronie Benefitu Teraz muszę coś zapracować


Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
No a nie bedzie wygladal dziwnie jak pomaluje rzesy na czarno? Mam same czarne tusze niestety, dlatego wlasnie zastanawialam sie nad Light Brown.
Wlosy mam sredni blond, tzn jasny braz mieszany z lekkimi pasemkami.

Aha, a chcialam jeszcze dodac, ze moje brwi nie sa jasne czy ciemne tylko srednie, ale w chlodnym odcieniu. Nie bedzie Ash Blond dla nich za jasny? Kolor maja taki ni to grafitowy, ni wyplowialy braz.
zależy od tego, jaki efekt lubisz. Ja używam czarnego tuszu i z ciemnymi (czarnymi) brwiami czułabym się fatalnie bo mam jasne włosy i ogólnie całą twarz, także brwi dopasowuję do koloru włosów. Ash jest popielaty zdecydowanie (mam włosy w kolorze popielatego blondu i zero brązowych refleksów) więc może ten kolor drugi byłby lepszy dla ciebie, tylko nie wiem, czy on jest chłodny?
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:37   #3063
karola_sz
Rozeznanie
 
Avatar karola_sz
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 741
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ja już więcej nie bedę miała co analizować, bo właśnie wydałam ostatnią wolną stówkę na stronie Benefitu Teraz muszę coś zapracować
A co kupiłaś z Benefitu? Bo tak na tymi kosmetykami dumam i dumam
karola_sz jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:39   #3064
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
zależy od tego, jaki efekt lubisz. Ja używam czarnego tuszu i z ciemnymi (czarnymi) brwiami czułabym się fatalnie bo mam jasne włosy i ogólnie całą twarz, także brwi dopasowuję do koloru włosów. Ash jest popielaty zdecydowanie (mam włosy w kolorze popielatego blondu i zero brązowych refleksów) więc może ten kolor drugi byłby lepszy dla ciebie, tylko nie wiem, czy on jest chłodny?
Dzieki za pomoc

Zastanawiam sie tez nad ta paletka do brwi Shiseido. Wlasciwie to bym ja wziela gdybym byla pewna, ze efekt bedzie sie utrzymywal caly dzien. Ale to chyba malo prawdopodobne.
Ajsun jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:40   #3065
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 792
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
kredka shis. jest dość twarda (ale nie na tyle, zeby np wyrywac włoski) i na pewno się nie przemieszcza w ciągu dnia. Może nieco wyciera (ale w granicach rozsądku) jak cały makijaż, ale kuku nie robi na bank. Reese, wiesz oczywiście, że nie namawiam



jasne Bo uwierzę

Teraz i tak nie klikne bo jestem spłukana Ale zapisuje na liście
__________________

Reese jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:46   #3066
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Dzieki za pomoc

Zastanawiam sie tez nad ta paletka do brwi Shiseido. Wlasciwie to bym ja wziela gdybym byla pewna, ze efekt bedzie sie utrzymywal caly dzien. Ale to chyba malo prawdopodobne.
No własnie ja do paletek, cieni, mazi itp do brwi nie mam zaufania za groszWydaje mi sie, ze będą spływać lub się kruszyć albo przemieszczać. Kredką maluję maleńkie, cienkie kreseczki, potem porządnie je rozczesuję i już. Zero nieprzyjemności w ciągu dnia

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
[/b]

jasne Bo uwierzęAle zapisuje na liście
Wiesz, ona jest idealna na "trzeciego". Jak bierzesz coś kosztownego na tru i masz juz oddane dwa strzały to tania kredka daje 5% rabacik i ratuje dobry humor
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-09-29, 11:46   #3067
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 887
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez karola_sz Pokaż wiadomość
A co kupiłaś z Benefitu? Bo tak na tymi kosmetykami dumam i dumam
Puder sypki pod oczy

EDIT:
Mój status zamówienia się nie zmienił, ale jest dopisek, że Shiseido L2 out of Stock

Mam nadzieję, że czekają na niego, skoro nie dostałam maila, że go nie ma i nie mam SS na pozostałe rzeczy
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-29, 12:34   #3068
Layla79
Zakorzenienie
 
Avatar Layla79
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 921
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Dziewczyny, testowala ktoras z Was kredki do brwi Shiseido?

http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=5023#5023

Na KWC nie znalazlam recenzji. Nie wiem czy sa fajne i jesli tak to ktora wziac do jasno-brązowych wlosow, i do chlodnego typu urody, Light Brown czy Ash Blond?

Ta Light Brown jest ciepla w odcieniu, czy to tylko takie zdjecie jest? Nie widzialam ich na zywo.

Bede wdzieczna za Wasze opinie.
to może ja też się wypowiem mam kredkę do brwi chanel - hm.. nie pamiętam numeru, ale chyba 53 i to jest taki średni popielaty blond. a są tylko 3 odcienie, właśnie ten, brązowy i czarny. Kredka jest twarda dość, na końcu ma twardy pędzelek do rozcierania,trzyma się bez kitu cały dzień. Kolor dobry dla ciemnych blondynek albo jasnych brunetek. kredka shiseido też musi być jednak dobra, bo mam jedną do ust i jest najlepsza. W ogóle shiseido to robi paskudne opakowania, ale zawartość często znacznie lepsza od Diorów i reszty.
Layla79 jest offline  
Stary 2008-09-29, 12:42   #3069
agool
Rozeznanie
 
Avatar agool
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe Polski
Wiadomości: 694
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Ja już więcej nie bedę miała co analizować, bo właśnie wydałam ostatnią wolną stówkę na stronie Benefitu Teraz muszę coś zapracować
A jak tam u nich z kosztami wysyłki do Polski? Jakoś nie mogę tego znaleźć
__________________
"Najlepszym sposobem na poprawienie sobie humoru jest poprawienie humoru komuś innemu"
Mark Twain
agool jest offline  
Stary 2008-09-29, 13:18   #3070
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 887
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez agool Pokaż wiadomość
A jak tam u nich z kosztami wysyłki do Polski? Jakoś nie mogę tego znaleźć
Zerknij na stronę Benefitu Wkleiłam nawet potwierdzenie mojego zamówienia, które od nich dostałam na maila Są też podane koszty

dziewczyny załamałam się
Truskawka przysłała mi SS bez pudru Shiseido i coś jeszcze nabazrgrali, ale nic z tego nie rozumiem Pomóżcie w zrozumieniu


Order No:890754175Current Status:Partial ShipmentDate Dispatched:9/30/2008Tracking Ref. No.:RA904231786HKRemarks: 06878781402 Shiseido -- 12g/0.42oz X 1;
Unfortunately we are unable to obtain some item(s) from your order.

Our site is updated with the current stock position every hour, consequently we occasionally sell out during the hour before the update and hence are out of stock of your product. Normally we can obtain more stock within a short period of time, which we try to do at any price, but regrettably we were unsuccessful with the above product. Awaiting fresh stock, will be dispatched next few days
The rest of your order has been dispatched and we ONLY charged your credit card for the item(s) shipped. Any amount that may have been billed to your credit card has immediately been reversed. Please note that credit card companies tend to take longer to show a credit than they do a charge, but the credit will be posted to your account by your credit provider within 21 working days.
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-29, 13:41   #3071
ananke_2
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Irlandia
Wiadomości: 756
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Zerknij na stronę Benefitu Wkleiłam nawet potwierdzenie mojego zamówienia, które od nich dostałam na maila Są też podane koszty

dziewczyny załamałam się
Truskawka przysłała mi SS bez pudru Shiseido i coś jeszcze nabazrgrali, ale nic z tego nie rozumiem Pomóżcie w zrozumieniu



Order No:890754175Current Status:Partial ShipmentDate Dispatched:9/30/2008Tracking Ref. No.:RA904231786HKRemarks: 06878781402 Shiseido -- 12g/0.42oz X 1;
Unfortunately we are unable to obtain some item(s) from your order.


Our site is updated with the current stock position every hour, consequently we occasionally sell out during the hour before the update and hence are out of stock of your product. Normally we can obtain more stock within a short period of time, which we try to do at any price, but regrettably we were unsuccessful with the above product. Awaiting fresh stock, will be dispatched next few days

The rest of your order has been dispatched and we ONLY charged your credit card for the item(s) shipped. Any amount that may have been billed to your credit card has immediately been reversed. Please note that credit card companies tend to take longer to show a credit than they do a charge, but the credit will be posted to your account by your credit provider within 21 working days.
Niestety nie posiadamy czesci pani zamowienia. Nasza strona jest odswiezana z aktualnym stanem asortymentu co godzine, w zwiazku z czym czasem pewne produkty wyprzedaja sie w przeciagu tej godziny, przed odswiezeniem strony, i dlatego danego produktu juz nie posiadamy. Przewaznie jestesmy w stanie sprowadzic produkt w krotkim czasie, ale niestety nie udalo nam sie w pani przypadku. Czekamy na swieza dostawe, ktora otrzymamy w ciagu kilku dni. Reszta pani zamowienia zostala wyslana i z karty zostala sciagnieta kwota tylko za produkty wyslane. Jakakolwiek wieksza kwota zostala natychmiast zwrocona...

To tyle mniej wiecej. Tez tak kiedys mialam, kliknelam chyba cienie Clinique, a okazalo sie, ze juz ich nie mieli i przyslali mi tylko czesc zamowienia. Potem cieni nie doslali. Musisz chyba znowu polowac.
__________________

ananke_2 jest offline  
Stary 2008-09-29, 13:41   #3072
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 887
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez agool Pokaż wiadomość
A jak tam u nich z kosztami wysyłki do Polski? Jakoś nie mogę tego znaleźć
O tutaj

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...219949&page=12
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-29, 13:45   #3073
agool
Rozeznanie
 
Avatar agool
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe Polski
Wiadomości: 694
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
O, dzięki wielkie. Kolejny powód do kuszenia. Boże, odetnę sobie neta.
__________________
"Najlepszym sposobem na poprawienie sobie humoru jest poprawienie humoru komuś innemu"
Mark Twain
agool jest offline  
Stary 2008-09-29, 14:37   #3074
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 046
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
to może ja też się wypowiem mam kredkę do brwi chanel - hm.. nie pamiętam numeru, ale chyba 53 i to jest taki średni popielaty blond. a są tylko 3 odcienie, właśnie ten, brązowy i czarny. Kredka jest twarda dość, na końcu ma twardy pędzelek do rozcierania,trzyma się bez kitu cały dzień. Kolor dobry dla ciemnych blondynek albo jasnych brunetek. kredka shiseido też musi być jednak dobra, bo mam jedną do ust i jest najlepsza. W ogóle shiseido to robi paskudne opakowania, ale zawartość często znacznie lepsza od Diorów i reszty.
czy ja wiem.. ja mam kredke http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=S#DETAIL o taką i do najlepszych nie należy. Szybko znika, nieważne czy maluję nią na czystej powiece, z pudrem, z bazą, z cieniem, czymkolwiek. Chwila moment i po prostu wyparowuje. Ja się zawiodłam na Shiseido wlaśnie przez tę kredkę
Priyaa jest offline  
Stary 2008-09-29, 14:45   #3075
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 066
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez bmoniq Pokaż wiadomość
mam sypane 03 sweet caramel pomyziałam sie nimi bez podkładu nie zrobiłam sie ani pomarańczowa ani rózowa moja twarz nie zmieniła koloru. Mam je dzieś na podkład poobserwuje wnioski później
No popatrz, a na mnie taki nienaturalny kolor wychodzi.

Cytat:
Napisane przez iwmar_1 Pokaż wiadomość
ja też mam 03 sweet caramel i choć bardzo je lubię , to trochę żałuję,że nie kupiłam delicate beige, bo jak chcę szybko się umalować, to zawsze tego pomarańczowego nasypie mi się najwiecej i trochę wychodzi za pomarańczowo (stosuję na podkład)
No właśnie-ja też tak miałam. Wczoraj całą zawartość Sweet Caramel wsypałam do połowy opakowania sypkiego Clarinsa 01 (za jasny dla mnie). Wyszedł super kolor

W sobotę kliknęłam sobie błyszczyk Aqualumiere Chanel 69 Glass Quartz. Zobaczyłam go w Marrionaud i zachwycił mnie. Na Tru wygląda na ciemny, ale jest bardzo naturalny.
Serenite_ jest offline  
Stary 2008-09-29, 14:47   #3076
Soft
Wtajemniczenie
 
Avatar Soft
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 534
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

dzięwczyny mże mi pomożecie ma któras z was porównanie odcieni: prisme Foundation 03 do Mat Lumiere 30aurore?
__________________
"Pokusa to perfumy, które wdycha się tak długo, az człowiek zapragnie mieć flakon"
Jean-Paul Belmondo


Wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=43332094 #post43332094
Soft jest offline  
Stary 2008-09-29, 14:52   #3077
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 792
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Serenite_ Pokaż wiadomość
No właśnie-ja też tak miałam. Wczoraj całą zawartość Sweet Caramel wsypałam do połowy opakowania sypkiego Clarinsa 01 (za jasny dla mnie). Wyszedł super kolor
ja sie właśnie głowie co by tu wsypac do Clarinsa 01 Chciałabym cos ciepłego, pomysłu mi brak, nic nie mam na stanie, musze kupić w przyszłym miesiącu jakiś ciemniejszy puder i mieszać Na razie mam zmieszanego Clarinsa 02 i 01 w proporcjach 3:1 i jest ok.
__________________

Reese jest offline  
Stary 2008-09-29, 14:54   #3078
Serenite_
Zakorzenienie
 
Avatar Serenite_
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 4 066
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
ja sie właśnie głowie co by tu wsypac do Clarinsa 01 Chciałabym cos ciepłego, pomysłu mi brak, nic nie mam na stanie, musze kupić w przyszłym miesiącu jakiś ciemniejszy puder i mieszać Na razie mam zmieszanego Clarinsa 02 i 01 w proporcjach 3:1 i jest ok.
A dla Ciebie 01 też za jasny? Z tej mieszanki powstał mi taki kolor jak Clarins 02
Serenite_ jest offline  
Stary 2008-09-29, 15:03   #3079
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 792
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Serenite_ Pokaż wiadomość
A dla Ciebie 01 też za jasny? Z tej mieszanki powstał mi taki kolor jak Clarins 02
u mnie jest tak:

Clarins 02 idealny na lato, teraz jest za ciemny więc domieszałam do niego 01
Clarins 01 za jasny, jest idealny jak jestem bardzo jasna po kwasach ale póki co nie planuje w tym roku aż tak sie wybledzać

Ja kocham ten puder i jak musze mieszać to będę byle tylko móc go używać

Zastanawiam sie czy mu nie domieszać np Lucidity 02 albo Shiseido 02 warm
__________________

Reese jest offline  
Stary 2008-09-29, 15:35   #3080
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 887
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ananke_2 Pokaż wiadomość
Niestety nie posiadamy czesci pani zamowienia. Nasza strona jest odswiezana z aktualnym stanem asortymentu co godzine, w zwiazku z czym czasem pewne produkty wyprzedaja sie w przeciagu tej godziny, przed odswiezeniem strony, i dlatego danego produktu juz nie posiadamy. Przewaznie jestesmy w stanie sprowadzic produkt w krotkim czasie, ale niestety nie udalo nam sie w pani przypadku. Czekamy na swieza dostawe, ktora otrzymamy w ciagu kilku dni. Reszta pani zamowienia zostala wyslana i z karty zostala sciagnieta kwota tylko za produkty wyslane. Jakakolwiek wieksza kwota zostala natychmiast zwrocona...

To tyle mniej wiecej. Tez tak kiedys mialam, kliknelam chyba cienie Clinique, a okazalo sie, ze juz ich nie mieli i przyslali mi tylko czesc zamowienia. Potem cieni nie doslali. Musisz chyba znowu polowac.


Cytat:
Napisane przez agool Pokaż wiadomość
O, dzięki wielkie. Kolejny powód do kuszenia. Boże, odetnę sobie neta.
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-29, 16:50   #3081
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
No własnie ja do paletek, cieni, mazi itp do brwi nie mam zaufania za groszWydaje mi sie, ze będą spływać lub się kruszyć albo przemieszczać. Kredką maluję maleńkie, cienkie kreseczki, potem porządnie je rozczesuję i już. Zero nieprzyjemności w ciągu dnia
Cytat:
Napisane przez Layla79 Pokaż wiadomość
to może ja też się wypowiem mam kredkę do brwi chanel - hm.. nie pamiętam numeru, ale chyba 53 i to jest taki średni popielaty blond. a są tylko 3 odcienie, właśnie ten, brązowy i czarny. Kredka jest twarda dość, na końcu ma twardy pędzelek do rozcierania,trzyma się bez kitu cały dzień. Kolor dobry dla ciemnych blondynek albo jasnych brunetek. kredka shiseido też musi być jednak dobra, bo mam jedną do ust i jest najlepsza. W ogóle shiseido to robi paskudne opakowania, ale zawartość często znacznie lepsza od Diorów i reszty.
Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
czy ja wiem.. ja mam kredke http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=S#DETAIL o taką i do najlepszych nie należy. Szybko znika, nieważne czy maluję nią na czystej powiece, z pudrem, z bazą, z cieniem, czymkolwiek. Chwila moment i po prostu wyparowuje. Ja się zawiodłam na Shiseido wlaśnie przez tę kredkę

Dzieki za Wasze opinie dziewczyny.
Ajsun jest offline  
Stary 2008-09-29, 16:59   #3082
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Hej
Dziewczyny mam próbki tego podkładu HD nr 125, 140 i 155 podziele się bo jednak stwierdziłam, że on nie dla mnie i obstaję przy spectacularze.
Kurcze znowu nowa stronka - moja karta tego nie wytrzyma.
Hmmmm to ciekawe z tym clarinsem mieszanie bo ja narazie blednięcia po 01 nie zauważyłam hmmm chyba kupie 02. czemu nie spróbować.
A i pytanie z serii czy znacie tą mascarę bo chyba maca nie upoluję nie mam cierpliwości
http://pl.strawberrynet.com/productD...oChar=C#DETAIL
a co warte mascary clarinsy
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-09-29, 17:19   #3083
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

zaplacilam 95zl za ambera a tru mi pisze o co kaman jak znowu beda jakies probley to nerwicy dostane
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-29, 17:54   #3084
Violka33
Raczkowanie
 
Avatar Violka33
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 308
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ja mam cere tlusta i TI bardzo lubie, ale nie do poprawek.

do poprawek mam pryzmy w kompakcie
Dzieki za odpowiedź
Violka33 jest offline  
Stary 2008-09-29, 18:00   #3085
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 241
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

wiecie co czekam az pojawi sie na tru podklad klinika w odcieniu 11 ale nie mam pojecia czy sie tego doczekam dopoki nie zbledne
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-29, 18:47   #3086
EDAK
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 409
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

do posiadaczek Mat Lumiere compakt Chanel - znacie odcień nr 70 pastel? do jakiej on jest cery? jasny , ciemny, różowawy, żółtawy? :-( ja nie potrafie ocenić koloru po maźnięciu w perfumerii na ręku :-( teraz używam Parure03 Guerlain i jest ok. Wcześniej płynnego Dior Forever 020light beige, więc czy ta 70 Chanela będzie dla mnie?
EDAK jest offline  
Stary 2008-09-29, 18:59   #3087
Soft
Wtajemniczenie
 
Avatar Soft
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 534
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez EDAK Pokaż wiadomość
do posiadaczek Mat Lumiere compakt Chanel - znacie odcień nr 70 pastel? do jakiej on jest cery? jasny , ciemny, różowawy, żółtawy? :-( ja nie potrafie ocenić koloru po maźnięciu w perfumerii na ręku :-( teraz używam Parure03 Guerlain i jest ok. Wcześniej płynnego Dior Forever 020light beige, więc czy ta 70 Chanela będzie dla mnie?
ja mam mat lumiere nr 70 pastel,mialam takze Parure 03 i aktualnie płynny 020 forever
więc tak...zdecydowanie odradzam Ci nr 70 pastel jeśli uzywasz 03 parure i 020 forever, bo oba te podkłady to beże 03 to opalony bez a 020 czysty jasny bez.
Natomiast 70 Mat Lumiere to bardzo chłodny, rozowy odcień...ja podobnie jak Ty przy zakupie bylam pewna ,ze odcien jest dla mnie odpowiedni. Gdy go uzywalam takze wydawal mi sie ok, dopiero jak zobaczyłam zdjęcia swoje twarzy z tym kompaketm zauwazylam ,ze jest on rozowy i chłodny
__________________
"Pokusa to perfumy, które wdycha się tak długo, az człowiek zapragnie mieć flakon"
Jean-Paul Belmondo


Wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=43332094 #post43332094

Edytowane przez Soft
Czas edycji: 2008-09-29 o 19:00 Powód: dopisek
Soft jest offline  
Stary 2008-09-29, 19:18   #3088
EDAK
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 409
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

serdecznie dziekuję Ci za odpowiedź, ustrzegłaś mnie przed wywaleniem pieniędzy w błoto! będę więc musiała pooglądać inne odcienie...może 40 Sable? znasz może ten odcień?
EDAK jest offline  
Stary 2008-09-29, 19:34   #3089
Soft
Wtajemniczenie
 
Avatar Soft
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 2 534
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez EDAK Pokaż wiadomość
serdecznie dziekuję Ci za odpowiedź, ustrzegłaś mnie przed wywaleniem pieniędzy w błoto! będę więc musiała pooglądać inne odcienie...może 40 Sable? znasz może ten odcień?
Ja też własnie chce sobie kupić ten kompakt i rozpatrywałam, ktory odcien byłby ok i wdg mnie 30aurore dlatego,ze jest to czysty beż. 40sable jest dość mocno żołty więc jesli uzywasz beży to raczej nie będzie odpowiedni nr 50 poudre mnie jeszcze ciekawi, ale on podobno tez wpada w żółć tylko troszke mniej niz 40stka sable.
Dlatego 30aurore wydaje sie byc najrozsądniejszy z tym,ze jest to jasny odcień
Bardzo fajny jest tez kompakt Givenchy prisme Foundation 03 mam go jestem zadowlona - ma fajny kolorek
__________________
"Pokusa to perfumy, które wdycha się tak długo, az człowiek zapragnie mieć flakon"
Jean-Paul Belmondo


Wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=43332094 #post43332094
Soft jest offline  
Stary 2008-09-29, 23:20   #3090
EDAK
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 409
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

chodzę, chodze koło pryzm 03, ale jakoś mam ochote na Chanel - ma strasznie dużo pozytywnych opinii że kryje, że wygładza, że matuje, że sprawia iż cera jest milutka...
EDAK jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:41.