Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V - Strona 178 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-10-31, 15:16   #5311
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 509
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

dobrze matuje sypki Clarins - ale 01 nie ma a 02 jest starawy - szkoda
ranka jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:19   #5312
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
dobrze matuje sypki Clarins - ale 01 nie ma a 02 jest starawy - szkoda
no wlasnie siadlam na kwc i szukalam wszystkich z najlepszymi ocenami, ale polowy na tru nie ma, ale straaasznie ciemne kolory. Zamowilam na all sypkiego kryolana, ale tego transparentnego a nie anti-shina, wiec z matem az tak super nie jest. No skora po jakims czasie sie blyszczy, ale jeszcze umiarkowanie, ze nie wygladam jakby mi cos z twarzy splywalo
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:22   #5313
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Zamarzył mi sie jakis róż, moze burzujek, zupełnie nie wiem jak trafic z kolorem, doradzicie? jestem jesienią z baardzo jasną skóra w kierunku żółci.
Myślałam o jakichs rudosciach ale nie znam sie na tym zupełnie, byłby to moj pierwszy róz Do tej pory kochałam sie w rozświetlaczach.

Dodam ze nadal rozmyslam nad pomadka diora, moze kupic a potem prosic o zwrot pieniązkow jesli okaze sie taka mega stara
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:25   #5314
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Zamarzył mi sie jakis róż, moze burzujek, zupełnie nie wiem jak trafic z kolorem, doradzicie? jestem jesienią z baardzo jasną skóra w kierunku żółci.
Myślałam o jakichs rudosciach ale nie znam sie na tym zupełnie, byłby to moj pierwszy róz Do tej pory kochałam sie w rozświetlaczach.

Dodam ze nadal rozmyslam nad pomadka diora, moze kupic a potem prosic o zwrot pieniązkow jesli okaze sie taka mega stara
jja kliklam trzy roze bourjoisa 95,33 i 34, no ale typ urody mamy inny...hym 03 jest ladny, 10, 11, 35 i 16 dwa ostatnie daja taka satynke jasna, jeden zloto-bezowa chyba, a drugi taka rozowo-brzoskwiniowa. Co do 03, to taki jasny bez, 10 braz ze zlotymi refleksami, 11 taka sama tylko lekko z miedzia
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:29   #5315
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
jja kliklam trzy roze bourjoisa 95,33 i 34, no ale typ urody mamy inny...hym 03 jest ladny, 10, 11, 35 i 16 dwa ostatnie daja taka satynke jasna, jeden zloto-bezowa chyba, a drugi taka rozowo-brzoskwiniowa. Co do 03, to taki jasny bez, 10 braz ze zlotymi refleksami, 11 taka sama tylko lekko z miedzia
Ta 11 brzmi ciekawie
Ide poszukac fotek na ebayu
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:30   #5316
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
nei nie, nie trzeba - on i tak bedzie za ciemny

mam jeszcze sporo probek - moge ci jeszcze doslac a twoja kolezanka lubi apteczne kosmetyki? bo ja jeszcze tego mam troche ..
Dzięki....ale jak idę do apteki i kupuje takie rzeczy to tez mase dostaje....jeszcze bratowa donosi, ale u niej w aptece kosmetyki są drogie a za to tanie inne rzeczy - taka polityka szefowej, ale też dodnosi. Ona ostanio po porodzie tez taka opryszczona chodzi i chwali cos tam iwostinu - dopytam co to takiego
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:31   #5317
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Ta 11 brzmi ciekawie
Ide poszukac fotek na ebayu
na watku bourjisa na poczatku jest pelno fotek, ale kolorku az tak nie uchwycily 10 i 11 sa najciekawsze
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:32   #5318
virtual_reality
bzzzzzzz bzyczy prądzik w jej obwodach
 
Avatar virtual_reality
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 11 736
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
na watku bourjisa na poczatku jest pelno fotek, ale kolorku az tak nie uchwycily 10 i 11 sa najciekawsze
Dzieki wielkie

P.S. PI jest boooski
virtual_reality jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:35   #5319
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
no wlasnie siadlam na kwc i szukalam wszystkich z najlepszymi ocenami, ale polowy na tru nie ma, ale straaasznie ciemne kolory. Zamowilam na all sypkiego kryolana, ale tego transparentnego a nie anti-shina, wiec z matem az tak super nie jest. No skora po jakims czasie sie blyszczy, ale jeszcze umiarkowanie, ze nie wygladam jakby mi cos z twarzy splywalo
ja używam tego sypańca i jestem zadowolona, nie używam w ogóle pudru w kamieniu, ten jest podstawią. Mam odcien 3 i jest idelany, tym bardziej że pod niego kładę kryolana matującego (który jest biały).
Bede klikać kolejnego zaniedługo
edit: no i obowiązkowo sypanego clarinsa na koniec

Edytowane przez kasiek74
Czas edycji: 2008-10-31 o 15:38
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:37   #5320
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez virtual_reality Pokaż wiadomość
Dzieki wielkie

P.S. PI jest boooski
ciesze sie ze sie podoba bo tak zaczelan namawiac na PI naokolo ze jeszcze jakby sie nie spodobal to by mnie tyle osob scigalo ze hoho!
Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
ja używam tego sypańca i jestem zadowolona, nie używam w ogóle pudru w kamieniu, ten jest podstawią. Mam odcien 3 i jest idelany, tym bardziej że pod niego kładę kryolana matującego (który jest biały).
Bede klikać kolejnego zaniedługo
hym wlasnie chyba nie bylo tego twojego kryolana matujacego i wzielam sypki transparentny a klinik 03 bardzo jasny? bo mysle nad nim albo nad 04 w pory mam nadzieje tez nie wchodzi?
(moglabys napisac cala nazwe tego cudu z kryolanu?)
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:40   #5321
protka
Zakorzenienie
 
Avatar protka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 5 674
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
wiem ze dziewzyny zglaszaly reklamacje musisz najlepiej zrobic zdjecia reklamowanych produktow, wyslac im jako zalaczniki oczywiswcie z odpowiednia trescia i ze chcesz zwrotu pieniedzy

czasami dekalkulatory zle odczytuja
Dziękuję
Diora zmęczę, ale suchego jak wiór Bourjois to już im nie podaruję.

Zrobię fotkę jak radzisz i jutro sklecę jakąś koślawą wiadomość z reklamacją.

Dzięki raz jeszcze.
__________________
wszystkowątek
protka jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:49   #5322
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ciesze sie ze sie podoba bo tak zaczelan namawiac na PI naokolo ze jeszcze jakby sie nie spodobal to by mnie tyle osob scigalo ze hoho!

hym wlasnie chyba nie bylo tego twojego kryolana matujacego i wzielam sypki transparentny a klinik 03 bardzo jasny? bo mysle nad nim albo nad 04 w pory mam nadzieje tez nie wchodzi?
(moglabys napisac cala nazwe tego cudu z kryolanu?)
03 nie jest jasny ostatnio ogladalam 02 bo myslalam ze przesadziłam z kolorem bo wszedzie jest popularny 02, ale 03 jest dla mnie idealny. W pory nie wchodzi, ale proponuje Ci sprawdzic kolor w perfumerii
a kryolan to anti-shine
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-10-31, 15:51   #5323
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez kasiek74 Pokaż wiadomość
03 nie jest jasny ostatnio ogladalam 02 bo myslalam ze przesadziłam z kolorem bo wszedzie jest popularny 02, ale 03 jest dla mnie idealny. W pory nie wchodzi, ale proponuje Ci sprawdzic kolor w perfumerii
a kryolan to anti-shine
wlasnie i teraz nie wiem czy dobrze zrobilam kupujac tego kryolana transpatentnego wlasnie u mnei w marrionaud wogole blendedow nie widzialam bylam ostatnio i szukalam roznosci, ale ich ani widu ani slychu!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-10-31, 16:06   #5324
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

dimiti to jest ten puder matujący, tylko że ja mam z białą zakrętką
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 592.jpg (15,0 KB, 16 załadowań)
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-10-31, 16:46   #5325
dennyrose
Zadomowienie
 
Avatar dennyrose
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 222
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Tanyia Pokaż wiadomość
Ja ostatnio chciałam płacic w dolarach i niestety nie mogłam, bo jak klikałam wyslij pieniądze, to wartośc w zł była 0, mogłam zapłacic tylko w pln ( ale pierwszy raz płaciłam przez paypal więc nie wiem ).
Moge prosic o namiary na ten krem? Rozumiem, że on wzmacnia naczynka?
Cytat:
Napisane przez Giga10 Pokaż wiadomość
Madzia dzięki za pomoc - właśnie wróciłam ze swojej ulubionej apteki. Nie mieli, ale przy mnie Pani zadzwoniła do hurtowni i jutro mogę odebrać. Ludzie, w tobie nadzieja
Tanyia, Giga kupcie ten krem koniecznie. Ja smaruje sie juz ponad 3 tyg i widzę poprawę.
Nakładam go na nos i policzki i potem na to jeszcze normalny krem na dzien lub na noc bo sam Pelethrokrem trochę ściagał mi skórę.


Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
A ja dostałam 2 laurki

ranka, doszła paczka ?
No własnie, ja się tego obawiam że wzrost dolara spowodował zmniejszenie liczby zamówień i celnicy teraz będą łapać wiecej paczek (może nawet wszystkie ) a skoro dolar droższy to automatycznie wartośc zamówień jest większa

Nie wytrzymałam i zamówiłam sobie to
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=J#DETAIL
bo pomimo że Pelethrokrem mi pomaga to zdarza mi się brzydko zaczerwienic zwłaszcza jak wejdę z dworu do domu
Mam tylko nadzieję ze te mazidło nie będzie zbyt cięzkie ani tłuste. Ani za jasne ale to akurat nie problem bo moge sobie wtedy zmieszać z podkładem którego uzywałam w lecie a teraz jest za ciemny, ewentualnie przyciemnić pudrem prasowanym.

Dla zainteresowanych podaję jeszcze linka z odcieniami
http://www.folica.com/Joey_New_York_C_d1965.html
dennyrose jest offline  
Stary 2008-10-31, 16:56   #5326
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dennyrose Pokaż wiadomość
Nie wytrzymałam i zamówiłam sobie to
http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=J#DETAIL
bo pomimo że Pelethrokrem mi pomaga to zdarza mi się brzydko zaczerwienic zwłaszcza jak wejdę z dworu do domu
Mam tylko nadzieję ze te mazidło nie będzie zbyt cięzkie ani tłuste. Ani za jasne ale to akurat nie problem bo moge sobie wtedy zmieszać z podkładem którego uzywałam w lecie a teraz jest za ciemny, ewentualnie przyciemnić pudrem prasowanym.

Dla zainteresowanych podaję jeszcze linka z odcieniami
http://www.folica.com/Joey_New_York_C_d1965.html
O no własnie bo skóra i tak jest płytko unaczyniona to się czerwieni i mnie tez nochal się czerwieni....ale juz nie to co było
Wiesz chyba sobie to klikne nie powinno byc ciężki ani tłuste mysle, że cos w rodzaju bazy pod makijaż cos tam z porami niby ma robić....dodatkowo....
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2008-10-31, 17:41   #5327
Giga10
Rozeznanie
 
Avatar Giga10
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 510
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Apteka bardzo solidna - wczoraj powiedzieli, że dzisiaj będzie i był . Tak więc mam już kremik w domu i spróbuję posmarować go na noc. A tak BTW smarujecie dwa razy dziennie czy tylko na dzień?
Giga10 jest offline  
Stary 2008-10-31, 17:45   #5328
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
A ja dostałam 2 laurki

ranka, doszła paczka ?
Mariola, na Primer Klinika te laurki? Bo ja juz mam swoj w domku, przed chwilia przynioslam z poczty.

Dostalam paczke "out of stock" bo zabraklo im maskary, ktora zamawialam. W paczce byla dodatkowo mala probka maseczki;-), czy takie dodatki dodaja tylko jak cos sie u nich wali, czy mialyscie moze kiedys tak po prostu wrzucone jakies probki? bo mi sie nigdy wczesniej nie zdarzylo......
Taszanta jest offline  
Stary 2008-10-31, 17:53   #5329
Giga10
Rozeznanie
 
Avatar Giga10
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 510
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

dziewczyny kończy mi się maskara - moja ukochana Helena surrealist . I jestem smutna bo kolejnej nie kupię po takich cenach - za swoją w promocji na tru dałam 38 zł . Czy możecie poradzić mi coś do wydłużenia i pogrubienia rzęs? Może być z bazą i po normalnej cenie. Może coś z bourjois...
Giga10 jest offline  
Stary 2008-10-31, 18:21   #5330
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 036
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Giga10 Pokaż wiadomość
dziewczyny kończy mi się maskara - moja ukochana Helena surrealist . I jestem smutna bo kolejnej nie kupię po takich cenach - za swoją w promocji na tru dałam 38 zł . Czy możecie poradzić mi coś do wydłużenia i pogrubienia rzęs? Może być z bazą i po normalnej cenie. Może coś z bourjois...
tylko nie bierz tej z bazą bourjois Coup de Theatre - bubel jakich mało włoski z bazy wpadają do oczu a ta druga strona z kolorem to zupełnie nic nie robi

a w ogóle to wydaje mi się, że bourjois akurat nie ma zbyt interesujących maskar

Edytowane przez Priyaa
Czas edycji: 2008-10-31 o 18:23
Priyaa jest offline  
Stary 2008-10-31, 18:48   #5331
Giga10
Rozeznanie
 
Avatar Giga10
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 510
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

to może jeszcze trochę poczekam i natrafię na promocję jakiejś porządnej z górnej półki. Żeby choć tak ok 60 zl, ale nie stówa
Giga10 jest offline  
Stary 2008-10-31, 19:02   #5332
*nulka*
Zakorzenienie
 
Avatar *nulka*
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 5 034
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

hej Truskawki znow zniknelam prawie na tydzien, niestety w stolicy nie mam neta ale teraz do poniedzialku wieczorkiem jestem w domku prosze szybciutko mi powiedziec co teraz warto kupic na Tru???

wyprobowalam linerek Clinique - bossski!! naprawde nietrudno sie nim maluje i daje mocno czarny kolor - wlasnie na tym mi zalezalo! super!
__________________




*nulka* jest offline  
Stary 2008-10-31, 19:19   #5333
Priyaa
Zakorzenienie
 
Avatar Priyaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: P-ń
Wiadomości: 3 036
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

hmmmm a tak co do linerów... znacie może tego Kanebo? http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=K#DETAIL
na kwc nie ma
Priyaa jest offline  
Stary 2008-10-31, 19:24   #5334
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Mariola, na Primer Klinika te laurki? Bo ja juz mam swoj w domku, przed chwilia przynioslam z poczty.

Dostalam paczke "out of stock" bo zabraklo im maskary, ktora zamawialam. W paczce byla dodatkowo mala probka maseczki;-), czy takie dodatki dodaja tylko jak cos sie u nich wali, czy mialyscie moze kiedys tak po prostu wrzucone jakies probki? bo mi sie nigdy wczesniej nie zdarzylo......
na Primer dziady jedne mi przechwycili paczuchę
Ja raz trż dostałam próbkę maseczki Dermalogica
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-10-31, 20:31   #5335
kasiek74
Rozeznanie
 
Avatar kasiek74
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: gliwice
Wiadomości: 512
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

wreszcie udało mi sie powąchać lalique'a bo tak jakoś mnie kusiła jego pojemność i cena ale wyszła z niego wanilia, której nie lubie za to całkiem fajna jest lolita lempicka we fioletowym jabłuszku, a ja sie w końcu skusiłam na sonie rykiel i aż się sama sobie dziwiłam, że ten zapach mi sie spodobał... kupiłam 40ml za 60zl w super-pharmie. Ciepły, ciężki zimooooowy zapach... mniam...
kasiek74 jest offline  
Stary 2008-10-31, 20:53   #5336
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 509
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Madzia dostalam Strivectin - dziekuje,dzis naloze na noc
ranka jest offline  
Stary 2008-10-31, 21:07   #5337
Kareczka
Raczkowanie
 
Avatar Kareczka
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 131
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Priyaa Pokaż wiadomość
hmmmm a tak co do linerów... znacie może tego Kanebo? http://us.strawberrynet.com/productD...oChar=K#DETAIL
na kwc nie ma
Moja siostra sobie kupila mowi ze ok, ale jakis staroc jej wyslali - jutro spytam dokaldnie jaka date mial.

Mnie tak nigdy zadnej probki nie dali .

Dziewczyny co za liner zachwalalyscie w sloiczku??
Kareczka jest offline  
Stary 2008-10-31, 21:11   #5338
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 509
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

mi tez nie dali a prosilam
ranka jest offline  
Stary 2008-10-31, 21:26   #5339
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 850
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Madzia dostalam Strivectin - dziekuje,dzis naloze na noc
O, to ja jestem ciekawa Twojej opinii na jego temat

Cytat:
Napisane przez Kareczka Pokaż wiadomość
Moja siostra sobie kupila mowi ze ok, ale jakis staroc jej wyslali - jutro spytam dokaldnie jaka date mial.

Mnie tak nigdy zadnej probki nie dali .

Dziewczyny co za liner zachwalalyscie w sloiczku??
Liner Clinique

Dziewczyny poradźcie mi w kwestii paznokci. Moje paznokcie nie są miękkie, ale niestety się rozdwajają. NIe mogę ich ostatnio utrzymać w ładnym stanie. Czy gdybym sobie zrobiła french żelem u kosmetyczki to mi pomoże czy jeszcze bardziej zaszkodzi paznokciom ? Nigdy tego nie robiłam, a widze, że np. bratowa sprząta i nic z pazurkami się nie dzieje, są ładniutkie. Nie interesują mnie tipsy, a właśne pazokcie pokryte żelem. Czy to nie pogorszy stanu paznkoci jak się rozdwajają
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-10-31, 21:29   #5340
Kareczka
Raczkowanie
 
Avatar Kareczka
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 131
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Mariola, mi strasznie pomogl Nail Tek, probowalas? pazokcie jak skaly
A zele jak zdejmniesz moze byc tragedia jak u mojej kolezanki normalnie miala pazurki jak kartka .


Dziewczyny w jakich aptekach moge dostac bez problemu probki Iwostin? chcialm sie przerzucic na te kosmetyki, kosmetyczka mi polecila.
Kareczka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:32.