Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V - Strona 52 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-09-06, 23:25   #1531
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Magik 02 HR jest - ktos chcial pamietam ale mam za slaba pamiec zeby pamietac kto
ranka jest offline  
Stary 2008-09-06, 23:54   #1532
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez aga79 Pokaż wiadomość
Szkoda,że czerwony nie jest naprawdę czerwony, takiego akurat potrzebuję ale ten różowy sobie wezmę
Mój jest jasno różowy i ma delikatne złoto-różowe drobinki Do tego pachnie i smakuje melonowo
na moich ustach, nie mocno napigmentowanych jest ciemno różowy

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ja sie raczej czaje na ten ciemny Lancome
ranka chyba nie będziesz z niego zadowolona
miałam go i był zdecydowanie za ciemny dla mnie bladziocha
wyglądałam w nim jak trup
poza tym uważam, że Lancomowe błyszczydła wysuszają usta
izabellini jest offline  
Stary 2008-09-06, 23:55   #1533
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

hym, to pewnie nie kupie,dzieki
poza tym chyba kupie Effaclar K
ranka jest offline  
Stary 2008-09-07, 00:10   #1534
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 846
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
hym, to pewnie nie kupie,dzieki
poza tym chyba kupie Effaclar K
A ja chyba kliknę sobie pomadkę EL i tusz Lancome Za bardzo nie wiem po co, ale czuję, że mam taką nieodpartą potrzebę
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-07, 00:10   #1535
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
hym, to pewnie nie kupie,dzieki
poza tym chyba kupie Effaclar K
kup sobie jakiegoś Biotherma, są naprawdę fajne
trzeba się spieszyć bo się kończą
ja zamówiłam właśnie 2 kolejne
izabellini jest offline  
Stary 2008-09-07, 00:11   #1536
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

ja sie musze ograniczac

podoba mi sie pomaranczka 415
ranka jest offline  
Stary 2008-09-07, 00:25   #1537
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 846
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Znacie toto ?
Shiseido The Makeup Luminizing Brush Powder
http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=6401#6401

Ktoś miał ?
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2008-09-07, 09:28   #1538
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Znacie toto ?
Shiseido The Makeup Luminizing Brush Powder
http://us.strawberrynet.com/makeup.a...neId=6401#6401

Ktoś miał ?

Już chyba kiedyś o to pytałas

widzę że Ci się podoba
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:09   #1539
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
Już chyba kiedyś o to pytałas

widzę że Ci się podoba
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:09   #1540
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

no to ja się uzależniłam w ciągu dwóch dni...czy to możliwe?
rozgrzeszcie mnie, albo podkupcie, albo napiszcie,ze nie warto:
http://pl.strawberrynet.com/productD...0018&CatgId=19
cena mnie rozwaliła, od dawna miałam chęc na podobną paletkę, ale mam chyba z osiem rózy bourjois, i rozświetlaczy drugie tyle...ale taka piękna! i niedroga! napiszcie, że pewnie stara i do kitu
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:11   #1541
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
no to ja się uzależniłam w ciągu dwóch dni...czy to możliwe?
rozgrzeszcie mnie, albo podkupcie, albo napiszcie,ze nie warto:
http://pl.strawberrynet.com/productD...0018&CatgId=19
cena mnie rozwaliła, od dawna miałam chęc na podobną paletkę, ale mam chyba z osiem rózy bourjois, i rozświetlaczy drugie tyle...ale taka piękna! i niedroga! napiszcie, że pewnie stara i do kitu
kochana wczoraj CI pisalam o niej jest z 2007 lub 2008 roku bo jak dostawaly dziewczyny to takie daty byly, ja swoja tez mam jednak roz to to nie jest, mozna nia lekko zmatowic cala twarz ale ani trwale nie jest ani jakiegos kolorku nie daje jednak nadrabia pieknym opakowaniem wszystko!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:15   #1542
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
kochana wczoraj CI pisalam o niej jest z 2007 lub 2008 roku bo jak dostawaly dziewczyny to takie daty byly, ja swoja tez mam jednak roz to to nie jest, mozna nia lekko zmatowic cala twarz ale ani trwale nie jest ani jakiegos kolorku nie daje jednak nadrabia pieknym opakowaniem wszystko!
oj kurcze! no widzisz mnie się już totalnie wszystko kiełbasi
to baaardzo niedobrze...czyli kupowac?

Właściwie to na typowym różu mi nie zależy, bo mam kilo, ale takie cuś do torebki do poprawek, tu zmatowic , tam rozswietlic...to się nada?

Acha...i proszę do mnie mówic jak do dzieckal ja dopiero teraz złapałam co to ta purchawka
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:19   #1543
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
oj kurcze! no widzisz mnie się już totalnie wszystko kiełbasi
to baaardzo niedobrze...czyli kupowac?

Właściwie to na typowym różu mi nie zależy, bo mam kilo, ale takie cuś do torebki do poprawek, tu zmatowic , tam rozswietlic...to się nada?

Acha...i proszę do mnie mówic jak do dzieckal ja dopiero teraz złapałam co to ta purchawka

dobrze wiec dzidzi sie to przyda, bo ladnie matowi ale nie plasko i mocno ale twarz wyglada naturalnie rozswietla tylko pierwsza warstwa ze zlotem ktore jest piekne! pozniej jest juz delikatny mat fajny pedzel, ladne opakowanie, male zgrabne wszedzie mozna ze soba wziac ja miala wystawic na all bo wlasnie ostatnio choruje na roze ale jakos mi sie tak spodobalo ze zostaje ze mna!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:26   #1544
ennkaa
Zakorzenienie
 
Avatar ennkaa
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: takie tam wsiomiasto
Wiadomości: 10 170
GG do ennkaa
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

dobrze wiec dzidzi sie to przyda, bo ladnie matowi ale nie plasko i mocno ale twarz wyglada naturalnie rozswietla tylko pierwsza warstwa ze zlotem ktore jest piekne! pozniej jest juz delikatny mat fajny pedzel, ladne opakowanie, male zgrabne wszedzie mozna ze soba wziac ja miala wystawic na all bo wlasnie ostatnio choruje na roze ale jakos mi sie tak spodobalo ze zostaje ze mna!
poszło....
__________________
...Im bardziej Puchatek zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było...
ennkaa jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:30   #1545
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
a co Ty się tak czaisz

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
kochana wczoraj CI pisalam o niej jest z 2007 lub 2008 roku bo jak dostawaly dziewczyny to takie daty byly, ja swoja tez mam jednak roz to to nie jest, mozna nia lekko zmatowic cala twarz ale ani trwale nie jest ani jakiegos kolorku nie daje jednak nadrabia pieknym opakowaniem wszystko!
kładziesz na całe lico
a nie wpada w róż
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline  
Stary 2008-09-07, 10:35   #1546
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ennkaa Pokaż wiadomość
poszło....


Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
a co Ty się tak czaisz



kładziesz na całe lico
a nie wpada w róż
cos Ty nic a nic nie ma rozu, jak dam na palec to widac roz ale na twarzy nic kompletnie poki co dawalam na czolo, nos, kolo nosa i brode
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-07, 11:12   #1547
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 499
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

klikłam ta pomaranczke Biothermu
mam nadzieje ze bedzie dobrze wygladac
ranka jest offline  
Stary 2008-09-07, 11:18   #1548
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
klikłam ta pomaranczke Biothermu
mam nadzieje ze bedzie dobrze wygladac

ja kliklam rozowego
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-07, 11:44   #1549
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

A ja sie po raz setny zastanawiam nad podkladem Biothermu, tym co ma Nulka. Zastanawiam sie nad nim od czasu kiedy kosztowal 50zl...dzis 56
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2008-09-07, 11:57   #1550
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Buziaczek dla Neonki, bo tylko w tym wątku mogę Ją złapać.
AsikS jest offline  
Stary 2008-09-07, 12:49   #1551
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość



cos Ty nic a nic nie ma rozu, jak dam na palec to widac roz ale na twarzy nic kompletnie poki co dawalam na czolo, nos, kolo nosa i brode
hmmm, muszę się nad nim zastanowić

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
klikłam ta pomaranczke Biothermu
mam nadzieje ze bedzie dobrze wygladac
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość

ja kliklam rozowego
a ja ten koralowy chciałam, tylko nie wiem czy mi będzie pasował bo ja raczej jasnych kolorów używam

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
A ja sie po raz setny zastanawiam nad podkladem Biothermu, tym co ma Nulka. Zastanawiam sie nad nim od czasu kiedy kosztowal 50zl...dzis 56
I jaki z tego morał- nie ma co się zastanawiać tylko klikać od razu
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline  
Stary 2008-09-07, 12:56   #1552
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
I jaki z tego morał- nie ma co się zastanawiać tylko klikać od razu

Poczekam - jeszcze nie dostalam w lapska probasa od Ciebie (Mama doniosla, ze czeka na mnie juz dawno). Moze zakocham sie w DW
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:03   #1553
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez AsikS Pokaż wiadomość
Buziaczek dla Neonki, bo tylko w tym wątku mogę Ją złapać.

Asiksie Panoramiksie tęskno mi
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:09   #1554
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
Poczekam - jeszcze nie dostalam w lapska probasa od Ciebie (Mama doniosla, ze czeka na mnie juz dawno). Moze zakocham sie w DW
Mam nadzieję że Ci się spodoba DW, bo ja w nim zakochana jestem

Ale cena na tru nieźle podskoczyła, prawie 100zł teraz kosztuje
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:15   #1555
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
hmmm, muszę się nad nim zastanowić





a ja ten koralowy chciałam, tylko nie wiem czy mi będzie pasował bo ja raczej jasnych kolorów używam



I jaki z tego morał- nie ma co się zastanawiać tylko klikać od razu
jakiego koralowego? w tych tubkowych biothermach byl koralowy??
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:19   #1556
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
Mam nadzieję że Ci się spodoba DW, bo ja w nim zakochana jestem

Ale cena na tru nieźle podskoczyła, prawie 100zł teraz kosztuje
No wstretnie wszystko drozeje
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:28   #1557
mmagdaa_p
Zakorzenienie
 
Avatar mmagdaa_p
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 939
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
jakiego koralowego? w tych tubkowych biothermach byl koralowy??
a Wy o tubkowych rozmawiacie

ja mówię o tych z pędzlaszkami

Cytat:
Napisane przez Lipglossjunkie Pokaż wiadomość
No wstretnie wszystko drozeje
może stanieje
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
mmagdaa_p jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:30   #1558
Lipglossjunkie
Zakorzenienie
 
Avatar Lipglossjunkie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 8 251
GG do Lipglossjunkie
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Nie uwazacie , ze powinni juz wsadzic jakies nowe Specials?? Moze jesienne?
__________________
Cute Overload
" Nie oczekuj zrozumienia, chowaj głębiej te rachunki! "
Guarana

Lipglossjunkie jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:31   #1559
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez neonka28 Pokaż wiadomość
Asiksie Panoramiksie tęskno mi
Jestem na plotkowym - truskawkowym. Na inne wątki niestety brakuje mi czasu ostatnio.

Lipeczku, masz rację. Czekamy na autumn specials.
AsikS jest offline  
Stary 2008-09-07, 13:38   #1560
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zakupy na strawberrynet.com - kolorówka część V

Cytat:
Napisane przez mmagdaa_p Pokaż wiadomość
a Wy o tubkowych rozmawiacie

ja mówię o tych z pędzlaszkami



może stanieje
no ja mowie o tubkowych bo dawno zadnego tubkowca nie kliklam!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:58.