Pomocy ! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-08-27, 18:50   #1
YeM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 250
GG do YeM

Pomocy !


Moj problem jest taki . naturalny kolor włosow (sredni blad) zmieniłam szamponetka kolorem kawowy braz . to było własnie to co chciałam . ale ze szamponetka zbyt szybko sie zmywala zadecydowałam ze nałoze trwala farbe ciemmy braz-wella . miałam nadzieje ze kolor wyjdzie dokładnie taki jaki bym chciała (oj byłam głupia) no i wyszedł . piekny ciemny CZARNY . jako ze urode mam bardziej słowiańska . to raczej nie pasuje ten kolor do moich jasnych brwi jasnej cery i niebieskich oczu . postanowiłam kolor zostawic . teraz mam juz odrosty ok 1 cm . kolor troche sie spłukał i sa takie c.brazowe refleksy (moze nieco rudawe ?) ale chciałabym zeby kolor jeszcze troche bardziej przejasniał , spłukal sie ? macie na to jakaś rade ? nie chce znowu nakladac farby tylko rozjasnic to co jest. czekam na odpowiedz
YeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-28, 15:38   #2
Stunner
Raczkowanie
 
Avatar Stunner
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 47
Unhappy Dot.: Pomocy !

Oj dziewczyno! Niestety już nic się z tym nie da zrobić. Moja koleżanka za czasów swej młodzieńczej głupoty pomalowała włosy na czarno. Domalowywała tylko odrosty...Pewnego dnia pomyślała sobie,że już nie chce mieć czerni na włosach.(też ma jasną karnację) Niestety wszystkie próby rozjaśniania nie przyniosły efektu.Zeszła do ciemnego brązu,ale wlosy były tak zniszczone,ze juz bardziej rozjasniać nie mogła. Scięła je na bardzo krótko i pomalowała odrosty na rudo.Na początku wyglądało to tak:rude odrosty ciemne koncówki.Ale z biegiem czasu,włosy regularnie ścinała i malowała na rudo.


Ja też pomalowałam sobie spód na czarno.Tragednia.
Stunner jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-28, 17:31   #3
YeM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 250
GG do YeM
Dot.: Pomocy !

no to ładnie zrobiłam .. w takim razie czekam az odrosna .
YeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-28, 21:00   #4
black_sun
Rozeznanie
 
Avatar black_sun
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 705
Dot.: Pomocy !

odrosty możesz castingiem zamazywać, bo przy ciemnych na dole a jasnych naturalnych - odrosty dają niestety efekt przełysień
black_sun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 08:35   #5
YeM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 250
GG do YeM
Cytat:
Napisane przez black_sun Pokaż wiadomość
odrosty możesz castingiem zamazywać, bo przy ciemnych na dole a jasnych naturalnych - odrosty dają niestety efekt przełysień
Dzieki za podsuniecie pomysłu tylko sie troche boje bo fryzjeska mowiła ze cokolwiek teraz na włosy nałoże to tylko przyciemni (?) moze i tak nie znam sie na tym .chociaz troche sie zdziwiłam jak powiedziała ze jak nałoze na to teraz blond to mi przyciemni .. ale jesli nałoze casting na same odrosty to chyba niec nie zaszkodzi .

a jesli bym nałozyla szamponetke (cos w braz )na całe włosy to cos złego by sie stało ?

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2008-08-29 o 16:11 Powód: post pod postem/korzystaj z opcij edycji i multicytowania.
YeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 13:25   #6
black_sun
Rozeznanie
 
Avatar black_sun
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 705
Dot.: Pomocy !

YeM - szamponetkę sobie daruj [o ile masz na myśli coś takiego na 5 myć mniej więcej], bo to nie ma co się paprać. w zasadzie to tak ciemne włosy ciężko "same" rozjaśnić, ja podsunęłam pomysł castinga bo odrosty nie wyglądają dobrze [a hodować naturalne aż do ścięcia ciemnych - to nieciekawy pomysł, bo efekt okropny :P]
jak nałożysz castinga czy tam inny szampon koloryzujący starannie TYLKO [!!!] na odrosty - to ci nic nie przyciemni, poza odrostami. [polecam castinga bo sama stosuję jakiś czas i jest delikatny.. jak kłaść tylko na odrosty to polecam podzielenie składników na pół i starczy na dwa użycia ]
w wątku o "myciu włosów odżywką" opisałam swoje wrażenia związane z wypłukaniem koloru - zajrzyj tam i poczytaj na czym to polega. myję odżywką jakiś miesiąc i widzę, że na długości włosa mam znacznie wypłukany kolor [dla mnie to też plus, bo miałam za ciemne ]
powodzenia
black_sun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-29, 14:54   #7
YeM
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 250
GG do YeM
Dot.: Pomocy !

dzieki za odpowiedz tak zrobie . a teraz szukam tego watku
YeM jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:39.